Jump to content



Ταχυδρομικές αποστολές....που πήγε το δέμα;


Recommended Posts

Ένα κακό update που μόλις παρατήρησα σε δέμα μου:
Priority Direct Mail  Gearbest χθες μπήκε τελωνείο. Μπορεί απλά να μπερδεύτηκαν και να το έστειλαν με απλό PostNL αλλά όπως κ να έχει μπήκε. 

 

image.thumb.png.06a2a88ed63b16904904c09b3178883b.png

  • Like 1
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

On 7/30/2020 at 7:20 PM, BasiliCeLew said:

Ένα κακό update που μόλις παρατήρησα σε δέμα μου:
Priority Direct Mail  Gearbest χθες μπήκε τελωνείο. Μπορεί απλά να μπερδεύτηκαν και να το έστειλαν με απλό PostNL αλλά όπως κ να έχει μπήκε. 

 

image.thumb.png.06a2a88ed63b16904904c09b3178883b.png

Παιδιά έχει μπει σε κανέναν τώρα κοντά κάτι τελωνείο; Πως πάνε οι χρόνοι για τον εκτελωνισμό;

Γιατί ενώ έστειλα το αποδεικτικό από Paypal ούτε έλαβα μήνυμα επιβεβαίωσης ούτε τίποτα, ενώ θυμάμαι ότι σου απαντούσαν στο email πριν μερικούς μήνες. 

Link to comment
Share on other sites

Κάπου 20 ημέρες για να βάλουν το πράσινο ταμπελάκι ότι έγινε έλεγχος και δεν πληρώνεις τελωνείο.

 

Έγινε επεξεργασία από Γιώργος 1
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Σε ό,τι αφορά το άλι, τελείως μη συμβατή με τη δική μου εμπειρία συμπεριφορά. Έχει τύχει δύο ή τρεις φορές να μου δώσουν refund σε φάσεις που έχω αργήσει να πάρω χαμπάρι ότι κάποια συναλλαγή έκλεισε, και έχω χάσει και το περιθώριο dispute. Μέσω του chat μου έχουν απαντήσει (εντελώς τυποποιημένα, δε βαυκαλίζομαι) ότι εκτιμούν το ότι είμαι πελάτης του άλι και παρόλο που έχει κλείσει η συναλλαγή μου δίνουν πίσω τα χρήματα...

Και φυσικά ούτε κουβέντα για κανονικά disputes, αυτά εφόσον δεν έχεις παραλάβει προϊόν, ή έχεις σωστές φωτογραφίες και βίντεο από τα προβλήματα κλείνουν υπέρ του αγοραστή εν ριπή οφθαλμού!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, schumifer said:

Σε ό,τι αφορά το άλι, τελείως μη συμβατή με τη δική μου εμπειρία συμπεριφορά. Έχει τύχει δύο ή τρεις φορές να μου δώσουν refund σε φάσεις που έχω αργήσει να πάρω χαμπάρι ότι κάποια συναλλαγή έκλεισε, και έχω χάσει και το περιθώριο dispute. Μέσω του chat μου έχουν απαντήσει (εντελώς τυποποιημένα, δε βαυκαλίζομαι) ότι εκτιμούν το ότι είμαι πελάτης του άλι και παρόλο που έχει κλείσει η συναλλαγή μου δίνουν πίσω τα χρήματα...

Και φυσικά ούτε κουβέντα για κανονικά disputes, αυτά εφόσον δεν έχεις παραλάβει προϊόν, ή έχεις σωστές φωτογραφίες και βίντεο από τα προβλήματα κλείνουν υπέρ του αγοραστή εν ριπή οφθαλμού!


Toν τελευταίο μήνα δυστυχώς δεν ισχύει αυτό. Επειδή αγοράζω χρόνια, για εμένα ήταν από τα πιο αξιόπιστα site. Πλέον εμφανίζονταν πολλά περιστατικά όπως:
1. Περνάν  90 μέρες και σε βάζουν να περιμένεις (σε registered αποστολή) άλλες 10-15 μέρες για το delivery εφόσον δεν παρέλαβες ποτέ.
2. Πλέον πρέπει να είσαι ο μάγος Χουντίνι για να μιλήσεις με Live chat , και να φανταστείς ότι πρέπει να γράψεις την λέξη "aliexpress" και όχι live chat για να μιλήσεις με real person, ή επειδή νευρίασες να βλέπεις ότι όταν γράφεις scam / scammers / thieves τότε πάλι ανοίγει ως δια μαγείας το live chat με real person?
3. Αν λάβεις χαλασμένο / σπασμένο προϊόν σου ζητάν να το γυρίσεις πίσω και εμφανίζονται τα εξής προβλήματα:

  • Μπαίνει τελωνείο στη Κίνα, δεν το παραλαμβάνουν ποτέ και δεν σου επιστρέφουν τα λεφτά
  • Σε περίπτωση που είναι κάτι σοβαρά κατεστραμμένο, πριν φύγει από Ελλάδα που γίνεται έλεγχος τρως άκυρο και επιστρέφει το δέμα ή καταστρέφεται από τα ΕΛΤΑ, με αποτέλεσμα να σου λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και να χάνεις πάλι τα λεφτά σου.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα:
Βοηθάω έναν φίλο να κάνει μία εισαγωγή κάτι γυάλινα δοχεία ειδική χρήσης και μας λέει ο agent από το εργοστάσιο για sample πήγαινε στο Aliexpress στον τάδε που τα αγοράζει από εμένα και πάρε ότι θες να δοκιμάσεις γιατί λόγο COVID δεν ήξερε πως να το στείλει ο ίδιος. Πήραμε 5 δοχεία αξίας 50$, παραλαμβάνουμε σπασμένα τα 4. Μιλάω με πωλητή μου λέει άνοιξε dispute (γιατί ήταν Aliexpress Standard Shipping method), ανοίγω dispute , ανεβάζω φωτογραφίες και βίντεο από unboxing που όλα ήταν κομμάτια και το Aliexpress δεν δίνει καν την δυνατότητα στον πωλητή να δώσει refund και κλειδώνει το dispute ότι αφού επιστρέψω το προϊόν θα πάρω refund. Εγώ λέω δεν με νοιάζει το γυρίζουμε πίσω όπως είναι, και το δέμα σταματάει στο αεροδρόμιο μας στον έλεγχο και το γυρίζουν πίσω. Και προφανώς χάσαμε τα λεφτά. Αφού τους φαινόταν τόσο παράξενο που σπασμένα κομμάτια απο γυαλί δεν περνάν το έλεγχο. 

Το refund το πήραμε από το εργοστάσιο ώστε να ξαναβάλουμε την παραγγελία.

Σήμερα πάλι το ίδιο, ανοίγω πριν 4 μέρες dispute για μια βλακεία 2$ που ήρθε σπασμένη και ζητάν σήμερα να το γυρίσω πίσω κλείνοντας πάλι το dispute κ δίνοντας 10 μέρες προθεσμία για την επιστροφή. Πιάσε το αυγό και κούρευτο. 

Πλέον από Aliexpress αγοράζω μόνο σε πωλητές με Free return ή όποιος έχει paypal για να έχω την ίδια εξυπηρέτηση με παλιά σε τυχόν προβλήματα.

 

Έγινε επεξεργασία από BasiliCeLew
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγο μου έφερε ο ταχυδρόμος κάποιες παραγγελίες από το Ali.

Τρεις έχουν περάσει 90 μέρες και περίμενα  να περάσουν μερικές μέρες ακόμη για να ζητήσω επιστροφή χρημάτων.

Δηλαδή ήρθαν στις 100 περίπου ημέρες.

Και μία που την είχα κάνει το Φεβρουάριο και μου είχαν επιστρέψει τα χρήματα γιατί δεν την είχα παραλάβει.

Δηλαδή έκανε να φτάσει 6 μήνες.?

 

Έγινε επεξεργασία από Γιώργος 1
  • Confused 1
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

Μιλώντας μόνο για τον εαυτό μου, ό,τι αγοράζω από την άπω ανατολή θεωρώ ότι δε θα έρθει ποτέ. Όταν έρχεται μου φαίνεται σαν μπόνους! Απλά πρέπει να θυμάμαι να κοιτάω ποια λήγουν για να ανοίγω disputes. Επειδή δε με καίνε ως επί το πλείστον, συνήθως ζητώ μόνος μου παρατάσεις από τους πωλητές. Ως τώρα τέτοιες στραβές δε μου έχουν κάτσει... Βλέπουμε

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αγόρασα προχθές ένα μεγάλο αεροσυμπιεστή 300Lt από eshop της Αθήνας.

Παίρνω τηλέφωνο και ρωτάω πόσο θα είναι τα μεταφορικά για Καλαμάτα.

Μου λέει είναι δωρεάν.

Κάνω την παραγγελία, το γράφω και στις παρατηρήσεις ότι μου είπαν δωρεάν μεταφορικά.

Μου φέρνει το πρακτορείο τον αεροσυμπιεστή και μου λέει ότι δεν είναι πληρωμένα τα μεταφορικά.

Πλήρωσα 50 ευρώ.

 

Μου την έχουν κάνει άλλη μια φορά έτσι.

Και μετά μου λέτε για τους Κινέζους.:)

  • Like 1
  • Sad 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
4 hours ago, honda22 said:

Να ανησυχώ που το ali μου λέει ότι ο πακέτο έφτασε στη χώρα μου ενώ αυτό είναι στο Βέλγιο;

 

Screenshot_2020-08-27 Universal Parcel Tracking - Global Package Tracking .png

Όλα καλά, το δέμα στάλθηκε με Belgium Post (Bpost), οπότε η διαδρομή θα είναι Κίνα -> Βέλγιο -> Ελλάδα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 27/8/2020 at 7:45 ΜΜ, το μέλος BasiliCeLew έγραψε:

Όλα καλά, το δέμα στάλθηκε με Belgium Post (Bpost), οπότε η διαδρομή θα είναι Κίνα -> Βέλγιο -> Ελλάδα

παρήγγειλα μεσω e-bay στις 12/08/2020 ενα αντικείμενο μικρης αξίας και σήμερα βρήκα στο κουτι ειδοποίηση συστημένου !! αυτη ειναι η διαδικασία ? (η διαδρομή ηταν η ιδια με της παράθεσης) 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Καλησπέρα! Εγώ έχω παραγγείλει ένα κινητό απο banggood και εδώ https://parcelsapp.com/en/tracking/612393110991 αναφέρει για Track ID, Origin National Reference in Unicode, Customer's own reference number. Μου χρησιμεύει κάτι απο αυτά; 

 

Έγινε επεξεργασία από Rightman1442169085
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Rightman1442169085 said:

Καλησπέρα! Εγώ έχω παραγγείλει ένα κινητό απο banggood και εδώ https://parcelsapp.com/en/tracking/612393110991 αναφέρει για Track ID, Origin National Reference in Unicode, Customer's own reference number. Μου χρησιμεύει κάτι απο αυτά; 

 


Όχι τίποτα δεν σε ενδιαφέρει στην πράξη εσένα από αυτά. ?

Μόνο το κωδικό να βλέπεις είτε στο parcelsapp είτε στο site της GLS https://gls-group.eu/GROUP/en/parcel-tracking
 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 14 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:


Θυμάμαι είχα πάθει το ίδιο όταν βοηθούσα τον Φιλέα Φογκ. 80 μέρες γυρίζαμε. Λαχείο αγόρασε, είναι η μέρα σου.

Πασπαρτού, εσύ;

  • Like 2
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

Just now, astrolabos said:

Πασπαρτού, εσύ;

Καλή σου μέρα Ινδή πριγκίπησσα. Διαβαστερός ήσουν :p

Θυμήθηκα btw ότι εκεί στο UK μέσα σ' όλα έχουν και το Brexit, που τους δημιουργεί θέματα στις μεταφορές από τις ρυθμίσεις στο λογισμικό που θα τρέχει στα συστήματα ελέγχου εισόδων-εξόδων μέχρι αυξημένα φορτία από παραγγελίες προκαταβολικές διάφορων που φοβούνται μη μείνουν χωρίς  αγαθά έτσι και στραβώσει το πράγμα τον Ιανουάριο. (σε εταιρικές παραγγελίες αναφέρομαι)
Ας το έχουμε υπόψιν και αυτό, θέλουν προσοχή οι παραγγελίες από κει πέρα μέχρι να ξεκαθαρίσει το τοπίο, δεν είναι business as usual

  • Like 1
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

πριν 31 λεπτά, το μέλος salde έγραψε:

Θυμάμαι είχα πάθει το ίδιο όταν βοηθούσα τον Φιλέα Φογκ

 

Εσύ είσαι που ξέχασες να κλείσεις τη λάμπα φεύγοντας και τα κράτησε ο Φιλέας από το μισθό;

  • Like 1
  • Haha 4
Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, GriGaS said:

Γατάκια που παραπονιέστε για τις καθυστερήσεις δείτε εδώ:

 

27/11 μου αγοράζει μέλος που μένει Λονδίνο 2 Amazon fire tablet 8".

30/11 τα ρίχνει Royal Mail tracked and signed (14 λίρες)

04/11 σκανάρονται στο Πεκίνο

07/11 σκανάρονται στη Σαγκάη

 

έκτοτε αγνοούνται

 

Βάζω κινέζα φίλη από το μεταπτυχιακό να επικοινωνήσει με China Post. Το πακέτο επιστρέφει Αγγλία με καράβι και θα κάνει κανα δίμηνο να φτάσει. Δηλώνουν σοκαρισμένοι με πως έφτασε εκεί.

 

Από τα συμφραζόμενα: 

 

1. πρώτο θέμα είναι ότι τά στειλαν Κίνα αντί Ελλάδας. Αυτό αν σκεφτείς τι δουλειά έκανε ο Τσίπρας με την Cosco, είναι σχεδόν λογικό!

2. δεύτερο θέμα είναι ότι πήγαν το χρόνο πίσω! Αυτό πράγματι είναι εντυπωσιακό! Θα ήθελα όμως να δω και σχετική επιστημονική δημοσίευση!

  • Like 2
  • Haha 7
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.