Jump to content



Αντιμετώπιση/Συμπεριφορά από Κατάστημα Πλαίσιο


cebit

Recommended Posts

Πρίν από λίγο καιρό έστησα από το Πλαίσιο ένα σύστημα i7.

Δυστυχώς η μητρική τα έφτυσε. Για να μην λέμε μόνο τα στραβά, η διαδικασία που ακολούθησε ήταν η εξής:

Πήγα όλο το Tower στο Πλαίσιο. Το τμήμα Service έκανε έλεγχο σ'όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα καλού/κακού. Προτάθηκε πιστωτικό ή αντικατάσταση με το ίδιο μοντέλο μητρικής όταν θα ήταν διαθέσιμη (είχε εξαντληθεί). Επειδή χρειαζόμουν το μηχάνημα χθές ζήτησα εναλλακτικές. Τελικά αντικαταστάθηκε με καινούρια μητρική, λίγο καλύτερο μοντέλο, χωρίς διαξιφισμούς, φωνές και εκνευρισμούς. Αντιθέτως, όλοι οι εργαζόμενοι που ενεπλάκησαν έδωσαν τον καλύτερο εαυτό, συνεργάστηκαν μεταξύ τους για να βρεθεί λύση στο άψε-σβήσε και το σημαντικότερο, ήταν ευγενέστατοι και πάντα με το χαμόγελο.

Το κείμενο αφορά το Πλαίσιο Λάρισας.

Link to comment
Share on other sites

Το πλαισιο εχει πολυ καλο ονομα σε τετοιες περιπτωσεις, το εχω διαπιστωσει και εγω με ενα mouse και ενα flashακι. Το αντιθετο ειναι το e-shop που επισης εχω διαπιστωσει πικρα με mobo, σκληρο. Δεν συγκρινονται. Οπότε, τέλος καλό όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς που είπε ο greekfragma, γιατί οποιοσδήποτε μπορεί να υποθέσει βλέποντας την εγγραφή του παιδιού και μετά τα κλειδώματα άλλων thread στο site οτι είναι βαλτός. Κάτι αντίστοιχο είχανε πει και για το παιδί που έλεγε παράπονα για το Πλαίσιο. :T:

Link to comment
Share on other sites

Eχουμε γεμισει αποθεωσεις και κραξιματα για multirama, eshop, plaisio....

Ο ενας το λεει μαγαζακι, λαικη αγορα γεματο με ανιδεους υπαλληλους με χαλια συμπεριφορα σαν να τους εσφαξες τον πατερα, που μεταβιβαζουν μεταξυ τους τα προιοντα του μαγαζιου και αλλος εξυπηρετηση μεγαλη Βρετανια και Hilton!

Μονος μου ειμαι που λεω οτι και τρια μαγαζια το παλευουν και παντα θα εχει το καθενα και καλες και κακες μερες....

Link to comment
Share on other sites

Μα πλέον δεν νομίζω να μας ενδιαφέρουν τα καλά περιστατικά μιας και είναι αυτονόητο οτι πρέπει να εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τον πελάτη.

Και άμα βάλεις μέσα το κέρδος που βγάζουν τα λαμόγια απο την μη σωστή ισοτιμία $&€ , και το RMA πληρωμένο το έχεις.

Το θέμα είναι να κοιτάμε τα παράπονα και τις παραλείψεις, αλλά αυτά δυστυχώς "κλειδώνονται" επιλεκτικά για να μην παίζουν πρώτο θέμα στην ενότητα και δυσφημίζουν.

Link to comment
Share on other sites

Eχουμε γεμισει αποθεωσεις και κραξιματα για multirama, eshop, plaisio....

Ο ενας το λεει μαγαζακι, λαικη αγορα γεματο με ανιδεους υπαλληλους με χαλια συμπεριφορα σαν να τους εσφαξες τον πατερα, που μεταβιβαζουν μεταξυ τους τα προιοντα του μαγαζιου και αλλος εξυπηρετηση μεγαλη Βρετανια και Hilton!

Μονος μου ειμαι που λεω οτι και τρια μαγαζια το παλευουν και παντα θα εχει το καθενα και καλες και κακες μερες....

έμμηνο... κύκλο μου θυμίζει αυτό.:)

Θα συμφωνήσω με τον Arxagelos στο 10 σε όλα, εκτός της τελευταίας πρότασης

Link to comment
Share on other sites

Και γω τη Δευτέρα χρήστικα τέτοιας αντιμετώπισης, μία 9800gt με χαλασμένο ανεμιστηράκι αλλάχτηκε σε 2.5 ώρες με πιστωτικό.

Αν εξαιρέσουμε μια φορά που χρειάστηκαν σχεδόν 3.5 εργάσιμες μέρες (και δυστυχώς το ήθελα το εξάρτημα "χθες" για τη δουλειά μου), όλες οι άλλες φορές ήταν απόλαυση η εξυπηρέτηση.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί?

Διότι το βλέπω να γίνεται flame το νήμα και δεν βλέπω να προσφέρει κάπου. Να βγαίνουμε να λέμε τα αυτονόητα, ότι δλδ κάνουν σωστά τη δουλειά τους; Να τα λέμε όταν δεν την κάνουν.

Link to comment
Share on other sites

μερικες φορες πρεπει να τα λεμε ολα και απο την καλη και απο την αναποδη

Βεβαια αν συνεχισουν ορισμενοι να ειναι προκατειλημμενοι , σαφως και θα παει στη Μαυρη τρυπα.....αλλα δε βαριεσαι

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.