Jump to content



Wamta #2, multiclass FUN CUP


Stelios F.

Recommended Posts

Πραγματι οι γρηγοροτεροι οδηγοι μαλλον της παγκοσμιας κοινοτητας του AC ειναι εδω!

Ας το ευχαριστηθουμε λοιπον!!!!(και ας μαθουμε οι ...πιο αργοι απο τους γρηγορους)

TRU-Alien-vs-Predaator-Exclusive-063.jpg

Έγινε επεξεργασία από Dimitris Pappas
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος Dimitris Pappas έγραψε:

Πραγματι οι γρηγοροτεροι οδηγοι μαλλον της παγκοσμιας κοινοτητας του AC ειναι εδω!

Ας το ευχαριστηθουμε λοιπον!!!!(και ας μαθουμε οι ...πιο αργοι απο τους γρηγορους)

TRU-Alien-vs-Predaator-Exclusive-063.jpg

Λείπει ο @GoMaR :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Όπως είπα κ στο discord κ ματαλέω κ δω η ταχύτητα δεν έχει απολύτως ουδεμία σχέση με το racecraft.Οι αγώνες που τρέχαμε μέχρι τώρα ήταν καθαρά χότλαπ φύσης,μιας κ είχαν μια κλάση κ έπρεπε να πιέσεις, πολλές φορές όντας μόνος χωρίς άλλα αυτοκίνητα γύρω σου.Θα μου πεις κ τώρα πρέπει να πιέσεις αλλά το κύριο είναι η διαχείριση της κίνησης.

 

Σε αγώνες όπως αυτοί που επίκειται να τρέξουμε κύριο ρόλο παίζει η ανάλυση του real time app κ η διαχείρηση  πόρων -λάστιχα kers κίνηση-.

 

Αυτά βέβαια τα γράφω εκ του ασφαλούς γιατί μόνο μια μέρα στο κέντρο της Θεσ/νίκης με μηχανάκι θα καταλάβει κανείς τι εννοώ.Μάτια ανοιχτά κ o θεός βοηθός.Με το ποδήλατο όταν βγαίνω δε είναι τρις χειρότερα γιατί σου λείπει η ενεργητική ασφάλεια.

 

Αν έχετε όρεξη δείτε αυτό http://www.imdb.com/title/tt1547234/

 

 

Έγινε επεξεργασία από sosna
Link to comment
Share on other sites

Άλλαξε τίποτα το update στα αυτοκίνητα του cup?
Στέλιο άρα την RSR την ξεχνάμε.
Μήπως πρέπει να ενημερώσετε για τυχόν ballast?
Η Κυριακή είναι κοντά.

Υ.Γ. Να δω Παρασκευή τί θα κάνω. Να δοκιμάσω το νέο content ή να βρω πως στο δι*ολο ο λυλα πατάει δύο φορές το κερς σε έναν γύρο? Στα τεστ μου έδινε ή στο ένα ή στο άλλο...

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 10 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

να βρω πως στο δι*ολο ο λυλα πατάει δύο φορές το κερς σε έναν γύρο

Κοντές σχέσεις + charging

Έγινε επεξεργασία από panosdimp
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, liakjim said:

Υ.Γ. Να δω Παρασκευή τί θα κάνω. Να δοκιμάσω το νέο content ή να βρω πως στο δι*ολο ο λυλα πατάει δύο φορές το κερς σε έναν γύρο? Στα τεστ μου έδινε ή στο ένα ή στο άλλο...

Θα ανοίξω λοιπόν (τα περισσότερα) χαρτιά μου :p. Χθές έκανα το γύρο αλλά έχει 2 cuts γιατί το είχα στο πίσω μέρος του μυαλού μου αλλά δεν ήταν προτεραιότητα, το 1ο είναι εκεί που κόβω εσωτερικά πάνω στο κερμπ, χάνω λίγο χρόνο (πηδάει λίγο, TC, turbo, κλπ κλπ), το 2ο είναι στην έξοδο της καταραμένης της στροφής με την ανάποδη κλήση πριν τη πίσω ευθεία, εκεί κερδίζω λίγο. Στην Eau Rouge και σε άλλα 2 σημεία που είναι οριακά, δεν ειναι cuts :). Πως κατάφερε και μπήκε έτσι στη στροφή μετά το 1:10, μη με ρωτήσετε :D. Άλλο 0.5 έχει σχετικά εύκολα και με αυτή τη χρήση του boost.. (100% grip)

 

edit: εντομεταξύ, στο replay από TV camera έβλεπα οτι φρενάρω όλη την ώρα πάνω στις άσπρες γραμμές, ισχύει οτι στη πραγματικότητα σε πολλές πίστες γλιστράνε περισσότερο οι γραμμές?

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ο Server έχει γίνει restart και τώρα είσαστε σχεδόν όλοι pre-booked.

Δεν χρειάζεται password για να μπείτε.

Όποιος δεν μπορεί να μπεί, pm εμένα ή τον Άκη.

Μόνο η ομάδα των @Lazy Dog @Nikolas Sar Drs & @4WNikos δεν έχει δηλώσει αμάξι και όνομα ακόμη.

Δοκιμάστε να μπείτε έστω μια φορά πριν την ημέρα του αγώνα.

Τα skins δεν έχουν γίνει assign ακόμη γιατί αναμένουμε 1 ακόμη.

 

Η μπίλια για το track για αυτή την εβδομάδα έκατσε στην SPA.

Θα γίνει ξεχωριστό thread για το Race #1.

 

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος PolomanGR έγραψε:

Σωτηρη δεν μου ειπες να σου στειλω το σχεδιο και το φοντο για τα νουμερο.

Δεν στο είπα, βλακεία. Έφτιαξα ένα που έμοιαζε με αυτό που είχες κάνει. Ελπίζω να μην το άλλαξες :p

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα ένα ποστ του Αριστοτέλη για τα modes της 919 :

"The Low setting uses less battery, especially on higher speeds/gears
The High setting uses more battery in higher speeds/gears

The Preserve from Aggressive setting, changes how torque is transferred to the front wheels, depending on their slip and thus using more or less battery and heating/wearing more or less the front tyres. Obviously the aggressive setting will give faster lap times but put the front tyres in more stress as well as consume more battery/energy per lap.

Keep in mind that LMP1 drivers use as low a setting as possible and manually boost the ERS with the button in order to overtake slower cars or defend their position"

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Stelios F.@liakjim

Τελικα εκανα και αλλα κιν,και αφου θελει και ο λιακ,στον δευτερο αγωνα ας περαστουν και αυτα.

 

Επισης,αν καποια αλλη ομαδα θελει,επειδη εχω ορεξη,ας μου πει,αλλα θελω πακετο χρωματα και χορηγους (οσο περισσοτεροι τοσο το καλυτερο),του MrRous,που μου τα εστειλε ολα,το εβγαλα σε 30 λεπτα.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.