Jump to content



Assetto Corsa Physics + Tires + Temps.


Recommended Posts

πριν 11 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

Να σαι καλά ρε Δημήτρη, να τα βγάζουμε από τη μέση ένα ένα γιατί φτάσαμε σε επιχειρήματα του στύλ το είπε ο Πάπας οπότε είναι έτσι ακριβώς. Τα peak temperatures κρατάνε για όσο φρενάρεις, μετά πέφτουν κατακόρυφα όπως λέω για 10η φορά. Και το βίντεο είναι και σε κατά πολύ χειρότερα αεριζόμενο δίσκο. Τα καλά peak temperatures στην F1 κιόλας τα φτάνεις μόνο σε φρεναρίσματα που έχεις πολύ downforce.

 

@fatalara εσύ δεν κατάλαβες μάλλον τι τον ρωτάω για τις 2 διαφορετικές θερμοκρασίες. Και στοίχημα σας βάζω αν θέλετε για τα περισσότερα από αυτά που έχουμε πεί.

Εγω βλεπω θερμοκρασιες της ταξης των 500-700 βαθμων... θεωρεις οτι δεν ειναι αρκετες να ανεβασουν 5-10 βαθμους τη θερμοκρασια γυρο γυρο μεσα στον αγωνα?

Έγινε επεξεργασία από fatalara
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, fatalara said:

Εγω βλεπω θερμοκρασιες της ταξης των 500-700 βαθμων... θεωρεις οτι δεν ειναι αρκετες να ανεβασουν 5-10 βαθμους τη θερμοκρασια γυρο γυρο?

Ρε μια χαρά ικανές είναι, αλλά δε θα ανεβάσουν την εξωτερική θερμοκρασία του ελαστικού και θα τη σταθεροποιήσουν κιόλας σε 5-10 δευτερόλεπτα αφού σταματήσει το αυτοκίνητο... Το ελαστικό θα φανεί στη κάμερα πιο ζεστό όταν σταματήσει γιατί δεν θα το ψύχει τόσο πολύ ο αέρας πιά. Ξέρω έχουμε γράψει ένα σκασμό πράγματα λογικό να έχεις χάσει κάποια.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος Lylankor έγραψε:

Ρε μια χαρά ικανές είναι, αλλά δε θα ανεβάσουν την εξωτερική θερμοκρασία του ελαστικού και θα τη σταθεροποιήσουν κιόλας σε 5-10 δευτερόλεπτα αφού σταματήσει το αυτοκίνητο... Το ελαστικό θα φανεί στη κάμερα πιο ζεστό όταν σταματήσει γιατί δεν θα το ψύχει τόσο πολύ ο αέρας πιά. Ξέρω έχουμε γράψει ένα σκασμό πράγματα λογικό να έχεις χάσει κάποια.

Δεν μιλαω για το εξωτερικο του ελαστικου αλλα γενικα για τη θερμοκρασια του η οποια επηρεαζεται απο παντου. 

Γενικα η συζητηση εχει ξεφυγει, το θεμα μας ειναι το μοντελο του assetto. 

Εχεις ενα αυτοκινητο με ιδανικες θερμοκρασιες και κανει ενα χρονο Α, αλλαζουν οι θερμοκρασιες -10 βαθμους και κανεις τον ιδιο χρονο. Οταν σου λεει η εταιρια οτι εισαι -20% σε grip απο το ιδανικο αλλα κανεις τον ιδιο χρονο σημαινει οτι τη δευτερη φορα εκανες overdrive. Overdrive σημαινει παιρνω τα λαστιχα στο χερι μετα απο λιγο και αυτο δεν συμβαινει στο assetto αρα ειναι λαθος.

Απλα πραγματα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Όχι εδώ πάντως.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Να σου θυμισω οτι στη μοντζα ετρεχα με soft στα gt για αυτον ακριβως το λογο. Τι ακριβως δεν συμβαινει λοιπον; ειναι λαθος το μοντελο τελεια και παυλα και μην περιμενεις μα το ακουσεις αυτο απο την kunos δεν υπαρχει περιπτωση...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Καλά εγώ βάζω επίσημες πηγές και εσείς το χαβά σας...

Δεν θα κάνουμε προκοπή έτσι.. Δεν προχωράμε, μπρός πίσω πάμε συνέχεια...

https://www.formula1.com/en/championship/inside-f1/understanding-f1-racing/Brakes.html

 These are gripped by special compound brake pads and are capable of running at vast temperatures - anything up to 1,200 degrees Celsius

πριν 1 ώρα, το μέλος fatalara έγραψε:

@Lylankor μια χαρα τα εχει τεκμηριωσει απλα εσεις δεν τα δεχεστε, αλλο το ενα αλλο το αλλο. Μια χαρα πηγαινει η θερμοκρασια απο τα φρενα στο λαστιχο και γενικα σε ολο το σημειο και ως ενα βαθμο το ζεσταινει γιαυτο και ειχαν μπει στον κοπο να εξελιξουν ολοκληρο συστημα που το εβαζαν εξωτερικα στη ζαντα προφανως για να κανει καλυτερη κατανομη αυτου του αερα. 

Για να τελιωνει εδω το θεμα γτ ακουμε οτι ναναι, ο rapid fast (δεν θυμαμαι αν ηταν αυτος) αν δεν ηταν στην ελλαδα θα ηταν ευκολα στην Benetton τη δεκαετια του 90. Δεν νομιζω οτι εισαι η ειμαστε σε θεση μα του πουμε εμεις πως δουλει ενα λαστιχο.

Ναι εγώ είμαι αυτός... :) 

πριν 1 ώρα, το μέλος Lylankor έγραψε:

Και εγώ με την ίδια λογική μεταξύ κάποιου που παραλίγο να βρεθεί F1 και αυτούς που έχουν πληροφορίες από 1ο χέρι από F1 για να φτιάξουν αυτό το παιχνίδι τους 2ους θα διάλεγα, αλλά δε σου λέει τίποτα αυτό μάλλον. Θα με πεθάνετε, έχω συμφοιτητή που είναι τώρα στη Renault F1 tyre performance engineer και είχε κάνει PhD σε ελαστικά από ότι θυμάμαι στο Loughborough, θα τον φέρω να μας τα πεί να ησυχάσετε.

Εγώ είμαι βέβαιος οτι θα ησυχάσω, γιατί είναι όπως τα λέω...

Να τον γνωρίσω τον φίλο, έχουμε πολλά να πούμε.. ;) 

Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Και? Στη monza με τί θα έτρεχες?

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Τι και; ετρεχα με soft για τι το assetto με αφηνε να γυριζω 20 γυρους με υπερθερμανση στα λαστιχα 500-800 δεκατα ποιο γρηγορα απο τον Αρη που κερδισε ενω επρεπε να τα παρω στο χερι στους μισους.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ @rapid_fast, δεν κολλήσαμε στο 1000 ή 1200 που θα το πιάσει στο 5g φρενάρισμα. Μάλιστα, η Brembo που linkαρα είναι ο χαβάς μου, ΟΚ. Αυτή τη θερμοκρασία την έχει ΜΟΝΟ η επιφάνεια του δίσκου και το pad για όσο φρενάρει. Μόλις αφήσεις φρένο έφυγε στους 500-400 πριν το επόμενο φρενάρισμα. Και αυτό σε ρυθμό αγώνα όχι σε γύρο σχηματισμού! 'Εχεις αντίλογο πάνω σε αυτό?

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Lylankor έγραψε:

Να σαι καλά ρε Δημήτρη, να τα βγάζουμε από τη μέση ένα ένα γιατί φτάσαμε σε επιχειρήματα του στύλ το είπε ο Πάπας οπότε είναι έτσι ακριβώς. Τα peak temperatures κρατάνε για όσο φρενάρεις, μετά πέφτουν κατακόρυφα όπως λέω για 10η φορά. Και το βίντεο είναι και σε κατά πολύ χειρότερα αεριζόμενο δίσκο. Τα καλά peak temperatures στην F1 κιόλας τα φτάνεις μόνο σε φρεναρίσματα που έχεις πολύ downforce.

 

@fatalara εσύ δεν κατάλαβες μάλλον τι τον ρωτάω για τις 2 διαφορετικές θερμοκρασίες. Και στοίχημα σας βάζω αν θέλετε για τα περισσότερα από αυτά που έχουμε πεί.

Ναι ναι.. έτσι όπως τα ονειρεύεσαι είναι..

Για αυτό τα μισα φρένα μέσα στα πίτ ανάβουν φωτιά και τρέχουν όλοι και ρίχνουν ξηρό πάγο με -80C για να τα κρυώσουν..

Να ξέρεις τα φρένα κάτω απο τους 450 δεν λειτουργούν καν, μετά τους 650 ξεκινάνε και έχουν κάποια καλή ισχύ και η θερμοκρασία τους δεν πέφτει κάτω απο αυτό ΠΟΤΕ!!!.. 

πριν 58 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

Ρε μια χαρά ικανές είναι, αλλά δε θα ανεβάσουν την εξωτερική θερμοκρασία του ελαστικού και θα τη σταθεροποιήσουν κιόλας σε 5-10 δευτερόλεπτα αφού σταματήσει το αυτοκίνητο... Το ελαστικό θα φανεί στη κάμερα πιο ζεστό όταν σταματήσει γιατί δεν θα το ψύχει τόσο πολύ ο αέρας πιά. Ξέρω έχουμε γράψει ένα σκασμό πράγματα λογικό να έχεις χάσει κάποια.

Δηλαδή εσύ αν κάτσεις πάνω απο ένα καμίνι 800 βαθμών δεν θα λιώσουν ακόμα και τα μαλλιά σου λές..

Δεν λές καλά σε πληροφορώ...

Δεν θα σου μείνει τρίχα στο κεφάλι σε πληροφορώ, θα λαμπαδιάσεις ολόκληρος... 

Link to comment
Share on other sites

https://www.f1technical.net/articles/2

"Jarno Trulli explained: "In fact, during the first milliseconds after pressing the brake-pedal; it feels like nothing is happening. This delay is in fact the length of time required by the disk/calliper tandem to reach operating temperature, which increases by 100°C per tenth of a second for the first half-second of braking"

 

operating temperature: 400-1000 τι άλλο θέλεις να κάνω?

 

"Formula One cars must sometimes decelerate in a matter of seconds from 350 km/h to about 70 km/h. During such heavy braking, the temperature of the brake rotor and pads can warm up from 400°C to more than 1000°C." Το 1200 είναι στο ένα 5g φρενάρισμα το γύρο.

 

Αν ακόμα υποστηρίζεις οτι μετά από γύρο σχηματισμού ο δίσκος είναι 800 δεν θα ξαναπαντήσω γιατί δεν έχει νόημα. Ούτε σε απλή λογική δε συμφωνούμε, όχι στη φυσική.

Link to comment
Share on other sites

Δεκαέξι δευτερόλεπτα να πέσει η θερμοκρασία απο τους 1200 στους 600...

Δεκαέξι δευτερόλεπτα...

ΔΕΚΑΕΞΙ!!!!!

Σας είπα, διαβάστε για τα αεροσκάφη που έχουν λάστιχα και φρένα αναφοράς...

δεν μπηκατε στον κόπο...

 

 

πριν 3 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

https://www.f1technical.net/articles/2

"Jarno Trulli explained: "In fact, during the first milliseconds after pressing the brake-pedal; it feels like nothing is happening. This delay is in fact the length of time required by the disk/calliper tandem to reach operating temperature, which increases by 100°C per tenth of a second for the first half-second of braking"

 

operating temperature: 400-1000 τι άλλο θέλεις να κάνω?

 

"Formula One cars must sometimes decelerate in a matter of seconds from 350 km/h to about 70 km/h. During such heavy braking, the temperature of the brake rotor and pads can warm up from 400°C to more than 1000°C." Το 1200 είναι στο ένα 5g φρενάρισμα το γύρο.

 

Αν ακόμα υποστηρίζεις οτι μετά από γύρο σχηματισμού ο δίσκος είναι 800 δεν θα ξαναπαντήσω γιατί δεν έχει νόημα. Ούτε σε απλή λογική δε συμφωνούμε, όχι στη φυσική.

Βρε καλέ μου.. 100 ανα δεκατο του δευτερολέπτου Χ μισό δευτερόλεπτο =5Χ100=500

Και αυτό που γράφεις είναι απο το 2008..

Εχουμε 2017.. η επιστήμη έχει πάει σε άλλο επίπεδο..

Δηλαδή εδω: http://www.racecar-engineering.com/technology-explained/f1-2014-explained-brake-systems/

απλά είναι όλα...

 

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνεις πλάκα έτσι? Ούτε τα δικά σου δε διαβάζεις.

 

"Oxidisation is in simple terms a burning of the surface of the disc, and at temperatures above 600°C it is accelerated and becomes the main mechanism of wear"

"On the straights of course, the brake ducts are feeding air to the brakes and so they drop below the oxidisation temperature"

 

Και ακόμα και τα 16 δευτερόλεπτα που λες, που δε ξέρω αν είχαν σχέση με το βίντεο που δεν αερίζεται όπως πάνω στο μονοθέσιο ο δίσκος, ακόμα και με αυτά, ακόμα υποστηρίζεις οτι μετά από γύρο σχηματισμού ο δίσκος είναι 800 όταν κάτσει το αυτοκίνητο στη γραμμή. Δε χρειάζεται να το συνεχίσουμε νομίζω.

 

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

 

Αν ακόμα υποστηρίζεις οτι μετά από γύρο σχηματισμού ο δίσκος είναι 800 δεν θα ξαναπαντήσω γιατί δεν έχει νόημα. Ούτε σε απλή λογική δε συμφωνούμε, όχι στη φυσική.

Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι...

Λοιπόν, και μόνο επειδή τα μονοθέσια σταματάνε μόνα τους στην γραμμή εκκίνησης τερματισμού χωρίς να κατέβει ο οδηγός να πατησει κάτω τα πόδια του,

οι δίσκοι έχουν 600 και βάλε..

Επειδή τα ανθρακονήματα ανάβουν φωτιά και καίγονται κάπου στους 1000, και επειδή έχει γίνει σε εκκίνηση να αρπάξουν φωτιά δίσκοι, οι 1000 είναι στο τσεπάκι..

Εγώ όμως ήμουν πολύ μετριοπαθής και είπα 800 για να μείνουμε σε καλά και λογικά πλαίσια του μέσου όρου λειτουργίας..

Αυτό είναι όλο..

 

Link to comment
Share on other sites

Μα καλά, αφού μόλις αφήσει ο άλλος το φρένο ο δίσκος σβήνει, θέλεις να μου πείς οτι από πυρακτωμένος σε μή είναι διαφορά 100C? Είπαμε, τα 1000-1200 είναι ΜΟΝΟ στην επιφάνεια και ΜΟΝΟ την ώρα που το pad είναι πάνω και φρενάρει. Οι πρώτοι 200-300 βαθμοί φεύγουν σε δευτερόλεπτο. Αλλά ότι και να σου πώ δε θα σε πείσω, αρκετά το σπαμαραμε το thread :p 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

Μου κάνεις πλάκα έτσι? Ούτε τα δικά σου δε διαβάζεις.

 

"Oxidisation is in simple terms a burning of the surface of the disc, and at temperatures above 600°C it is accelerated and becomes the main mechanism of wear"

"On the straights of course, the brake ducts are feeding air to the brakes and so they drop below the oxidisation temperature"

 

Και ακόμα και τα 16 δευτερόλεπτα που λες, που δε ξέρω αν είχαν σχέση με το βίντεο που δεν αερίζεται όπως πάνω στο μονοθέσιο ο δίσκος, ακόμα και με αυτά, ακόμα υποστηρίζεις οτι μετά από γύρο σχηματισμού ο δίσκος είναι 800 όταν κάτσει το αυτοκίνητο στη γραμμή. Δε χρειάζεται να το συνεχίσουμε νομίζω.

 

Φυσικά και τα διαβάζω..

και τα δείχνω κιόλας..

 

πριν 1 λεπτό, το μέλος Lylankor έγραψε:

Μα καλά, αφού μόλις αφήσει ο άλλος το φρένο ο δίσκος σβήνει, θέλεις να μου πείς οτι από πυρακτωμένος σε μή είναι διαφορά 100C? Είπαμε, τα 1000-1200 είναι ΜΟΝΟ στην επιφάνεια και ΜΟΝΟ την ώρα που το pad είναι πάνω και φρενάρει. Οι πρώτοι 200-300 βαθμοί φεύγουν σε δευτερόλεπτο. Αλλά ότι και να σου πώ δε θα σε πείσω, αρκετά το σπαμαραμε το thread :p 

Ελα ρε, αφού ανάβουν φωτιά μόλις σταματήσει η ψύξη απο τους αεραγωγούς...

Αργεί να πέσει η θερμοκρασία..

Κοίτα εδώ να καταλάβεις τι γίνεται..

Εκτός απο τον δίσκο αυτό καθεαυτό, έχεις και το κέλυφος του μουαγιέ που ανάβει..

Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα...

 

Δες και εδώ, 8 δευτερόλεπτα μετα που έφυγε απο τα φρένα, οι δίσκοι είναι πυρακτωμένοι...

 

Link to comment
Share on other sites

Τα carbon φρένα πληροφοριακά αρχίζουν να πυρακτώνονται στους 500-600 βαθμούς... Τη φωτιά δεν ξέρω γιατί μου τη βάζεις, λές και ξέρουμε τι και σε ποιά θερμοκρασία καίγεται. Τα πίσω φρένα btw τα έχουν μονομένα όσο μπορούν από τους τροχούς και προσπαθούν να βγάλουν και τον αέρα αλλού γιατί δεν θέλουν παραπάνω θερμότητα στα πίσω ελάστικα σε αντίθεση με τα μπροστά.

 

Η Porsche έχει τα λάστιχα που έχει, το ότι είναι πιο δύσκολο να ζεστάνεις τα μπροστά τη στιγμή που είναι ίδια με τα πίσω είναι λογικό. Για εμένα το +/-2% grip είναι αιώνες, και αν μου λές οτι έπρεπε να έχω 30% λιγότερο grip σαν να ήμουν σε βρεγμένο απλά δε θα συμφωνήσουμε.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

Τα carbon φρένα πληροφοριακά αρχίζουν να πυρακτώνονται στους 500-600 βαθμούς... Τη φωτιά δεν ξέρω γιατί μου τη βάζεις, λές και ξέρουμε τι και σε ποιά θερμοκρασία καίγεται. Τα πίσω φρένα btw τα έχουν μονομένα όσο μπορούν από τους τροχούς και προσπαθούν να βγάλουν και τον αέρα αλλού γιατί δεν θέλουν παραπάνω θερμότητα στα πίσω ελάστικα σε αντίθεση με τα μπροστά.

 

Η Porsche έχει τα λάστιχα που έχει, το ότι είναι πιο δύσκολο να ζεστάνεις τα μπροστά τη στιγμή που είναι ίδια με τα πίσω είναι λογικό. Για εμένα το +/-2% grip είναι αιώνες, και αν μου λές οτι έπρεπε να έχω 30% λιγότερο grip σαν να ήμουν σε βρεγμένο απλά δε θα συμφωνήσουμε.

Αν θυμάμαι καλά, απο το 787 τα φρένα ανάβουν στους 900 μετά απο παραμονή 40 δευτερολέπτων σε αυτή τη θερμοκρασία.

Αν θυμάμαι καλά.. μπορεί να θυμάμαι και λάθος.

Αλλά είναι στη δοκιμή ματαίωσης απογείωσης, και αναμονή για περισσότερα απο 30 δευτερόλεπτα χωρίς να επέμβει πυροσβεστικό όχημα..

Νομίζω ο μέγιστος χρόνος που πρέπει να φτάσει το πυροσβεστικό όχημα είναι 20 δευτερόλεπτα..

Μπορεί να μη θυμάμαι καλά..

Παίζει όμως ρόλο και τι ρητίνες έχεις για να δέσεις τα ανθρακονήματα..

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/5/2017 at 11:16 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε:

 


Στον teammate σου αυτά emoji6.png

Ξεχάστε τα χρώματα και κοιτάξτε τον χρόνο .

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Δεν είναι έτσι όμως..

Και συγγνώμη που το λέω και με καθυστέρηση.

Σε μια εξομοίωση κάποια πράγματα έπρεπε να είναι εξομοιωμένα.

Ολες οι ομάδες που τρέχουν με αγωνιστικά λάστιχα χαμηλώνουν σκόπιμα τις πιέσεις στα ελαστικά τους για να έχουν υψηλότερες θερμοκρασίες πέλματος και καλύτερη πρόσφυση.

Το κάνουν αυτό και παρά τις οδηγίες ασφαλείας του κατασκευαστή με δικό τους ρίσκο.

Είτε μας αρέσει είτε όχι, οι χαμηλότερες πιέσεις μας δίνουν υψηλότερες θερμοκρασίες. Αυτές με τη σειρά τους καλύτερη πρόσφυση, αυτή με τη σειρά της καλύτερο κράτημα και 

καλύτερο φρένο.

Σε ένα άλλο παιγνιδάκι που έκανα το ίδιο, σε 4-5 γύρους είχα απίθανους χρόνους και μετά είχα υπερθέρμανση στα ελαστικά.

Δεν μπορούσα με χαμηλότερες πιέσεις να βγάλω αγώνα, έβγαζα όμως ενα εξαιρετικό qualify.

Και στο φινάλε 4 πράγματα είναι ένας εξοιμοιωτής.

 Το τιμόνι,

τα λάστιχα

τα physics του αυτοκινήτου

τα physics της πίστας..

Το τιμόνι το έχω στα χέρια μου, δεν λειτουργεί.. (οχι όπως πρέπει ή όπως το περιμένω η όπως απλά δεν λειτουργεί)

Τα λάστιχα δεν λειτουργούν. Δεν είναι τωρινό αυτό, ήταν πάντα. Και πάντα φώναζα όταν ήμουν πίσω απο τον Θοδωρή ας πούμε, ότι αυτός πάει ντριφταριστός στην είσοδο,

εγώ έμπαινα πίσω του απαλα σαν κυρία, και αντί να καίει τα ελαστικά του και να μένει με τα λινά έβγαζε ολόκληρο αγώνα...

Τα physics είναι ανεξέλεγκτα. Είτε φωνάξω, είτε δε φωνάξω, δεν μπορεί να αποδειχτεί κάτι.. (δεν λέω οτι είναι λάθος, λέω οτι δεν μπορούν να ελεγχθούν)

Τα physics της πίστας. Ολοι βλέπουνε μια άσφαλτο. Ολοι βλέπουνε τα κέρμπς, και τα πατσαρισμένα κομμάτια της ασφάλτου.

Στην πραγματικότητα, αυτό που μετράει στην πίστα είναι 2 πράγματα μόνο.

1) η υφή που έχει το οδόστρωμα

2) ο συντελεστής τριβής που έχει το υλικό του οδοστρώματος.

το νούμερο 1 θα μας δώσει τις θερμοκρασίες στα ελαστικά.

το νούμερο 2 θα μας δώσει την πρόσφυση όταν επιτύχουμε τις ιδανικές θερμοκρασίες.

Ολα τα παραπάνω τα πασαλείβουμε με την θερμοκρασία περιβάλλοντος και τη θερμοκρασία στο οδόστρωμα..

Ερώτηση για όσους θέλουν να απαντήσουν..

Έχει παρατηρήσει κάποιος να υπάρχει κάποια επιρροή της θερμοκρασίας του αέρα στην απόδοση του αυτοκινήτου του?

Εννοώ μόνο του αυτοκινήτου, να ζεσταίνει τον κινητήρα, να ζεσταίνει το κιβώτιο και τέτοια.

Πάρτε ας πούμε την πόρσε, καρφώστε πρώτη και κάντε 10 γύρους στην ίμολα. Θα ανεβεί η θερμοκρασία του, θα κοπεί απόδοση του, μετά θα παίρνει κανονικά τις ταχύτητες, η τελική του θα παραμένει η ίδια?

Καθίστε 10 γύρους σερί πίσω απο τον αέρα κάποιου άλλου..

Εκτός απο το ότι σε κάποιες στροφές μπαίνουμε στον βρώμικο αέρα του άλλου αυτοκινήτου και χάνουμε την πρόσφυση (ναι @panosdimp το είδαμε και αυτό σε αυτοκίνητο που η πίσω αεροτομή έχει συνολικά 36 κιλά βάρος στα 200χλμ/ωρα να χάνει τη στροφή με 120 επειδή μπήκε στον βρώμικο αέρα) έχει παρατηρήσει κανένας να υπερθερμαίνονται τα λάστιχα του, να υπερθερμαίνονται τα φρένα του, να υπερθερμαίνεται ο κινητήρας του να έχει μικρότερη κατανάλωση καυσίμου?

Εχει παρατηρήσει κανένας όταν προσπερνάει κολλητά απο δεξιά το αυτοκίνητο αριστερά του, να τον ρουφάει ο αέρας προς τα αριστερά και μετά να τον διώχνει ο αέρας προς τα δεξιά? 

Κάνω πολύ στοχευμένες ερωτήσεις όπως καταλαβαίνετε..

Καταλήγω..

Οταν μιλάμε για εξομοιωτή, κατ ελάχιστο κάποια πράγματα πρέπει να είναι εξομοιωμένα.. 

Το Α και το Ω σε ένα λάστιχο είναι η σωστή θερμοκρασία λειτουργίας ας πούμε.

Οπως και οι λάθος θερμοκρασίες λειτουργίας..

Και λέω ξανά..

Ας αγνοήσουμε τα χρώματα στην εφαρμογή των ελαστικών.

Και ας πάμε με τα επόμενα δεδομένα..

Οταν βγαίνουμε απο τα πίτ, έχουμε κουβέρτες στα ελαστικά, οι οποίες μας δίνουν μια θερμοκρασία, στην θεωρία την τέλεια.

Βλέποντας λοιπόν οτι κατά την διάρκεια της διαδρομής μας η θερμοκρασίες πέφτουν, είναι λογικό και επόμενο να πρέπει να αλλάξουμε το σετάπ μας για να πλησιάσουμε

στην θερμοκρασία που είχαν τα ελαστικά κατά την αφαίρεση των κουβερτών.

Αυτό στο συγκεκριμένο κόμπο δεν ισχύει προφανώς.

Πάω και στο τελευταίο για σήμερα..

Κάποτε, αυτός που έπαιζε με ταχύτητες και συμπλέκτη, είχε ένα boost ταχύτητας απο το παιγνίδι, αυτός που έπαιζε με ταχύτητες αλλα χωρίς συμπλέκτη ένα μικρότερο boost και αυτός που έπαιζε με paddles είχε το πιο αργό συνδυασμό ότι και να έκανε.

Ισχύει ακόμα αυτή η λογική στο συγκεκριμένο παιγνίδι?

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Αχ όχι πάλι.
Το πέναλτι για αυτούς με τα paddles υπάρχει ακόμα, αλλά κοίτα τον λιλανκορ...

Τα λάστιχα τα φτιάχνεις αν ρίξεις πιέσεις ή σεταπ αλλά ίσως χάσεις αλλού. Εδώ λογικό να κρυώνουν λίγο λόγω αυτοκινήτου.

Τα λάστιχα σε τιμωρούν αν δεν οδηγας στρωτα, βλέπε Ιάσονα με lotus Elise κι Θοδωρή με Ruf.

Κάποια που αναφέρεις όντως δεν γίνονται εξομοίωση αλλά πχ η θερμοκρασία και άρα η πυκνότητα αέρα, επηρεάζει την απόδοση του κινητήρα και την αεροδυναμική ( για αυτό στο rsr δεν μετράει σαν pro τα ρεκόρ με χαμηλή θερμοκρασία ) .

Δεν υπάρχει simulation που εξομοιώνει τα πάντα.

Αυτά .

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.