Jump to content



Ταχυδρομικές αποστολές....που πήγε το δέμα;


Recommended Posts

Quote

2020/07/23 17:20:46  Custom clearance completed----AMSTERDAM - NETHERLANDS
2020/07/23 06:56:00  Arrived at AIRPORT of Destination,Custom clearance in processing.----AMSTERDAM - NETHERLANDS
2020/07/21 21:16:00  Departure from airport to destination country----CHINA
2020/07/19 18:00:00  Arrive at international airport to abroad----CHINA
2020/07/19 13:52:40  Departed Facility In processing center----SHENZHEN
2020/07/19 02:04:33  Shipment has been processed in operational center----SHENZHEN
2020/07/18 16:34:09  Arrived at Sort Facility Center----SHENZHEN
2020/07/16 09:20:59  Departed from Facility Center----SHANGHAI
2020/07/14 03:45:22  Arrived at Sort Facility SHANGHAI----SHANGHAI
2020/07/11 17:34:30  Shipment information received


Αυτό είναι με YunExpress, με παραλαβή μέσω Γενικής Ταχυδρομικής στην Ελλάδα (ο εκτελωνισμός γίνεται Ολλανδία  χωρίς επιπλέον κόστος στα μεταφορικά).
Για να δούμε πότε θα φτάσει. Ο κωδικός που έχω της Γενικής ακόμα δεν λειτουργεί.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως στο τέλος της εβδομάδας πάω για dispute σχετικά με την παραγγελία αφού από τις 26 Ιουνίου η κατάσταση της αποστολής έχει κολλήσει στο <Aliexpress-Cainiao -Despatched to OverSeas Postal Admin (From SG/SIN to GR/ATH)> . Απλά η ερώτηση μου είναι να περιμένω να κλείσει το case στο aliexpress ή όχι; Εκεί το status λέει ακόμα <Awaiting delivery: Your order will be closed in: 3 days 12 hours>

 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, denexo said:

Εγώ πάντως στο τέλος της εβδομάδας πάω για dispute σχετικά με την παραγγελία αφού από τις 26 Ιουνίου η κατάσταση της αποστολής έχει κολλήσει στο <Aliexpress-Cainiao -Despatched to OverSeas Postal Admin (From SG/SIN to GR/ATH)> . Απλά η ερώτηση μου είναι να περιμένω να κλείσει το case στο aliexpress ή όχι; Εκεί το status λέει ακόμα <Awaiting delivery: Your order will be closed in: 3 days 12 hours>

 

Άνοιξε το σήμερα, στις 5 τελευταίες μέρες δεν έχει διαφορά γιατί ούτως η άλλως το aliexpress δίνει 4-5 μέρες στον Seller να απαντήσει, οπότε μέχρι να πάρεις απάντηση στο Dispute θα έχει λήξει και το Protection time.

 

Ο Seller θα ανεβάσει απλά το tracking και θα σου κάνει suggestion για 0 refund, εσύ αρνείσαι, επαναλαμβάνεις ότι το δέμα δεν το παρέλαβες μέχρι και σήμερα και περίμενε το escalate από το Aliexpress μετά. 

___

Επίσης στο Aliexpress πλέον στα Dispute για τα Damaged items / Not as Described,  ζητάνε επιστροφή του προϊόντος , ακόμα και αν το προϊόν είναι κομμάτια/θρύψαλα, οπότε αν είναι untracked ανοίξτε dispute για not receive case και αν είναι registered ΜΗΝ ανοίξετε dispute, μιλήστε πρώτα με το πωλητή, πολύ πιθανό να κάνει κατευθείαν refund ο ίδιος χωρίς να μπει το Aliexpress.

Αν μπει στο Aliexpress πλέον στο 90% των περιπτώσεων δεν γίνεται manual έλεγχος στο dispute και απλά σου λένε να το γυρίσεις πίσω με δικά σου έξοδα. 

Έγινε επεξεργασία από BasiliCeLew
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, BasiliCeLew said:

Άνοιξε το σήμερα, στις 5 τελευταίες μέρες δεν έχει διαφορά γιατί ούτως η άλλως το aliexpress δίνει 4-5 μέρες στον Seller να απαντήσει, οπότε μέχρι να πάρεις απάντηση στο Dispute θα έχει λήξει και το Protection time.

 

Θα προχωρήσω έτσι όπως προτείνεις αφού δεν βλέπω να αλλάζει κάτι τις υπολειπόμενες ημέρες.

Σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά για την βοήθεια και τις πολύτιμες συμβουλές!

 

Έγινε επεξεργασία από denexo
final edit
Link to comment
Share on other sites

Άνοιξα το dispute. Πάω να δω το transacτιon screenshot και βλέπω το παρακάτω μήνυμα:

 

image.thumb.png.ebf92524a4c32b65f8867b3c7a3c6ccb.png

 

Και να φανταστείτε είναι η δεύτερη παραγγελία από το aliexpress (και μάλλον η τελευταία) με πρώτη το 2015 και με partial refund τότε λόγω αποστολής λάθος χρώματος μίας θήκης για tablet.

Να ανησυχήσω; Και κερατάς και δαρμένος; ?

Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος denexo έγραψε:

Εγώ πάντως στο τέλος της εβδομάδας πάω για dispute σχετικά με την παραγγελία αφού από τις 26 Ιουνίου η κατάσταση της αποστολής έχει κολλήσει στο <Aliexpress-Cainiao -Despatched to OverSeas Postal Admin (From SG/SIN to GR/ATH)> . Απλά η ερώτηση μου είναι να περιμένω να κλείσει το case στο aliexpress ή όχι; Εκεί το status λέει ακόμα <Awaiting delivery: Your order will be closed in: 3 days 12 hours>

 

 

Από την ώρα που θα κλείσει έχεις άλλες 15 μέρες που μπορείς να ανοίξεις dispute.

Εγώ περιμένω πάντα τουλάχιστον 12 μέρες για να ανοίξω dispute γιατί πολλές φορές μέσα σε αυτές τις ημέρες έρχεται η παραγγελία.

 

Στις δεκάδες φορές που έχω ανοίξει dispute στο aliexpress γιατί δεν έλαβα την παραγγελία, έχω πλήρη επιστροφή των χρημάτων σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις.

Βέβαια έχω κάνει κάπου 2000 παραγγελίες. :D

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Γιώργος 1 said:

 

Από την ώρα που θα κλείσει έχεις άλλες 15 μέρες που μπορείς να ανοίξεις dispute.

Εγώ περιμένω πάντα τουλάχιστον 12 μέρες για να ανοίξω dispute γιατί πολλές φορές μέσα σε αυτές τις ημέρες έρχεται η παραγγελία.

 

Στις δεκάδες φορές που έχω ανοίξει dispute στο aliexpress γιατί δεν έλαβα την παραγγελία, έχω πλήρη επιστροφή των χρημάτων σε ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις.

Βέβαια έχω κάνει κάπου 2000 παραγγελίες. :D

 

Γιώργο το buyer protection πλέον είναι 90 μέρες. Αν περιμένεις και άλλες 12 πάμε στις 102 μέρες. ??
Τέρας υπομονής! χαχαχαχα

 

Και εγώ στο fanclub του Aliexpress image.png.7729f2b910271a1cc0f867f91d9ac2a0.png χαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, BasiliCeLew said:

 

Γιώργο το buyer protection πλέον είναι 90 μέρες. Αν περιμένεις και άλλες 12 πάμε στις 102 μέρες. ??

 

Μα πόση υπομονή π(χ)ια ? Πραγματικά ενώ γενικά παραγγέλνω από ebay, banggood, gearbest ποτέ δεν είχα τέτοιο θέμα. Όταν έκανα την παραγγελία σεβάστηκα τις 90 μέρες και έδειξα κατανόηση λόγω κορονοϊού αλλά αυτό παραπάει. Και επειδή θα λείπω και διακοπές και δεν μπορώ να έχω το άγχος να είμαι στο όριο για dispute, το άνοιξα από τώρα να ξεμπερδεύω.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος BasiliCeLew έγραψε:

 

Γιώργο το buyer protection πλέον είναι 90 μέρες. Αν περιμένεις και άλλες 12 πάμε στις 102 μέρες. ??
Τέρας υπομονής! χαχαχαχα

 

Και εγώ στο fanclub του Aliexpress image.png.7729f2b910271a1cc0f867f91d9ac2a0.png χαχαχαχα

 

Αφού είσαι «παλιότερος» για λύσε μου μια απορία.

Όταν ανοίγω dispute γιατί δεν έλαβα το δέμα, και γίνεται επιστροφή χρημάτων, ποιός μου επιστρέφει τα χρήματα, ο προμηθευτής ή το aliexpress;

Εγώ νομίζω ότι τα επιστρέφει το aliexpress, υπάρχει κάποιο είδος ασφάλειας.

 

Σε κάποιες περιπτώσεις που μου επιστράφηκαν τα χρήματα, αλλά το δέμα έρχεται τελικά αργότερα, ενημερώνω τον προμηθευτή ότι τελικά έλαβα το δέμα.

Οι περισσότεροι μου λένε να τους επιστρέψω τα λεφτά, αλλά μερικοί μου λένε ότι είναι ευχαριστημένοι που τελικά το έλαβα και δεν ζητάνε τίποτα.

 

Έγινε επεξεργασία από Γιώργος 1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To αλι πιστεύω κι εγώ ότι επιστρέφει τα χρήματα.

Επίσης όταν μου έρχεται ένα προϊόν που έχω πάρει χρήματα πίσω συνηθίζω να στέλνω μήνυμα, συνήθως δίνουν paypal ή τους προτείνω να αγοράσω κάτι και να μη μου το στείλουν

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Γιώργος 1 said:

 

Αφού είσαι «παλιότερος» για λύσε μου μια απορία.

Όταν ανοίγω dispute γιατί δεν έλαβα το δέμα, και γίνεται επιστροφή χρημάτων, ποιός μου επιστρέφει τα χρήματα, ο προμηθευτής ή το aliexpress;

Εγώ νομίζω ότι τα επιστρέφει το aliexpress, υπάρχει κάποιο είδος ασφάλειας.

 

Σε κάποιες περιπτώσεις που μου επιστράφηκαν τα χρήματα, αλλά το δέμα έρχεται τελικά αργότερα, ενημερώνω τον προμηθευτή ότι τελικά έλαβα το δέμα.

Οι περισσότεροι μου λένε να τους επιστρέψω τα λεφτά, αλλά μερικοί μου λένε ότι είναι ευχαριστημένοι που τελικά το έλαβα και δεν ζητάνε τίποτα.

 

Στο Aliexpress όσο είναι στο buyer protection τα λεφτά της παραγγελίας τα κάνει hold το Aliexpress.

O πωλητής τα λαμβάνει μόλις λήξει το buyer protection ή επιβεβαιώσουμε ότι παραλάβαμε (ή το σύστημα καταλάβει ότι έγινε Delivered και μετά από 10 μέρες λήγει το buyer protection).Αν σου επιστρέψει τα λεφτά ο πωλητής στην ουσία επιστρέφει τα hold λεφτά της παραγγελίας, το ίδιο κάνει και το Aliexpress.

Σχετικά με τα προϊόντα που πήρες refund, δεν υπάρχει τρόπος ο πωλητής στο Aliexpress (ή και στο Ebay) να πληρωθεί ξανά μέσω πλατφόρμας, οπότε είτε σου δίνουν paypal είτε σου ζητάνε να αγοράσεις ένα προϊόν (πχ βάζουν ένα προϊόν / νόμισμα 1$ και αν το Refund ήταν 5$ σου λένε αγόρασε το 5 φορές). Συνήθως λένε paypal γιατί μην πληρώσουν ξανά τα fees του Aliexpress, γιατί ανάλογα τον λόγο του refund το ποσοστό που τραβάει το Aliexpress από την πώληση μπορεί να μην το επιστρέψει στον πωλητή. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 16 λεπτά, το μέλος BasiliCeLew έγραψε:

Στο Aliexpress όσο είναι στο buyer protection τα λεφτά της παραγγελίας τα κάνει hold το Aliexpress.

O πωλητής τα λαμβάνει μόλις λήξει το buyer protection ή επιβεβαιώσουμε ότι παραλάβαμε (ή το σύστημα καταλάβει ότι έγινε Delivered και μετά από 10 μέρες λήγει το buyer protection).Αν σου επιστρέψει τα λεφτά ο πωλητής στην ουσία επιστρέφει τα hold λεφτά της παραγγελίας, το ίδιο κάνει και το Aliexpress.

Σχετικά με τα προϊόντα που πήρες refund, δεν υπάρχει τρόπος ο πωλητής στο Aliexpress (ή και στο Ebay) να πληρωθεί ξανά μέσω πλατφόρμας, οπότε είτε σου δίνουν paypal είτε σου ζητάνε να αγοράσεις ένα προϊόν (πχ βάζουν ένα προϊόν / νόμισμα 1$ και αν το Refund ήταν 5$ σου λένε αγόρασε το 5 φορές). Συνήθως λένε paypal γιατί μην πληρώσουν ξανά τα fees του Aliexpress, γιατί ανάλογα τον λόγο του refund το ποσοστό που τραβάει το Aliexpress από την πώληση μπορεί να μην το επιστρέψει στον πωλητή. 

 

Δεν κατάλαβα. Όταν χαθεί ένα δέμα και επιστραφούν τα λεφτά, ποιός τελικά έχει ζημιωθεί, ο προμηθευτής, το Aliexpress ή μήπως κάποια ασφαλιστική;

 

Έγινε επεξεργασία από Γιώργος 1
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι με την παρακάτω εξέλιξη.

 

Spoiler

Dear xxxxxxx,

The dispute (order id: xxxxxxxxxxxx ) has been closed today and we have made a mediation. You can log in to <http://trade.aliexpress.com/issue/issueDetail.htm?issueId=xxxxxxxxxxxx> to check the details.

 

Problems with the order
Purchase Protection is running out, but package is still in transit

 

Judgement from AE
Invalid

 

Reason
AliExpress Trade Security Department has previously informed you about your AliExpress account being terminated due to continuous violations of the Buyer Protection Program rules. If you have any concerns or questions, please visit our help center http://helppage.aliexpress.com/buyercenter/index.htm

 

Package Information
AliExpress Shipping    xxxxxxxxxxx    In Transit

Final resolution: Full Payment Release

 

Τι πραγματικά σημαίνει αυτό; Continuous violations δεν έχω κάνει αφού είναι μόλις η δεύτερη παραγγελία μου !!!

 

Στο final resolution εκεί που λέει "Full payment release" τι εννοεί με αυτό ο ποιητής;

Έγινε επεξεργασία από denexo
Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, denexo said:

Στο final resolution εκεί που λέει "Full payment release" τι εννοεί με αυτό ο ποιητής;

 

Και απαντάω μόνος μου: θα δώσουν τα λεφτά στον πωλητή.

Το πιο εκνευριστικό είναι ότι μου έκαναν το account deactivate επειδή ζήτησα το αυτονόητο refund για μία παραγγελία που μπήκε 3 Μαΐου και ακόμα δεν έχω παραλάβει, ενώ υπήρχε guarantee για full refund αν δεν είχα παραλάβει μετά από 90 μέρες.

Σε λίγο καλώ την τράπεζα για αμφισβήτηση συναλλαγής.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχώς δεν ήταν μεγάλο το ποσό ($17.91) . Το γαμώτο είναι τώρα που με έχει πειράξει. Διάβασα για περίπτωση όπου κάποιος παρέλαβε πριν 2 εβδομάδες παραγγελία από τον Μάρτιο. Η ίδια η Singpost, με τη οποία εστάλη η παραγγελία, γράφει στο site της:

 

Due to strict border controls and restrictions on international travel, airlines have drastically reduced international services between Singapore and all international destinations. As a result, international air freight capacity and frequency has been severely limited, leading to substantial delays for all international inbound and outbound shipments since late March. We seek your understanding in this, as we know many customers has entrusted us with international deliveries. We continue to work round the clock with our airline and destination postal partners to ensure that your shipments reach their intended addresses as soon as possible

 

Κοινώς αντίο ζωή. Ρώτησα και στην Εθνική σχετικά με την αμφισβήτηση συναλλαγής: θέλουν φυσική παρουσία σε κατάστημα, ταυτότητα, λογαριασμό ΔΕΚΟ και λογαριασμό κινητής. 

Άρα απλά παρακαλάω να έρθουν κάποια στιγμή και να δουλεύουν. Και κλείνοντας: ποτέ ξανά Aliexpress ...

Link to comment
Share on other sites

πριν 30 λεπτά, το μέλος denexo έγραψε:

Ρώτησα και στην Εθνική σχετικά με την αμφισβήτηση συναλλαγής: θέλουν φυσική παρουσία σε κατάστημα, ταυτότητα, λογαριασμό ΔΕΚΟ και λογαριασμό κινητής.

Αλλοι και τουτοι.. τι κακο να μη μπορεις να βρεις ακρη ρε συ..

Link to comment
Share on other sites

Έχω εκνευριστεί πολύ γιατί αφενός μεν διαβάζω παρόμοια συμβάντα στο εξωτερικό, με προϊόντα συνολικής αξίας και 1500 δολλάρια, όπου απλά έκαναν το αυτονόητο να ζητήσουν refund μετά από 2 φορές extension (ήτοι 120 μέρες) και τους έκαναν deactivate και αφετέρου γιατί το κάνουν τόσο δύσκολο οι τράπεζες. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Γιώργος 1 said:

 

Δεν κατάλαβα. Όταν χαθεί ένα δέμα και επιστραφούν τα λεφτά, ποιός τελικά έχει ζημιωθεί, ο προμηθευτής, το Aliexpress ή μήπως κάποια ασφαλιστική;

 

Νομίζω ήταν αρκετά ξεκάθαρο το μήνυμα μου εξηγώντας σου πως λειτουργεί το σύστημα. Πάντα ο προμηθευτής/ πωλητής εκτός και έχει εξαφανιστεί.
 

2 hours ago, denexo said:

Ρώτησα και στην Εθνική σχετικά με την αμφισβήτηση συναλλαγής: θέλουν φυσική παρουσία σε κατάστημα, ταυτότητα, λογαριασμό ΔΕΚΟ και λογαριασμό κινητής. 

 

Πόσο καιρό έχεις να πάς σε κάποια τράπεζα και να ενημερώσεις τα στοιχεία σου;
Μόνο φυσική παρουσία σε κατάστημα χρειάζεται, όλα τα άλλα λογικά είναι για την ενημέρωση των στοιχείων σου :) 

 

1 hour ago, denexo said:

Έχω εκνευριστεί πολύ γιατί αφενός μεν διαβάζω παρόμοια συμβάντα στο εξωτερικό, με προϊόντα συνολικής αξίας και 1500 δολλάρια, όπου απλά έκαναν το αυτονόητο να ζητήσουν refund μετά από 2 φορές extension (ήτοι 120 μέρες) και τους έκαναν deactivate και αφετέρου γιατί το κάνουν τόσο δύσκολο οι τράπεζες. 

Τσέκαρε λίγο αυτή την λίστα για το πότε μπορούν να σου κλείσουν τον λογαριασμό για Abusing The Buyer Protection Programs:

image.thumb.png.25a9f6b0a6297aa325ef2d83722c22f1.png

 

Γενικά (ισχύει και στο ebay αλλά σε μικρότερο βαθμό γιατί είναι περισσότερο buyer friendly) η αξιοπιστία του αγοραστή φαίνεται από τα προβλήματα που δημιουργεί ο αγοραστής στην πλατφόρμα. Οπότε φαντάζομαι ότι υπάρχει κάποιο ποσοστό όπου αυτόματα σε βγάζουν εκτός. Εσύ ήσουν άτυχος γιατί αγόρασες 2 φορές και 2 φορές είχες πρόβλημα. Αν θες μίλα μέσω Chat για να σου πουν ακριβώς τι έγινε. Για να πιάσεις γραμμή γράψε πρώτα "live chat" στο Chatbot και μόλις πει τις βλακείες του το bot γράψε την λέξη "Aliexpress" και θα σου βγάλει επιλογή για να μιλήσεις με κάποιον agent. 

2 hours ago, denexo said:

Και κλείνοντας: ποτέ ξανά Aliexpress ...

 

Αυτή την στιγμή η καλύτερη επιλογή είναι το ebay (επειδή και οι τρόποι αποστολής είναι καλύτεροι) μέχρι να στρώσουν τα πράγματα και το Aliexpress να ξεκινήσει να συμπεριφέρεται όπως παλιά. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.