Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

υπάρχουν αρκετά GT-R πάντως.Μην νομίζετε ότι βλέπετε τα ίδια.

Btw.

Μιας και πιάσατε το θέμα αξιοπιστία και χώρα προέλευσης,και εγώ τα ίδια έλεγα πριν πάρω τον Ιάπωνα,αλλά μετά άρχισα να βλέπω τους "αντίπαλους" να έχουν ένα κάρο προβληματάκια και εμένα να έχει κάψει μια λάμπα πίσω, πάνω στον χρόνο και μάλλον από μ@λακία εργάτη έγινε.

Δεν είναι τυχαίο ότι στα στατιστικά για τα προβλήματα Ιάπωνες κ κορεάτες είναι με τις λιγότερες βλάβες.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι μεταξύ 309 gti 8v 91 @1500 ευρώ, biturbo του 85 με 2000 ευρώ και quatroporte του 95 με 6-7.

2-3 μειονεκτήματα έχω εντοπίσει:

1. Θα τα έχω να τα κοιτάω (δεν θα μπορώ να τα εκτελωνίσω ούτε θα συμφέρει)

2. Δεν είμαι σίγουρος για το . . . αξιόπλοον

3. Δεν ξέρω αν θα τη βγάλουν μέχρι την πατρίδα :hehe:

Link to comment
Share on other sites

καμια σχεση τo peugeot με τα mazerati, αυτο ειναι σιγουρο :)

Επισης η τιμη του 1,2 ειναι διαφορετικη απο 3.

Τελος τα service δεν εχουν καμια σχεση.

Αν την αγορα σου την δεις ως αναλωσιμη που εχει ημερομηνια ληξης, παρε αυτο που σου αρεσει, εχοντας το αρχικο κεφαλαιο + το κοστος του πολυ πιθανου ρισκου για service/μαζεματα (στο 2,3 μεγαλυτυτερο ρισκο+κοστος).

Σκεψου οτι τα δινεις τα 2κ για το biturbo,

αν στον χρονο χρησης σου βγαλει 2κ μαζεματα,

κ τα φτιαξεις, θα το δωσεις μετα? κ ποσο? αν οχι, θα πας τελωνιο για ελλαδα?

Αν αυτα τα συναθροισεις θα σου βγαλουν ενα μεσο πιθανο χ κοστος.

Αυτο το κοστος πρπει να ειναι αναλωσιμο για σενα, να μην σε νοιαζει, δλδ αξιζει να κανω 2.5κ το κομματι μου με το 309, 5 με το biturbo, 9 με το quattroporte etcetc.. (τα νουμερα ειναι υποθετικα προς χαρην απλουστευσης).

Αν και τα λατρευω τα maserati απο τοτε που γεννηθηκα, νομιζω οτι αν δεν το ξερεις το αμαξι που θα αγορασεις, θα σου βγαλει ακριβα μαζεματα (δεν τα ξερει ο καθενας, τα αυτοκινητα αυτα ειναι premium=>ακριβα service)

To 309 ειναι peugeot τρελο, θα το χαιρεσαι αλλα ειναι 3 γενιες πισω, γιατι οχι καποιο 306 s16 εξαταχυτο?

Προσωπικα, αν εβρισκα φθηνα αλλα προπαντων καλοπροσεγμενα, θα κοιταζα και,

VW Corrado G60 (με προυποθεσεις το vr6)

Μερσεντε 190Ε 2.5-16

BMW Ε30 Μ3

Δωσε feedback :)

Link to comment
Share on other sites

Είμαι μεταξύ 309 gti 8v 91 @1500 ευρώ, biturbo του 85 με 2000 ευρώ και quatroporte του 95 με 6-7.

2-3 μειονεκτήματα έχω εντοπίσει:

1. Θα τα έχω να τα κοιτάω (δεν θα μπορώ να τα εκτελωνίσω ούτε θα συμφέρει)

2. Δεν είμαι σίγουρος για το . . . αξιόπλοον

3. Δεν ξέρω αν θα τη βγάλουν μέχρι την πατρίδα :hehe:

Είχε τύχει τις προάλλες να διαβάζω περι Maserati....

http://www.bbc.co.uk/pressoffice/bbcworldwide/worldwidestories/pressreleases/2004/10_october/crap_cars.shtml

http://www.time.com/time/specials/2007/article/0,28804,1658545_1658533_1658531,00.html

Link to comment
Share on other sites

biturbo του 85 με 2000 ευρώ και quatroporte του 95 με 6-7.

Maserati αγάπες μου!!

Εγώ προσωπικά θα προτιμούσα την quatroporte του 95 με 6-7, παρά την biturbo του 85, όσο να 'ναι 10 χρόνια διαφορά είναι αυτά...

Ποια quatroporte βρήκες; 2.0 με 2 τούρμπο ή την 2.8 ατμόσφαιρα;

EDIT: Για Ghibli τί λες;

EDIT2 : Το εσωτερικό της biturbo είναι πολύ παλιομοδίτικο για τα γούστα μου.

Έγινε επεξεργασία από PetrosD
Link to comment
Share on other sites

Σωτηρη εχεις link με local βαση να ψαχνω και εγω?

εδιτ> κοιτα τι μπορεις να βρεις με 6κ http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=124368408&__lp=5&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=25200&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&ambitCountry=CZ&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=en&pageNumber=2

δεν λεω παρε αυτο, αλλα δες ολο το ευρος των επιλογων σου

εδιτ2> πολλα χιλιομετρα αλλα ανταλακτικα βρισκεις, το αμαξι το γνωριζουν, ειναι ολοκληρωμενο, δεν ειναι απαγορευτικο για ελλαδα..

εδιτ3> αν θελεις χλιδες και allroad :p, ειναι land rover οποτε παντου υπαρχει ενας ποντικος που ξερει να τα επισκευαζει αποδοτικα..

εδιτ4> αν ειναι καλοδιατηρημενο, ενα εξαιρετικο αυτοκινητο

Έγινε επεξεργασία από fotme
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον για κάνα πεζάκι ψήνομαι, γιατί έχοντας το 1400 θέλω και το μεγάλο για παιχνίδι.

Επίσης 1000-1500 ευρώ μπορώ να τα πετάξω ελαφρά την καρδία, 6-7 όχι :p

Αμάξι για να κάνω τη δουλειά μου έχω, αυτά:

1. δεν εκτελωνίζονται (euro 1 και πριν δεν μπορείς)

2. δεν συμφέρει γενικά η αγορά τους από άποψη συντήρησης (και όχι, προφανώς δεν σκοπεύω να το συντηρώ, όσο βγάλει, ειδικά να πληρώνω maserati δέν έχω και τα χρήματα :) )

3. είναι γαμώ τα αυτοκινητάκια λόγω αμεσότητας αυτά του 80-90.

Αυτό που πραγματικά θέλω, είναι η ghibli, εδώ και χρόνια, αλλά δεν μου κάθεται :)

Fotme ωραίο το aud-άκι, με έβαλες σε σκέψεις :)

Αν και η αλήθεια είναι ότι μάλλον τα 1500-2000 θα τα φάω σε βενζίνη του Punto παρά σε χρέπι :)

Ακολουθεί teaser από driving in europe (μιας και πιστεύω είναι σχετικό με το thread!):

cimg3971.th.jpg

cimg3975.th.jpg

cimg3979z.th.jpg

cimg3987.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά επιλογή αν εξαιρέσεις τον παράγοντα κόστος και τον άλλο εκνευριστικό παράγοντα -> Σαρακάκης

Πριν από κάποιο καιρό είχα διαβάσει και αυτό για την ελληνική αντιπροσωπία της honda. Δε ξέρω τι ισχύει τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Σωτήρη είχα φίλο με το εν λόγω ματσεράτι, και συνήθως του χαλούσε πριν βγέι απο το συνεργείο και για αυτό το έδωσε στο τέλος.

Τα ίδια και με ένα άλλο με ένα Ghibli Cup.

Και οι 2 τα πηγαίνανε σαν να τα είχανε κλέψει (ήμασταν 19 τότε) αλλά νομίζω πως το Ciao είναι πιο αξιοπιστο.

Link to comment
Share on other sites

θα σε απογοητευσω,ο κινητηρας του S2000 θεωρειται απο τους καλυτερους που εχουν κατασκευαστει ποτε.

εχει ψηφιστει 4χρονιες σερι ο καλυτερο κινητηρας σε αυτα τα κυβικα,και στο top gear ειχαν πει οτι απο τους 15εκ V-tec κινητηρες που εχουν κατασκευαστει δεν εχει παρουσιασει ουτε ενας προβλημα(λογω κατασκευης)

Ξεκινώντας θα πρέπει να ομολογήσουμε ότι το S 2000 δεν είναι αυτοκίνητο αλλά σπαρτιάτικος αραμπάς. Αλλά, γούστα είναι αυτά, δεν κολλάμε.

Η αξιοπιστία ενός κινητήρα αξιολογείτε με την χρίση του. Επειδή λοιπόν εκεί που είναι ποτέ δεν κουβαλάει αξιόλογο φορτίο για να χρειαστεί ροπή χαμηλά αλλά και αξιοπιστία, δεν μπορεί να αξιολογηθεί, με πειστικότητα .

Σε ταξί 5 θέσεων θα δυσκολευόταν να ξεκινήσει και δεν θα άντεχε πάνω από εξάμηνο.

Η αντοχή των μέταλλων δεν είναι εφτασφράγιστο μυστικό που μεταφέρετε από στόμα ιάπωνα σε αυτί ιάπωνα.

Link to comment
Share on other sites

Γιανγκ εντάξει δεν έχει ροπή χαμηλά όντος, γιατί με αυτά τα κυβικά και ρυθμό περιστροφής καθαρόαιμου δεν γίνεται να έχεις τα πάντα. Πρέπει να πας σε μοτέρ M3, GT3 για να πάρεις τα best of both worlds.

Για αυτό άλλωστε βγάλανε και το 2,2 μοτέρ μαζί με το facelift σε συνδυασμό με λίγο πιο μαλακή ανάρτηση πίσω (για να καταπολεμήσουν την νευρικότητα του) και το κλασσικό γυαλί για το πίσω «παρπρίζ» που ήταν πλαστικό και θόλωνε με τον καιρό.

Δεν θα διαφωνήσω πως ήταν πολύ νευρικό και ήθελε ένα – δυό κουβάδες @@ για να το πας γρήγορα, και ξεκολλούσε με 4η στην Κηφισίας μόλις έμπαινε το Vtec στις 6.500.

Αλλά πέραν αυτού σαν πακέτο, για τα λεφτά του, και την εποχή του, που σαν εναλλακτικά είχες το SLK με τα 196 άλογα αλλά που δεν έστριβε/φρέναρε, και το Ζ3 που καθόσουν πάνω από τον πίσω άξονα και για να το πάρεις με μοτέρ με άλογα τότε πήγαινες για το 3.0 με τα 213 που είχε τεκμήριο όσο η θαλαμηγός του Yb’Saud, δεν μπορείς να πεις πως δεν ήταν καλό.

Και το μοτέρ δύστροπο από την μια αλλά είναι ένα μικρό διαμάντι στην ιστορία της αυτοκίνησης , πάλι δεδομένου το πότε βγήκε, και ότι είναι όντος αξιόπιστο ένα μοτέρ που έχει κόφτη στις 9.200 και βγάζει 100κ χμ.

Link to comment
Share on other sites

Γιανγκ εντάξει δεν έχει ροπή χαμηλά όντος, γιατί με αυτά τα κυβικά και ρυθμό περιστροφής καθαρόαιμου δεν γίνεται να έχεις τα πάντα. Πρέπει να πας σε μοτέρ M3, GT3 για να πάρεις τα best of both worlds.

Για αυτό άλλωστε βγάλανε και το 2,2 μοτέρ μαζί με το facelift σε συνδυασμό με λίγο πιο μαλακή ανάρτηση πίσω (για να καταπολεμήσουν την νευρικότητα του) και το κλασσικό γυαλί για το πίσω «παρπρίζ» που ήταν πλαστικό και θόλωνε με τον καιρό.

Δεν θα διαφωνήσω πως ήταν πολύ νευρικό και ήθελε ένα – δυό κουβάδες @@ για να το πας γρήγορα, και ξεκολλούσε με 4η στην Κηφισίας μόλις έμπαινε το Vtec στις 6.500.

Αλλά πέραν αυτού σαν πακέτο, για τα λεφτά του, και την εποχή του, που σαν εναλλακτικά είχες το SLK με τα 196 άλογα αλλά που δεν έστριβε/φρέναρε, και το Ζ3 που καθόσουν πάνω από τον πίσω άξονα και για να το πάρεις με μοτέρ με άλογα τότε πήγαινες για το 3.0 με τα 213 που είχε τεκμήριο όσο η θαλαμηγός του Yb’Saud, δεν μπορείς να πεις πως δεν ήταν καλό.

Και το μοτέρ δύστροπο από την μια αλλά είναι ένα μικρό διαμάντι στην ιστορία της αυτοκίνησης , πάλι δεδομένου το πότε βγήκε, και ότι είναι όντος αξιόπιστο ένα μοτέρ που έχει κόφτη στις 9.200 και βγάζει 100κ χμ.

Χρησιμοποίησες την κατάλληλη λέξη: "Σαν πακέτο".

Σαν πακέτο δεν έχω αντίρρηση για αυτά που γράφεις, όχι όμως και να συγκρίνεις τον κινητήρα με δύλιτρα που είναι φτιαγμένα να κουβαλάνε 5 άτομα με αποσκευές!

Ξέρης ποιος κινητήρας είναι άξιος θαυμασμού; Ο R51 της BMW που φτιάχτηκε για μοτοσικλέτα και κόβανε το σκελετό του βάζανε καρότσα και κουβάλαγε 2 και 5 τόνους για χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Ε ναι, δεν διαφωνώ, αλλά είναι για άλλο ο ένας για άλλο ο άλλος :)

Αυτός που κουβαλάει 5 άτομα, δεν έχει 240 άλογα και @@ ροπή στις 2,500 όπως είπες, απλά νόμιζα πως δεν μας άρεσε το μοτέρ :)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.