Jump to content



Recommended Posts

  On 4/5/2017 at 10:53 ΠΜ, το μέλος GoMaR έγραψε:

και επειδη δεν εχω καταλαβει γρι απο οτι λετε, θα κανω μια ερωτηση προς ολους.

Τι ειναι ιδανικο για το παιχνιδι ; Να εχουμε ιδανικες πιεσεις  η να φυσαμε ξεφυσαμε το λαστιχο μεχρι να πιασει πιο καλες θερμοκρασιες ;

 

Expand  

Χωρίς να είμαι σίγουρος και να βάζω το χέρι μου στην φωτιά το καλύτερο είναι ο συνδυασμός των δύο... Πολύ (ακραίες) χαμηλές πιέσεις θα έχουν ως αποτέλεσμα μεγάλες παραμορφώσεις  (που νομίζω είναι υπεύθυνες για την αύξηση της θερμοκρασίας) στο λάστιχο με συνέπεια να είναι πιο δύσκολο οδηγικά αν και θα έχει (νομίζω) περισσότερη πρόσφυση σαν λάστιχο... Με πολύ υψηλές πιέσεις μειώνεται η πρόσφυση λόγω πτώσης των θερμοκρασιών αλλά το στρίψιμο γίνεται πιο ακριβές με την λογική ότι αφού στρίψεις η συμπεριφορά του ελαστικού δεν αλλάζει σημαντικά...

 

Και πάλι λέω για αποφυγή παρεξηγήσεων ότι δεν είμαι 100% σίγουρος...

(edited)

 

Bαζω τον οδηγο για το τι δειχνει το app

AC 1.12 Tyre App

 

  Reveal hidden contents

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από wolves
  • Like 4

Άρα, αν καταλαβαίνω σωστά:

 

" (4) A color code for the current grip resulting of the precise temperature of the contact patch. "

δηλ. το χρώμα στο λάστιχο δεν δείχνει τη θερμοκρασία αλλά το grip!

 

" In AC the pressure part is more important, so if you find your tyres too cold and are below optimum pressure, go for the latter and set it in a way the app gives your a blue-green color for pressure. "

δηλ. ποιο σημαντικό είναι να πρασινίζει το χρώμα της πίεσης παρά του grip των ελαστικών

 

Σύμφωνα με το παράδειγμα:

example_default2.jpg

" Maybe we can improve the setup by dropping the pressure below 35psi in order to get some temperature in exchange: "

example_default3.jpg

 

πρώτα κοιτάμε να "πρασινίσουμε" τις ενδείξεις των πιέσεων (7) και μετά αν γίνεται να πρασινίσουμε και την ένδειξη του grip (4) χωρίς να χαλάσουμε την πρώτη ρύθμιση... :amen:

 

 

  On 4/5/2017 at 11:58 ΠΜ, το μέλος Aris Teidis έγραψε:

Άρα, αν καταλαβαίνω σωστά:

 

" (4) A color code for the current grip resulting of the precise temperature of the contact patch. "

δηλ. το χρώμα στο λάστιχο δεν δείχνει τη θερμοκρασία αλλά το grip!

 

" In AC the pressure part is more important, so if you find your tyres too cold and are below optimum pressure, go for the latter and set it in a way the app gives your a blue-green color for pressure. "

δηλ. ποιο σημαντικό είναι να πρασινίζει το χρώμα της πίεσης παρά του grip των ελαστικών

 

Σύμφωνα με το παράδειγμα:

example_default2.jpg

" Maybe we can improve the setup by dropping the pressure below 35psi in order to get some temperature in exchange: "

example_default3.jpg

 

πρώτα κοιτάμε να "πρασινίσουμε" τις ενδείξεις των πιέσεων (7) και μετά αν γίνεται να πρασινίσουμε και την ένδειξη του grip (4) χωρίς να χαλάσουμε την πρώτη ρύθμιση... :amen:

 

 

Expand  

Το Grip ειναι θεμα της θερμοκρασιας

(4) A color code for the current grip resulting of the precise temperature of the contact patch.

Πρωτα κοιτας θερμοκρασια και μετα ολα τα αλλα, ετσι τουλαχιστον γινεται κανονικα τωρα στο assetto αλλα δουλευουν αλλα οχι.

Άρη, το πράσινο στο λάστιχο δείχνει την περιοχή που έχει το λάστιχο το βελτιστο γκριπ λόγω θερμοκρασιών.

Αυτό δεν σημαίνει ότι θα έχεις και τον απόλυτα γρήγορο χρόνο μιας και εξαρτάται από την πίεση που επιτυγχάνεται αλλά και τις ιδιαιτερότητες τις πίστας αλλά και του οδηγού.
Πχ ο Ιάσονας που οδηγεί υποστροφικα, στρίβει πριν το apex θέλει άλλες θερμοκρασίες από πχ τον Θοδωρή που αρέσκεται σε πιο υπερστροφικο στυλ.
Άλλες ρυθμίσεις σε monza εντελώς άλλες σε mugello.


Άρα δοκιμάζουμε και αλλάζουμε ένα ένα μέχρι τον βέλτιστο απόλυτο χρόνο παντού ή σε αγώνα και σταθερή συμπεριφορά.
Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  On 4/5/2017 at 12:12 ΜΜ, το μέλος fatalara έγραψε:
τωρα στο assetto αλλα δουλευουν αλλα οχι.


Για πες...θα έχει ενδιαφέρον...


Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Αααα περιμένω και ένα συγγνώμη.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Συγνωμη ζηταει αυτος που δεν ξερει τι λεει οχι αυτος που εχει δικιο. 

Αυτο που δειχνει ο wolves σε βγαζει τελειως ακυρο αλλο αν δεν το εχεις καταλαβει εσυ.

Τι λεω εγω σε τοσα ποστ; οτι δεν υπαρχει ιδανικη πιεση αλλα ιδανικη θερμοκρασια. 

Η ιδανικη θερμοκρασια λειτουργιας του ελαστικου ειναι ιδια δεν αλλαζει ουτε απο πιστα σε πιστα ουτε απο οδηγο σε οδηγο αυτο που αλλαζει ειναι η πιεση. 

Η πιεση θα ειναι διαφορετικη αναλογα την πιστα και τον οδηγο.

 

Αυτο που θελω να μου πεις ειναι πως γινεται λοιπον καποιος που εχει ρυθμισει τα λαστιχα για μεγιστο grip και σωστη αποδοση γενικα να βγαζει τους ιδιους γυρους και χρονους με εναν που δεν εχει κανει τπτ απο αυτα. 

 

Μην μου πεις γτ εχει τις σωστες πιεσεις γτ θα βαλω τα γελια χτες

(edited)
  On 4/5/2017 at 9:36 ΠΜ, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Σε ένα φόρουμ, θα υπάρχουν πάντα τα τρόλ..

Τα τρόλ με τον αυθεντικό ορισμό.. Αυτοί που δεν έχουν γνώση, αλλά υποστηρίζουν το λάθος, επειδή κάποιος της κλίκας τους έχει την δική του λάθος γνώμη

Expand  

@fatalara κάνεις αυτό ακριβώς αυτή τη στιγμή. Έλεος, υπάρχει και ιδανική πίεση και ιδανική θερμοκρασία, το καθένα έχει το ρόλο του απλά το ένα επηρεάζει και το άλλο.

tyre-pressure.jpg

Σε κάποιους συνδυασμούς πίστας/αυτοκινήτου/ελαστικού, δεν μπορούμε να τα φέρουμε όλα στα πράσινα χωρίς να πάμε σαν το Βέγγο, τι να κάνουμε? Εσύ λες οτι είναι καλύτερο να μαγουλιάζει το λάστιχο για να μην είσαι 10 βαθμούς κάτω από την ιδανική θερμοκρασία. Έλεος πάλι και συγνώμη για το ύφος κιόλας.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor

Άσε ρε φίλε, ανέβασα 3 ποστς του Αριστοτέλη , ο Παναγιώτης που έχει φαγωθεί να αποδείξει ότι κάτι είναι λάθος ( που μπορεί να είναι γενικά αλλά δεν το αποδεικνύουμε έτσι ), διαβάζει κάτι λάθος, το επισημαίνω , με λέει τρολλ, το γράφει και στο επίσημο, του το λέω, το καταλαβαίνει και λέει my fault κι εκεί πάνω που η συζήτηση πάει μπροστά , έρχεται ο προφανώς εμπαθής με το πρόσωπο μου φαταλαρα και λέει ότι είμαι άσχετος και ότι καλά τα έλεγε ...μην έχοντας καταλάβει χριστο...

Κούραση πραγματικά...

Κώστα wolves μια βοήθεια ρε συ με gif από τη συλλογή σου, κάτι σε facepalm.


Α βρήκα κάτι καλό

064ffa356be2b7d1201369ebf10f01f1.jpg
Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


  • Like 2
  On 4/5/2017 at 2:04 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

Άσε ρε φίλε, ανέβασα 3 ποστς του Αριστοτέλη , ο Παναγιώτης που έχει φαγωθεί να αποδείξει ότι κάτι είναι λάθος ( που μπορεί να είναι γενικά αλλά δεν το αποδεικνύουμε έτσι ), διαβάζει κάτι λάθος, το επισημαίνω , με λέει τρολλ, το γράφει και στο επίσημο, του το λέω, το καταλαβαίνει και λέει my fault κι εκεί πάνω που η συζήτηση πάει μπροστά , έρχεται ο προφανώς εμπαθής με το πρόσωπο μου φαταλαρα και λέει ότι είμαι άσχετος και ότι καλά τα έλεγε ...μην έχοντας καταλάβει χριστο...

Κούραση πραγματικά...

Κώστα wolves μια βοήθεια ρε συ με gif από τη συλλογή σου, κάτι σε facepalm.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Expand  

Ποιός είπε εσένα τρολ?

Αυτό κατάλαβες? οτι είπα εσένα τρόλ?

Εγώ προτείνω όπως πρότεινες και εσύ σε εμένα, να διαβάσεις πιο καλά τι έγραψα και που πηγαίνει η αναφορά μου στα τρόλ...

  On 4/5/2017 at 2:08 ΜΜ, το μέλος rapid_fast έγραψε:
Ποιός είπε εσένα τρολ?
Αυτό κατάλαβες? οτι είπα εσένα τρόλ?
Εγώ προτείνω όπως πρότεινες και εσύ σε εμένα, να διαβάσεις πιο καλά τι έγραψα και που πηγαίνει η αναφορά μου στα τρόλ...


Όσες φορές και να διαβάσω το #84 , το ίδιο συμπέρασμα βγάζω.
Λόγω γραπτού λόγου γίνονται λάθη. Αν κάνω λάθος my fault.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
  On 4/5/2017 at 1:57 ΜΜ, το μέλος Lylankor έγραψε:

@fatalara κάνεις αυτό ακριβώς αυτή τη στιγμή. Έλεος, υπάρχει και ιδανική πίεση και ιδανική θερμοκρασία, το καθένα έχει το ρόλο του απλά το ένα επηρεάζει και το άλλο.

tyre-pressure.jpg

Σε κάποιους συνδυασμούς πίστας/αυτοκινήτου/ελαστικού, δεν μπορούμε να τα φέρουμε όλα στα πράσινα χωρίς να πάμε σαν το Βέγγο, τι να κάνουμε? Εσύ λες οτι είναι καλύτερο να μαγουλιάζει το λάστιχο για να μην είσαι 10 βαθμούς κάτω από την ιδανική θερμοκρασία. Έλεος πάλι και συγνώμη για το ύφος κιόλας.

Expand  

Δεν υπάρχει αυτό που λές όπως το λες... Τα λάστιχα ανεβάζουν θερμοκρασία κατά την κίνηση τους.

Αν δεν ανεβάζουν τη σωστή θερμοκρασία, σημαίνει έχουμε λάθος γόμα, ή λάθος διάσταση ελαστικού.

Ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου μας ορίζει τις πιέσεις λειτουργίας σύμφωνα με το ελαστικό πρώτης τοποθέτησης και τα βάρη που ενδεχόμενα να βάλουμε στο όχημα μας.

Την ίδια στιγμή μας δίνει εναλλακτικές με άλλες ζάντες και άλλες διαστάσεις απο ελαστικά.

Απο εκεί και πέρα όμως, η τεχνολογία προχωράει, υπάρχουν εναλλακτικοί προμηθευτές ελαστικών, κλπ κλπ κλπ..

Σε τέτοια περίπτωση, συμβουλευόμαστε τον πίνακα του κατασκευαστή του ελαστικού, και όχι του κατασκευαστή του αυτοκινήτου.

Η εικόνα που παρουσιάζεις είναι σωστή. Και ισχύει σύμφωνα με τον κατασκευαστή του ελαστικού.

Για παράδειγμα, η πιρέλι στο 225/45/17 δίνει πίεση λειτουργίας 33, ενώ η μισελέν στο αντίστοιχο ελαστικό της δίνει 29.

Ο κατασκευαστής του οχήματος δίνει 31..

Ποιό θεωρούμε σωστό λοιπόν?

 

 

 

  On 4/5/2017 at 11:06 ΠΜ, το μέλος tasosmich έγραψε:

Χωρίς να είμαι σίγουρος και να βάζω το χέρι μου στην φωτιά το καλύτερο είναι ο συνδυασμός των δύο... Πολύ (ακραίες) χαμηλές πιέσεις θα έχουν ως αποτέλεσμα μεγάλες παραμορφώσεις  (που νομίζω είναι υπεύθυνες για την αύξηση της θερμοκρασίας) στο λάστιχο με συνέπεια να είναι πιο δύσκολο οδηγικά αν και θα έχει (νομίζω) περισσότερη πρόσφυση σαν λάστιχο... Με πολύ υψηλές πιέσεις μειώνεται η πρόσφυση λόγω πτώσης των θερμοκρασιών αλλά το στρίψιμο γίνεται πιο ακριβές με την λογική ότι αφού στρίψεις η συμπεριφορά του ελαστικού δεν αλλάζει σημαντικά...

 

Και πάλι λέω για αποφυγή παρεξηγήσεων ότι δεν είμαι 100% σίγουρος...

Expand  

Αμφότερες οι περιπτώσεις όπου έχουμε χαμηλές πιέσεις ή υψηλές πιέσεις στα ελαστικά, μας αφαιρούν απο το ελαστικό ποσοστό επαφής με το έδαφος.

Αυτό ισχύει φυσικά μόνο για τα ελαστικά γενικής χρήσης.

Τα ελαστικά για ράλλυ σε χώμα, λειτουργούν σε πιέσεις 41-43-ακομα και 50..

Η κατασκευή τους είναι τέτοια που το επιτρέπει, η αν θές καλύτερα το επιβάλλει..

Αντίστοιχα, υπάρχουν ελαστικά για αγώνες, τα οποία όταν είναι κρύα έχεις 16 και 18, και όταν ζεσταθεί πηγαίνει η πίεση στο 26...

Τα Toyo σεμι που φορούσα εγώ στο δικό μου είχαν 22 πίεση κρύα.... 

31 μου δίνει το αμάξι μου.. Εννοείται οτι η μικρή εμπειρία μου με αυτά τα άθλια λάστιχα λέει πως με 31 πίεση δεν πήγαινα ούτε στο περίπτερο....

 

 

  • Like 2
(edited)

Αν μιλάμε για το αν υπάρχει το συνδυασμός πίστας/αυτοκινήτου/γόμας που να επηρεάζει την ισοροπία φυσικά και υπάρχει, γι'αυτό στη Ρωσσία F1 βγάζαν τόσους γύρους με ultrasoft ενώ σε άλλες πίστες τα καίνε σε 3. Όταν είσαι περιορισμένος σε μια μόνο γόμα δεν θα ταιριάξει παντού, δε ξέρω αν το hypercar ελαστικό που έχουν στο AC είναι και ίδιο, σαν γόμα, για όλα τα supercars.

 

Οι διαφορετικές πιέσεις έχουν να κάνουν και με το πόσο παραμορφώσιμο είναι το κάθε ελαστικό, αλλά και τη συμπεριφορά του σε διαφορετικές παραμορφώσεις, ιδανικά θα έπρεπε οι πιέσεις που λέει η μισελεν ή η πιρελι να έχουν και μια ένδειξη βάρους. Ο κατασκευαστής τα 31 τα λέει για το ελαστικό με το οποίο βγήκε από το εργοστάσιο το αυτοκίνητο.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  On 4/5/2017 at 2:16 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Όσες φορές και να διαβάσω το #84 , το ίδιο συμπέρασμα βγάζω.
Λόγω γραπτού λόγου γίνονται λάθη. Αν κάνω λάθος my fault.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Expand  

Θα κάνω μια άλλη πρόταση..

Βάλε έναν τρίτο, άσχετο, να διαβάσει τι έγραψα..

Να μας πεί αυτός τι καταλαβαίνει..

γιατί εγώ σε καμία περίπτωση δεν θα σε σχολίαζα με τέτοιο χαρακτηρισμό..

Μάλιστα έχω τονίσει οτι μου αρέσει να μιλάω και να διαλογίζομαι με ανθρώπους..

Και απο όσο βλέπεις μιλάμε συνέχεια..

Τα τρόλ δεν γουστάρω.. και φυσικά δεν μιλάω..

Αλλα εδώ μιλάω..

Γιατί εδώ είμαστε μια παρέα όλοι και περνάμε καλα..

 

  On 4/5/2017 at 2:35 ΜΜ, το μέλος Lylankor έγραψε:

Αν μιλάμε για το αν υπάρχει το συνδυασμός πίστας/αυτοκινήτου/γόμας που να επηρεάζει την ισοροπία φυσικά και υπάρχει, γι'αυτό στη Ρωσσία F1 βγάζαν τόσους γύρους με ultrasoft ενώ σε άλλες πίστες τα καίνε σε 3. Όταν είσαι περιορισμένος σε μια μόνο γόμα δεν θα ταιριάξει παντού, δε ξέρω αν το hypercar ελαστικό που έχουν στο AC είναι και ίδιο, σαν γόμα, για όλα τα supercars.

 

Οι διαφορετικές πιέσεις έχουν να κάνουν και με το πόσο παραμορφώσιμο είναι το κάθε ελαστικό, αλλά και τη συμπεριφορά του σε διαφορετικές παραμορφώσεις, ιδανικά θα έπρεπε οι πιέσεις που λέει η μισελεν ή η πιρελι να έχουν και μια ένδειξή βάρους. Ο κατασκευαστής τα 31 τα λέει για το ελαστικό με το οποίο βγήκε από το εργοστάσιο το αυτοκίνητο.

Expand  

Τα ούλτρα σόφτ για την ρωσσία, μπορεί να είναι τα σούπερ χάρντ για την ιμολα..

Σε προτρέπω να διαβάσεις τον οδηγό των ελαστικών της πιρέλλι.

Η γόμα ούλτρα σοφτ, δεν είναι η ίδια σε κάθε αγώνα, ούτε η χάρντ, ούτε η μιντιουμ.

Το ξαναλεω, η γόμα που είναι χαρακτηρισμένη σαν ούλτρα σόφτ στην ρωσσία, μπορεί να είναι η ίδια ακριβώς γόμα με το λάστιχο που χαρακτηρίζουν ούλτρα χαρντ στην Ιμολα..

 

  • Like 1
(edited)
  On 4/5/2017 at 2:36 ΜΜ, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Τα ούλτρα σόφτ για την ρωσσία, μπορεί να είναι τα σούπερ χάρντ για την ιμολα..

Σε προτρέπω να διαβάσεις τον οδηγό των ελαστικών της πιρέλλι.

Η γόμα ούλτρα σοφτ, δεν είναι η ίδια σε κάθε αγώνα, ούτε η χάρντ, ούτε η μιντιουμ.

Το ξαναλεω, η γόμα που είναι χαρακτηρισμένη σαν ούλτρα σόφτ στην ρωσσία, μπορεί να είναι η ίδια ακριβώς γόμα με το λάστιχο που χαρακτηρίζουν ούλτρα χαρντ στην Ιμολα..

Expand  

Νομίζω, ειδικά τώρα που είναι μόνο ένας κατασκευαστής ελαστικών απλά έχουν αυτά τα 5, purple (ultrasoft), red (supersoft), yellow (soft), white (medium), orange (hard), και φέρνουν 3 σε κάθε αγώνα ανάλογα με το ποιά ταιριάζουν στη πίστα.

 

Η Πιρέλι για το ultrasoft πχ λέει: This is a brand new tyre for this year, designed as low working range compound for use on tight and twisty circuits that place an emphasis on mechanical grip. Ενώ για το σκληρό: The toughest tyre in Pirelli’s range is designed for the circuits that put the highest energy loadings through the tyres, with fast corners or abrasive surfaces, and are often characterised by high ambient temperatures.

 

Υπάρχει διαφορά από πίστα σε πίστα... σε περισσότερα από ένα επίπεδα (όχι μόνο τη θερμοκρασία περιβάλλοντος). Ένα λάστιχο που λειτουργεί σε καλές θερμοκρασίες κάπου δεν θα λειτουργεί το ίδιο παντού. Πέρα από το πόσο γρήγορα φαγώνεται. Αν ο Ιάσονας πχ βάλει 35 βαθμούς στην Ίμολα θα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι... @GoMaR, άντε. :p

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 1
  On 4/5/2017 at 1:57 ΜΜ, το μέλος Lylankor έγραψε:

@fatalara κάνεις αυτό ακριβώς αυτή τη στιγμή. Έλεος, υπάρχει και ιδανική πίεση και ιδανική θερμοκρασία, το καθένα έχει το ρόλο του απλά το ένα επηρεάζει και το άλλο.

tyre-pressure.jpg

Σε κάποιους συνδυασμούς πίστας/αυτοκινήτου/ελαστικού, δεν μπορούμε να τα φέρουμε όλα στα πράσινα χωρίς να πάμε σαν το Βέγγο, τι να κάνουμε? Εσύ λες οτι είναι καλύτερο να μαγουλιάζει το λάστιχο για να μην είσαι 10 βαθμούς κάτω από την ιδανική θερμοκρασία. Έλεος πάλι και συγνώμη για το ύφος κιόλας.

Expand  

Αυτο ειναι κατι που καταλαβες εσυ, δεν εχω πει πουθενα οτι πρεπει να μαγουλιασουμε τα λαστιχα απλα για να εχουμε σωστη θερμοκρασια... μιλαω για νορμαλ καταστασεις.

Ο Rapid που θα κανει του tweak του και θα βρει τη σωστη ρυθμιση στα λαστιχα μπορεις να μου πεις γτ θα βγαλει τους ιδιους γυρους με καποιον θα τα εχει κρυα η παρα πολυ ζεστα και επρεπε να τα παρει στο χερι μετα απο 10 γυρους? Μπορεις να μου πεις πως γινεται να μπαινουμε ολοι πχ με κρυα σε αγωνα με σταθερο grip και να γινονται ταχυτεροι γυροι στο τελος με κρυα λαστιχα 20+ γυρων?

 

 

 

 

  On 4/5/2017 at 2:50 ΜΜ, το μέλος Lylankor έγραψε:

Νομίζω, ειδικά τώρα που είναι μόνο ένας κατασκευαστής ελαστικών απλά έχουν αυτά τα 5, purple (ultrasoft), red (supersoft), yellow (soft), white (medium), orange (hard), και φέρνουν 3 σε κάθε αγώνα ανάλογα με το ποιά ταιριάζουν στη πίστα.

 

Η Πιρέλι για το ultrasoft πχ λέει: This is a brand new tyre for this year, designed as low working range compound for use on tight and twisty circuits that place an emphasis on mechanical grip. Ενώ για το σκληρό: The toughest tyre in Pirelli’s range is designed for the circuits that put the highest energy loadings through the tyres, with fast corners or abrasive surfaces, and are often characterised by high ambient temperatures.

 

Υπάρχει διαφορά από πίστα σε πίστα... σε περισσότερα από ένα επίπεδα. Ένα λάστιχο που λειτουργεί σε καλές θερμοκρασίες κάπου δεν θα λειτουργεί το ίδιο παντού. Πέρα από το πόσο γρήγορα φαγώνεται. Αν ο Ιάσονας πχ βάλει 35 βαθμούς στην Ίμολα θα είμαστε όλοι ευτυχισμένοι... @GoMaR, άντε. :p

Expand  

Ναι φυσικά και ναι..

Απλά στην πραγματικότητα κανένας δεν γνωρίζει ποιά είναι η σύσταση της κάθε γόμας.

Στις δοκιμές εξέλιξης που έγιναν, (και θα γίνουν ξανα) η πιρέλλι δίνει λάστιχα χωρίς καμία αναγνώριση σε όλους και κάνουν τις δοκιμές και συλλέγουν τα δεδομένα.

Κυριολεκτικά, εμείς δεν θα μάθουμε ποτέ ποια είναι η γόμα και τι αντιπαραβολή υπάρχει.

Τα σκληρά σαφώς και είναι τα ελαστικά που αντέχουν τα μεγαλύτερα φορτία, τα μαλακά σαφώς και είναι αυτά που αντέχουν περισσότερα φορτία..

Αλλα, σκληρά μόνο στην γόμα (για χαμηλότερες θερμοκρασίες, η σκληρά σαν δομή σκελετού)?

Καταλαβαίνεις τι λέω έτσι?

Στο σότσι τα ελαστικά έχουν επλεχτεί εδώ και 3 εβδομάδες.. Αν είχε κρύο τι θα έβαζαν άλλο απο αυτό που έτρεξαν?

Αν είχε πιο πολύ ζέστη?

Αυτό είναι κάτι που δεν θα μάθουμε..

 

 

  • Like 1
  On 4/5/2017 at 2:52 ΜΜ, το μέλος fatalara έγραψε:

Αυτο ειναι κατι που καταλαβες εσυ, δεν εχω πει πουθενα οτι πρεπει να μαγουλιασουμε τα λαστιχα απλα για να εχουμε σωστη θερμοκρασια... μιλαω για νορμαλ καταστασεις.

Ο Rapid που θα κανει του tweak του και θα βρει τη σωστη ρυθμιση στα λαστιχα μπορεις να μου πεις γτ θα βγαλει τους ιδιους γυρους με καποιον θα τα εχει κρυα η παρα πολυ ζεστα και επρεπε να τα παρει στο χερι μετα απο 10 γυρους? Μπορεις να μου πεις πως γινεται να μπαινουμε ολοι πχ με κρυα σε αγωνα με σταθερο grip και να γινονται ταχυτεροι γυροι στο τελος με κρυα λαστιχα 20+ γυρων?

Expand  

Το πόσο μπορείς να ρυθμίσεις τη θερμοκρασία κατεβάζοντας ή ανεβάζοντας τη πίεση, χωρίς να χάσεις πολύ grip λόγω λάθος πίεσης νομίζω είναι αρκετά περιορισμένο. Να είναι +/-5 βαθμούς στο AC, ενώ έπρεπε να είναι +/-8? Μπορεί, ξέρω γω.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.