Jump to content



Official Cars, Motors, βελτίωση, τρακαρίσματα και οδήγηση Thread (MotorLab)


LevelOne

Recommended Posts

[MENTION=4802]PetrosD[/MENTION] [MENTION=555]AN7 OverClocker[/MENTION]

valves-8836.jpg

valves2-8837.jpg

Σε καμια περιπτωση δεν φταινε μονο τα μπεκακια σ!!!! Κοιτα το συστημα ψυξης σου, εαν ειναι λασπομενο τοτε εχεις και αρπαμενο κυλινδρο σε καπια σημεια του!Αρα υψηλη θερμοκρασια και καπια στιγμη να και οι βαλβιδες μπαστουνι! απο οτι βλεπω καφετιζουν-με πολυ καπνα, αρα θερμοκρασια με προαναφλεξη μεσα!!!!

Link to comment
Share on other sites

:p ειναι συχνό πρόβλημα :p Πάντως παιζει ρόλο και η κλιμάκωση. Σε ορισμένα σασμαν το σκαλοπάτι μεταξυ δευτερας - τρίτης ειναι πολυ μεγάλο, με αποτέλεσμα αν γινει αυτο το λάθος με τη τρίτη στον κόφτη, οι βαλβίδες σιγουρα τρωνε μπουνιές λογω αδυναμίας επαναφοράς των stock ελατηρίων στις 9+Κ στροφές που γυρναει για λιγο το μοτερ.
Link to comment
Share on other sites

Όταν ο οδηγός δεν έχει την απαιτούμενη επεξεργαστική ισχύ στον εγκέφαλο, όταν οδηγεί γρήγορα να μην κάνει λάθος αλλαγή, του φταίνε οι σχέσεις. (δε μιλάω για τον παραπάνω πόστερ, μην παρεξηγηθώ, γενικά μιλάω)

Link to comment
Share on other sites

Σωστό αυτό, αλλά λάθη έχουν γίνει κι απο οδηγούς με πραγματικά καλή αντίληψη και μεταχείριση του

αυτοκινήτου σε σβέλτους ρυθμούς.

Κλασικό #1: απο μηχανή σε παπί

Κλασικό #2: μετάβαση εν τάχει απο σφιχτό κιβώτιο σε χαλαρό and vice versa.

Link to comment
Share on other sites

Ε καλά υπενθυμίζω κι εγώ ότι μιλάμε ultra γενικά. Δε ξέρουμε τι έχει παιχτεί με το παραπάνω μοτερ.

κάνουμε και λίγο χαβαλέ στη πορεία.

Όταν λεω "είναι συχνό πρόβλημα" δεν εννοώ ότι είναι λογικό να το κάνει κανείς επανειλημμένα ούτε ότι είναι φυσιολογικό.

Απλά έχει συμβεί από μια φορά στη ζωή τους σε 3εις κοντράριζες σε ένα δείγμα των 100 τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

Κλασικό #2: μετάβαση εν τάχει απο σφιχτό κιβώτιο σε χαλαρό and vice versa.

True dat.

Παίρνω το mondeo μετα απο καιρό για να παμε Γιάννενα. Στην Ιονια οδο ξεκιναω να το παταω με 4η, παω να βάλω 5η, βαζω ταχύτητα αλλα κατι δεν αισθάνομαι καλα και αφήνω πολυ δειλά αλλα συνάμα γρηγορα τον συμπλέκτη... Τελικά εβαλα 3η.

Αυτο μου εχει γινει 2 φορές αλλα και τις 2 φορές την ψιλιαστικα και δεν εγινε τπτ γιατι το προλαβα, εκανε ενα μικρο over rev 7100-> 7700 αλλα κλαιν. Τέρμα σφιχτο το mazda, σαπουναδα αυτό... ε δε θελει πολυ. Μετα οταν έπαιρνα το mazda δεν μπορούσα να βαλω 5η γιατι την πήγαινα τερμα δεξια και έβρισκα τοιχο.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=258]kaynd[/MENTION] και λοιπούς ενδιαφερόμενους, ενδέχεται να ήταν λάθος χρονισμένο το μοτέρ. Δεν ξέρω τι σχέση μπορεί να έχει με τις μαυρισμένες βαλβίδες αλλα ενω τα σημάδια των εκκεντροφόρων ήταν εκεί που έπρεπε, η τροχαλία του στροφάλου ήταν ενα δόντι πρίν το άνω νεκρό σημείο.

Το εχω λύσει 3 φορές απο το πρωί να το διπλοτριπλοελέγξω και τωρα που το χρονισα βάσει service manual τον βγάζω οκ τον χρονισμό. :fie:

Link to comment
Share on other sites

για τις λάθος αλλαγές ταχυτήτων : εγώ έχω πρόβλημα με την όπισθεν

Yaris 2010 : δαχτυλίδι πάνω αριστερά

Mondeo 2002: δαχτυλίδι κάτω δεξιά

Golf II 1984 : πατητή πάνω δεξιά (δίπλα στην πρώτη)

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που φοβαμαι και εχω το νου μου ειναι πχ sto yaris εχω 6η.

πχ τα ford ειναι κατω απο την 5η η οπισθεν...

μην κανω καμια μαμακια και βαλω οπισθεν και σε καμια εθνικη!

:fie:

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=258]kaynd[/MENTION] και λοιπούς ενδιαφερόμενους, ενδέχεται να ήταν λάθος χρονισμένο το μοτέρ. Δεν ξέρω τι σχέση μπορεί να έχει με τις μαυρισμένες βαλβίδες αλλα ενω τα σημάδια των εκκεντροφόρων ήταν εκεί που έπρεπε, η τροχαλία του στροφάλου ήταν ενα δόντι πρίν το άνω νεκρό σημείο.

Το εχω λύσει 3 φορές απο το πρωί να το διπλοτριπλοελέγξω και τωρα που το χρονισα βάσει service manual τον βγάζω οκ τον χρονισμό. :fie:

Σε αυτήν την περίπτωση δεν χτυπούν τα πιστόνια τις βαλβίδες;

Link to comment
Share on other sites

Οχι υποχρεωτικά... Υπάρχουν δυο είδη κινητήρων, οι interference engines και οι non-interference engines.

Οι πρώτες σε περίπτωη που χάσουν χρονισμό καρφώνουν βαλβίδες στο πιστόνι και οι δεύτερες ακόμα και λουρι να κοπεί, δεν καρφώνουν. Είναι τέτοιες οι ανοχές και ο σχεδιασμός των θαλάμων καυσης που δεν έρχονται ποτέ σε επαφή.

Στη δική μου περίπτωση, ο Μ42Β18 είναι interference engine, αλλα το ένα δοντι (καδένας) δεν είναι αρκετό να προκαλέσει κάρφωμα. :)

Link to comment
Share on other sites

εγω αυτο που φοβαμαι και εχω το νου μου ειναι πχ sto yaris εχω 6η.

πχ τα ford ειναι κατω απο την 5η η οπισθεν...

μην κανω καμια μαμακια και βαλω οπισθεν και σε καμια εθνικη!

:fie:

Εν κινήσει, είναι πολύ δύσκολο να μπει όπισθεν. Αυτό γιατί χρησιμοποιούνται straight cut γρανάζια για την όπισθεν και μπαίνει ένα ακόμα ενδιάμεσα, για να αντιστρέψει την κίνηση, οπότε αν προσπαθήσεις να τη βάλεις μάλλον θα ακούσεις το "γρρρρρρ" οπότε θα το καταλάβεις και θα σταματήσεις την προσπάθεια.

Στη δική μου περίπτωση, ο Μ42Β18 είναι interference engine, αλλα το ένα δοντι (καδένας) δεν είναι αρκετό να προκαλέσει κάρφωμα. :)

Μπορεί να του είχαν αλλάξει το χρονισμό επίτηδες. Αλλαγή καμπύλης ροπής κι έτσι.

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα εναν παλήκαρο στο γιότουμπεη που είχε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με εμένα... Και εμένα τωρα που πηρα την απόφαση να το συμμαζέψω, έτσι ακριβώς έκανε. Τι δήλωσε ο παλήκαρος;

Update: as it turns out, the timing chain was stretched and skipped a tooth, bending three valves, and taking out a timing chain rail.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RfOT8Ru7gLs]1991 BMW 318is m42 running poorly sounds like diesel - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.