Jump to content



Assetto Corsa Physics + Tires + Temps.


Recommended Posts

1 hour ago, Anthemius said:

Συμφωνώ και επαυξάνω.. Δηλαδή με απλά λόγια πιστεύω πως η βιοχημική ιδιοσυστασια του ατόμου μπορεί να οδηγήσει στην καταστρατήγηση της φερεγγυότητας. Αυτό ακριβώς! Τίποτε άλλο!
emoji3.png

Κλοπή μου μυρίζει!! Να μας λες και τις πηγές παρακαλώ!! 

 

Αστείο πάντως να θεωρούμε πως ξέρουμε πολλά περισσότερα από ανθρώπους που έχουν συνεργαστεί με επαγγελματίες στο είδος τους και έχουν αλλάξει μέχρι στιγμής 8? φορές το κώδικα από ~100 αυτοκίνητα!

Λογικά κάνουν ότι τους κατέβει στο κεφάλι! -feeling sarcastic B)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Τα λάστιχα είναι αυτά από το ini

 

4c468dfaed50d57c91114d651f2d0c2f.png

 

Στους 60C έχουν χάσει μόλις το 2% του grip οπότε μην τρελαίνεστε. 

Από 75C μέχρι 100C έχουν to 100% του grip.

 

ΥΓ Πάνο και εγώ δεν συμφωνώ όπως τα λες.

Καλά που μου το είπες και το είδα..

Αυτές δεν είναι θερμοκρασίες απο λάστιχα δρόμου..

Έχετε μπερδέψει τα πάντα...

Αν αυτό είναι το γράφημα για αυτά τα λάστιχα, το όλο θέμα είναι τραγικό.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ  για την ειρωνεία κάποιων.. αλλά να ξέρετε δεν μασάω. Το λιγότερο που θα έπρεπε είναι να ζητήσετε συγγνώμη.

Δεν τα λέμε για να το παίξουμε κάποιοι, ούτε ο Αρης ο Κώστας και ο Γιάννης έχουν άσυλο.

Μετά τους 71 έρχεται η πρόσφυση, στους 80 είναι η μέγιστη, και στους 93 σας αποχαιρετάει..

Καλό διάβασμα.. Σελίδα 34..

Και δώστε και προσοχή που μετράμε τη θερμοκρασία στο λάστιχο..

Και δείτε και το γράφημα πως χάνεις 20% του γκρίπ αν είσαι 20 βαθμούς κάτω ή πάνω απο την ιδανική θερμοκρασία...

Με το καλό στο επόμενο Patch αν βρούνε έναν σαν εμένα να τους ξεστραβώσει...

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlZVg4YXRrRnBuSXc/view?usp=sharing

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος Lylankor έγραψε:

 Τέτειες ασυνέχειες δύσκολα βρίσκεις στη φύση, δεν γίνεται αυτό που λές. Οι μεταφορές θερμότητας δουλεύουν με (κάτι χ ΔΤ), όταν ο ρυθμός παραγωγής θερμότητας αυξηθεί τότε απλά θα έρθει ισοροπία σε ένα μεγαλύτερο ΔΤ. Μπορούμε να το αναλύσουμε πολύ αλλά αυτό που έγραψες τουλάχιστον είναι λάθος.

 

Τέλος, αν υπάρχει 1 αυτοκίνητο που περιμένεις να έχει πρόβλημα με τη θερμοκρασία των μπροστά ελαστικών, είναι μια Porsche με τη μηχανή πίσω από τον πίσω άξονα... το βάρος που έγραφες και εσύ.

Είναι εύκολο να βρείς τέτοιες ασυνέχειες στη φύση..

Πχ.. στον 1 βαθμό κελσίου έχεις νερό, με διαφορά 1ος μόλις βαθμού προς τα κάτω έχεις πάγο...

Δε σου αρέσει.. να το πώ με άλλο παράδειγμα...

Σε βρεγμένο οδόστρωμα, έχεις πρόσφυση 0,68 ας πούμε..

1 βαθμό χαμηλότερα έχεις πρόσφυση 0,04 γιατί έχει γίνει πάγος...

Το βάρος προκαλεί θέρμανση των ελαστικών, για αυτό στον πίσω άξονα βάζουμε περισσότερο αέρα απο ότι στον μπροστινό, για να αντισταθμίσουμε αυτή τη διαφορά

και να έχουν όλα μας τα ελαστικά την ίδια ιδανική θερμοκρασία..

 

Link to comment
Share on other sites

Διάγραμμα του κώλου η Michelin.
Σιγά μη χάνει τόσο γκριπ .
Πολύ απότομη η κλίση.
Ακόμα και έτσι , το 70-93 και μέγιστο 80 , δεν απέχει πολύ από το 75-100 του ελαστικού της kunos.
Πολύ το μελετάμε.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, rapid_fast said:

Είναι εύκολο να βρείς τέτοιες ασυνέχειες στη φύση..

Πχ.. στον 1 βαθμό κελσίου έχεις νερό, με διαφορά 1ος μόλις βαθμού προς τα κάτω έχεις πάγο...

Δε σου αρέσει.. να το πώ με άλλο παράδειγμα...

Σε βρεγμένο οδόστρωμα, έχεις πρόσφυση 0,68 ας πούμε..

1 βαθμό χαμηλότερα έχεις πρόσφυση 0,04 γιατί έχει γίνει πάγος...

Το βάρος προκαλεί θέρμανση των ελαστικών, για αυτό στον πίσω άξονα βάζουμε περισσότερο αέρα απο ότι στον μπροστινό, για να αντισταθμίσουμε αυτή τη διαφορά

και να έχουν όλα μας τα ελαστικά την ίδια ιδανική θερμοκρασία..

Δηλαδή πραγματικά πιστεύεις οτι αν μέγιστος δείκτης ταχύτητας είναι 250, στα 248 η θερμοκρασία θα πηγαίνει προς την ιδανική, και αν είναι 252 θα πηγαίνει προς υπερθέρμανση και καταστροφή. Δεν έχω και όρεξη να γράψω όλη τη φυσική πίσω από αυτό αυτή τη στιγμή. Πολύ γενικά: όσο μεγαλύτερη ταχύτητα τόσο περισσότερη θερμότητα παράγεται, όσο περισσότερη θερμότητα παράγεται το σύστημα βρίσκει ισοροπία σε διαφορετικές θερμοκρασίες. Φυσικά σε μεγαλύτερες ταχύτητες αυξάνεται και ο συντελεστής μεταφοράς θερμότητας μεταξύ ελαστικού και αέρα οπότε δεν είναι γραμικές οι σχέσεις. Ασυνέχεια όπως την εννοείς πάντως, δεν υπάρχει. Η ασυνέχεια υπάρχει στην ταχύτητα που το ελαστικό αποτυγχάνει σαν δομή και κάνει μπαμ, και αυτή τη σημασία έχει αυτός ο δείκτης.

 

Αυτά που έγραψες παραπάνω για τη πρόσφυση (71 80 και 93 και σελίδα 34) αν ίσχυαν σε ελαστικά δρόμου θα σκοτωνόταν κοσμάκης κάθε μέρα... Με τόσους συνεργάζονται και σίγουρα πέρα από επιστημονικά άρθα που αναλύουν όλα αυτά, έχουν και πληροφορίες που δεν είναι διαθέσιμες σε εμένα και εσένα. Αδυνατώ να πιστέψω οτι βάλαν αυτά τα νούμερα από το κεφάλι τους τι στιγμή που έχουν αφιερώσει χρόνια σε εργατοώρες για να φτιάξουν όλα τα υπόλοιπα.

 

Και ο κύριος λόγος που βάζεις περισσότερο αέρα εκεί που έχεις περισσότερο βάρος είναι για να κρατήσεις αντίστοιχες παραμορφώσεις και σχήμα του πέλματος στο ελαστικό, οι θερμοκρασίες είναι δευτερεύουσες.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή πραγματικά πιστεύεις οτι αν μέγιστος δείκτης ταχύτητας είναι 250, στα 248 η θερμοκρασία θα πηγαίνει προς την ιδανική, και αν είναι 252 θα πηγαίνει προς υπερθέρμανση και καταστροφή. Δεν έχω και όρεξη να γράψω όλη τη φυσική πίσω από αυτό αυτή τη στιγμή. Πολύ γενικά: όσο μεγαλύτερη ταχύτητα τόσο περισσότερη θερμότητα παράγεται, όσο περισσότερη θερμότητα παράγεται το σύστημα βρίσκει ισοροπία σε διαφορετικές θερμοκρασίες. Φυσικά σε μεγαλύτερες ταχύτητες αυξάνεται και ο συντελεστής μεταφοράς θερμότητας μεταξύ ελαστικού και αέρα οπότε δεν είναι γραμικές οι σχέσεις. Ασυνέχεια όπως την εννοείς πάντως, δεν υπάρχει. Η ασυνέχεια υπάρχει στην ταχύτητα που το ελαστικό αποτυγχάνει σαν δομή και κάνει μπαμ, και αυτή τη σημασία έχει αυτός ο δείκτης.
 
Αυτά που έγραψες παραπάνω για τη πρόσφυση (71 80 και 93 και σελίδα 34) αν ίσχυαν σε ελαστικά δρόμου θα σκοτωνόταν κοσμάκης κάθε μέρα... Με τόσους συνεργάζονται και σίγουρα πέρα από επιστημονικά άρθα που αναλύουν όλα αυτά, έχουν και πληροφορίες που δεν είναι διαθέσιμες σε εμένα και εσένα. Αδυνατώ να πιστέψω οτι βάλαν αυτά τα νούμερα από το κεφάλι τους τι στιγμή που έχουν αφιερώσει χρόνια σε εργατοώρες για να φτιάξουν όλα τα υπόλοιπα.
 
Και ο κύριος λόγος που βάζεις περισσότερο αέρα εκεί που έχεις περισσότερο βάρος είναι για να κρατήσεις αντίστοιχες παραμορφώσεις και σχήμα του πέλματος στο ελαστικό, οι θερμοκρασίες είναι δευτερεύουσες.

Αν ο δείκτης μέγιστης ταχύτητας είναι 250, στα 251 έχεις υπερθέρμανση. Σε πόση ώρα αυτή θα προκαλέσει την ολική καταστροφή του ελαστικου εξαρτάται από επιπροσθετες παραμέτρους.
Αυτά που γράφω είναι πίστη μεταφορά της επιστημονικής μελέτης της μισελεν και της πορσε για τα ελαστικά που φοράει η πορσε που τρέχουμε.
Τα δεδομένα είναι καταπελτης.
Εγώ αδυνατώ να πιστέψω ότι η μισελεν μαζί με την πορσε θα δώσουν λάθος οδηγίες, ειδικα στην Αμερικη διότι η οικονομική τους ευθύνη θα είναι ασύλληπτη αν προκληθεί ακόμα και αιματωση παρανυχιδας.
Καλό μήνα. Θα τα πούμε και στο ντισκορντ..[emoji7]

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, rapid_fast said:

Εγώ αδυνατώ να πιστέψω ότι η μισελεν μαζί με την πορσε θα δώσουν λάθος οδηγίες, ειδικα στην Αμερικη διότι η οικονομική τους ευθύνη θα είναι ασύλληπτη αν προκληθεί ακόμα και αιματωση παρανυχιδας.

 

6 minutes ago, rapid_fast said:

στην Αμερικη

 

6 minutes ago, rapid_fast said:

Αμερικη

Μάντεψε τι θερμοκρασίες διαβάζεις. Επίσης αδυνατώ να πιστέψω οτι ήταν τόσο γιοτάδες που δεν βάλαν μονάδες στη θερμοκρασία, ειδικά αν είναι όντως κάτι official από Michelin και Porsche που πρέπει να ακολουθήσεις κατα γράμμα.

 

edit: Επίσης σιγά μην έδιναν έτσι ακριβή δεδομένα, απλά έχουν χοντροκομένες καμπύλες που είναι πολύ γενικά αντιπροσωπευτικές για να το εξηγήσουν σε Αμερικάνους.

 

edit 2: Αν όντως το δώσαν αυτό και δεν έχουν μονάδα στις θερμοκρασίες, πάμε να τρακάρουμε επίτηδες και να το ρίξουμε στο οτι νομίζαμε είναι C, να βγάλουμε λεφτά από ασφάλειες.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

Μάντεψε τι θερμοκρασίες διαβάζεις. Επίσης αδυνατώ να πιστέψω οτι ήταν τόσο γιοτάδες που δεν βάλαν μονάδες στη θερμοκρασία, ειδικά αν είναι όντως κάτι official από Michelin και Porsche που πρέπει να ακολουθήσεις κατα γράμμα.
 
Επίσης σιγά μην έδιναν έτσι ακριβή δεδομένα, απλά έχουν χοντροκομένες καμπύλες που είναι πολύ γενικά αντιπροσωπευτικές για να το εξηγήσουν σε Αμερικάνους.

Φαρεναητ βρε... ελεος καπου..

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, rapid_fast said:

Φαρεναητ βρε... ελεος καπου..

Πουθενά έλεος :p επιστημονική μελέτη και να μην έχεις μονάδες μέτρησης, ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ SI, δεν υπάρχει. Χοντροκομμένο διάγραμμα για να το καταλάβουν οι Muricans είναι. :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Πουθενά έλεος [emoji14] επιστημονική μελέτη και να μην έχεις μονάδες μέτρησης, ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ SI, δεν υπάρχει. Χοντροκομμένο διάγραμμα για να το καταλάβουν οι Muricans είναι. :hehe:

Ελα.. εχει 3 διαγράμματα.. [emoji7] [emoji7] [emoji7]
Θα σου ανεβάσω κάποια στιγμή μια άλλη μελέτη για να δεις τι επιπτώσεις έχει στο ελαστικό η θερμοκρασία πάνω από την φυσιολογική. Και για ποιο λόγο τα ελαστικά των αυτοκινήτων μας πρέπει να ζεσταινονται στους 65 γιατί αλλιώς κατάστρέφονται...

Στάλθηκε από το SM-A510F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε:

Διάγραμμα του κώλου η Michelin.
Σιγά μη χάνει τόσο γκριπ .
Πολύ απότομη η κλίση.
Ακόμα και έτσι , το 70-93 και μέγιστο 80 , δεν απέχει πολύ από το 75-100 του ελαστικού της kunos.
Πολύ το μελετάμε.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Ένωσα τα 2 διαγράμματα για να είναι σαφή τα συμπεράσματα μας.

Απορώ που δεν δέχεσαι τα διαγράμματα της Μισελέν και της Πόρσε και τι σε ξενίζει στο πόσο γκρίπ χάνει.

Ξανατονίζω, οτι είναι επίσημος οδηγός της Μισελέν και της πόρσε, υποθέτω οτι έχουν γίνει τέστ σε εργαστήρια και σε πραγματικές συνθήκες για να εξαχθούν

 και να δοθούν υπεύθυνα αυτά τα δεδομένα.

Φυσικά και το μελετάμε πολύ, εδώ υπάρχει μια σοβαρότατη ασυνέπεια των πραγματικών δεδομένων με αυτά που χρησιμοποιεί ο εξομοιωτής.

Ζήτησες εχθές να επικεντρωθώ στο συγκεκριμένο ελαστικό και μόνο. Αυτό και έκανα.

Εξακολουθώ να έχω σοβαρότατες αντιρρήσεις για τη συμπεριφορά των ελαστικών. 

Και στον τρόπο που δεν ζεσταίνονται, και στην γενική συμπεριφορά τους στο δρόμο.

Τα κρύα σας ελαστικά εχθές, έπρεπε να συμπεριφέρονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως τα υπερθερμασμένο.

Δηλαδή να μην μπορείτε να πατήσετε καν το γκάζι, να μη στρίβει, να μη φρενάρει.

Για εμένα προσωπικά, το μοντέλο των ελαστικών είναι άστοχο. Δεν ξέρω σε τι δεδομένα βασίστηκε, αλλά δεν ταιριάζει ούτε με τη λογική μου,

ούτε με τις γνώσεις μου, ούτε με τον εγωισμό μου.

Σας είπα να ψάξετε πηγές να με διαψεύσετε, (που σας εχω πει αποκλείεται γιατί ξέρω τι γνωρίζω και τι ισχύει) και σας βάζω επίσημες πηγές και δεν τις δέχεστε.

Πραγματικά, αν δεν αναγνωρίσετε ένα πρόβλημα, δεν θα το λύσετε ποτέ.

 

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlNlhHR1k5YV9hWDQ/view?usp=sharing

 

 

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ένωσα τα 2 διαγράμματα για να είναι σαφή τα συμπεράσματα μας.

Απορώ που δεν δέχεσαι τα διαγράμματα της Μισελέν και της Πόρσε και τι σε ξενίζει στο πόσο γκρίπ χάνει.

Ξανατονίζω, οτι είναι επίσημος οδηγός της Μισελέν και της πόρσε, υποθέτω οτι έχουν γίνει τέστ σε εργαστήρια και σε πραγματικές συνθήκες για να εξαχθούν

 και να δοθούν υπεύθυνα αυτά τα δεδομένα.

Φυσικά και το μελετάμε πολύ, εδώ υπάρχει μια σοβαρότατη ασυνέπεια των πραγματικών δεδομένων με αυτά που χρησιμοποιεί ο εξομοιωτής.

Ζήτησες εχθές να επικεντρωθώ στο συγκεκριμένο ελαστικό και μόνο. Αυτό και έκανα.

Εξακολουθώ να έχω σοβαρότατες αντιρρήσεις για τη συμπεριφορά των ελαστικών. 

Και στον τρόπο που δεν ζεσταίνονται, και στην γενική συμπεριφορά τους στο δρόμο.

Τα κρύα σας ελαστικά εχθές, έπρεπε να συμπεριφέρονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο όπως τα υπερθερμασμένο.

Δηλαδή να μην μπορείτε να πατήσετε καν το γκάζι, να μη στρίβει, να μη φρενάρει.

Για εμένα προσωπικά, το μοντέλο των ελαστικών είναι άστοχο. Δεν ξέρω σε τι δεδομένα βασίστηκε, αλλά δεν ταιριάζει ούτε με τη λογική μου,

ούτε με τις γνώσεις μου, ούτε με τον εγωισμό μου.

Σας είπα να ψάξετε πηγές να με διαψεύσετε, (που σας εχω πει αποκλείεται γιατί ξέρω τι γνωρίζω και τι ισχύει) και σας βάζω επίσημες πηγές και δεν τις δέχεστε.

Πραγματικά, αν δεν αναγνωρίσετε ένα πρόβλημα, δεν θα το λύσετε ποτέ.

 

https://drive.google.com/file/d/0B81zEBE8GoIlNlhHR1k5YV9hWDQ/view?usp=sharing

 

 

 

 

Παναγιώτη το διάγραμμα της Michelin είναι σε μια μπροσούρα.

Καταρχάς έχει 3 καμπύλες . Ποιά επιλέγω? Δεν μπορεί να μου έχει τόσες μεγάλες αποκλίσεις ανά εξωτερική θερμοκρασία.

Δεύτερον είναι αδύνατον να υπάρξει τόσο μεγάλη απώλεια πρόσφυσης. Με την καμπύλη που έβαλες με 50C έχεις 20% απώλεια πρόσφυσης. Αν ήταν έτσι σήμερα τα νεκροταφεία θα ήταν γεμάτα με οδηγούς Porsche.

Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να δεχτώ τόσο μεγάλο νούμερο.

Μη ξεχνάμε ότι όταν πχ στη F1 κλαιγονται ότι "τα λάστιχα δεν έχουν καθόλου πρόσφυση" μιλάνε για 1-2% ....

Οκ εδώ δεν είναι F1 αλλά λάστιχο που είναι ουσιαστικά semi slick αλλά η τάξη μεγέθους εκεί είναι.

 

Επαναλαμβάνω , αναφέρεσαι σε μια μπροσούρα.

 

Έχεις κάποια μελέτη σε επιστημονικό περιοδικό?.

 

Ως τότε θα εμπιστευτώ τα δεδομένα των ανθρώπων που τα έχουν στη διάθεσή τους.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@liakjim @rapid_fast Βρήκα και αυτό που μοιάζει λίγο με αυτά που έχει εκεί αλλά μιλάει για καθαρή contact temperature.

mich.jpg

Η θερμοκρασία που βλέπει δηλαδή και η κάμερα στο βίντεο με το S2000 που έβαλε ο Δημήτρης. Αυτή δεν είναι η θερμοκρασία που βλέπεις στο AC, το app σου δείχνει λίγο πιο μέσα. Εξωτερικά το ελαστικό ανεβοκατεβαίνει όπως βλέπεις απο 60 90 και πάλι πίσω σε 2 δευτερόλεπτα... Πίστεψέ με, τέτοιο τραγικό λάθος δεν έχουν κάνει. Ειδικά τη στιγμή που πιθανώς να έχουν σκάσει δε ξέρω και εγώ πόσα για να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που εσύ και εγώ δε θα βρούμε ποτέ. Πληροφορίες για μοντέλα ελαστικών γενικά δεν αφήνουν παραέξω για κανένα λόγo, κανένας. Το ini που ανέβασε ο Δημήτρης πολύ πιθανό να χρησιμοποιείται μόνο για να σου χρωματίσει το app το ελαστικό.

 

edit αν ακόμα δεν πείστηκες βάλε το γράφημα που έχεις και ρώτα τους στο forum.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος Lylankor έγραψε:

ο ini που ανέβασε ο Δημήτρης πολύ πιθανό να χρησιμοποιείται μόνο για να σου χρωματίσει το app το ελαστικό.

Όχι , είναι από το acd file που διαβάζει η μηχανή των physics. Άρα το actual grip/temperature.

Link to comment
Share on other sites

πριν 39 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

 

Παναγιώτη το διάγραμμα της Michelin είναι σε μια μπροσούρα.

Καταρχάς έχει 3 καμπύλες . Ποιά επιλέγω? Δεν μπορεί να μου έχει τόσες μεγάλες αποκλίσεις ανά εξωτερική θερμοκρασία.

Δεύτερον είναι αδύνατον να υπάρξει τόσο μεγάλη απώλεια πρόσφυσης. Με την καμπύλη που έβαλες με 50C έχεις 20% απώλεια πρόσφυσης. Αν ήταν έτσι σήμερα τα νεκροταφεία θα ήταν γεμάτα με οδηγούς Porsche.

Συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να δεχτώ τόσο μεγάλο νούμερο.

Μη ξεχνάμε ότι όταν πχ στη F1 κλαιγονται ότι "τα λάστιχα δεν έχουν καθόλου πρόσφυση" μιλάνε για 1-2% ....

Οκ εδώ δεν είναι F1 αλλά λάστιχο που είναι ουσιαστικά semi slick αλλά η τάξη μεγέθους εκεί είναι.

 

Επαναλαμβάνω , αναφέρεσαι σε μια μπροσούρα.

 

Έχεις κάποια μελέτη σε επιστημονικό περιοδικό?.

 

Ως τότε θα εμπιστευτώ τα δεδομένα των ανθρώπων που τα έχουν στη διάθεσή τους.

 

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 

 

 

 

Το διάγραμμα είναι απολύτως δεσμευτικό Δημήτρη.

Θες να το ψάξεις, ψάξτο. Δεν θές, μην το ψάχνεις.

Η καμπύλη θερμοκρασίας / πρόσφυσης είναι αυτή όπως δίνεται από τον κατασκευαστή του ελαστικού, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Το ελαστικό είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές γόμες. Καλοκαιρινό, όλων των εποχών και χειμερινό.

Αν δεν γνωρίζεις, σε θερμοκρασίες κάτω των 7 κελσίου, τα ελαστικά αυτά με την καλοκαιρινή γόμα  πρέπει να αφαιρούνται από το όχημα, είναι ακατάλληλα.

Τα επιχειρήματα με τα νεκροταφεία δεν τα κατανοώ.

Μιλάμε για χρήση σε πίστα, και όχι για δρόμο.

Ποιος οδηγάει την Πόρσε στο δρόμο όπως θα την οδηγούσε ο Σέννα στην Ιμολα?

Σου θυμίζω όμως οτι ο Πολ γουόκερ σκοτώθηκε με τέτοιο γελοίο τρόπο..

Αν μπορείς να δεχτείς ή όχι την πραγματικότητα είναι καθαρά θέμα εγωισμού.

20% απώλεια στον δρόμο, είναι τίποτα. Δεν την καταλαβαίνεις. Με κρύο ελαστικό φρενάρεις με απόσταση ακινητοποίησης  στα 60 μέτρα αντι για τα 50.

Και αντί να μπείς σε μια στροφή με 120, μπαίνεις με 100..

Οι περισσότεροι σε αυτή την στροφή μπαίνουν με 80.

Και αντί να έχεις 1,1g μέσα στη στροφή, έχεις 0.95, όσο δηλαδή ένα τετρακίνητο σουμπαρού που όλοι το λέτε τραίνο.

Δεν μίλησα για φόρμουλα 1. μην προσπαθείς μα μεταφέρεις την συζήτηση και τα τεχνικά σε τελείως διαφορετικό πεδίο.

Δεν χρειάζομαι μελέτη σε επιστημονικό περιοδικό. Κανένας δεν την χρειάζεται. Και κανένας κοινός θνητός δεν θα την καταλάβει.

Τα ίδια δεδομένα που έχεις εσύ (σου τα παρέθεσα) έχουν και αυτοί..

Και το γεγονός οτι επίσημα η πόρσε και η μισελέν δίνουν χαμηλότερα και λιγότερο ευνοϊκά νούμερα, συνεπάγεται οτι δεν είναι μάρκετινγκ τρικ αλλά μια πραγματικότητα.

Μηχανολογικά, το μοντέλο των συγκεκριμένων ελαστικών είναι εσφαλμένο.

Εγω όλα εκείνα τα δεδομένα που χρειάζεται ένας μηχανολόγος για να εξαγάγει ασφαλές συμπέρασμα.

Ομοίως, η συμπεριφορά των συγκεκριμένων ελαστικών μηχανολογικά με ξένισε, δεν φανταζόμουν όμως οτι θα υπάρχει τόσο μεγάλη ανακρίβεια δεδομένων

μεταξύ πραγματικότητας και του παιγνιδιού.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Το διάγραμμα είναι απολύτως δεσμευτικό Δημήτρη.

Θες να το ψάξεις, ψάξτο. Δεν θές, μην το ψάχνεις.

Η καμπύλη θερμοκρασίας / πρόσφυσης είναι αυτή όπως δίνεται από τον κατασκευαστή του ελαστικού, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Το ελαστικό είναι διαθέσιμο σε 3 διαφορετικές γόμες. Καλοκαιρινό, όλων των εποχών και χειμερινό.

Αν δεν γνωρίζεις, σε θερμοκρασίες κάτω των 7 κελσίου, τα ελαστικά αυτά με την καλοκαιρινή γόμα  πρέπει να αφαιρούνται από το όχημα, είναι ακατάλληλα.

Τα επιχειρήματα με τα νεκροταφεία δεν τα κατανοώ.

Μιλάμε για χρήση σε πίστα, και όχι για δρόμο.

Ποιος οδηγάει την Πόρσε στο δρόμο όπως θα την οδηγούσε ο Σέννα στην Ιμολα?

Σου θυμίζω όμως οτι ο Πολ γουόκερ σκοτώθηκε με τέτοιο γελοίο τρόπο..

Αν μπορείς να δεχτείς ή όχι την πραγματικότητα είναι καθαρά θέμα εγωισμού.

20% απώλεια στον δρόμο, είναι τίποτα. Δεν την καταλαβαίνεις. Με κρύο ελαστικό φρενάρεις με απόσταση ακινητοποίησης  στα 60 μέτρα αντι για τα 50.

Και αντί να μπείς σε μια στροφή με 120, μπαίνεις με 100..

Οι περισσότεροι σε αυτή την στροφή μπαίνουν με 80.

Και αντί να έχεις 1,1g μέσα στη στροφή, έχεις 0.95, όσο δηλαδή ένα τετρακίνητο σουμπαρού που όλοι το λέτε τραίνο.

Δεν μίλησα για φόρμουλα 1. μην προσπαθείς μα μεταφέρεις την συζήτηση και τα τεχνικά σε τελείως διαφορετικό πεδίο.

Δεν χρειάζομαι μελέτη σε επιστημονικό περιοδικό. Κανένας δεν την χρειάζεται. Και κανένας κοινός θνητός δεν θα την καταλάβει.

Τα ίδια δεδομένα που έχεις εσύ (σου τα παρέθεσα) έχουν και αυτοί..

Και το γεγονός οτι επίσημα η πόρσε και η μισελέν δίνουν χαμηλότερα και λιγότερο ευνοϊκά νούμερα, συνεπάγεται οτι δεν είναι μάρκετινγκ τρικ αλλά μια πραγματικότητα.

Μηχανολογικά, το μοντέλο των συγκεκριμένων ελαστικών είναι εσφαλμένο.

Εγω όλα εκείνα τα δεδομένα που χρειάζεται ένας μηχανολόγος για να εξαγάγει ασφαλές συμπέρασμα.

Ομοίως, η συμπεριφορά των συγκεκριμένων ελαστικών μηχανολογικά με ξένισε, δεν φανταζόμουν όμως οτι θα υπάρχει τόσο μεγάλη ανακρίβεια δεδομένων

μεταξύ πραγματικότητας και του παιγνιδιού.

 

 

Δλδ στο λάστιχο του χειμώνα με 26C έχεις μέγιστο γκριπ???? No f*cking way...

Link to comment
Share on other sites

πριν 20 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

@liakjim @rapid_fast Βρήκα και αυτό που μοιάζει λίγο με αυτά που έχει εκεί αλλά μιλάει για καθαρή contact temperature.

mich.jpg

Η θερμοκρασία που βλέπει δηλαδή και η κάμερα στο βίντεο με το S2000 που έβαλε ο Δημήτρης. Αυτή δεν είναι η θερμοκρασία που βλέπεις στο AC, το app σου δείχνει λίγο πιο μέσα. Εξωτερικά το ελαστικό ανεβοκατεβαίνει όπως βλέπεις απο 60 90 και πάλι πίσω σε 2 δευτερόλεπτα... Πίστεψέ με, τέτοιο τραγικό λάθος δεν έχουν κάνει. Ειδικά τη στιγμή που πιθανώς να έχουν σκάσει δε ξέρω και εγώ πόσα για να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που εσύ και εγώ δε θα βρούμε ποτέ. Πληροφορίες για μοντέλα ελαστικών γενικά δεν αφήνουν παραέξω για κανένα λόγω, κανένας. Το ini που ανέβασε ο Δημήτρης πολύ πιθανό να χρησιμοποιείται μόνο για να σου χρωματίσει το app το ελαστικό.

 

edit αν ακόμα δεν πείστηκες βάλε το γράφημα που έχεις και ρώτα τους στο forum.

Κοίτα. Η θερμική κάμερα μπορεί να κοιτάξει μόνο την επιφάνεια του πέλματος. Η μέτρηση όμως δεν είναι σωστή (ακριβής). Είναι απλά ενδεικτική.

Για να πάρουμε σωστά τη θερμοκρασία, πρέπει να έχουμε άμεση επαφή με το πέλμα.

Ο χρόνος αποθέρμανσης είναι τόσος, 3-4-5 δευτερόλεπτα..

Δεν είναι τόσο τυχαίο που αμέσως μόλις βγαίνουν τα ελαστικά απο τα μονοθέσια έχουν ήδη πέσει επάνω και μετράνε θερμοκρασίες...

Κοίτα σε αυτό το βίντεο στο τρίτο λεπτό.. Έρχεται ένα μονοθέσιο. Αράζει στην εκκίνηση, και ενώ τα ελαστικά είναι κρύα (για την κάμερα πάντα...)

καίγονται απο τη θερμοκρασία των φρένων ενω το όχημα είναι σταματημένο.

Αμέσως μόλις εκκινεί, βλέπεις περνάει κρύο κομμάτι, αυτό της επαφής με την πίστα, όπου έχουμε μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα.

Οσο αφορά τα μοντέλα και τα δεδομένα των ελαστικών.

Αυτά τα επιχειρήματα τα προσπερνάω πάρα πολύ απλά. Και θα σου πώ γιατί..

Έδωσαν αυτοί (τάχα) εκατομμύρια να πάρουν τα μοντελάκια των ελαστικών και της συμπεριφοράς τους.

Και ανοίγεις εσύ το ινι και τα βλέπεις όλα..

Ε, κάπου δηλαδή πρέπει να ξεπεράσουμε όλοι το μάρκετινγκ τρικ και να δούμε την πραγματικότητα.

 

 

 

 

πριν 11 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Δλδ στο λάστιχο του χειμώνα με 26C έχεις μέγιστο γκριπ???? No f*cking way...

Ελα ρε Δημήτρη,

αυτά είναι λάστιχα φτιαγμένα για -40 κελσίου μέχρι τους 7.

Δεν έχεις βάλει ποτέ χειμερινά στο αμάξι σου να δείς πως βγάζουν ατμούς στο βρεγμένο δρόμο?

 

Έγινε επεξεργασία από rapid_fast
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος liakjim έγραψε:

Δλδ στο λάστιχο του χειμώνα με 26C έχεις μέγιστο γκριπ???? No f*cking way...

Εχει γόμα που εχει γκριπ σε χαμηλότερη θερμοκρασία και χάραξη που και καθαρίζει πιο εύκολα και εχει και καλύτερη επαφή με το δρόμο όταν σκουπίδια λάσπη νερό και χιόνη υπάρχουν πάνω στο δρόμο.

Τα καλοκαιρινά αμα δεις εχουν ελάχιστα αυλάκια και τα αγωνιστικά σλικς καθόλου γιατι δεν χρειάζεται = τελειες συνθήκες καθαρή επιφάνεια οδοστρώνατος.

 

Οι υπερβολικά πολλές εγκοπές των winter ή ακόμα και των all season  βοηθάνε όταν η επιφάνεια του δρόμου είναι απρόβλεπτη χώμα λάσπη νερό χιόνι. 

Απο την άλλη οι πολλές εγκοπές με τα βαθιά αυλάκια κάνουν το λάστιχο λιγότερο στιβαρό κάτι που δεν βοηθάει σε racing driving.

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, rapid_fast said:

Κοίτα. Η θερμική κάμερα μπορεί να κοιτάξει μόνο την επιφάνεια του πέλματος. Η μέτρηση όμως δεν είναι σωστή (ακριβής). Είναι απλά ενδεικτική.

Για να πάρουμε σωστά τη θερμοκρασία, πρέπει να έχουμε άμεση επαφή με το πέλμα.

Ο χρόνος αποθέρμανσης είναι τόσος, 3-4-5 δευτερόλεπτα..

Δεν είναι τόσο τυχαίο που αμέσως μόλις βγαίνουν τα ελαστικά απο τα μονοθέσια έχουν ήδη πέσει επάνω και μετράνε θερμοκρασίες...

Κοίτα σε αυτό το βίντεο στο τρίτο λεπτό.. Έρχεται ένα μονοθέσιο. Αράζει στην εκκίνηση, και ενώ τα ελαστικά είναι κρύα (για την κάμερα πάντα...)

καίγονται απο τη θερμοκρασία των φρένων ενω το όχημα είναι σταματημένο.

Αμέσως μόλις εκκινεί, βλέπεις περνάει κρύο κομμάτι, αυτό της επαφής με την πίστα, όπου έχουμε μεγαλύτερη θερμοχωρητικότητα.

Δεν ζεσταίνονται από τα φρένα, απλά όταν σταματάει το μονοθέσιο σταματάει να κρυώνει η επιφάνεια από τη ροή του αέρα και το οδόστρωμα. Οπότε "εμφανίζεται" η θερμοκρασία που έχουν τα εσωτερικά στρώματα (αυτή που σου δείχνει το AC). Το σπότ που πατάει στο έδαφος έχει θερμοκρασία εδάφους στην επιφάνεια μόνο.

 

Όσο ανακριβής και να είναι η κάμερα, το 60-90-60 σε ελαστικό δρόμου ακόμα και αν είναι 58-88-61 το βλέπεις πόσο γρήγορα γίνεται. Αυτή είναι η θερμοκρασία που χαρακτηρίζει τις ιδιότητες του υλικού και που έρχεται σε επαφή με το δρόμο, αλλά ΔΕΝ είναι η θερμοκρασία που θέλεις να μετρήσεις.

 54_2_18_200p.jpg

Μετράς κάτω από την επιφάνεια γιατί εκείνη η θερμοκρασία είναι πιο σταθερή και δεν έχει πέσει 40C όσο το αυτοκίνητο μπαίνει στα πίτ. Βλέπεις τις θερμοκρασίες στο AC να ανεβοκατεβαίνουν σαν τρελές όπως στο βίντεο? Όχι. Οπότε ποιά θερμοκρασία από τις 2 σου λέει? Το ελαστικό είτε είναι σε ιδανική θερμοκρασία 65 εσωτερικά, είτε είναι μόλις ξεκίνησες 30, μόλις πάρει μικρά slip angle η επιφάνεια του στις 2 περιπτώσεις δε θα έχει πάνω απο 10C διαφορά, και σίγουρα ΔΕΝ θα έχεις το μισό grip. 

 

edit: αλλά αν έχεις και πληροφορίες για το πως η εσωτερική θερμοκρασία που μετράς επηρεάζει τις διακυμάνσεις στην επιφάνεια που καθορίζουν εν μέρη το grip (γιατί ένα άλλο μέρος θα έχει να κάνει και με το πόσο μαλακό είναι το ελαστικό σε κάθε θερμοκρασία), τότε παρακαλώ να τις μοιραστείς μαζί μας. Αλλά όπως είπα, τέτοια πράγματα δύσκολα τα βρίσκεις έτσι χύμα.

Έγινε επεξεργασία από Lylankor
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 43 λεπτά, το μέλος Lylankor έγραψε:

Δεν ζεσταίνονται από τα φρένα, απλά όταν σταματάει το μονοθέσιο σταματάει να κρυώνει η επιφάνεια από τη ροή του αέρα και το οδόστρωμα. Οπότε "εμφανίζεται" η θερμοκρασία που έχουν τα εσωτερικά στρώματα (αυτή που σου δείχνει το AC). Το σπότ που πατάει στο έδαφος έχει θερμοκρασία εδάφους στην επιφάνεια μόνο.

 

Όσο ανακριβής και να είναι η κάμερα, το 60-90-60 σε ελαστικό δρόμου ακόμα και αν είναι 58-88-61 το βλέπεις πόσο γρήγορα γίνεται. Αυτή είναι η θερμοκρασία που χαρακτηρίζει τις ιδιότητες του υλικού και που έρχεται σε επαφή με το δρόμο, αλλά ΔΕΝ είναι η θερμοκρασία που θέλεις να μετρήσεις.

 54_2_18_200p.jpg

Μετράς κάτω από την επιφάνεια γιατί εκείνη η θερμοκρασία είναι πιο σταθερή και δεν έχει πέσει 40C όσο το αυτοκίνητο μπαίνει στα πίτ. Βλέπεις τις θερμοκρασίες στο AC να ανεβοκατεβαίνουν σαν τρελές όπως στο βίντεο? Όχι. Οπότε ποιά θερμοκρασία από τις 2 σου λέει? Το ελαστικό είτε είναι σε ιδανική θερμοκρασία 65 εσωτερικά, είτε είναι μόλις ξεκίνησες 30, μόλις πάρει μικρά slip angle η επιφάνεια του στις 2 περιπτώσεις δε θα έχει πάνω απο 10C διαφορά, και σίγουρα ΔΕΝ θα έχεις το μισό grip.

Τα βάζετε που τα βάζετε..

Να τα διαβάζετε τι λένε και να κατανοείτε δεν σας απασχολεί?

Τι λέει η φλούκ. Εχουμε 2 τρόπους μέτρησης. Με IR και με επαφή.

Τι λέω εγώ απο την αρχή? Μετράμε με επαφή.

Πού μετράει αυτός με την επαφή? 3,1 χιλιοστά μέσα στο πέλμα.  Πόσο πέλμα έχει ένα λάστιχο της μισελέν, όπως αυτό που τρέχουμε με την πόρσε. 2 ΕΚΑΤΟΣΤΑ.

Που μετράμε? Στα 3 χιλιοστά. Γιατί? Γιατί στην επιφάνεια η θερμοκρασία όπως λέει πέφτει ραγδαία και δεν παίρνουμε σωστή μέτρηση αν δεν την κάνουμε αμέσως.

Τι δείχνει το βίντεο που ανέβασα? Οτι η θερμοκρασία ανεβαίνει. Απο που το δικαιολογώ? απο τους 800 βαθμούς που έχουν τα δισκόφρενα.

Τι υπέδειξες εσυ? οτι αυτό είναι λάθος και ότι ανεβαίνει η θερμοκρασία απο την προερχόμενη απο το εσωτερικό του ελαστικού.

Τι λέει η φλούκ? οτι η επιφάνεια απο το το λάστιχο κρυώνει ραγδαία κατά την ακινητοποίηση.

Τι λες εσύ, οτι η επιφάνεια απο το λάστιχο ζεσταίνεται ραγδαία κατά την ακινητοποίηση απο την εσωτερική θερμοκρασία του ελαστικού.

Ποιός έχει δίκιο? Απο που προέρχεται η θερμοκρασία? απο τους 100 που είναι εσωτερικά στο ελαστικό, ή απο τους 800 (ας πούμε) που έχει το δισκόφρενο?

Και γιατί το χρώμα τείνει να πάρει το χρώμα των δισκόφρενων όπως βλέπουμε στα διπλανά αυτοκίνητα?

2 θέματα εδώ.

1) η θερμική δεν μπορεί να μετρήσει θερμοκρασία στον αέρα.

2) η θερμοκρασία στο πέλμα ανεβαίνει το ίδιο όσο και στο εξωτερικό πλευρικό του ελαστικού?

γιατί αυτό? δείτε το μονοθέσιο δεξιά και τα ελαστικά του πως κιτρινίζουν στο μάγουλο όπως ακριβώς και στο πέλμα.

Γιατί συμβαίνει αυτό? Διότι ο υπέρθερμος αέρας απο τους δίσκους ανεβαίνει γλείφοντας το λάστιχο στην εξωτερική του πλευρά.

Δεν έχει λόγο να ζεσταθεί το μάγουλο απο το λάστιχο.

Απλά η διαδικασία δεν είναι ορατή.

Γιατί αυτό δεν συμβαίνει και στην μέσα πλευρά? γιατί ο αέρας που ψύχει τα φρένα έρχεται απο το κέντρο του μονοθεσίου και διαφεύγει στην έξω πλευρά των τροχών.

Τα φρένα εσωτερικά στο μονοθέσιο είναι εγκλωβισμένα μέσα σε ένα τύμπανο ψύξης, και διαφυγή αέρα υπάρχει μόνο προς τα έξω.

Πάμε ξανά στο ασσέττο.

Που μετράει το ασσέττο.. όχι στο πέλμα αλλά πιο μέσα.. Ας πούμε στα 3 χιλιοστά.

Πλέον το συγκεκριμενοποιήσαμε.

Πόση πρέπει να είναι η θερμοκρασία στα 3 χιλιοστά για να έχουμε τέλεια πρόσφυση? ας πούμε 85.

Πόσο πιάνουν τα λάστιχα στο ασσέττο? 51-52-60 ας πούμε.

Πόσο πρόσφυση έχουμε εκεί? 20% - 30% κάτω..

Πόσο διαφορά έχουμε στην πρόσφυση ανάμεσα σε βρεγμένο και στεγνό δρόμο? 30%

Ο @liakjim και ο @panosdimp έτρεχαν λοιπόν σε βρεγμένο..

Εγώ έτρεχα σε στεγνό..

Οι δύό τους έγραφαν ασύλληπτους χρόνους με λάθος θερμοκρασίες..

Εγώ έγραφα μάπα χρόνους με άριστες θερμοκρασίες.

Αυτοί έπρεπε να κάνουν πατινάζ, και εγώ να πηγαίνω άρχοντας..

Η όλη φάση μου θυμίζει την μόνζα που τα λάστιχα με 43 πίεση κρατούσαν καλύτερα απο 22....

Πάμε ξανά στα απόρρητα και πανάκριβα μυστικά..

Ολα έχουν αποκαλυφθεί με ένα ινι που άνοιξε ο @liakjim

Τι έχετε να πείτε για αυτό? είναι πράγματι έτσι? Τα μυστικά των εκατομμυρίων, τις γνώσεις αυτές των εταιριών ελαστικών τις έχει ο ασσέττος και τις αρπάζουμε τόσο εύκολα?

Αυτά... ;)

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.