Jump to content



ΑΓΩΝΑΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ 29/01/2017 Porsche 911 gt1 SPA


panosdimp

Recommended Posts

πριν 10 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Τελικά η καλύτερη στρατηγική ήταν να πας τάπα χωρίς αλλαγή ελαστικών.

Ναι τελικά αυτή ήταν η καλύτερη στρατηγική ,κρατούσες τα λάστιχα σε σωστή θερμοκρασία και η φθορά δεν είχε διαφορά .

Εγώ αποφάσισα πιστέυοντας πως θα τελειώσουν τα λάστιχα εκεί γύρω στον 13-14 να κρατήσω ρυθμό γύρω στο 90 % των δυνατοτήτων μου για να κρατήσω ελαστικά ,φυσικά τον Lylankor ήμουν σίγουρος πως δεν τον έφτανα απλά ήλπιζα σε λάθος του εκεί μετά τον 13 .

Τελικά έχοντας σιγουρέψει κατά τη γνώμη μου τη δεύτερη θέση αφού μετά από λάθος του Κρίστιαν απέκτησα μια αρκετά μεγάλη διαφορά χαλάρωσα και άρχισα βλακωδώς να κοιτάζω δεξιά κι αριστερά χάρτες χρόνους και διάφορα τέτοια που σε κάνουν να χάσεις τη συγκέντρωση που απαιτεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο .

Η κατάληξη υπερστροφή και στις μπαριέρες, χάνοντας πολύ χρόνο μέχρι να το ξαναβάλω στην πίστα με πέρασε ο Κρίστιαν και η διαφορά έφτασε τα 17 δευτερόλεπτα ,είχε όμως πάλι μια ατυχία και τον έφτασα,στους 3 τελευταίους γύρους μου χάρισε μια πολύ έντονη εμπειρία και τον ευχαριστώ τελικά τερματίσαμε αφήνοντας ότι λάστιχο είχε απομείνει στην έξοδο του τελευταίου ες.

Οι Δημήτρηδες ασχολήθηκαν πολύ με τις μοίρες του τιμονιού τους και η μοίρα τους ήταν να μείνουν πίσω ,σίγουρα την επόμενη φορά θα είναι πολύ ψηλά και οι δύο .

Τον @Dimitris Pappas τον ξέρω από το rf2 και σας υπόσχομαι πως μόλις πιάσει τα τερτίπια του ασσέττο θα είναι μπροστά από μένα ,τον @liakjimτον ξέρουμε όλοι είναι ταχύτατος ειδικά όταν γουστάρει το αυτοκίνητο και το επόμενο το γουστάρει πολύ οπότε είμαι σίγουρος ότι θα τον δούμε στις πρώτες θέσεις.

Για τον @rapid_fast ότι και να λέμε είναι λίγο ,ψυχάρα ,θα δώσει το παρόν ακόμα και με ένα δευτερόλεπτο μόνο practice ,όλα για την παρέα μακάρι να είμασταν όλοι έτσι,γνώσεις εντυπωσιακές ,απόδοση εξαιρετική για το πολύ λίγο που ασχολήθηκε ,τι να γίνει όμως η δουλειά και η οικογένεια είναι πάνω από όλα.

Ολα τα παιδιά μου άφησαν άριστες εντυπώσεις και σιγά σιγά θα γνωριστούμε εκτός αν με πιάσει πάλι καμιά τάση φυγής :p.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ειλικρινά δεν φταίνε οι μοίρες, ίσα ίσα που θεωρώ ότι με βοήθησαν πολύ, μιας και στον αγώνα έπιασα τα άπιαστα!
Δεν είναι τυχαίο που το είχαν τόσο γρήγορο.
Αυτοί θα πρέπει αν το αμάξι τελικά δεν είναι broken ( που τον κόβω φέτες ότι είναι ) , λογικά θα πρέπει να έπαιζαν ξύλο με το τιμόνι.
Εδώ πόνεσαν οι καρποί μου με τα 3ΝΜ της G27 (φλώρος).
Θα ψάξω να βρω κάνα onboard video της εποχής.
Από τα πιο δύστροπα αμάξια του Assetto. Η ασάφεια γύρω από το κέντρο ( μικρό κάστερ ??? ) , έκανε τα πράγματα πιο δύσκολα.
Εκτός αν ο@akis_z80 τα έκανε μαντάρα με το setup [emoji12]

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ζηλεύω!  και χαίρομαι για εσας

Πάντως στην πραγματικότητα αν δώσεις 20' caster στα κλειστά κομμάτια σε πιάνει νευρικό γέλιο... ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω τι θα χάλαγε αν παίζαμε και λίγο με το caster

Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:


Επίσης το πρόγραμμα με τις μοίρες δουλεύει άριστα.
Ήμουν στις 540 μοίρες όπως πρότεινε ο Μήτσος. Σίγουρα έπιασα γλιστρηματα που με τις 900 δεν θα προλάβαινα.
Κανονικά ήθελε 420 για να είναι όπως το αληθινό. Αλλά λιγοψυχησα.
Από εδώ και πέρα θα μαθαίνω στις μοίρες του πραγματικού.
 

 

Εγω γιατί νομίζω ότι ήταν 370 το αμάξι.

Χωρίς το πρόγραμμα 370 στον προφαϊλερ και 370 στα settings του assetto για μένα.

Τις μοίρες τις βρίσκω ώς εξής.

Βάζω την κάμερα που δείχνει τα χέρια και το τιμόνι με ξεκλείδωτες τις μοίρες στις 900.

Σε αυτήν την περίπτωση το τιμόνι γυρνάει εως 900 αλλά το virtual steering wheel γυρνάει όσες μοίρες είναι να γυρίσει ( στο 911 γύριζε 370) και μετά νεκρώνει απότομα (μηδενίζονται τα forces.

 

Με ανοιχτό τον profiler αρχίζω και πειράζω τις μοίρες έως ότου τα  software τέρματα να συμπέσουν με τις στροφές που περιστρέφεται το virtual steering wheel.

Στην πραγματικότητα δεν εχω καμία αλλαγή στην αίσθηση,

Σε σωστή οδήγηση ποτέ δεν θα χρειαστεί να γυρίσω το τιμόνι >απο 370 αλλά σε τετακέ περίεργα ψαράκια και μπασίματα σε πίστα μετά απο χώμα που κάνεις κινήσεις απελπισίας το τιμόνι ποτέ δεν πάει στο νεκρό απο feedback διάστημα.

 

Όχι πως δεν μπορείς αμα βάλεις αρκετή δύναμη να ξεφτυλίσεις το soft lock αλλά λέμε τώρα.:hehe:

Στο συγκεκριμένο όχημα για να ενισχύσω την αίσθηση ανέβασα απο το in game app τα forces στο 120 και το αποτέλεσμα ήταν πολύ ωραίο για τα γούστα μου αν και είμαι σίγουρος ότι η μπάρα του feedback ήταν στο κόκκινο (αδυναμία της G25 να ακουλουθήσει) για πάνω απο το 10% του γύρου. 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί γιατί στις 420 που είχα αρχικά, έβλεπα από την εξωτερική κάμερα ότι τερματίζει πιο νωρίς το virtual wheel.

Βέβαια @ugu λίγο μπαγκαλιστικος τρόπος.
Κανονικά πας στα devs apps , στο wheel debug ( κάπως έτσι ) και βλέπεις τις μοίρες με ακρίβεια δεκαδικου.

Το επόμενο project.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ το μόνο που πείραξα ήταν όπως σας είπα και στο ντισκόρντ το soft lock που το έβαλα στο 1 το τιμόνι έγινε πιο γρήγορο και οι διορθώσεις πολύ πιο εύκολες ,αυτό μεταφράστηκε και σε ταχύτερους χρόνους αφού μπόρεσα το 2.15.0 που για μένα φάνταζε ακατόρθωτο.

Οι μοίρες στον profiler στις 900 και μέσα στα settings με τον wizard του παιχνιδιού όπως το είχα κάπου στις 800 τόσες.

Αρα η ρύθμιση του soft lock δεν είναι για τα μπάζα Δημήτρη δουλεύει μια χαρά.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εγώ το μόνο που πείραξα ήταν όπως σας είπα και στο ντισκόρντ το soft lock που το έβαλα στο 1 το τιμόνι έγινε πιο γρήγορο και οι διορθώσεις πολύ πιο εύκολες ,αυτό μεταφράστηκε και σε ταχύτερους χρόνους αφού μπόρεσα το 2.15.0 που για μένα φάνταζε ακατόρθωτο.
Οι μοίρες στον profiler στις 900 και μέσα στα settings με τον wizard του παιχνιδιού όπως το είχα κάπου στις 800 τόσες.
Αρα η ρύθμιση του soft lock δεν είναι για τα μπάζα Δημήτρη δουλεύει μια χαρά.


Για τα μπάζα είναι μιας και με το που χτυπάς στο softlock , κοπανάει σαν αηδία.
@uhu τελικά στο setup debug είναι .
Θα δεις στο steering lock angle πχ -180, 180 για τις 360 δλδ Χ2.
Έτσι μπορείς να βρεις για όλα.

Βάλε
[AC_APPS]
ENABLE_DEV_APPS=1
στο assetto corsa.ini για να φανούν.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

360 ε.

Χμμ.

Γι αυτό δε μπορούσα να το πάω.:hehe::hehe::hehe:

 

Πάντως και στο lfs την ίδια δουλειά πάνω κάτω κάναμε.

 

Βέβαια όταν τρέχαμε σε πρωταθλήματα με ξένους τρέχαμε με ότι ήταν πιο εύκολο και αποδοτικό = λιγότερες μοίρες απο το κανονικό σε όλα τα αυτοκίνητα.:p

Εγω έτρεχα openwheeler και καρτάμαξα με 320 κατηγορία GT με ~480 και συμβατικά άντε 540 το πολύ. 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος Stelios F. έγραψε:

Για πιο λογο αλλάζετε στον driver? Μονο για το soft lock σωστα?

Ναι μωρέ σε αυτοκίνητα με ελάχιστες μοίρες μπερδεύει να μην εχεις εστω και ενα soft lock. (προσπαθεί το τιμόνι με τα μοτέρ του να περιορίσει τις διαθέσιμες μοίρες)

Εγω το πήρα χαμπάρι ότι με ενοχλεί το καλοκαίρι που άρχισα να ψιλοοδηγάω τις 2 ferrari f1

Έγινε επεξεργασία από uhu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 58 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Για τα μπάζα είναι μιας και με το που χτυπάς στο softlock , κοπανάει σαν αηδία.

Η μόνη φορά που μου κοπάνησε ήταν όταν έφυγα από την πίστα και προσπαθούσα να μπω στρίβοντας τέρμα το τιμόνι και πάλι ένα τόσο δα μικρούλι γκουπ ένιωσα

Link to comment
Share on other sites

Από τον 12ο γύρο περίπου κόκκινα τα λάστιχα, 10% μου έβγαζε το app στους τελευταίους 2-3 (το sidekick νομίζω, αυτό πρέπει να είναι το ποσοστό του grip μεταξύ ιδανικού και χειρότερου). Πήγε να με δαγκώσει αρκετές φορές αλλά τα λάθη ήταν μικρά. Η καταραμένη η Eau Rouge άγχος κάθε φορά που περνούσα με κόκκινα λάστιχα.

 

@aKosmas εντομεταξύ ήταν άλλοι 2 πριν από εσένα που έγινε το ίδιο ακριβώς πράγμα, μόλις πήγαινα να περάσω spin! Δε θυμάμαι ποιοι αλλά στο ένα είχε μείνει το αυτοκίνητο στη μέση της πίστας, δεν είχε σταματήσει τελείως ακόμα και βγήκα γρασίδι, στο άλλο κάποιος έμπαινε λίγο άτσαλα ξανά στη πίστα και έχασα αρκετό χρόνο.

 

Το πρόβλημα με το feedback για εμένα φαινόταν στην ευθεία, αν έστριβα λίγο το τιμόνι, έβλεπα την ανάρτηση να φορτίζει (που φορτίζει και πολύ γρήγορα αφού είναι σκληρή) αλλά στο χέρι το ένιωθα μισό δευτερόλεπτο μετά. Θα μου πείτε που πας ρε Καραμήτρο με DFGT... δε θυμάμαι πόσο καλύτερα είναι με τη G25 αλλά ειδικά σε τέτοια αυτοκίνητα σε περιορίζει αρκετά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

O@poloman είχε πρόβλημα με το γκριπ , έπεσε εύκολα στον τελευταίο γύρο!


 

Επειδη τρεχω σε 720ρ,δεν εχω ανοιχτα πολλα apps,και νομιζα οτι θα μου εριχνες γυρο,και οτι ο επομενος κανονικος αντιπαλος ηταν μακρια,και ειπα να παω για χρονο τελευταιο γυρο,(μεγαλη μαλακια) και μου εφυγε.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα συνομιλία με τον Αριστοτέλη στο facebook.

Εν ολίγοις μου είπε πως το αμάξι είναι μούφα από την μάνα του, απρόβλεπτο και χωρίς feeling. Από τα data είναι φως φανάρι.
Θα βελτιωθεί με το update των ελαστικών.

Επίσης είπε ότι τα V10 είναι έτοιμα εκτός από 3-4 vintage tyres και ότι είναι γαμάτο update , θα μας αρέσει πολύ. Όχι μόνο λάστιχα αλλά και σασί κτλ. Δεν ξέρει πότε θα βγει.

Αυτά.


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk




  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.