Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

Προσωπικά το πάω πολύ σαν αμάξι. Τώρα για ποιους λόγους δεν έπιασε στην αγορά δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι αυτό ήταν λόγω "status" της VW. Έτυχε να μπω στο εσωτερικό αυτού, της 7αρας και της S (το 2007 έτσι) και αυτού μου άρεσε πιο πολύ απ' όλα.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά το πάω πολύ σαν αμάξι. Τώρα για ποιους λόγους δεν έπιασε στην αγορά δεν ξέρω, αλλά φαντάζομαι αυτό ήταν λόγω "status" της VW. Έτυχε να μπω στο εσωτερικό αυτού, της 7αρας και της S (το 2007 έτσι) και αυτού μου άρεσε πιο πολύ απ' όλα.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2

Είναι αμάξι που το παίρνεις, και έχεις αυτομάτως κλείσει το θέμα "αυτοκίνητο" για σένα για τα επόμενα 10+ χρόνια.

Στα 8k ευρώ δεν είναι τίποτα. Κατανάλωση με τον v8 4.2 335ps έχει average 11L/100km που είναι πολυ κομπλέ για τους 2.2 τόνους του. Από κατανάλωση είμαστε κομπλέ, τώρα διαβάζω consumer reviews να δω από αξιοπιστία τι παίζει. Βασικά είναι κάργα αξιόπιστα, αλλά ένα σασμάν πάει 5-6k ευρώ νομίζω... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε Δημήτρη πάνε τα Πόρσε; :-P Κοίτα 8K για αυτό το αμάξι δεν θα έπρεπε να το συζητάς καν. Καταρχήν είναι vw, που vw= αξιοπιστία! Παράδειγμα για αυτό που σου λέω ότι τα Πόρσε έχουν πάτωμα απ τα τουαρεγκ! Οπότε για το φαεθον προχωρά άφοβα!!

Link to comment
Share on other sites

Είναι αμάξι που το παίρνεις, και έχεις αυτομάτως κλείσει το θέμα "αυτοκίνητο" για σένα για τα επόμενα 10+ χρόνια.

Στα 8k ευρώ δεν είναι τίποτα. Κατανάλωση με τον v8 4.2 335ps έχει average 11L/100km που είναι πολυ κομπλέ για τους 2.2 τόνους του. Από κατανάλωση είμαστε κομπλέ, τώρα διαβάζω consumer reviews να δω από αξιοπιστία τι παίζει. Βασικά είναι κάργα αξιόπιστα, αλλά ένα σασμάν πάει 5-6k ευρώ νομίζω... :hehe:

Αυτο το average 11 ποιος το λεει;;; Με ποση "πολη" στα 11 αυτα; Μου φαινεται αστειο νουμερο, σε τετοιους κυβισμους παιζουν μεγαλυτερα νουμερα... Land cruiser v6 του bawss , με vvti κλπ,αυτοματο(=ηπιοτατες αλλαγες ) και ελαφρυτερο απο το φαεθων ( νομιζω παιζει γυρω 1.800 κιλα) κατω απο 15λιτρα/100 χλμ δεν εχει δει ποτε...και λεω για 15 σε συνθηκες εκδρομης,ουτε καν πολη (τραβαει αλυπητα βεβαια απο τις 1001 σ.α.λ.)

Σημ: το land cruiser εχει βεβαια λαστιχα a/t και αεροδυναμικη μαμουθ, αν και δεν νομιζω να κανουν τοσο μεγαλη διαφορα στην καταναλωση...

Link to comment
Share on other sites

Αυτο το average 11 ποιος το λεει;;; Με ποση "πολη" στα 11 αυτα; Μου φαινεται αστειο νουμερο, σε τετοιους κυβισμους παιζουν μεγαλυτερα νουμερα... Land cruiser v6 του bawss , με vvti κλπ,αυτοματο(=ηπιοτατες αλλαγες ) και ελαφρυτερο απο το φαεθων ( νομιζω παιζει γυρω 1.800 κιλα) κατω απο 15λιτρα/100 χλμ δεν εχει δει ποτε...και λεω για 15 σε συνθηκες εκδρομης,ουτε καν πολη (τραβαει αλυπητα βεβαια απο τις 1001 σ.α.λ.)

Σημ: το land cruiser εχει βεβαια λαστιχα a/t και αεροδυναμικη μαμουθ, αν και δεν νομιζω να κανουν τοσο μεγαλη διαφορα στην καταναλωση...

Δεν ξέρω, τόσο διάβασα σαν average σε διάφορα site για τον V8 DIESEL με τα 335ps. 2.2 τόνους είναι το phaeton, δεν είναι αλουμίνιο όπως το A8. Σε τέτοιο όχημα υπάρχει η δυνατότητα αγοράς εγγύησης από VW;

Τι έγινε Δημήτρη πάνε τα Πόρσε; :-P Κοίτα 8K για αυτό το αμάξι δεν θα έπρεπε να το συζητάς καν. Καταρχήν είναι vw, που vw= αξιοπιστία! Παράδειγμα για αυτό που σου λέω ότι τα Πόρσε έχουν πάτωμα απ τα τουαρεγκ! Οπότε για το φαεθον προχωρά άφοβα!!

To Cayenne το έψαξα καιρό, ρώτησα αρκετούς οι οποίοι μου είπανε για αρκετά προβλήματα. 8k και 10k για τo phaeton δεν είναι τίποτα το ξέρω. Τώρα αυτό το VW=αξιοπιστία, δεν ξέρω. :p Το MK3 Golf του 92 που είχα, ήταν σκυλί από τα λίγα, στημένο για στροφιλίκι με bilstein και h&r ελατήρια, 195/50/15 λάστιχο σε μοτέρ 60 άλογα 8v, φιλτροχοάνη ελεύθερη και dtm τελικό, ήχος οργασμός και στις στροφές έμπαινε με όσα :hehe: Του έπινα το αίμα, και δεν είχε κάνει ούτε κιχ, τώρα το έχει ο bro και ακόμα κρατάει γερά. Για τα σύγχρονα VW αυτά που ακούω είναι τα ακριβώς αντίθετα. :p

Έγινε επεξεργασία από dimitris_s
Link to comment
Share on other sites

Είναι αμάξι που το παίρνεις, και έχεις αυτομάτως κλείσει το θέμα "αυτοκίνητο" για σένα για τα επόμενα 10+ χρόνια.

Στα 8k ευρώ δεν είναι τίποτα. Κατανάλωση με τον v8 4.2 335ps έχει average 11L/100km που είναι πολυ κομπλέ για τους 2.2 τόνους του. Από κατανάλωση είμαστε κομπλέ, τώρα διαβάζω consumer reviews να δω από αξιοπιστία τι παίζει. Βασικά είναι κάργα αξιόπιστα, αλλά ένα σασμάν πάει 5-6k ευρώ νομίζω... :hehe:

Για το Phaeton , συμφωνώ με αυτή την άποψη , ακόμα και για τα λεφτά που προσφέρεται

SPAD_Phaeton.jpg

Για τον καθένα είναι διαφορετικό το αμάξι 10ετίας

Ενδεικτικά

Απο Audi 1.8 T Q , BMW 520d (E60) , Honda Accord Type S και Alfa Romeo 159 3.2 Ti μέχρι Audi S4 Station,Lexus LS, C 55 AMG ή Infinity FX50.

Λεφτά+προτεραιότητες+ηλικία= καθορισμός αυτοκινήτου 10ετίας

Το Φαέθων απλά μου κάνει ως πολύ old fashioned μέσα, με όχι καλό τρόπο, όπως μια Bentley για παράδειγμα :innocent: , ενώ παράλληλα και το εξωτερικό του είναι τελείως αδιάφορο. Κι όλα αυτά για κάτι που

χρησιμοποιεί parts απο όλο το Γκρούπο + καμία νύξη οδήγησης.

Link to comment
Share on other sites

Το Φαέθων είναι αμαξάρα ειδικά με τον 5λιτρο V10 TDI, με 75 κιλά ροπή και 12 λίτρα κατανάλωση. Μη μου λέτε πως φαίνεται στον καθένα εξωτερικά και εσωτερικά, αυτά είναι υποκειμενικά. Του αλλουνού μπορεί να του αρέσουν τα φωτάκια στις πιτσιλήθρες, γούστα είναι αυτά δε τα κρίνω... :hehe:

[MENTION=1148]THRESH[/MENTION]: H εικόνα που δείχνεις μάλλον δεν ξέρεις τι σημαίνει, για να λες "ακόμα και στα λεφτά που προσφέρεται". Το Phaeton είχε τρελό depreciation, αμάξι που το 2004 είχε 80.000 ευρώ τώρα έχει 8-10k. Αυτό σημαίνει η εικόνα, και όχι ότι το αμάξι είναι μάπα.

Θα πάω να κάνω κανα test drive αν το βρω από κανέναν ιδιώτη γιατί όλο από μάντρες βρίσκω.

Link to comment
Share on other sites

Και πώς "ορίζεται" το καλύτερο;

Το καλύτερος είναι υπερθετικός του καλά. Άμα δεν γνωρίζεις σχετικά με το phaeton μη το κουράζεις με την ειρωνία, γιατί καταντάει εκνευριστικό. Κι εγώ δεν γνωρίζω γι' αυτό και ρωτάω.

Κόστος συντήρησης?

Με τον v10 tdi 5l 313ps έχει μεικτά 12λίτρα/100km. Service κτλ δεν έχω ιδέα, αλλά απ' ότι διαβάζω στο νετ δεν είναι τίποτα ιδιαίτερα.

[MENTION=51]jax7480[/MENTION]: Kάτι τέτοιο ας πούμε;

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.