Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Όταν ο Jeremy Clarkson είχε οδηγήσει σε εκείνο το Top Gear Challenge τη Bugatti Veyron είχε δηλώσει στεναχωρημένος επειδή νόμιζε ότι στο βωμό της οικονομίας και της οικολογικής συνείδησης, αυτή θα ήταν το τελευταίο πάρα πολύ δυνατό supercar. Σήμερα πήρε το μάτι μου το παρακάτω, που όπως φαίνεται τον διαψεύδει!!!!!!!!

 

http://www.iefimerida.gr/news/184231/kostos-25-ekatommyria-kai-teliki-460-gia-ti-nea-bugatti#ixzz3Mqmtp4oX

 

 

bugatti-gangloff-concept.jpg?itok=z2uoSH

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

αυτή είναι η μόνη γωνία που φαίνεται όμορφο.. δε μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ. 

1000 φορές το στρογγυλεμένο προηγούμενο..

Εγώ πάλι έχω χαζέψει. Απίστευτο. Ανακοίνωσε και Mustang GT350R (με carbon ζάντες) και Raptor 2017. Αγαπάω Ford

Μην τον ακούς, δεν έχει καλό γούστο όσο αφορά τα αυτοκίνητα :p

Η αλήθεια είναι πάντως ότι είναι αρκετά extreme η όλη σχεδίαση, αλλά να μου πεις, εκεί στοχεύει...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θέλετε να μου συγκρίνετε το μυώδες σώμα με τις στρογγυλεμένες άκρες αυτού...

 

 

 

 

με αυτό το ηλεκτρικό σκουπάκι κινεζικής προέλευσης προφανώς (λόγω γωνιών και κοψιμάτων) το οποίο έχει κλέψει χαρακτηριστικά από άλλα supercars;

Τις εισαγωγές στο καπό αλά F50, τις απολήξεις της εξάτμισης ψηλά αλά P1 ή τη φάτσα που είναι σα βάτραχος (citroen) με πρησμένα μάτια (φανάρια); αν το παρατηρήσετε έχει κ μια ελαφριά κλίση προς τα πάνω (!!!) αντί για προς τα κάτω. Άσχημο για μένα. Δείτε και τις πόρτες να ολοκληρωθεί η αηδία. Τις έκαναν ακόμα χειρότερες!

Για να μη σχολιάσω τη σκαλωσιά από την οροφή προς τους 2 πίσω θόλους στις ρόδες. Καθόλου καθαρές γραμμές. Καθόλου όμορφη "συνέχεια". Και να πω ότι το διαφήμισαν για stealth κι είναι όλο γωνίες.. κομμάτια να γίνει.Αυτό έχει και άσχημες καμπύλες ανάμεσα.

 

 

Το NSX είναι από την ανατολή κ παρόλο τα κοψίματά του είναι πιο όμορφο! Δείχνει μυώδες και "κακό". Αλλά ωραίο! Επιβλητικό.

Γούστα βέβαια είναι αυτά! :p  

 

j5yrxhteowezrvqy54p2.jpg

g5o6mjkr5n1pbsnfduax.png

zdzde7vqrmmm4k6rv5mj.jpg

abpzfhjtopl8qh26ommy.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Για το NSX θα συμφωνήσω, όχι όμως και για το Ford που θεωρώ ότι όλα όσα από τα αυτοκίνητα που παρουσίασε είναι αρκετά όμορφα εμφανισιακά.
Επίσης, μου αρέσουν οι γωνίες στα αυτοκίνητα, τα κάνουν να διαφέρουν!  :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

κι εγώ λατρεύω τις γωνίες.. και τις καμπύλες.. θέλω αρμονία όμως.. να "κυλάει" το μάτι πάνω!

 

Από αυτή τη γωνία, μπορείς να μου πεις αν το αμάξι είναι "τσαλακωμένο" ή όχι;

kVkv5zx.png

Όπως έγραψα και πιο πάνω το έχουν κάνει πολύ extreme, έχει ξεφύγει λίγο το πράγμα στο Ford.

Στο τελευταίο μου post όμως αναφερόμουν γενικα ;)

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Tόσο το NSX όσο και το GT είναι εκπληκτικά. Βέβαια οι προηγούμενες γενιές είχαν ανεβάσει τόσο ψηλά τον πήχη οπότε δεν εντυπωσιάζουν και τόσο, παρ όλα αυτά κάναν καλή δουλειά. Στο NSX πάντως με χάλασε λίγο η τετρακίνηση...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η τετρακίνηση του NSX δείχνει οτι θα είναι ένα

σοφιστικέ σύστημα συνεπικουρούμενο απο

torque vectoring υποσυστήματα με rear bias λογικά , προσανατολισμό.

 

Αν θυμίζει το 4wd του  Nissan GTR , τα πράγματα θα είναι αρκετά

ενδιαφέροντα σε συνδυασμό με το χαμηλό σχετικά βάρος (κάτι για 1400 ειπώθηκε,

που είναι επίτευγμα για διτούρμπινο τετρακίνητο + υβριδικό λογικής τιμής).

 

Οι Αμερικανοί έχουν σοβαρέψει επίσης :

2015 Mustang GT350R :

-5.2L V8 , flat plane, 500hp ~ 8000rpm , 54kg ροπή
-ΜagneRide ανάρτηση

-19" carbon fibre ζάντες -> μοιάζουν απίστευτα πολύ με τις Enkei gt01 

 

 

ShelbyGT350R_02_HR-1200x800.jpg

ShelbyGT350R_04_HR-680x453.jpg

ShelbyGT350R_10_HR-800x533.jpg

 

απο

http://www.speedhunters.com/2015/01/street-legal-race-car-the-shelby-gt350r/

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Λες να έχει και pushrods;

 

Επίσης, για το άλλο θέμα με το 850, έχει ένας φίλος και μου τα έλεγε. Με πρώτη κάνεις παιχνίδια, αλλά μόλις κουμπώσει η 2α, επειδή είναι πολύ μακριά, δεν κάνει. Ακόμα και με το V12. Τώρα δυστυχώς το έχει χωρίς πινακίδες και δεν με έχει πάει βόλτα ακόμα.

Το 6τάχυτο manual είναι το καλύτερο..

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.