Jump to content



Εκπτώσεις στο Πλαίσιο, αληθινές ή απάτη;


chiderboy

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από ea6gka

καλα ρε τσιπη για 4 ευρα με εχεις γραμμενο στα πμ για τον 6300? :TD: roger that sotiris

’ν είχες βάλει στα πμ σου και την πώληση(από ότι κατάλαβα) τίτλο : Εκπτώσεις!!!!! Τιμές Ευκαιρίας!!!!! Ξεστοκάρισμα!!!!! να δεις τι επιτυχια θα είχες:hehe:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

καλά όλα αυτά Bill που λές αλλά θα πρέπει να "λογοδοτήσει" το ΠΛΑΙΣΙΟ στην παρούσα φάση με ποια κριτήρια διανέμονται τα προιόντα

και με ποια κριτήρια εξυπηρετούνται οι παραγγελίες.

αν όντως υπάρχουν ακυρώσεις σε προιόντα λόγω μη διαθεσιμότητας και αυτά μετά ξαναβγαίνουν στο σφυρί είναι κάπως....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS

Οι εκπτώσεις έχουν ύφος ξεστοκαρίσματος(ξεστοκάρισμα = προϊόντα τα οποία είναι end of life, που δεν πρόκειται να ξαναέρθουν) ...κανένα μαγαζί για κανένα είδος δεν εγγυάται απόθεμα..πάντα λένε "μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων".

Όταν πάς να πάρεις παπούτσια στην Nike και λεέι "ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ", αλλά δεν έχει το χρώμα που θές ή το νούμερο που θές,επειδή έχει εξανλτηθεί, τι έιναι?Απάτη?Εκονικές εκπτώσεις για marketing?

Όταν η FORD σου λέει δώσε μου το 50% της τιμής του αυτοκινήτου και σας κάνουμε δώρο το άλλο μισό και ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και τελειώσουν όλα και κάποιος πάει αργοπορημένος και δεν βρεί τίποτα τι είναι? Απάτη?

Ο άλλος όμως που πρόλαβε να αγοράσει 2 ford στην τιμή του ενός τι είναι?

Αυτοί που δεν προλάβανε είναι οι αδικιμένοι και αυτοί που προλάβανε είναι τα βύσματα?

Το βγάλαμε και αυτό το συμπέρασμα..πάμε παρακάτω...

Νομιζω εχεις λαθος καταλαβει. Προσωπικα εγω μιλησα για τις αγορες μεσω internet και το γεγονος οτι ενω εγιναν παραγγελιες που υπηρχαν ΣΕ ΑΠΟΘΕΜΑ στο site μετα δεχτηκαν τηλ οτι δεν υπηρχαν. Αν αυτο δεν φτανει στα ορια της εξαπατησης τοτε τι να πω μαλλον εχω εγω λαθος.

Εννοειτε οτι αν δεν προλαβεις δεν προλαβες. ΔΕΝ ειμαι παραλογος.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά όποιος πρόλαβε πρόλαβε... σιγά τώρα...

απλά όλοι θα θέλαμε να είχαμε και εδώ κάποιο σοβαρό ιντερνετικό κατάστημα με ακριβή real time αναφορά αποθέματος κλπ... για να μη χαρεί κάποιος τσάμπα και για να ξέρεις από πριν τι υπάρχει όντως και τι όχι... απλά αυτό προφανώς έχει μεγάλο κόστος...

Link to comment
Share on other sites

να κάνω και εγώ το παράπονα μου?

δε με ενδιαφέρει κανένα προσωπικό όφελος, απλά ελπίζω κάποιος να τα μεταφέρει στους υπεύθυνους και να αλλάξει κάτι.

1ο παράπονο!

η μεταφορική εταιρία που χρησιμοποιεί το κατάστημα Κρήτης είναι απαράδεκτη. παραλαβή τρίτης πραγματοποιήθηκε Σάββατο για να μαζέψει και άλλες παραγγελίες για την περιοχή να μήν κάνει ξεχωριστά δρομολόγια. επίσης πήρε τηλέφωνο το άτομο που περίμενε τόσες μέρες σπίτι του, και του ζήτησε να διανύσει 200 μέτρα γιατί δεν ήθελε να μπλέξει με στενά... εννοείται ότι απο τότε αναγκάζομαι και παραγγέλνω ότι θέλω μέσω ίντερνετ με παραλαβή απο το κατάστημα...ΑΛΛΑ...

2ο παράπονο

πρίν 2-3 βδομάδες είχα παραγγείλει 2 μνήμες μέσω ίντερνετ για παραλαβή απο το κατάστημα. με ειδοποίησαν απο την Αθήνα ότι η παραγγελία μου έχει φτάσει και να πάω να την παραλάβω. αφού έκανα 30' να φτάσω επειδή μένω επαρχία με ενημέρωσαν ότι δεν έχουν τίποτα εκεί... πάλι αυτές τις μέρες με παίρνουν απο τα κεντρικά τη Δευτέρα ότι την Τετάρτη (σήμερα) θα είχαν φτάσει κάτι πράγματα του αδερφού μου (~130 ευρώ). κανονίζω λοιπόν αφού ήμουν χτές το βράδυ ηράκλειο να μείνω και τελικά δεν είχε φτάσει τίποτα και πάλι.

Τα παιδιά εκεί προσπαθούν να βοηθήσουν και πήραν αυτοί τηλέφωνο και μάλιστα με συμβούλευσαν να τους κάνω παράπονα στα κεντρικά γιατί τους δουλεύουν όλους. Ακόμα και τους ίδιους τους υπαλλήλους του υποκαταστήματος τους.

αριθμός παραγγελίας μέσω ίντερνετ 78147 και αν χρειαστεί κάποιος (σε περίπτωση που προσπαθήσει να βάλει τάξη) μπορεί να μου στείλει και ΠΜ.

- αν είμαι πολύ offtopic μεταφέρετε το

- αν γινόταν στο εξωτερικό κάτι τέτοιο σίγουρα θα μου είχαν προσφέρει κάποιου ίδους αποζημίωση. ΔΕΝ με ενδιαφέρει όμως αυτό. προτιμώ το πλαίσιο λόγο τιμών και after sales εξυπηρέτηση αλλά δε μου έχει μείνει και πολύ υπομονή.

μπορώ να σας πώ και άλλα παράπονα φίλων (άθλια συναρμολόγηση υπολογιστή) αν ενδιαφέρεστε.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Voudas

ρε παιδιά όποιος πρόλαβε πρόλαβε... σιγά τώρα...

απλά όλοι θα θέλαμε να είχαμε και εδώ κάποιο σοβαρό ιντερνετικό κατάστημα με ακριβή real time αναφορά αποθέματος κλπ... για να μη χαρεί κάποιος τσάμπα και για να ξέρεις από πριν τι υπάρχει όντως και τι όχι... απλά αυτό προφανώς έχει μεγάλο κόστος...

Μα αυτο ακριβω ειναι που με ξενιζει-τσαντιζει....δεν ειναι κανα μαγαζακι το Πλαισιο (τουλαχιστον ετσι δειχνει). Μιλαμε για μια μεγαλη επιχειρηση και ισως την μεγαλυτερη στο χωρο των Pc. ΠΩΣ ειναι δυνατον να μην μπορει να εφαρμοσει ενα συστημα ενημερωσης αποθηκης-site?? Δλδ τοσο δυσκολο ειναι? Απλα λιγο πριν γινει επιβεβαιωση της παραγγελιας ας κανει το συστημα ενα check με την αποθηκη (αν ειναι το ΤΟΣΟ ποια δυσκολο να υπαρχει real time ενημερωση παντα) οτι υπαρχει stock και τελειωσε.

Link to comment
Share on other sites

Για την άθλια συναρμολόγηση υπολογιστή μη λες τίποτα. Δεν έχω πιάσει στα χέρια μου υπολογιστή έτοιμο από κατάστημα που να είναι συναρμολογημένος με μεράκι.

Μικρή εξαίρεση μερικά μηχανάκια από οκταμπιτ που ήταν αρκετά ικανοποιητικά.

Αν θέλεις κάτι να γίνει καλά το κάνεις μόνος σου.

Link to comment
Share on other sites

κοίτα για τη μεταφορική δεν ευθύνεται το ΠΛΑΙΣΙΟ μέχρι να το ενημερώσεις

μη νομίζεις πως θα ξέρουν τι γίνεται με κάθε συνεργάτη τους αν δεν το αναφέρεις

για Κρήτη και γενικά για νησιά είναι δράμα γενικά η κατάσταση παίζει και το καράβι στη μέση και έχουν μια δικαιολογία παραπάνω....

@voudas με τι βάση δεδομένων παίζει το ΠλΑΙΣΙΟ

των εκατοντάδων χιλιάδων Τζίρο

που δεν του επιτρέπει ασφαλής χρονικά συναλλαγές?

Τώρα αν τα Transactions δεν τους ενδιαφέρουν καλώς αλλά ακριβά για το σύστημα που διαχειρίζονται απο και κλείεται να είναι.

Προφανώς στο add to Cart δεν γίνεται κανένας έλεγχος του αποθέματος

κοινώς...

έχουν ένα ωραίο interface που κάθεται από πίσω ο κάθε μπακαλόγατος με χαρτί και μολύβι

και κόβει και ράβει τις παραγγελίες...

και τα Human Priorities.... είναι γνωστά...

Family>Friends>General Purpose Customers :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς. Αντί να αναβαθμίσουν ολοκληρωτικά το σύστημά τους βάλανε απλά ένα interface και τα υπόλοιπα γίνονται "παραδοσιακά". Και όλα τα προβλήματα πηγάζουν από εκεί. Αλλά δεν μπορείς να πείσεις μια εταιρία να κάνει έτσι εύκολα μια επένδυση 300.000 ευρώ...

Link to comment
Share on other sites

Φιλε δεν συμφωνω μαζι σου, στον labη θα βρεις αρκετα ατομα που πειραν απο rma πιστωτικο στην τιμη που πειραν το προιον, και εγω για τις μνημες τις crucial 667 τις ειχα παρει 114 και σε λιγες μερες επεσαν 76, τις γυρισα και μου εδωσαν πιστωστικο 114, στην περιπτωση μου δεν ηταν rma.

Φίλε μου, το θέμα δεν είναι αν συμφωνείς μαζί μου...

Και όπως είπα, το έχω δει να συμβαίνει...

Δεν έτυχε σε μένα...

Απ΄τη στιγνή που το είδα να γίνεται όμως, θεώρησα σωστό να το αναφέρω...

Link to comment
Share on other sites

Παράγγειλα που λέτε έναν Intel D915 με 69 Ευρώ...Kαι μου λέει αυτός απο τα κεντρικά του πλαισίου που βάζουμε τις εταιρικές παραγγηλίες ότι υπάρχει ένα κομάτι και θα μου το στείλει...Παράλληλα την επόμενη μέρα αυτός ο κωδικός ξαναμπήκε στο site και λέω τουλάχιστον αυτός πρέπει να υπάρχει σε στοκ...

Μέσα στην παραγγελία υπήρχαν και άλλα πράγματα και μαντέψτε...Μετά απο ΔΥΟ μέρες ήρθαν ΟΛΑ εκτός απο αυτο...Και μετά αναρωτιόμαστε αν παίζει απάτη...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS

Οι εκπτώσεις έχουν ύφος ξεστοκαρίσματος(ξεστοκάρισμα = προϊόντα τα οποία είναι end of life, που δεν πρόκειται να ξαναέρθουν) ...κανένα μαγαζί για κανένα είδος δεν εγγυάται απόθεμα..πάντα λένε "μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων".

Όταν πάς να πάρεις παπούτσια στην Nike και λεέι "ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ", αλλά δεν έχει το χρώμα που θές ή το νούμερο που θές,επειδή έχει εξανλτηθεί, τι έιναι?Απάτη?Εκονικές εκπτώσεις για marketing?

Όταν η FORD σου λέει δώσε μου το 50% της τιμής του αυτοκινήτου και σας κάνουμε δώρο το άλλο μισό και ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων και τελειώσουν όλα και κάποιος πάει αργοπορημένος και δεν βρεί τίποτα τι είναι? Απάτη?

Ο άλλος όμως που πρόλαβε να αγοράσει 2 ford στην τιμή του ενός τι είναι?

Αυτοί που δεν προλάβανε είναι οι αδικιμένοι και αυτοί που προλάβανε είναι τα βύσματα?

Το βγάλαμε και αυτό το συμπέρασμα..πάμε παρακάτω...

Και γιατί δεν το κάνετε σαν το stock house να πρέπει να πηγαίνεις από εκεί και όχι μέσω web? Μην απαντήσεις, ρητορικό είναι το ερώτημα και ξέρω και την απάντηση :)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από sotiris

Και γιατί δεν το κάνετε σαν το stock house να πρέπει να πηγαίνεις από εκεί και όχι μέσω web? Μην απαντήσεις, ρητορικό είναι το ερώτημα και ξέρω και την απάντηση :)

κοιτα να δεις οι εκπτωσεις κανονικα ειναι οπως το ειπε ο γοριλακος!

ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

απλα ειναι για να τραβαει κοσμο, το σωστο π λες θαταν, αυτa τα προιοντα να τα βαζει στο στοκ house!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από aGka8lz

απλα ειναι για να τραβαει κοσμο, το σωστο π λες θαταν, αυτa τα προιοντα να τα βαζει στο στοκ house!!

Γιατί να μπουν Stock House φίλε; Αφού δεν είναι μεταχειρισμένα/επισκευασμένα είδη.

Link to comment
Share on other sites

το σωστό είναι μου φαίνεται

για κάθε τι που θέλει να κάνει ο θείος Γεράρδος

να κάνουμε Poll στο Λάμπη και να του λέμε

εμείς πως θα το κάνει τελικά...

7 σελίδες μπούρου μπούρου την πέτυχε την διαφήμιση

Link to comment
Share on other sites

Ρε παλικάρια, πως να το κάνει οπως το stock house? Να ζητήσει από όλα τα καταστήματα του να του στείλουν πίσω τα προιόντα και να πει τα διαθέτω στο στοκ?

Εγώ πήγα στο καταστημα στην Πάτρα στις 8 το βράδυ την Δευτέρα. Το παιδί πολυ καλά μου εξήγησε πως είχε από το καθένα 1-2 προιόντα, από όσα είχε, τα οποία και εξαφανίστηκαν από τις 9 το πρωί. Επίσης είχε όλη την καλή διάθεση να μου εξηγήσει ότι τα καταστήματα μπορούν να φέρουν (προφανώς και το ιντερνετ) μόνο αν υπάρχουν προιόντα στις αποθήκες. Έκατσε για κάθε τι που τον ρώταγα και έψαχνε αν υπάρχει, και για καθε τι μου έλεγε, "υπάρχει ένα εδω, ένα στη Στουρνάρη, 2 στη Μεταμόρφωση κτλ".

Προφανώς και όλο το σκηνικό έγινε για διαφήμιση, αλλά δεν νομίζω ότι έκανε καμιά απάτη. Αν δείτε τον κατάλογο, είναι μετρημένα τα προιόντα που έχουν βαρβάτες εκπτώσεις.

Υπάρχει κανεις που θεωρεί ότι το Πλαίσιο είχε κέρδος οικονομικό από τις 20-30 κάρτες γραφικών που πούλησε από 250, 70? Αναμφίβολα ήταν κράχτης, αλλά δεν κατάλαβα που ήταν το λάθος. Ίσως να ήταν λάθος που τα διέθετε μέσω ίντερνετ, γιατί εκεί χάνεται και όλο το concept της διαφήμισης. Ίσως να έδινε προτεραιότητα στα καταστήματα και όχι στο ίντερνετ, ίσως οι μεγάλες εκπτώσεις να βρίσκονταν σε καταστήματα και όχι σε αποθήκη, οπότε και το ίντερνετ έδειχνε διαθεσιμότητα αλλά όχι σε online παραγγελίες.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.