Jump to content



ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 29/01/2017 Porsche 911 gt1 SPA


panosdimp

Recommended Posts

1 minute ago, panosdimp said:

Εγώ νομίζω πως αυτό το είδαμε μόνο στο automobilista η κάνω λάθος ?

Λαθος,και εκει εξομοιωση εκανε ο εγκεφαλος σου!!

5 minutes ago, liakjim said:

"Σαπούνιασμα"...
Μακάρι να ήξερα τι εννοείς.
Μας το λες την Κυριακή στο discord.
Step=0 έχεις?


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Step=0,που ειναι αυτο?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Step=0,που ειναι αυτο?

assettocorsa.ini στο root του παιχνιδιού.

Default είναι στο 1 που ισοδυναμεί στη μισή ανάλυση δλδ hz στο FFB .

Το μηδέν δίνει μέγιστη ανάλυση ( ίδιο με το AMS που μόνο το ff skip steps=0 δίνει 720Hz).

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πας στην ευθεία με 150-200, τραβάς το τιμονάκι λίγο αριστερά, ελάχιστα, και δεν νιώθεις κατευθείαν την αυτοευθυγράμμιση που περιμένεις. Αυτό το σαπούνιασμα εννοεί και ο Ιάσονας φαντάζομαι. Η απλά είναι χειρότερο σε εμένα λόγω DFGT... (θα βάλω step=0 μόλις γυρίσω σήμερα)

 

Τέλος πάντων το έχω ξεπεράσει, στο κάτω κάτω και τα υδραυλικά τιμόνια πλέον οτι νάναι κάνουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Αλλά σε μονοθέσια που όλα είναι λίγο πιο άμεσα μπορώ να πώ οτι το ευχαριστιέμαι περισσότερο το παιχνίδι.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

Lylankor κι εγώ έχω ξεμείνει με το DFGT γιατί το παλιό μου κάηκε και περιμένω αλλαγή. Κι εγώ γι αυτό εννοούσα, αλλά νομίζω οτι σ αυτό το αυτοκίνητο θέλει λίγο παραπάνω minimum force, έστρωσε αρκετά, αλλά πάλι η αίσθηση πρόσφυσης βγαίνοντας από busstop απλώς δεν υπάρχει, μαντεύοντας βγαίνω.

Link to comment
Share on other sites

Πας στην ευθεία με 150-200, τραβάς το τιμονάκι λίγο αριστερά, ελάχιστα, και δεν νιώθεις κατευθείαν την αυτοευθυγράμμιση που περιμένεις. Αυτό το σαπούνιασμα εννοεί και ο Ιάσονας φαντάζομαι. Η απλά είναι χειρότερο σε εμένα λόγω DFGT... (θα βάλω step=0 μόλις γυρίσω σήμερα)

 

Τέλος πάντων το έχω ξεπεράσει, στο κάτω κάτω και τα υδραυλικά τιμόνια πλέον οτι νάναι κάνουν από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Αλλά σε μονοθέσια που όλα είναι λίγο πιο άμεσα μπορώ να πώ οτι το ευχαριστιέμαι περισσότερο το παιχνίδι.

H δύναμη αυτοευθυγραμμισης εξαρτάται από πολλούς παράγοντες πχ γεωμετρία ανάρτησης βλ γωνία καστερ, καμπερ κτλ , φορτίο, ελαστικά, slip angle κτλ

Εδώ θα βοηθούσε ένας@rapid_fast

Στα δε τιμονακια μας, αυτή έρχεται από τα physics και πνίγεται από το damping του μηχανισμού , τα αμελητέα nm αλλά και στις g25/27 το τεράστιο dead zone.

Τι να νιώσεις μετά?

Αν θες , βάζεις στον driver 110% gain και gamma=0.8 αντί για lut .

Αν δεν νιώσεις μετά κάτι , θα κάτσω να με ...μπιμπ

Βέβαια ψηλά θα έχεις "μακαρόνια".

Πολλά ζητάμε.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι έχω βάλει gain και 0,80 gamma και το αφήνω να μπει στο clipping μόνο στην Eau Rouge. Θα το ανεβάσω κι άλλο μπας και βελτιωθεί, αλλά σίγουρα θα κλιπάρει στις πολύ γρήγορες ελαφρές στροφές, αλλά οκ. Ο κίνδυνος είναι στις χαμηλές που δε νιώθεις σχεδόν τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα FBB μονο, αλλα και συμπεριφορας αμαξιου..Παρε ενα streetcar τρεξε με 100χιλ/ωρα και αρχισε να κανεις δεξια αριστερα το τιμονι.ισα ισα ομως που θα στριβεις.
Στο παιχνιδι, δε νιωθεις αυτες τις κινησεις ουτε αλλαζει η συμπεριφορα του αμαξιου.Στην πραγματικοτητα ομως, τα νιωθεις ολα.Ναι οκ, in real life νιωθουμε και τις δυναμεις των G.Αλλα μου φαινεται πως δεν υπαρχει "αμεση" επαφη των ελαστικων με το δρομο.Σα να υπαρχει lag στο διαβασμα.Πως να το εξηγησω.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Το σαπούνιασμα είναι αυτή η έλλειψη ακρίβειας που σου δίνει ένα ξεφούσκωτο λάστιχο.

Όταν ξέρεις ότι αυτό δεν είναι το λάστιχο τότε έχεις πρόβλημα στο setup ή το λάδι στην ανάρτηση έχει γίνει OUZO12  ή το λάστιχο έχει πολύ πέλμα και βρίσκεται σε λάθος θερμοκρασία.

Αυτό που στην ευθεία κουνάς λίγο το τιμόνι και δεν γίνεται τίποτα είμαι σίγουρος ότι είναι θέμα τιμονιέρας ή ρυθμίσεων

 

Link to comment
Share on other sites

Αν ήξερα πως από ένα post που έλεγα την εμπειρία μου με το αυτοκίνητο θα είχαμε σελίδες επί σελίδων δεν θα έλεγα τίποτα, είχα καιρό να κάνω post στο thelab και ξεχάστηκα :hehe:

 

Στην τελική συμφωνώ με τον Πάνο, ο εγκέφαλος αναλαμβάνει να μεταφράσει τις αισθήσεις που λαμβάνουμε και πολλές φορές παρεμβαίνει για να μεγενθύνει τα πλεονεκτήματα ή να αφαιρέσει τα μειονεκτήματα. Υπάρχουν και κάποιοι περίεργοι σαν και του λόγου μου που μάλλον λόγω γκαγκά εγκεφάλου επιμένουν στα αρνητικά μην αφήνωντας να έρθουν στην επιφάνεια τα θετικά.

 

Ο καθένας στην τελική είναι ελεύθερος να επιλέξει τί θέλει να τρέξει, ευτυχώς στις μέρες μας υπάρχουν πολλές επιλογές εν αντιθέσει με το όχι και το πολύ μακρινό παρελθόν που υπήρχαν ελάχιστες.

Έγινε επεξεργασία από geovas77
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα FBB μονο, αλλα και συμπεριφορας αμαξιου..Παρε ενα streetcar τρεξε με 100χιλ/ωρα και αρχισε να κανεις δεξια αριστερα το τιμονι.ισα ισα ομως που θα στριβεις.
Στο παιχνιδι, δε νιωθεις αυτες τις κινησεις ουτε αλλαζει η συμπεριφορα του αμαξιου.Στην πραγματικοτητα ομως, τα νιωθεις ολα.Ναι οκ, in real life νιωθουμε και τις δυναμεις των G.Αλλα μου φαινεται πως δεν υπαρχει "αμεση" επαφη των ελαστικων με το δρομο.Σα να υπαρχει lag στο διαβασμα.Πως να το εξηγησω.
 
 


Πόσες μοίρες λες?
Στο παιχνίδι αν το κάνεις λίγο σε ένα μαλακό αμάξι, βλέπεις στην οθόνη την αντίδραση του σασί.
Αν θα το νιώσεις ή όχι εξαρτάται από τις ρυθμίσεις και το hardware.
Το παιχνίδι θα δώσει μέσω physics , 3 δυνάμεις αν έχεις όλα τα effects στο μηδέν :
1. ροπή steer rack που εξαρτάται από γωνία slip και καστερ των μπροστινων τροχών και φορτίο ελαστικών ( βάρος, downforce ).
2. Ροπή από φόρτιση αναρτήσεων
3. Μείωση ροπής από διαφορά slip γωνίας μπρος πίσω.

Στις μικρές κινήσεις , έχεις αμελητέα γωνία slip, μηδέν την 3η και ελάχιστη την 2η.

Άρα τα physics θα δώσουν στον driver μια πολύ μικρή τιμή.
O driver θα δώσει μια πολύ μικρή τιμή τάσης στο μοτέρ.

Πάμε τώρα στην G25.

Αυτή δίνει μέγιστο 3NM και χαρίζει η ομάδα.
Εσωτερικά έχει τριβές, γρανάζια με ανοχές, τροχό θέσης με αραιή ανάλυση.
Από πάνω βάζουμε το lut με σκοπό την γραμμικοτητα αλλά έτσι μειώνουμε και άλλο την καμπούρα της G25 που ενισχύει τα χαμηλομεσαία.

Κοινώς, υπάρχει σημαντική πιθανότητα ότι αυτή η μικρή κίνηση πχ 5% σήμα , δεν θα την αισθανθείς ποτέ, γιατί θα φτάσουν 0.15NM ροπής...που ούτε καν φτάνουν να υπερνικήσουν τις εσωτερικές τριβές...

Όπως καταλαβαίνεις δεν φταίει το παιχνίδι . Το άμοιρο έδωσε την εντολή.

Έρχεται τώρα ο σωτήρας ( Στέφανος ) και σου δίνει το post process.
Τι μπορείς να κάνεις?

Παίρνεις την καμπύλη απόκρισης της G25 και της αλλάζεις σχήμα.
Βάζεις gamma ή lut αλλά με σκοπό την ενίσχυση των χαμηλών.

Δλδ τα physics θα δώσουν 5% σήμα και εσύ θα τα κάνεις 0.3ΝΜ.

Φυσικά πάει η γραμμικοτητα...

Μην έχεις όμως την απαίτηση το game να σου δίνει 100% σήμα σε ένα μονοθέσιο που το downforce πάει να σπάσει την κολώνα του τιμονιού ( βλ Σεννα) με το 500αρακι που το στρίβεις με την σκέψη.

Ο Στέφανος έχει γράψει ότι συνειδητά έχει ήδη ενισχύσει το σήμα στα αδύναμα αμάξια , έτσι έχουμε την ίδια ροπή στο 500 και σε μονοθέσιο που φυσικά δεν είναι ρεαλιστικό αλλά τί να κάνεις με τα παιχνιδάκια που έχουμε για τιμόνια?

Σκάστα, πάρε ένα DD με 30NM και αντίο "σαπούνι".

[emoji8] [emoji8] [emoji8]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μα να μην το έχω σκεφτεί ακόμη! Κάτσε να πουλήσω το στερεοφωνικό μου να πάρω DD :) Χεχεχε

 

Πάντα για συζήτηση τα λέμε, τί να μαλώσουμε; Αν η GT1 έχει αδύναμο τιμόνι στις χαμηλές μοίρες; Μπορεί έτσι να είναι, δε ξέρω. Απλώς παρατηρήσεις γράφουμε.

Link to comment
Share on other sites

@GoMaR Εγώ επιφυλάσσομαι λίγο μέχρι να οδηγήσω λίγο περισσότερο με το Vive για να πώ τι ακριβώς κάνει το αυτοκίνητο όταν το κάνεις αυτό. Άκης και Στέλιος θα έχουν περισσότερα να πούνε για αυτό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.