Jump to content



ESHOP (άλλο ένα θέμα με παράπονα...)


bleo8onhs

Recommended Posts

Είχα ακούσει για το rma του eshop αλλά η αλήθεια είναι ότι πάντα ήμουν ευχαριστημένος. Μια κάρτα γραφικών είχα γυρίσει εδώ που τα λέμε, και μια χαρά αντικαταστάθηκε άμεσα.

Η κακοτυχία όμως παραμόνευε...

Αναγνώστη που νομίζεις ότι θα διαβάσεις κάτι διαφορετικό από τα συνηθισμένα παράπονα, σταμάτα εδώ. Το θέμα το ανοίγω όχι για να γράψω κάτι καινούργιο, αλλά μήπως και κινητοποιηθεί κανένας και βγεί άκρη, που δεν το βλέπω.. Ένα είναι το Πλαίσιο..

Παρήγγειλα από το νετ ένα πολυμηχάνημα HP για ένα φίλο. Καλό μηχάνημα, το είχα δοκιμάσει, τίμιο και αποδοτικό. 120 σύνολο, μαζί με κάτι γραφίδες htc (για το 3450 ή touch ή elf, και μου έστειλαν για 4350 τις οποίες και έκοψα με dremel για να κάνω δουλειά).

Το πολυμηχάνημα παρέλαβε ο φίλος από το eshop point του Μεσολογγίου. Το συνδέσαμε, στείλαμε ένα fax, πήραμε ένα fax, βγάλαμε και 2-3 φωτοτυπίες, όλα καλά. Καλώδιο για να το συνδέσουμε στο pc δεν παραγγείλαμε, οπότε και δεν έγινε η σύνδεση με το pc.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας πήραμε και καλώδιο. Εγκατάσταση το software, συνδέσαμε το πολυμηχάνημα, περιμένουμε, περιμένουμε, τίποτα. Κάτι θα έγινε λέω. Απεγκατάσταση, συνδεση το μηχάνημα, τίποτα. ’γνωστη συσκευή USB. Αλλάζω καλώδιο, τίποτα. Το βάζω πάνω σε laptop μήπως και φταίει το pc, τίποτα.

Τι κάνουμε τώρα λέει? Το σταυρό μας του λέω..

Μετά από δύο μέρες το επιστρέψαμε, και από τότε περιμένουμε (καμιά βδομάδα δηλαδή). Πάει στο point, δεν ξέρουμε τίποτα του λένε. Ξαναπάει, να πάρουμε το service του λένε, αλλά ούτε σε μας το σηκώνουν. Πραγματικά στο 10λεπτο το έκλεισαν. Στείλτε email μας λένε γιατί αυτά τα διαβάζουν.

Δοκιμάζω να πάρω και γώ τηλέφωνο, μετά από τρείς προσπάθειες και τρία δεκάλεπτα (και τις τρείς, επαιρνα το service και μετά το άφηνα στην ανοιχτή ακρόαση. Την δεύτερη στα 7' το σήκωσε ένας τύπος, είπε ναι, και μόλις έπιασα το ακουστικό το έκλεισε..) κατάφερα να μιλήσω με έναν κύριο ο οποίος δεν είχε και διάθεση να κάνει κάτι, δεν ξέρω και αν μπορούσε. Το όνομά του το ζήτησα και το πήρα. Μου είπε ότι το πολυμηχάνημα έχει πρόβλημα με τα μελάνια του (!!) και πρέπει να σταλεί πίσω. Του είπα ότι έλαβα φαξ κανονικά και έβγαλα φωτοτυπία κανονικά και ότι δεν είναι αυτό το πρόβλημα. Πρέπει να το στείλουμε στην αντιπροσωπεία λέει.

Για να το παραλάβω σε ένα μήνα τον ρωτάω εγώ. Πρέπει να σας κάνω καταγγελία για να βρώ άκρη, ξαναρωτάω (και σιγά που θα βρώ άκρη..)? Δεν ξέρω κύριε μου λέει.

Επέστρεψα το μηχάνημα σε τρεις μέρες, στη συσκευασία του, ζήτησα αντικατάσταση, εφόσον είναι μέσα στην προθεσμία των 14 ημερών θα έπρεπε να το αντικαταστήσετε άμεσα του λέω. Σας πλήρωσα και μηχάνημα δεν έχω κτλ κτλ.

Ο άνθρωπος είτε δεν μπορούσε είτε δεν ήθελε είτε βαριόταν να βρεί λύση. Με τη φήμη του eshop φαντάζομαι ότι αυτό θα κάνει όλη μέρα.

Μπορώ να μιλήσω με κάποιον ανωτερό σου, ρωτάω, με τον προϊστάμενό σου ίσως? Βέβαια κύριε λέει, με τον κύριο τάδε (δεν θυμάμαι το όνομά του), αλλά είναι σε meeting τώρα. Πολυάσχολος άνθρωπος φαντάζομαι... Και πως θα επικοινωνήσω μαζί του ρωτάω? Ξαναπάρτε μου λέει. Για να περιμένω πάλι μισή ώρα λέω. Δεν μπορώ να κάνω τίποτα ξαναλέει..

Ευχαριστώ, γεία σας, λέω και μου κλείνει το τηλέφωνο.

Το χειρότερο όλων είναι ότι όταν έκανα την παραγγελία τον ρώτησα, eshop ή Πλαίσιο? Το eshop θα έρθει μεθαύριο και θα πάμε να το πάρουμε, το Πλαίσιο θα μας πάρει τηλέφωνο να καταθέσουμε τα χρήματα στην τράπεζα γιατί το πολυμηχάνημα είναι βαρύ, αλλά θα είμαστε σίγουροι σε περίπτωση προβλήματος (ακριβώς έτσι είπα). Eshop λέει μωρέ, που να τρέχουμε στην τράπεζα, δεν πιστεύω να γίνει τίποτα.

Ορίστε τώρα..

(Το τηλέφωνο του ινκα το έχει κανείς? Δεν βγάζω άκρη στο site του, πατάω τα link και δεν γίνεται τπτ)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

# Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος (ΙΝΚΑ) - ηλ. διεύθυνση: http://www.inka.gr , ή http://62.192.64.71/default.asp? ή μόνο για τρόφιμα στο: http://www.foodsafety.gr για καταγγελίες στο 1721 ή στη διεύθυνση: http://www.inka.gr/default.asp?cid=34 , ή http://62.192.64.71/default.asp?cid=34 , Το Κέντρο Πληροφοριών του ΙΝΚΑ βρίσκεται: Λεωφ. Ακαδημίας 7 (8ος όροφος) - Αθήνα 10671, Τηλ: 210 36.32.443, Fax: 210 36.33.976

Link to comment
Share on other sites

To site του inka απλά δεν.

Από ένα banner που είχε βρήκα τα παρακάτω, ελπίζω να βοηθήσουν:

Κέντρο Πληροφοριών: Ακαδημίας 7 - Αθήνα 10671 - τηλ: 210 36.32.443 - fax 210 36.33.976 Ανοιχτή Γραμμή: 1721 email: inka@inka.gr - http://www.inka.gr

Link to comment
Share on other sites

κατι σχετικο αν και τωρα που το επεστρεψες μικρη σημασια εχει...πολλα HP εχουν προβλημα με πολλες μαρκες καλωδιων.συνηθως με τα κλασσικα λευκα 1.8m (βγαζει αγνωστη συσκευη usb)..οποτε οταν με το καλο παρεις το νεο μηχανημα κανε ενα κοπο και δοκιμασε το με 2-3 καλωδια..just to be sure

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Jumex [Σήμερα, στις 16:29]

κατι σχετικο αν και τωρα που το επεστρεψες μικρη σημασια εχει...πολλα HP εχουν προβλημα με πολλες μαρκες καλωδιων.συνηθως με τα κλασσικα λευκα 1.8m (βγαζει αγνωστη συσκευη usb)..οποτε οταν με το καλο παρεις το νεο μηχανημα κανε ενα κοπο και δοκιμασε το με 2-3 καλωδια..just to be sure

To αυτό. Είχα ίδια περίπτωση αλλά ευτυχώς το σκέφτηκα και δοκίμασα άλλα τρία καλώδια όπου κάποιο τελικά δούλεψε.....:)

Link to comment
Share on other sites

Ένας συμφοιτητης μου έχει παρόμοιο πρόβλημα... Έφτιαξε ενα pc στα eshop ήρθε ολα ωραία όλα καλα... Πάει να βάλει παιχνίδια και η Ati μουλαρώνει και κολάει σε καθε προσπαεθεια. Μα τι drivers reinstall, μα τι format, μα τι vista, ti xp... τιποτα... μουλαρι...

Πάει πίσω ΟΛΟΚΛΗΡΟ το μηχάνημα στο eshop point και τους λεει οτι φταίει η κάρτα. Του λενε θα το κοιταξουν. Περναει μια εβδομάδα και τιποτα. Παίρνει τηλέφωνο ( με το ζορι έπιασε γραμμη γιατι δεν τα σηκώνουν...) Και ο υπάλληλος του λεει έχει πρόβλημα η καρτα γραφικών...(ΕΛΕΟΣ)

Για να μην τα πολυλογω η καρτα τώρα υποτιθεται εδω και εναμιση μηνα ότι ταξιδευει στην ati για να φτιαχτει... ( ΞΑΝΑΕΛΕΟΣ...)

Συμβουλη: Όταν ακουτε eshop αλλάξτε δρομο...:TD:

Φιλε καλή τυχη ευχομαι να βρεις το δικιο σου...

Link to comment
Share on other sites

Έχει μπεί κάποιος από αυτούς σε κανα forum να δεί τι λένε γι΄ αυτούς? Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση..

Δε χάνουν πελάτες με αυτή την πολιτική? Τους συμφέρει αυτό?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από racer

Έχει μπεί κάποιος από αυτούς σε κανα forum να δεί τι λένε γι΄ αυτούς? Δεν πάει άλλο αυτή η κατάσταση..

Δε χάνουν πελάτες με αυτή την πολιτική? Τους συμφέρει αυτό?

Και αν σκεφτείς αυτούς που δεν παρακολουθούν τεχνολογικά φόρουμ...άστο ;)

Παντως απο οσα διαβαζω ειναι απαράδεκτοι...:TD:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα μου αρέσει που τολμάει και κάνει διαφήμιση στην τηλεόραση με το "θα σας πάρουνε τα σώβρακα" σλόγκαν.

Δεν κοιτάει να ανοίξει κανένα σοβαρό τμήμα service, απλά κοιτάει να ρουφήξει κι άλλο χρήμα από τον ανυποψίαστο.

Ίσως να ετοιμάζουν αρπαχτή και καμπάνα, who knows?

Link to comment
Share on other sites

Μάγκες το προηγούμενο καλοκαίρι (με σύνθεση 3,500 AM2, M2N32 SLI DELUXE, 2 X 1GB CORSAIR 533 VALUE, 7900 GT) ένα μήνα πήγαινα και έφερνα το μηχάνημα στο Χαλάνδρι. 3 φορές το πήγα και 3 φορές το έφερα. Μια μέρα του πήρα 10.30 και μου είπαν πως κάηκε το mobo. Τους ξαναπήρα 10.35 και μου είπανε πως κάηκε η XFX...Τελικά κλείσαμε μήνα, πήρα το μηχάνημα πίσω και σε 10 λεπτά με ένα Sandra κατάφερα ότι δε καταφέρανε αυτοί σε 30 μέρες : είχε βγει off το ένα dimάκι!!!! Μάλλον το δοκιμάζανε με ναρκαλιευτή....

Επεισόδιο Part N2 : 31-12-07 αγόρασα μια Maximus Formula. Ήτανε ελλατωματική. Δεν μπορούσα να περάσω λειτουργικό με καμία δύναμη. Τελικά πήρα πίσω τα λ7 με κονέ...Μετά από 3 εβδομάδες....

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ennia

εγω παντως παιδες....... δεν ειχα ποτε προβλημα με e-shop. εχω παρει σχεδον 4 pc απο κει.

μα δε λέμε πουλάει σκάρτα πράγματα... στο service/rma πάσχει...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.