Jump to content



ACS smartpoints: Εξαιρετική ιδέα!


gdp77

Recommended Posts

Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι με την εταιρεία courier του τίτλου στο παρελθόν είχα αρκετά θέματα με την εξυπηρέτησή τους, συνεπώς κανένα κέρδος δεν έχω να τους διαφημίσω. Θα το κάνω μόνο και μόνο επειδή η ιδέα των smartpoints είναι εξαιρετική και ελπίζω αυτό το post να φτάσει σε αυτιά αρμοδίων άλλων εταιρειών για να υιοθετήσουν παρόμοιες λύσεις

 

Εξηγούμαι: Πόσες φορές, όσοι ψωνίζουμε συχνά από το internet και εργαζόμαστε, δεν έχουμε "φτύσει αίμα" προσπαθώντας να συνεννοηθούμε με τον μεταφορέα για να είμαστε σπίτι να παραλάβουμε, πολλές φορές ανεπιτυχώς με διάφορα ευτράπελα και δυσκολίες που προκύπτουν στο πρόγραμμά μας; Αυτό το πρόβλημα πλέον είναι παρελθόν με τα smartpoints που έχει η ACS, δηλαδή με συνεργαζόμενα πρατήρια της Shell, όπου μπορείς να δηλώσει για παράδοση προϊόντος και να παραλάβεις από εκεί όποια ώρα σε βολεύει (στις ώρες λειτουργίες του πρατηρίου).

 

Πρόσφατα ανακάλυψα τη λύση αυτή παραγγέλνοντας από ηλεκτρονικό κατάστημα (you.gr), που μάλιστα έχει ενσωματώσει τη δυνατότητα για παραλαβή από smartpoint στη φόρμα παραγγελίας του! Έτσι, αντί να αγχώνομαι για το ποιος θα είναι σπίτι να παραλάβει, πάω επιστρέφοντας από τη δουλειά στο smartpoint που έχω δηλώσει (200μ. από το σπίτι μου) και παραλαμβάνω (με το pin που έχει σταλεί στο κινητό μου) όποια ώρα θέλω! Το βρήκα εξαιρετικό! 

 

Πλέον όπου κάνω παραγγελία ψάχνω για μεταφορικά με ACS για να έχω ακριβώς αυτή τη δυνατότητα! Δυστυχώς τα περισσότερα eshops δεν ενημερώνουν για την εταιρεία courier που χρησιμοποιούν ενώ αυτά που έχουν ACS δεν έχουν ενσωματωμένη στη φόρμα παραγγελίας τους αυτή τη δυνατότητα, με αποτέλεσμα ο πελάτης να μην μπορεί να την εκμεταλλευθεί.

 

Με αυτό το post ελπίζω:

1) Να συζητηθεί το θέμα από καταναλωτές, ώστε όλες οι υπηρεσίες courier να δώσουν τέτοιες δυνατότητες με συνεργαζόμενα πρατήρια.

2) Να ενημερώνουν με ευδιάκριτο link όλα τα e-shops με ποια εταιρεία μεταφορών συνεργάζονται και όχι ο πελάτης να ψάχνεται να δει με ποια εταιρεία θα του έρθει η παραγγελία του (πριν κάνει την παραγγελία)

3) Να  ενσωματώσουν στις φόρμες παραγγελίας τους τα eshops τη δυνατότητα για smartpoints. (γι' αυτό ανέφερα και το you.gr, για να υιοθετήσουν τη λύση αυτή και άλλοι)

Edited by gdp77
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, GriGaS said:

Το κουλό είναι ότι το you χρεώνει 1.5 ευρώ την παραλαβή από κατάστημα ACS ενώ δίνει δωρεάν την παραλαβή από shell smart point.

Ναι τα smartpoints είναι δωρεάν από το you. Από κει και πέρα για το κατάστημα ACS Χαλανδρίου, από μακρία και αγαπημένοι... Οι τύποι  μια φορά έψαχναν 30 λεπτά να βρουν το δέμα μου που τους είχα πει από το πρωί (μισή ώρα αναμονή) να το κρατήσουν εκεί για να το παραλάβω απευθείας. (Αυτά που γράφω στο  αρχικό ποστ για τα παράπονά μου). Τώρα με τα smartpoints ας τα κάψουν τα κεντρικά τους, δεν με νοιάζει χεχε.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει χρόνια αυτό. Πριν 4-5 χρόνια στην προηγούμενη εταιρεία που βρισκόμουν, η Courier Center μας είχε κάνει πρόταση για αντίστοιχη ιδεά. 

Link to comment
Share on other sites

 Μπορείς να δηλώσεις πριν την παραγγελία σου (στα σχόλια) ότι θες παραλαβή από ACS Smartpoint ή από κατάστημα ACS για να μη ψάχνεσαι αλλά και να μη σε ψάχνουν. Κάποιοι θα το σημειώσουν και κάποιοι όχι (όπως στο λέω, κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια ή ξεχνάνε), οπότε θα πρέπει να προηγηθεί τηλέφωνο με το κατάστημα, για να εξασφαλίσεις την δυνατότητα να παραλάβεις από εκεί.

 

πριν 2 ώρες, το μέλος gdp77 έγραψε:

Τώρα με τα smartpoints ας τα κάψουν τα κεντρικά τους, δεν με νοιάζει χεχε.

Ότι και να κάνεις, τα δέματα θα περάσουν από το Μενίδι. Τον ποπό σου να βαράς :bleh: Η βόλτα είναι αναπόφευκτη ? 

 

Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, tommybertsen said:

Μπορείς να δηλώσεις πριν την παραγγελία σου (στα σχόλια) ότι θες παραλαβή από ACS Smartpoint ή από κατάστημα ACS για να μη ψάχνεσαι αλλά και να μη σε ψάχνουν. Κάποιοι θα το σημειώσουν και κάποιοι όχι (όπως στο λέω, κάποιοι κάνουν τα στραβά μάτια ή ξεχνάνε)

To ξέρω, το έχω κάνει ήδη σε μια περίπτωση και αναμένω τα αποτελέσματα...

 

Το πρόβλημα είναι ότι τα περισσότερα eshops δεν αναφέρουν με ποια εταιρεία courier συνεργάζονται, οπότε τρώνε άκυρο από μένα για λόγους καταναλωτικής συνείδησης, για να μάθουν να είναι διαφανείς... (Τους στέλνω και ένα email για να μάθουν τον λόγο που δεν τους προτίμησα και προτείνω να το κάνετε όλοι σας).

 

54 minutes ago, tommybertsen said:

οπότε θα πρέπει να προηγηθεί τηλέφωνο με το κατάστημα, για να εξασφαλίσεις την δυνατότητα να παραλάβεις από εκεί.

 

Τα καταστήματα τα οποία πρέπει να τα καλέσω στο τηλέφωνο (πλην εκτάκτων περιπτώσεων), τρώνε επίσης άκυρο. Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει πολλά χρόνια στην πλάτη του και πλέον κάθε σοβαρό eshop θα πρέπει να παρέχει όση πληροφορία χρειάζεται ο πελάτης στην ιστοσελίδα του. 

 

56 minutes ago, tommybertsen said:

Ότι και να κάνεις, τα δέματα θα περάσουν από το Μενίδι. Τον ποπό σου να βαράς :bleh: Η βόλτα είναι αναπόφευκτη ? 

Το ξέρω βρε. Ειρωνικό χιούμορ έκανα για να τονίσω ότι λογικά δεν θα χρειαστεί να περάσω από "κεντρικό" κατάστημα acs ποτέ ξανά, όταν στα 200μ. έχω smartpoint.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι , αυτό που 2 στους 10 αναφέρουν με ποια κούριερ συνεργάζονται, είναι λίγο ανησυχητικό. Πλέον δεν εμπιστεύομαι κανέναν τους. Ο καθένας έχει τις... "ιδιαιτερότητές" του. 

Το αστείο ξέρεις ποιο είναι ε; Συνεργαζόμαστε με ACS & Elta Courier για διαφορετικού είδους αποστολές. 

2 δέματά μου με elta courier τα ήθελα 

α) Στο σπίτι μου

β) Παραλαβή από κατάστημα. 

2 φορές μου ήρθε το ίδιο οικτρό μήνυμα "έγινε προσπάθεια παράδοσης, για νέα ημ/νία επικοινωνήστε" μπλαμπλαμπλα. 

Την α) ήμουν όλη μέρα σπίτι, αλλά αυτός μου είπε ότι δεν με βρήκε. Την β) , μου είπαν ότι "ξέχασαν να κατεβάσουν το δέμα στο κατάστημα της Καλλιθέας" (δηλαδή να κάνουν την δουλειά τους), και εν τέλει το παρέλαβα από τα κεντρικά τους (Ν.Κόσμος - μαθαίνω ότι είναι Αγ. Παρασκευή πλέον).

2 αποστολές όμως όταν τις παρέλαβα από την δουλειά (που έρχονται καθημερινά) , όλα μια χαρά, αλλά για οτιδήποτε άλλο, δεν τους εμπιστεύομαι με την καμία. Έχουν παγιώσει αυτό το "δεν σας βρήκαμε". 

 

Με την ACS μία φορά στην Θεσσαλονίκη με έψαχνε ο κούριερ (σπίτι ήμουν) για πόρτα-πόρτα παράδοση. Έτσι έλεγε, και αφού πέρασαν 4 ημέρες από την ημερομηνία που θα έπρεπε να έχει έρθει, τελικά πήγα ο ίδιος και παρέδωσα το δέμα. (ρώτα την @karmen1983 για αυτούς :bleh: ).

Στην Αθήνα, έκανα παραλαβή από κατάστημα ACS γιατί είναι δίπλα στη δουλειά, εκεί όλα πήγαν ρολόι (και εγώ από you.gr 2 φορές). 

Έχει Smartpoint και εδώ αλλά δεν έχω κάνει παραλαβή γιατί βολεύει να βάζω παραλαβή από την δουλειά. Είναι 2 βήματα.

Κατά τα άλλα, ναι , συμφωνώ σε όλα όσα λες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, tommybertsen said:

Έχουν παγιώσει αυτό το "δεν σας βρήκαμε". 

 

Συμφωνώ απολύτως για ΕΛΤΑ κούριερ. ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ. Τελευταία φορά που "δεν με βρήκανε" ήταν όταν περίμενα να παραλάβω την προσωποποιημένη κάρτα του μετρό. Έτυχε να είμαι από το πρωί σπίτι και όταν βγήκα το μεσημέρι είδα στην πόρτα κολλημένο χαρτάκι "δεν σας βρήκαμε". Δηλαδή ΕΛΕΟΣ. Είχε έρθει ο αθεόφοβος μέχρι την πόρτα για να κολλήσει χαρτάκι και δεν χτύπησε καν κουδούνι. Τόσο απάλευτος... Εκτός αν δεν κουβαλάνε τα δέματα μαζί τους και έρχονται απλά για να βάλουν χαρτάκι... Και όταν πήγα στο κατάστημα να παραλάβω ήταν και άλλοι πελάτες που κάνανε ακριβώς το ίδιο παράπονο... 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ειναι το πλέον σύνηθες (εδω στην περιοχή μου) να αφηνουν χαρτάκι επειδη δεν το εχουν καν μαζί τους... Δέμα και ας ειναι μεγέθους πακέτου τσιγάρων...

Link to comment
Share on other sites

Κώστα κοντά μένουμε αν θυμάμαι καλά. Το έχουν κάνει πάγια τακτική τους. 

Στο θέμα ACS Smartpoint πάντως συμφωνώ, και θα έπρεπε να το τρέχουν περισσότερο και οι καταστηματάρχες που δουλεύουν με ACS, να παίρνουν προσφορές αυτοί που δεν δουλεύουν κ.ο.κ. Είναι καλή ευκολία. Δεν βολεύει τους πάντες (αλλιώς δεν θα είχαν νόημα οι κούριερ), αλλά βολεύει αρκετούς.

Link to comment
Share on other sites

Να πω ότι κι εγώ έχω βολευτεί απίστευτα με την παραλαβή των παραγγελιών που κάνω από το You από το τοπικό ACS. Νομίζω τους έχω κάνει πλούσιους αγοράζοντας από τους ίδιους κάθε φορά. ?

 

Πραγματικά πολύ βολικό που δεν μπλέκω σε συνεννοήσεις με οδηγούς για ώρες παράδοσης στο σπίτι κλπ. Μου κάνει εντύπωση που δεν το βλέπω σε άλλα καταστήματα.

Link to comment
Share on other sites

Να πω ότι κι εγώ έχω βολευτεί απίστευτα με την παραλαβή των παραγγελιών που κάνω από το You από το τοπικό ACS. Νομίζω τους έχω κάνει πλούσιους αγοράζοντας από τους ίδιους κάθε φορά. [emoji39]
 
Πραγματικά πολύ βολικό που δεν μπλέκω σε συνεννοήσεις με οδηγούς για ώρες παράδοσης στο σπίτι κλπ. Μου κάνει εντύπωση που δεν το βλέπω σε άλλα καταστήματα.
Για να το δεις σε άλλα καταστήματα σημαίνει ότι θα πρέπει να συνεργάζονται μόνο με acs. Και δυστυχώς όσοι συνεργάζονται (πλην you) είναι μάλλον αδιάφοροι ή τσίπιδες για να διαμορφώσουν τις φόρμες παραγγελίας τους ανάλογα. Πάντως (και ελπίζω να με διαβάζουν κάποιοι ιδιοκτήτες) εγώ ρίχνω άκυρο σε καταστήματα που δεν έχουν acs, καθώς είναι απίστευτη ταλαιπωρία η όλη συνεννόηση με το κάθε κούριερ για να με βρουν σπίτι.

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το βασικό πρόβλημα με τα smart points είναι ότι δεν μπορεί να εφαρμοστεί σε πολλές επιχειρήσεις. Για παράδειγμα εγώ που έχω ηλεκτρολογικό κατάστημα, δεν θα ήθελα να μου φέρνει η ACS κουτιά από το You, το e-shop κι άλλα, τα οποία σε μερικές κατηγορίες θα ήμασταν ανταγωνιστές. Επίσης, δημιουργεί επιπλέον δουλειά για τον καταστηματάρχη, χωρίς ουσιαστικό λόγο. Γι' αυτό για την ώρα η εξάπλωση είναι μονάχα στα Shell και πάλι υπό προυποθέσεις.

 

Αντίστοιχη ιδέα πάντως είναι και το Clever Point, το θυμάμαι να υπάρχει αρκετά χρόνια. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, trib said:

Για παράδειγμα εγώ που έχω ηλεκτρολογικό κατάστημα, δεν θα ήθελα να μου φέρνει η ACS κουτιά από το You, το e-shop κι άλλα, τα οποία σε μερικές κατηγορίες θα ήμασταν ανταγωνιστές. Επίσης, δημιουργεί επιπλέον δουλειά για τον καταστηματάρχη, χωρίς ουσιαστικό λόγο.

Εγώ δεν λέω να γίνεις εσύ smartpoint. Λέω ότι τα eshops, προκειμένου να εξυπηρετήσουν καλύτερα τους πελάτες τους και έτσι να αυξήσουν πωλήσεις, καλό είναι να συνεργάζονται με courier που παρέχουν τέτοιες ευκολίες.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα περισσότερα καταστήματα στη Νορβηγία χρησιμοποιούν κάτι αντίστοιχο. Παραλαβή από Super Market της περιοχής σου. Και επειδή τα Super Market είναι ανοιχτά μέχρι τις 11 το βράδυ τις καθημερινές είναι πάρα πολύ βολικό. Φυσικά όταν πρόκειται για τέτοια παραλαβή δεν υπάρχουν μεταφορικά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως τα περισσότερα γραφεία courier είναι κάποιου είδους franchise οπότε για το εάν δε σας φέρνουν τα πακέτα σας φταίει ο ιδιοκτήτης του τοπικού καταστήματος (φυσικά μπορεί στην Αθήνα να είναι εταιρικά και να κρίνω με βάση την πόλη μου).

 

Εμένα πάλι, στο Άργος που μένω, το τι γαιδουροκουτιά μου φέρνουν στην πόρτα μου δε λέγεται. Από παιδικά καθισματάκια, μέχρι full atx tower. Ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Μάλιστα ξέρουν πως εάν δε με βρουν στο γραφείο, 99% θα είναι η γυναίκα σπίτι, οπότε χτυπάνε εκεί.

Link to comment
Share on other sites

πριν 9 ώρες, το μέλος GriGaS έγραψε:

Νομίζω πως τα περισσότερα γραφεία courier είναι κάποιου είδους franchise οπότε για το εάν δε σας φέρνουν τα πακέτα σας φταίει ο ιδιοκτήτης του τοπικού καταστήματος (φυσικά μπορεί στην Αθήνα να είναι εταιρικά και να κρίνω με βάση την πόλη μου).

 

Εμένα πάλι, στο Άργος που μένω, το τι γαιδουροκουτιά μου φέρνουν στην πόρτα μου δε λέγεται. Από παιδικά καθισματάκια, μέχρι full atx tower. Ποτέ μα ποτέ δεν είχα πρόβλημα. Μάλιστα ξέρουν πως εάν δε με βρουν στο γραφείο, 99% θα είναι η γυναίκα σπίτι, οπότε χτυπάνε εκεί.

Όλα τα πακέτα περνάνε από διαλογή, στο κεντρικό κατάστημα. Όλα. Όποτε το αν είναι franchise ή όχι, έχει μικρή σημασία. Έχουν κοινή πρακτική.

Συμβαίνει με όλους 

Οι ελτά κούριερ της Αργυρούπολης με της Καλλιθέας τι σχέση έχουν; Καμμία, και όμως έχει συμβεί το ίδιο ακριβώς σε εμένα και στην Αγάπη για περισσότερες από 1 φορά. 

 

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα πακέτα περνάνε από διαλογή, στο κεντρικό κατάστημα. Όλα. Όποτε το αν είναι franchise ή όχι, έχει μικρή σημασία. Έχουν κοινή πρακτική.
Συμβαίνει με όλους 
Οι ελτά κούριερ της Αργυρούπολης με της Καλλιθέας τι σχέση έχουν; Καμμία, και όμως έχει συμβεί το ίδιο ακριβώς σε εμένα και στην Αγάπη για περισσότερες από 1 φορά. 
 
Το ίδιο και με μένα στο Χαλάνδρι. Οπότε η θεωρία περί πρακτικής τοπικών υποκαταστημάτων πάει περίπατο... Γενικευμένη είναι η καφρίλα τους ...

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η πρακτική του κάθε καταστήματος έχει να κάνει με την συμπεριφορά, με το πόσο εύκολα θα βρουν ένα δέμα που θες να παραλάβεις από αυτούς κλπ κλπ. Αυτό που λέμε εμείς, έχει να κάνει με τα κεντρικά τους κατά βάση, και μετά με το κατάστημα. Ξεχνάνε να στείλουν τα δέματα μάλλον ή δεν προλαβαίνουν, ή δεν ξέρω τι. 

 

Επιβεβαιώθηκα πάντως για τα δέματα που παρέλαβα στο μαγαζί χτες και προχτές (χωρίς καν να είμαι εκεί). 

Pocophone την Δευτέρα και θήκες την Τρίτη, τις έφερε ο ίδιος, αυτός ο οποίος μαζεύει τα δέματά μας, ούτε γάτα ούτε ζημιά. Αν έλεγα να έρθουν σπίτι, το πιθανότερο να έπαιρνα το γνωστό μήνυμα. Εκεί δεν τους συμφέρει να πουν "δεν σας βρήκαμε". Ποιον δεν βρήκατε, 20 άτομα δουλεύουν στο τμήμα :hehe: 

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω... Με μοναδική εξαίρεση μία φορά που το πακέτο μου βρέθηκε στην Κεφαλονιά, όλες οι υπόλοιπες φορές (και δεν τις λες και λίγες δεδομένου ότι η ACS παραδίδει τις παραγγελίες των HM) είχαν υποδειγματικούς χρόνους παράδοσης. Ποτέ κανένα πρόβλημα! Μήπως τα κάνουν μπάχαλο εντός Αττικής;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.