Jump to content



Need for Speed: Pro Street


BILL5

Recommended Posts

  • Replies 551
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από tolis86

δε σε ειρωνευτικα ρε συ... δεν ειχες ερωτηματικο και ζητησα διευκρινηση...

ναι ρε συ το ξερω το καταλαβα καλα το πες....

@Κωστάκης

g25 εχω μαι φρεντ

Link to comment
Share on other sites

τι να δωσουμε για την καλητερη τιμονιερα 300 ευρω που ειναι η g25 για να παιξουμε ενα παιχνιδι που το εχουμε πεταξει πριν το βαλουμε παω ξανα στο test drive που ειναι και καλυτερο απο το pro street

Link to comment
Share on other sites

μεγαλη πατατα το game.

το χω πριν καν βγει στη κυκλοφορια..και με το που το ειδα ξενερωσα.

που ειναι τα καλα γκαζια του underground 1??

που ειναι η αληθοφανεια στις πιστες του porsche unl???

μεγαλη πατατα,απορω ακομα γιατι το χω μεσα...

υπαρχει τουλαχιστον κανα 100% προφιλ να δω τα αμαξια και να το σβησω?

ουτε free run δεν εχει.

ολο πιστες και κακο.:TD: :TD: :TD:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χτες δοκίμασα λίγο, για πρώτη φορά, το Pro Street.

Το πρώτο που έχω να πω είναι, ναι, σκοτώστε το μ***** που φωνάζει Ryan Cooper.

Ο κακομοίρης μια ώρα έπαιξα και με έπρηξε ο κερατάς.

Κατά δεύτερον...

Είναι ιδέα μου, ή τα NFS απέκτησαν ξανά ρεαλισμό? Τονίζω, δεν έπαιξα πολύ (και το Underground 2 στα άφτιαχτα είχε "καλό" ρεαλισμό που μετά όμως χανόταν κάπου στο άπειρο και τα νιτρομπούκαλα) και δεν μπορώ να εκφέρω πλήρη άποψη, καθώς δεν οδήγησα τα πιο γρήγορα και φτιαγμένα αμάξια.

ΑΛΛΑ

Το παιχνίδι για όσο έπαιξα είχε φανταστικό ρεαλισμό! (πάντα για NFS)

Ιδανικές γραμμές, σκληρό τιμόνι, το αμάξι να το "νιώθεις", να έχει "βάρος" και να το αισθάνεσαι. Το νίτρο επιτέλους να χρησιμοποιείται σωστά, το drag καταπληκτικό (ζέσταμα ελαστικών πριν τον αγώνα? O_o)

Ειλικρινά, αν το παιχνίδι δε χαλάει πιο μετά και παραμένει τόσο όμορφα ρεαλιστικό σε όλη του τη διάρκεια, πραγματικά δε θα είμαι σε θέση να καταλάβω τι σας αρέσει και τι δε σας αρέσει να κάνετε σε ένα racing game.

Επαναλαμβάνω, αν συνεχιστεί έτσι και δε χαλάσει στη συνέχεια.

Είδωμεν.

(σημαντικότατη σημείωση: δεν έπαιξα drift)

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να σε προσβάλω, εγώ δεν το βρήκα καθόλου ρεαλιστικό...τι να πρώτο πω, για το drift, τις αλλαγές ταχυτήτων στο drag, την οδήγηση με 300+ χωρίς να νιώθεις τίποτα παραπάνω από τα 150, την αποστειρωμένη αίσθηση του αυτοκίνητου στην τιμονίερα?

Με τι το έπαιξες εσύ?

Α και τελευταίο...να μην έχει ένα free run???? Αυτό ήταν το νόημα σε όλα...

Να ξεχάσω τι γινόταν στο NFSU2 που κάθε τρεις και λίγο ανέβαινα στο βουνό με το AE86...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από gznp [Σήμερα, στις 23:28]

Το παιχνίδι για όσο έπαιξα είχε φανταστικό ρεαλισμό! (πάντα για NFS)

Ιδανικές γραμμές, σκληρό τιμόνι, το αμάξι να το "νιώθεις", να έχει "βάρος" και να το αισθάνεσαι.

ποιος ρεαλισμος?που με μερικα τουμπανο αμαξα δεν περνεις στροφη που με οποιοδηποτε αμαξι 10000-15000ευρω την περνεις ανετα(με την ιδια ταχυτητα λεω παντα)
Link to comment
Share on other sites

Για να ξεχωρίσουμε το τι είναι ρεαλιστικό και τι δεν είναι:

Ρεαλιστικό, στην κλίμακα 1 έως 20 με άριστα το 20, είναι το Live For Speed που παίρνει βαθμό 19, μόνο και μόνο γιατί τα παιδιά που το φτιάχνουν μόνοι τους δυστυχώς δεν έχουν την τύχη να φτιάξουν και ένα καλό damage model.

Το Live For Speed, το 90% των gamers το βρίσκει αισχρό και τρισάθλιο - είναι όμως το πιο ρεαλιστικό.

Στη συνέχεια ακολουθούν τα Forza Motorsport, τα GTR, GTL και WTCC, το Sports Car GT, το καταπληκτικό Richard Burns Rally και μερικά F1 games.

Μεεετά (κάπου στο 13-14) είναι το Porsche, το οποίο έχει μια πολύ καλή αληθοφάνεια στην αναπαράσταση της συμπεριφοράς της κάθε Porsche (ειδικά την Carrera RS την έχουν κάνει εξαιρετική) αλλά έχει και αυτό πρόβληματα (μην ξεχνάμε ότι είναι NFS).

Τα Underground 1 και 2, μαζί με το Carbon είναι κάπου στα βάραθρα της Κόλασης σε ρεαλισμό. Είναι παιδικά, σαν να παίζω Colin McRae 2.

Το Pro Street, από το λίγο που έπαιξα (το ξανατονίζω, λίγο), με ενθουσίασε. Το Golf έστριβε σωστά, με τη σωστή ταχύτητα, το Civic κι αυτό συμπεριφερόταν "λογικά", ενώ στο drag όλα μου φάνηκαν όμορφα και σωστά.

Στη συνέχεια, αν το παιχνίδι όντως χαλάει όπως λέτε, θα με χαλάσει και μένα.

Όσο για το πως το έπαιξα, πάντα παίζω ένα racing game πάντα πρώτα με πληκτρολόγιο ή/και ποντίκι, και μετά με τιμονιέρα. Του τέστειν, μια ωρίτσα με το keyboard έπαιξα.

Link to comment
Share on other sites

Οπα το damage model του LFS είναι κορυφή, για μένα...Μπορεί να μην φεύγουν πόρτες, σαν κάτι Colin McRae, αλλά ότι παθαίνει το αμάξι έχει αντίκτυπο...τώρα που στο patch Y έβαλαν ακόμα και συμπλέκτη που υπερθερμαίνεται...τίποτα δεν το πιάνει...

Και αν θέλουμε στην τελική να μιλάμε για ρεαλισμό πρέπει να μιλάμε τουλάχιστον για τιμονίερα απλή...

Για το drag στο PS λέω ότι στα αρχικά αυτοκίνητα οι αλλάγες είναι υπερβολίκα αργές...ένας οποιοσδήποτε κοντράκιας, με ότι αμάξι και αν είναι, στην κόντρα αλλάζει πολύ γρηγορότερα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

παιδια για μενα πρεπει απο τωρα να το βαλουν το pro street στα 15 ευρω και οχι στα 50 που το εχουν σημερα! και ασε μην πω οτι ουτε για 15 ευρω δεν αξιζει να το παρει κανεις:TD: ea του χρονου μπορεις και χειροτερα!:D need for speed pro street :rip:

Link to comment
Share on other sites

Το περιμενα με τοση αγωνια και βλεπωντας τα διαφορα βιντεακια του παιχνιδιου ειχα φτιαξει μια εικονα πολυ πιο καλυτερη απο αυτη που ηταν μεσα στο παιχνιδι...

Δεν ειχε και σημαντικη ποικιλια απο πιστες και γενικα ολη η υποθεση του ηταν καπως...

Καλυτερα να επεζα για δευτερη φορα το CARBON ή το JUICED 2....

:...: :(

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από white_devil

ακόμα ασχολείστε ρε αλάνια.....uninstall εδώ και πολύ καιρό :p

απο την πρωτη βδομαδα........................ απλα ειναι απορια μου πως θα ειναι το επομενο

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.