filthy_dwarf Ιούνιος 11, 2011 #161 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2011 θα το δοκιμάσω στο pc του θείου μου και θα σχολιάσω στραβώνω δάχτυλα να έχω άλλη άποψη :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frostbyte Ιούνιος 11, 2011 #162 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2011 (edited) Δυσκολα.. Αλλο ενα αρθρακι που βρηκα στα ιντερνετς: Duke Nukem Forever: 12 Years in the making, the biggest disappointment of the decade | Playstationer.net Επισης, κατι που μου ξεφυγε στο πρωτο post, μιας που εγραφα γρηγορα.. Δεν αλλαξαν μονο το shink ray και το rpg, αλλα και το chaingun μαζι με το shotgun εχουν σπαστικο reload που πραγματικα σου χαλαει τη ροη.. Το shotgun πες παει στο διαολο, αλλα το chaingun γιατι καθε 50 σφαιρες reload? Γιατι εχει καν reload? Κανονικα επρεπε να μπορει να βαραει ολες τις σφαιρες στο πλεχτο μονοκοπανια, οπως παλια.. Δε προλαβαινω να φαω 1, αντε 1,5 εχθρο και θελω reload.. Και μεχρι να γεμισει χαροπαλεβω απο τις φαπες που μου εχουνε ριξει, ιδιως αν ειναι πολλα τα γουρουνακια.. Παιζοντας μετα απο λιγο, μαζι με αυτο - ειδα πως το freeze ray το κανανε pretty much σαν επαναφορτιζομενο laser.. Περαν του οτι ειναι αχρηστο πλεον στους μισους εχθρους οταν επιτελους το παιρνεις στο παιχνιδι.. Στους αλλους μισους ειναι τελειως overpowered.. Πανε οι παλιες καλες εποχες, για τον Δουκα, που το puzzle σημαινε να βρεις card keys και να ψαχνεις τους διακοπτες για να απενεργοποιησεις τα forcefields.. Πλην του μικρου physx puzzle που ειδαμε στο demo με τα ορυχεια, που ηταν καπως αξιοπρεπες, ολα τα αλλα ειναι απλως χρονοβορα και ακυρα puzzle δωματιων.. Πλεον αναροτιεμε αν η λογικη με την οποια εγιναν τα εν λογω puzzles ηταν περισσοτερο κατι σε Monster Truck Madness: Duke Nukem Edition, ή Land of Mario Nukem: Duke Burger Episode. Ειπανε του τρελου να πα να ***** και αυτος πηγε και ξε****θηκε, με το που βρηκανε πραγματικο 3D στα χερια τους, μοναχα αυτο αρμοζει για να περιγραψει το ποσο το παρακανανε.. [ame] [/ame]Αφησανε και τιποτε ορθιο? Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 11, 2011 από Frostbyte 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
filthy_dwarf Ιούνιος 11, 2011 #163 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2011 :shout: Duke Nukem Forever review: Fail to the King, Baby | Joystiq Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuza Ιούνιος 11, 2011 #164 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2011 Για μενα παντος μεγαλη μπομπα που θα ξαναβγει.Του ευχομαι τα καλυτερα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frostbyte Ιούνιος 11, 2011 #165 Κοινοποίηση Ιούνιος 11, 2011 (edited) Για μενα παντος μεγαλη μπομπα που θα ξαναβγει.Του ευχομαι τα καλυτερα.Αν εννοεις το Reloaded, κρατα κι εκει μικρο καλαθι, γιατι ο Lead Designer εδωσε 9/10 στο DNF σε ενα review που εγραψε στο forum του..Αν και οι ιδιοι ειπανε οτι δεν θα ειναι 1:1 κοπια του 3D, θελω *τουλαχιστον* να πιστευω οτι θα παραδωσουν πιο αξιοπρεπες παιχνιδι..Hell, independant developer studio με ουτε 35 μελη απο τις 4 γωνιες του πλανητη, και δωσανε ETA το πολυ 2-3 χρονια για full UE3 δυνατοτητες και καλοφτιαγμενο παιχνιδι.. Και οι αλλοι 12 χρονια, και δε δουλευαν αφιλοκερδως κιολας.. Απορω γιατι δε το βγαλε η 3DR μονη της, κουτσα στραβα.. Καλυτερο θα ηταν.. Hell, ας ζητουσανε donations.. Το εν λογω indie studio, εβγαλε σε 7-8 μηνες 1850 δολλαρια..*Να σημειωθει επισης, οτι σχεδιαζουν να κανουν Closed Beta Test, συντομα κιολας, και να δωσουν ενα μικρο Multiplayer δειγμα.. Μεχρι το τελικο τους παιχνιδι να ολοκληρωθει.. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 11, 2011 από Frostbyte Link to comment Share on other sites More sharing options...
copkiller Ιούνιος 12, 2011 #166 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2011 @nobig and the rest[ame=http://www.youtube.com/watch?v=N66Wza1Ka-w]YouTube - Duke Nukem One-Liners[/ame]rofl Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuza Ιούνιος 12, 2011 #167 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2011 Αν εννοεις το Reloaded, κρατα κι εκει μικρο καλαθι, γιατι ο Lead Designer εδωσε 9/10 στο DNF σε ενα review που εγραψε στο forum του.. αν κρινω οτι δεν εχει τα κοριτσια με τα μπικινι, ναι, συμφωνω.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιούνιος 12, 2011 #168 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2011 Moυφα ειναι. Ενα ακομα κλασσικο αρπα κολλα game του 2011... Uploaded with ImageShack.us Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούνιος 12, 2011 #169 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2011 Επαιξα και εγω πιο πολυ...οντως απογοητευση.τα puzzles καταντανε βαρετα.αντι να ερχονται κατα χιλιαδες τα γουρουνια ερχονται οι γριφοι.και απο ατακες εχει καλες μονο αυτες απο τα βιντεο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frostbyte Ιούνιος 12, 2011 #170 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2011 Now, check out what the developer, George Broussard, said about the whole 2 weapons at a time thing:"Yeah, blame us for it if you want. It may change in the future and I don't know what will happen with it, but it was us. I stand by it too, as you cannot discount designing games for a modern world and part of that world is consoles where the bulk of the sales can be. And on those consoles you have a controller. We tried for a long time to support lots of guns but we simply could not find a nice way to map it to a controller, despite trying 4-5 designs. We gave it enough time and decided to stop swimming against the current and adopt what was basically the "standard."Ο δουκας δεν αξιζε να ειναι ενα απλο port, στο PC γεννηθηκε for jeezus sake.. Αμαν πια με τις κονσολες, τα εχουνε διαλυσει ολα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Ιούνιος 12, 2011 #171 Κοινοποίηση Ιούνιος 12, 2011 Now, check out what the developer, George Broussard, said about the whole 2 weapons at a time thing:"Yeah, blame us for it if you want. It may change in the future and I don't know what will happen with it, but it was us. I stand by it too, as you cannot discount designing games for a modern world and part of that world is consoles where the bulk of the sales can be. And on those consoles you have a controller. We tried for a long time to support lots of guns but we simply could not find a nice way to map it to a controller, despite trying 4-5 designs. We gave it enough time and decided to stop swimming against the current and adopt what was basically the "standard." :wall::wall::wall: Link to comment Share on other sites More sharing options...
FANISTELROOY Ιούνιος 13, 2011 #172 Κοινοποίηση Ιούνιος 13, 2011 2 φορες εβαλα να παιξω και μετα απο 10-15' το εκλεινα λογω ζαλαδας! Link to comment Share on other sites More sharing options...
chroma Ιούνιος 14, 2011 #173 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2011 Μεγάλη απογοήτευση, στη μισή ώρα shift delete. Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Ιούνιος 14, 2011 #174 Κοινοποίηση Ιούνιος 14, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
SkaL- Ιούνιος 15, 2011 #175 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2011 (edited) Εμένα μου αρέσει πάντως, πολύ ευχάριστo και διασκεδαστικό game. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 15, 2011 από SkaL- Link to comment Share on other sites More sharing options...
filthy_dwarf Ιούνιος 15, 2011 #176 Κοινοποίηση Ιούνιος 15, 2011 αφού έπαιξα λίγο εξής συμπεράσματα:αργεί πολύ να αρχίσει η κανονική δράση. τη μία κάνεις ότι βλακεία βρεις και πάνω που αρχίζει το μπαμ μπουμ μικραίνεις και απλά τρέχεις με ένα τηλεκατευθυνόμενο. Αφού αρχίσει η δράση οκ είναι διασκεδαστικό περνάει η ώρα αλλά μέχρι εκεί.το να έχεις μόνο 2 όπλα είναι μεγάλο πλιν.τα γραφικά με χαλάνε γιατί πολύ απλά σε ζαλίζουν. θα το τερματίσω αλλα φυσικά δεν έχει καμία σχέση με το τι περίμενα, ούτε καν με την απαισιόδοξη εκδοχή του τι περίμενα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Ιούνιος 16, 2011 #177 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2011 Βασικα το παιχνιδι δεν εχει καθολου δραση.κανεις αχτι να βρεις μια αιθουσα με 10 γουρουνια να καθαρισεις,που να μην ειναι και σε σμικρυνση.και εγω για το ηθικο θεμα θα το τερματισω αλλα το παω με αργο ρυθμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
KryosRevenge Ιούνιος 16, 2011 #178 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2011 Το παράξενο επίσης είναι ότι όταν είσαι σε σμίκρυνση και κάθεσαι στο αμαξάκι και χτυπάς στο δεξί πόδι με το αμαξάκι ένα αγριογούρουνο,αυτός σηκώνει το αριστερό του πόδι ως ένδειξη πόνου και όχι το δεξί που έπρεπε.Τόσα χρόνια είχαν κάτι να σκεφτούν και να φτιάξουν,ενω δεν μπόρεσαν να φτιάξουν ένα τόσο απλό πράγμα.Τι,βαριούνταν..? Προσωπικά,ξενέρωσα...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
neuromancer Ιούνιος 16, 2011 Author #179 Κοινοποίηση Ιούνιος 16, 2011 Πολύ βιαστικά είδα λίγο την αρχή και έπαιξα 5 λεπτά οπότε δεν έχω άποψη. Τα γραφικά ούτε ζέστη ούτε κρύο, το βασικό είναι ότι η GTX260 το παλεύει στο full, οπότε όλα καλά. Εννοείται ότι, καλό ή κακό (δεν ξέρω ακόμη), αλλά κι εγώ, το λιγότερο.......για το ηθικο θεμα, θα το τερματίσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούνιος 17, 2011 #180 Κοινοποίηση Ιούνιος 17, 2011 Ρε παιδιά,Στο μενού έχει κανονικά ήχο τα πάντα, στην εισαγωγή ότνα ξεκινάς πάλι.Με το που ξεκινάω και είμαι στο ουρητίριο ο ήχος έχει εξαφανιστεί... καμιά ιδέα τι παίζει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now