Jump to content



Νέες τουρκικές παραβιάσεις στο Αιγαίο


VIL

Recommended Posts

  • Replies 176
  • Created
  • Last Reply

δειτε ενα ελληνικο f-16 που εχει για απειρη ωρα λοκαρει ενα τουρκικο. ενα κουμπι να πατουσε και ειχε γινει καπνος. θελει τεραστια ψυχραιμια απο τους πιλοτους και πιστευω αξιζει να το δειτε

http://www.youtube.com/watch?v=k8ECFc5ZOlU&feature=related

Link to comment
Share on other sites

Διάβασα το αρχικό κείμενο που υποτίθεται ότι περιέχει τη δήλωση που αναφέρεις.

Κάτι δεν μου πάει καλά στη συγκεκριμένη ιστοριούλα. Ο David Cohen ποτέ δεν υπήρξε υπουργός άμυνας. Όλοι μάλιστα κάνουν το ίδιο λάθος στην αναμετάδοση της "είδησης". Το σωστό είναι William (του Sebastian) Cohen.

Δεν νομίζω ότι στο Toronto, το 1999, ο Κος Τσοχατζόπουλος ξεπούλησε ένα κομμάτι Ελληνικής γης, με αντάλλαγμα την ηρεμία, γιατί δεν μπόρεσα και να το επιβεβαιώσω από κάποια αξιόπιστη πηγή.

Για τη σημερινή κατάσταση, υπάρχει και κάποιο ενδεχόμενο να ασκείται πίεση προς την Ελλάδα μέσω Τουρκίας, για αγορά νέου τύπου αεροσκαφών.

Τα A7 Corsair (που έχουν πυρηνικές κεφαλές) πρέπει να αντικατασταθούν.

Η ανάπτυξη νέας γενιάς αεροσκαφών, αντιμετώπισε έλλειψη χρηματοδότησης.

Αυτό το είδαμε στην κατασκευή του Eurofighter (γενιάς 4.5) που είναι συμπαραγωγή πολλών χωρών (Γερμανία Αγγλία, Ισπανία κτλ).

Το βλέπουμε και με τα νέα αεροσκάφη πέμπτης γενιάς.

Αν εξαιρέσουμε το F22, το οποίο χρηματοδοτήθηκε καθαρά από τις ΗΠΑ, το F35 αναπτύσσεται σε συμπαραγωγή των ΗΠΑ (βασικός χρηματοδότης) με UK, Ιταλία, Ολλανδία, Καναδά, Τουρκία, Αυστραλία, Νορβηγία και Δανία.

Επίσης η Ρωσία για καιρό απέρριπτε προτάσεις των εταιριών Sukhoi και Mikoyan ελλείψει πόρων, μέχρι να καταλήξει σε συμπαραγωγή του νέου της αεροσκάφους πέμπτης γενιάς Sukhoi PAK FA με Ινδία κτλ.

Είμαστε καλοί πελάτες και μάλλον τους κάνουμε νερά τώρα τελευταία και καθυστερούμε να παραγγείλουμε (να ξεπαραδιαστούμε με λίγα λόγια).

Τα αεροσκάφη πέμπτης γενιάς είναι stealth, δηλαδή δεν ανιχνεύονται από radar, ηχητικά, IR κτλ.

Το πλέον σύγχρονο σύστημα radar κλειδώνει πολλούς στόχους και τους προσβάλλει από πολύ μεγάλη απόσταση ταυτόχρονα.

Εξ ίσου εντυπωσιακοί είναι οι ελιγμοί των νέου τύπου αεροσκαφών, με ή χωρίς kanard (μπροστινά πτερύγια ευστάθειας), το supercruise (η υπερηχητική ταχύτητα χωρίς afterburner) και τα νεότερα ηλεκτρονικά.

Αυτή τη στιγμή τα καλύτερα αεροσκάφη θεωρούνται τα F22 (πέμπτης γενιάς). Ακολουθούν το Sukhoi Su-37 και το

, που όμως δεν είναι πλήρως stealth και ανήκουν στην ενδιάμεση γενιά 4½.

Από το 2012 τα αεροσκάφη γενιάς 4½ αναμένεται ότι θα χάσουν τα πρωτεία από τα πέμπτης γενιάς, Sukhoi PAK FA και το F35.

Η πέμπτη γενιά θα αντικατασταθεί το 2040.

Link to comment
Share on other sites

Τα αεροσκάφη πέμπτης γενιάς είναι stealth, δηλαδή δεν ανιχνεύονται από radar, ηχητικά, IR κτλ.

Μάριε είχα την εντύπωση ότι είναι απλά μειωμένου ίχνους και όχι πλήρως stealth

Link to comment
Share on other sites

Από όσα έχω διαβάσει στο Internet, οι πυρηνικές βόμβες βγήκαν από τα αεροσκάφη Ελλάδας και Τουρκίας εξ αιτίας των διενέξεων, συσκευάστηκαν και φυλάγονται στις δύο χώρες σε αποθήκες.

Τα F22 σχεδιάστηκαν εξ αρχής να είναι stealth.

Η άτρακτος έχει ειδικό επίχρισμα, γωνίες, συσκευές διάχυσης ραδιοσυχνοτήτων, και άλλες τεχνικές που τα κάνουν πραγματικά αόρατα. Επίσης είναι δυσδιάκριτα και στο μάτι. Σύμφωνα με κάποιους Ρώσους ειδικούς, τα F22 έχουν ένα τρωτό σημείο, όταν ανοίγουν οι κρύπτες για να ρίξουν πυραύλους.

Μόνο στην περίπτωση αυτή εντοπίζονται.

Link to comment
Share on other sites

ναι αλλά οι θύρες ανοιγοκλείνουν εξαπολύοντας το πυρομαχικό σε χρόνο απειροελάχιστο.

και πάλι τα f22 και τα f35 δεν έχουν το "stealthiness" ενός Β-2 διότι σχεδιάστηκαν έτσι ώστε να πετάνε ευέλικτα...

Link to comment
Share on other sites

Από όσα έχω διαβάσει στο Internet, οι πυρηνικές βόμβες βγήκαν από τα αεροσκάφη Ελλάδας και Τουρκίας εξ αιτίας των διενέξεων, συσκευάστηκαν και φυλάγονται στις δύο χώρες σε αποθήκες.

Τα F22 σχεδιάστηκαν εξ αρχής να είναι stealth.

Η άτρακτος έχει ειδικό επίχρισμα, γωνίες, συσκευές διάχυσης ραδιοσυχνοτήτων, και άλλες τεχνικές που τα κάνουν πραγματικά αόρατα. Επίσης είναι δυσδιάκριτα και στο μάτι. Σύμφωνα με κάποιους Ρώσους ειδικούς, τα F22 έχουν ένα τρωτό σημείο, όταν ανοίγουν οι κρύπτες για να ρίξουν πυραύλους.

Μόνο στην περίπτωση αυτή εντοπίζονται.

Καπου το μπερδεψες , ενα μειονεκτημα εχουν και αυτο ειναι οτι οταν τους βαλουν εξτρα δεξαμενες καυσιμου στα φτερα το stealth παει συννεφο. Οι πορτες ανοιγοκλεινουν πολυ γρηγορα , ασε δε που τοτε ειναι πολυ αργα.

Οι τουρκοι και γενικοτερα ολοι πλην βρετανων και αμερικανων πολυ δυσκολα να παρουν ολο το πακετο stealth , οι λογοι ειναι ευνοητοι

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι, τα F-22 με το Supercruise και μόνο που έχουν, ακόμα και από καθαρά μαχητικής άποψης, ξεπερνάνε όλα τα υπόλοιπα. Οι stealth ιδιότητές τους τώρα, δεν ξέρω κατά πόσο ισχύουν σε μια σύγχρονη χώρα με τελευταίας τεχνολογίας ραντάρ και συστήματα εντοπισμού - το να τα επιδεικνύουν σε χώρες με ραντάρ από τον Β' Π.Π. δε μου λέει και πολλά - εκτός αν έχω χάσει κάτι παρόμοιο σε δοκιμές με σύγχρονα ραντάρ.

Link to comment
Share on other sites

stealth δε σημαινει αορατο σε ρανταρ, σημαινει εντωπιζεται πιο δυσκολα. το θεμα εχει αναληθει εκτενεστατα σε ελληνικα φορουμ οπως πχ defencenet.gr και προτρεπω οποιονδηποτε θελει να μαθει πως εντωπιζονται να ανατρεξει εκει

ασχετο. βλεπω 24 τη σειρα, δευτερο κυκλο. αμερικανικα βομβαρδιστικα πετανε προς ιραν και ειναι πανω απο κερκυρα.δεχεται τηλεφωνο ο προεδρος και του λενε "κυριε τα τουρκικα μαχητικα μας εντοπισαν, τι να κανουμε?". ΕΛΕΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Δώσε μας αν μπορείς ένα πιο συγκεκριμένο link σχετικά με το ότι το stealth στα F22 αντιμετωπίζεται από οποιοδήποτε σύστημα radar ή με άλλο τρόπο.

Τα εξελιγμένα ραντάρ που υπάρχουν και σε αεροσκάφη 4½ γενιάς, κλειδώνουν και καταστρέφουν πολλαπλούς στόχους (και ραντάρ που κάνουν σαρώσεις), από πολύ μεγάλη απόσταση. Από όσο ξέρω τα F22 εντοπίζονται μόνο όταν ανοίγουν τις θύρες για να ρίξουν πυραύλους, αφού ακόμα και οι πρόσθετες δεξαμενές είναι stealth. Τότε τα radar ίσως εντοπίσουν το F22, αλλά θα είναι αργά, αφού οι πύραυλοι θα έχουν ήδη φύγει. Συνήθως, οι στόχοι καταστρέφονται από πολύ μακρυά, χωρίς να ξέρουν από πού τους ήρθε.

Έχω δει πολλά παραπλανητικά άρθρα που προωθούν το F18 Hornet για την Ελληνική Αεροπορία και υποτιμούν σκόπιμα το F35 και τις δυνατότητες stealth.

Μας προτείνουν να αντικαταστήσουμε τα F4 και A7 με Hornet. Το F18 είναι πεταμένα λεφτά. Καλύτερα να μείνουμε με τα A7 που είναι ότι πρέπει για βομβαρδισμούς και υποστήριξη του ναυτικού μας. Όσο για τα F4 έχουν αποδείξει την αξία τους (είναι το αγαπημένο μου Α/Φ).

Όπως είπα πιο πριν, έχω την αίσθηση ότι υπάρχει μια μικρή πιθανότητα η Τούρκικη προκλητικότητα να σχετίζεται με την απροθυμία μας να πιαστούμε κορόιδα, χρηματοδοτώντας την Lockheed (και έμμεσα την Τουρκία που είναι στο πρόγραμμα F35), αγοράζοντας άχρηστα F18.

Link to comment
Share on other sites

μαριε βλεπω πως εχεις ορεξη να μαθεις καποια πραγματα και ειναι πολυ καλο αυτο!

http://www.defencenet.gr/forum/index.php?topic=333.0

αρχισε απο το θεμα stealth και τροποι αντιμετωπισης

τα Α7 ειναι πολυ παλαια συστηματα. ηταν κορυφαια στη χαμηλη πτηση και στην αφεση βομβων αλλα πλεον οι αποστολες κρουσης δεν γινονται ετσι. ο πιλοτος δεν μπαινει, δε μπορει μαλλον να φτασει πανω απο στοχο για να κανει αφεση φορτιου. πρεπει να αντικατασταθουν και αυτο θα γινει εντος 1-2 ετων.

για το ρολο αυτο η ΕΑΒ σε συνεργασια με τη γαλλικη κυβερνηση κατασκευαζει το Neuron το οποιο ειναι ενα stealth βομβαρδιστικο χωρις πιλοτο. αναμενεται σε 6 χρονια να το εχουμε σε υπηρεσια.

τα F-35 ειναι stealth κυριως απο το μπροστινο τμημα που σημαινει πως εντοπιζονται σε μικροτερη αποσταση ΟΧΙ πως δεν εντοπιζονται καθολου. τα νεα radar οπως αυτο που θα εχει το eurofighter trance 3 υποσχονται να περιορισουν αυτο το προβλημα. το F-35 δεν εχει πτητικα χαρακτηριστικα που συγκρινονται με το eurofighter ή το rafal για παραδειγμα. αν λυθει το θεμα του stealth ειναι προτιμοτερο να αγοραστει καποιος απο αυτους τους τυπους

Link to comment
Share on other sites

Οι Τούρκοι έχουν παραγγείλει UAV Heron από το Ισραήλ. Η ΕΑΒ αντίστοιχα φτιάχνει τα αναγνωριστικά Πήγασος. Έχουμε 5 και φτιάχνονται άλλα 12. Οι ΗΠΑ έχουν αποκλειστικά για UAV την 432 Air Expeditionary Wing, στη Νεβάδα, κοντά στην area51. Αυτή τη στιγμή διαθέτουν επιχειρησιακά δύο τύπους αναγνωριστικών UAV, τα MQ-9 Reaper και MQ-1 Predator.

Το Γαλλικό Dassault nEUROn στο οποίο συμμετέχουμε, ανήκει στην κατηγορία Unmanned Combat Air Vehicle (UCAV) και θα αργήσει πολύ. Κατά τη γνώμη μου, είναι καλύτερα να προσκολληθούμε στην Ευρωπαική αγορά, αφού θα συνεργάζονται καλύτερα με τα nEUROn. Δεν είμαι δυσαρεστημένος από την Ευρωπαική τεχνολογία. Τα AWACS που αγοράσαμε από τη Σουηδία, είναι τα Embraer R-99As και έχουν εξαιρετικά προηγμένα συστήματα radar Erieye. Το ίδιο και τα Eurofighter και Rafale που διαθέτουν αρκετά από τα χαρακτηριστικά των α/φ πέμπτης γενιάς.

Το stealth στην Αμερική ξεκίνησε από τον Benjamin Robert Rich, στη Skunk Works της Lockheed. Ηταν υπεύθυνος για τη σχεδίαση όλων των stealth αεροσκαφών των ΗΠΑ, από το U2, μέχρι και το ΥF22. Οι δοκιμές έγιναν στην area51 της Νεβάδα αρχικά και μετά στην area52. Πρακτικά αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τοποθετημένο σύστημα radar, είτε επίγειο, είτε εναέριο, που να ανιχνεύει τα F22. Τα ηλεκτρονικά του F22 κοστίζουν το 75% της τιμής του, που εκτιμάται περίπου στα $140 εκ. Είναι τόσο ακριβό, που ενώ οι ανάγκες της Αμερικής ήταν για 700-800 F22, τελικά θα κατασκευαστούν μόνο 140 αεροσκάφη και δεν θα υπάρξουν άλλες παραλλαγές όπως με δύο πιλότους, βομβαρδιστικά, ναυτικής υποστήριξης κτλ. Τελικά και οι ΗΠΑ, θα καλύψουν τις ανάγκες τους με F35.

Το F-22 είναι το πρώτο αεροσκάφος που έχει ένα κεντρικό εγκέφαλο για όλες τις λειτουργίες. Μέχρι τώρα, κάθε λειτουργία και κάθε αισθητήρας, είχε το δικό του επεξεργαστή και δεν υπήρχε περίπτωση συνεργασίας. Η κεντρική επεξεργασία έδωσε ένα τεράστιο πλεονέκτημα αυτοματισμού των λειτουργιών, αφού τα δεδομένα πτήσης ασφάλειας αισθητήρων κτλ αναλύονται από κοινού και με το κατάλληλο software, ελέγχεται κεντρικά η αντίδραση του F-22 σε κάθε περίπτωση. Η ανάπτυξη όμως ενός τόσο προηγμένου λογισμικού, δεν ήταν απαλλαγμένη από bugs. Χαρακτηριστικές είναι δύο περιπτώσεις. Ένα ΥF22 έπεσε γιατί το software δεν εμπόδισε τον πιλότο να εκτελέσει ένα μη επιτρεπτό χειρισμό με συνέπεια να αρχίσει το ουραίο τμήμα να ανεβοκατεβαίνει. Σε μια άλλη περίπτωση, όταν ένα σμήνος από ΥF22 πέρασαν τον 180° μεσημβρινό (αλλαγής της μέρας), το λογισμικό δεν μπόρεσε να επεξεργαστεί την αλλαγή των πυξίδων που από 180° δυτικά έδειξαν ξαφνικά 180° ανατολικά. Το αποτέλεσμα ήταν να κολλήσει όλο το σύστημα. Το σμήνος επέστρεψε στη Χαβάη χειροκίνητα, χωρίς πυξίδες ή άλλους αισθητήρες, ακολουθώντας τα αεροπλάνα ανεφοδιασμού.

Το κεντρικό σύστημα επεξεργασίας των F22 αναπτύχθηκε από την εταιρία Hughes Aircraft, που αργότερα αγοράστηκε από τη Raytheon. Όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα πτήσης και αισθητήρων, ελέγχονται από μια διπλή κεντρική επεξεργαστική μονάδα, που είναι ανοικτής αρχιτεκτονικής, βασίζεται σε σχέδιο της Hughes και ψύχεται με υδρόψυξη. Κάθε μια από τις δύο μητρικές, δέχεται 66 κάρτες (clusters) επεξεργαστών σήματος CIP (Common Integrated Processor) με 304pin. Οι κάρτες έχουν δώδεκα διαφορετικούς τύπους επεξεργαστών DSP. Οι έξη τύποι είναι της Hughes και οι άλλοι έξη από άλλες εταιρίες όπως της Intel κτλ. Κάθε κάρτα μπορεί να αντικατασταθεί εν λειτουργία (line replaceable module LRM), ενώ η δεύτερη μονάδα λειτουργεί ως δικλείδα ασφαλείας και αντικαθιστά αυτόματα ή προγραμματίζει την πρώτη σε περίπτωση βλάβης. Οι κεντρικοί επεξεργαστές είναι 32bit και η μνήμη τύπου RAM. Σε μέγεθος οι δύο μονάδες δεν ξεπερνούν μια τηλεόραση 20". Η επεξεργαστική ισχύς αντιστοιχεί σε 2-7 υπερυπολογιστές Cray. Το σύστημα αυτό περιγράφεται αναλυτικά στην πατέντα της Hughes.

http://www.youtube.com/watch?v=Ieef0tLrv9c

5η γενιά VS 4.5 γενιά

Προηγμένα χαρακτηριστικά stealth από κατασκευής (δεν ανιχνεύονται από εγκατεστημένα συστήματα) VS stealth ανιχνεύσιμο και υποδεέστερο σε αερομαχίες.

Ενιαίος υπολογιστικός έλεγχος αισθητήρων VS κάθε αισθητήρας έχει δικό του επεξεργαστή που δεν συνεργάζονται μεταξύ τους.

Active electronically scanned array (AESA) radar και στις δύο γενιές.

Προηγμένοι αισθητήρες, ενσωματωμένοι από κατασκευής VS υποδεέστεροι αισθητήρες.

Μεταβλητή κατεύθυνση αερίων καύσης (vectored thrust nozzles) για καλύτερους ελιγμούς VS ελιγμοί με canards (μπροστινά βοηθητικά πτερύγια).

Αναγνώριση και πλήξη πολλαπλών στόχων από πολύ μακρυά ιδίως στην πέμπτη γενιά.

Υπερηχητική πτήση χωρίς τη χρήση afterburner (supercruise), για αποτελεσματικότητα σε αερομαχίες χωρίς να ανιχνεύονται από radar και στις δύο γενιές.

Link to comment
Share on other sites

τα βασικα μας uav ειναι τα γαλλικα sperwer οχι τα πηγασος τα οποια λειτουργουν συμπληρωματικα.

τα ιπταμενα ρανταρ ειναι στην ουσια AEW&C οχι awacs επειδη θεωρειται νεοτερο συστημα αλλα αυτο ειναι τεχνικος ορος και λιγη σημασια εχει :)

τα f-22 και οποιοδηποτε stealth μπορει να εντοπιστει απο ρανταρ. δεν ειναι αορατα. απλα εκει που τα κανονικου ιχνους αεροπλανα εντοπιζονται πχ στα 75Κm αυτο θα εντοπιστει στα 15 πχ. αν δεις για παραδειγμα τον πολεμο του κολπου θα δεις πως πρωτα κατεστρεψαν ολα τα ρανταρ με πυραυλους απο πλοια και μετα στειλανε τα stealth

τα νεα ρανταρ τεχνολογιας aesa προσπαθουν να λυσουν το προβλημα. οσα περισσοτερα στοιχεια εχει ενα τετοιο ρανταρ τοσο καλυτερο ειναι και αν δεις τους ορους για το νεο ελληνικο μαχητικο, πριμοδοτουνται επιπλεον οσα φερουν τετοιο ρανταρ.

η επιλογη κατα 99% θα ειναι ή το eurofighter ή το f-16 block 52 με ρανταρ aesa και δεσμευση για f-35 στο μελλον. το f-35 θα παραχθει σε 3 εκδοσεις stealth, διαφορετικων αποκρυψεων. αμερικανοι, αγγλοι και ολοι οι αλλοι ειναι η σειρα.

το f-35 φταχτηκε κυριως για βομβαρδισμο οχι για αναχαιτιση που θελουμε το νεο μας μαχητικο. αν μπορουσαμε να αποφυγουμε τα κομπλεξ και να αγοραζαμε το νεο stealth ρωσσικο μαχητικο που αναμενεται σε 5 χρονια, το pak-fa τοτε θα ειμασταν οι υπερτουμπανοι της περιοχης αλλα σιγα μη γινει κατι τετοιο.... οι ρωσσοι ψαχνουν χρηματοδοτες παντως

Link to comment
Share on other sites

Nομίζω ότι έχουμε τέσσερα sperwer και δε βλέπω να παίρνουμε άλλα.

Τα ρώσικα αργούν και δεν πρόκειται να μας δώσουν hi end τεχνολογία.

Από την Ευρώπη όμως μπορούμε να έχουμε τα πάντα.

Στο κάτω κάτω γιατί να μην υποστηρίξουμε το σπίτι μας?

Link to comment
Share on other sites

Από την Ευρώπη όμως μπορούμε να έχουμε τα πάντα.

Στο κάτω κάτω γιατί να μην υποστηρίξουμε το σπίτι μας?

γιατι ο ευρωμονοδρομος ειναι κολπο του ντοπιου και ξενου κεφαλαιου για να εκμεταλλευεται το λαο κλπ :sarcastic::sarcastic: ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.