Jump to content



Άλλο ένα θέμα με service Πλαισίου...


bleo8onhs

Recommended Posts

Καλησπέρα σας!

Ενώ παρακολουθώ αρκετά το forum, υποχρεώσεις δε με αφήνουν πλέον να γράφω, να μοντάρω, κτλ κτλ πόσο μάλλον να γράφω και την αποψή μου εδώ.

Γράφω σήμερα, γιατί έχω καιρό να επισκεπτώ service (ίσως και γιατί δεν προλαβαίνω να τα πειράζω πλέον) και η σημερινή εμπειρία μου, μου άφησε μια πικρία.

Ένας φίλος στην Αθήνα αγόρασε ένα υπολογιστή από κατάστημα του Πλαισίου από το κέντρο. Εφόσον ήταν ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ υπολογιστής, από την οθόνη μέχρι το τροφοδοτικό θεώρησε ότι θα το συναρμολογήσουν εκεί. Σωστά θεώρησε λέω εγώ. Εχω αγοράσει δεκάδες αν όχι εκατοντάδες υπολογιστές από κεί και συνεχίζω και αγοράζω κάθε χρόνο, και πάντα όλοι ήταν ευγενικοί και πρόθυμοι να βοηθήσουν στη συναρμολόγηση. Προς έκπληξή μου, τον υπολογιστή τον παρέλαβε "χύμα", στα κουτιά τους τα επιμέρους συστατικά.

Προσπάθησε να τον συναρμολογήσει μα μετά από πολλές προσπάθειες δεν κατάφερε να τον κάνει να δουλέψει. Του σύστησα να τον πάει πίσω όπως είναι για να δουν εκεί ποιο είναι το πρόβλημα.

Τον πήγε στο κατάστημα του Περιστερίου. Εδώ να τονίσω πως επειδή με ενημέρωσε ότι του ζήτησαν εργασία, απαίτηση που θεωρώ εντελώς παράλογη εφόσον τα προιόντα είναι αγορασμένα από κει, εργασία που δεν μου ζήτησε ποτέ κανένας στο κατάστημα της Πάτρας για παράδειγμα, επικοινώνησα τηλεφωνικά με το service του καταστήματος, ο υπάλληλος εκεί μου είπε ότι θα πρέπει να μιλήσω με τον υπεύθυνο του service ο οποίος δεν είναι εκει, και του είπα ότι δεν θέλω να γίνει καμία εργασία πάνω στον υπολογιστή αν δεν μιλήσουμε με τον υπεύθυνο.

Αργότερα σήμερα, μίλησα με τον υπεύθυνο του service και μου είπε ότι ο υπολογιστής είναι έτοιμος. Τον ρώτησα τι είχε και μου είπε λάθος συναρμολόγηση. Τον συναρμολόγησαν σωστά και δούλεψε (η μητρική βραχυκύκλωνε στο κουτί προφανώς). 50€ εργασία για την συναρμολόγηση.

Δεν ξέρω πως σας φαίνεται αλλά εγώ εξοργίστηκα. Μέχρι που σκέφτηκα να κάνω 250km για να του μιλήσω από κοντά μπας και βγάλω άκρη. Βλέπετε για μένα ένα κατάστημα που φημίζεται για την ευγένειά του, το service του και το rma του δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση να έχει απαίτηση για την συναρμολόγηση αυτή. Ο υπάλληλος δε, ισχυρίστηκε πως αν το πήγαιναν το μηχάνημα χύμα και το συναρμολογούσαν εκεί δεν θα με χρέωναν!!!!

Μίλησα με τον υπεύθυνο service, τον υπεύθυνο καταστήματος και κάποιον υπεύθυνο πωλήσεων στο 800 κάτι του πλαισίου, χωρίς αποτέλεσμα. Μάλιστα στο τηλέφωνο ο υπάλληλος ήταν και αγενής, πρωτοφανές για το κατάστημα αυτό!

Τους ενημέρωσα όλους ότι τέτοια συμπεριφορά είναι απαράδεκτη και ότι προτίθεμαι να το δημοσιοποιήσω και μου είπαν ότι δεν έχουν κανένα πρόβλημα.

Το πρόβλημα μου δεν είναι τα 50€. Το πρόβλημα μου είναι η χρέωση. Θεωρώ εντελώς παράλογη την οποιαδήποτε απαίτηση εφόσον όλα τα τμήματα του υπολογιστή είναι αγορασμένα από κει και 5 ημερών! Αν από λάθος χειρισμό καιγόταν η μητρική προφανώς και δεν περίμενα αντικατάσταση, αλλά επειδη συναρμολογησαν το pc που έπρεπε από την αρχή να έχουν συναρμολογήσει να απαιτούν χρήματα..

Δεν ξέρω, μπορεί να αρμενίζω εγώ στραβά. Έχω στείλει και mail μέσω της φόρμας της ιστοσελίδας και περιμένω απάντηση, μήπως και γίνει τίποτα.

Ευχαριστώ που διαβάσατε το πρόβλημα μου, και καλές γιορτές!!

Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ ότι θα έπρεπε ο γνωστός σου να λύσει την όποια παρεξήγηση σχετικά με το εάν το σύστημα έπρεπε να παραδοθεί στημένο ή όχι πριν αφήσει το σύστημα για service.

Από την στιγμή που κάτι δίνεται στο service θεωρείται εργασία πιστεύω και ξεφεύγει από τις πωλήσεις ή όποιο άλλο στάδιο.

Από την άλλη, μιας και τηλεφώνησες και ζήτησες να μην γίνει καμία εργασία πριν επικοινωνήσεις με τον υπεύθυνο, κακώς ζητάνε χρήματα θαρρώ, δεν θα έπρεπε να δουλέψουν στο μηχανάκι.

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλα εχεις αδικο οσον αφορα τη συναρμολογηση.

Πρεπει να αναφερεις ρητα να στο συναρμολογησουν αυτοι, πχ εγω ΔΕΝ θελω να μου το συναρμολογησουν, φανταζεσαι να μου το φερναν ετοιμο;

Οσον αφορα τη χρεωση.

Δεν περιμενα τιποτα καλυτερο.

Ρε φιλε, απο σενα τα εχω αγορασει ολα τα πραγματα πριν 5 μερες και απο δικο μου λαθος δεν μου τα παρεδωσες ετοιμα.

Με χρεωνεις τωρα σαν αγνωστο που σου εφερε κομα τια να μου κανεις δουλεια;

e-shopιζουν και αυτοι σιγα σιγα.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ είναι παρεξήγηση που για τον Α ή Β λόγο κανείς στο μαγαζί δεν θέλει να αναλάβει την ευθύνη να την λύσει υπέρ του πελάτη. Νομίζω ότι είναι λάθος επιλογή αυτό που κάνουν διότι το ίδιο το κατάστημα ίσως να χάσει πολύ περισσότερα από 50€ ακόμα και αν η όλη η διαδικασία έγινε λανθασμένα με ευθύνη του πελάτη.

Επειδή όμως τις τελευταίες 20 μέρες έτυχε να περάσω δύο φορές από το service στο κατάστημα του Περιστερίου και να με εξυπηρετήσουν άμεσα οφείλω να διαφωνήσω κάθετα, οριζοντίως και πλαγίως με το σχόλιο ότι e-shopίζουν. Στο e-shop τέτοιες ιστορίες είναι ο κανόνας όχι η εξαίρεση.

Περιστατικό πρώτο. καμμένη DFI πριν 20 μέρες. Πιστωτικό μέσα σε μια ώρα χωρίς μα, μου, σου, του, κ.τ.λ.

Περιστατικό δεύτερο την Πέμπτη. Σκεφτόμουν να ανοίξω thread μόνο και μόνο για την γκαντεμιά μου. Τέλος πάντων. Ακούστε φάση και πείτε μου αν e-shopίζουν. Πέμπτη πρωί και ενώ είμαι στον Η/Υ και βλέπω video στο youtube κολλάει το μηχάνημα και πάει να κάνει restart. Αποτυγχάνει και γενικά δεν καταφέρνει να ξανά ξεκινήσει. Για να μην σας ζαλίζω ανακάλυψα ότι το ένα από τα δύο - δεν ξέρω πως λέγονται - ας πούμε πλαστικά "καρφάκια" της ψήκτρας του chipset είχε φύγει από την θέση του με αποτέλεσμα το chipset να μείνει εκτεθειμένο και προφανώς να καεί. Από ότι διαπίστωσα βγάζοντας την μητρική το εν λόγω καρφάκι ήταν ελαττωματικό(!) εκ κατασκευής και γενικά δεν έπιανε καλά. Οπότε μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα λειτουργίας απλά έφυγε από την θέση του. Πέστε μου τώρα. Πόσοι από εσάς θα πηγαίνατε δεύτερη μητρική πίσω εντός 20 ημερών με δικαιολογία ότι η ψήκτρα έφυγε από μόνη της από την θέση της, ασχέτως αν αυτό ήταν η αλήθεια; Για να μην μακρηγορώ την επόμενη μέρα είχε αντικατασταθεί η μητρική με καινούρια. Ο μόνος λόγος που...... αργήσανε(!!!) είναι επειδή τους είχα ζητήσει αντικατάσταση με την ίδια μητρική την οποία δεν είχαν ετοιμοπαράδοτη στο κατάστημα και άρα έπρεπε να παραγγείλουν.

Ας μην μπλέκουμε λοιπόν Πλαίσιο με e-psof.

Link to comment
Share on other sites

Άν και καταλαβαίνω την πικρία. Έχω την εντύπωση οτι βλέπουμε το Πλαίσιο σαν έναν άνθρωπο. Ενω δεν είναι. Δεν ισχύουν εδώ λογικές του τύπου , "μα ρε φίλε αγόρασα από εσένα τα εξαρτήματα πριν από 5 ήμερες , δεν έχεις το φιλότιμο να μου τα συναρμολογήσεις?".

Οχι δεν έχει γιατί δεν είναι μια οντότητα... Το τμήμα service εννοείται ότι θα σε χρεώσει για το στήσιμο PC όταν του πας εκεί εξαρτήματα. Πώς θα δικαιολογήσει την εργασία το τμήμα service και από που θα πληρωθεί? Θα γράψει σε ένα χαρτάκι "τα εξαρτήματα είχαν αγοραστεί από το κατάστημα 5 μέρες πριν οπότε κρίμα είναι μωρέ".

Η συναρμολόγηση γίνεται δωρεάν όταν κανονιστεί έτσι πριν πριν αγορά των εξαρτημάτων, είτε μέσα στο site ειτε τηλεφωνικά. Εγώ τουλαχιστον έτσι ήξερα να γίνεται, δε ξέρω αν έχει αλλάξει κάτι.

Στη τελική η συναρμολόγηση δε γίνεται στο τμήμα service φαντάζομαι αλλά σε καποια πιο κεντρική μονάδα του πλαισίου. Το servise που συνοδεύει το κάθε καταστημα φαντάζομαι είναι κυρίως για την aftersales εξυπηρέτηση των πελατών. Βάση αυτής μου της υπόθεσης, σα μονάδα, το τμήμα service δεν έχει κάποιο τρόπο να δικαιολογήσει "στήσιμο αρχικής σύνθεσης PC σε πελάτη που πήρε όλα τα εξαρτήματα από εμάς"

Μπορεί να κάνω λάθος αλλά η πραγματικότητα δε πρέπει να διαφέρει και πολύ... και σίγουρα δε διαφέρει όσο αφορά τη λογιστική αντιμετώπιση.

Link to comment
Share on other sites

online η παραγγελία? γτ αν επιλέχθηκαν τα parts από τις διάφορες κατηγορίες σωστά ήρθαν χωριστά, αν έγινε από τον pc configurator τότε θα έπρεπε να είχε έρθει συαρμολογημένο...

γενικά πατάει σε λεπτή γραμμή το θέμα διότι υποτίθεται ότι δόθηκε στο service με διερεύνηση βλάβης... δλδ πχ αν ο όχι πολύ έμπειρος φίλος σου από λάθος αντί απλά να μη του ανοίγει, κατάφερνε να κάψει κάτι, η ευθύνη ήταν ακόμα του καταστήματος που δε το συναρμολόγησε εξαρχής? νομίζω το αυστηρά σωστό θα ήταν να επιστραφούν αμέσως για συναρμολόγηση. το σίγουρο φάουλ το βρίσκω πάντως στο σημείο που ρητά είπατε μην γίνει κάτι αν δεν υπάρξει συνεννόηση κ προχώρησαν... εγώ για αυτό κ μόνο δε θα αποδεχόμουν τη χρέωση...

Link to comment
Share on other sites

[...]

Στη τελική η συναρμολόγηση δε γίνεται στο τμήμα service φαντάζομαι αλλά σε καποια πιο κεντρική μονάδα του πλαισίου. Το servise που συνοδεύει το κάθε καταστημα φαντάζομαι είναι κυρίως για την aftersales εξυπηρέτηση των πελατών. Βάση αυτής μου της υπόθεσης, σα μονάδα, το τμήμα service δεν έχει κάποιο τρόπο να δικαιολογήσει "στήσιμο αρχικής σύνθεσης PC σε πελάτη που πήρε όλα τα εξαρτήματα από εμάς"

Μπορεί να κάνω λάθος αλλά η πραγματικότητα δε πρέπει να διαφέρει και πολύ... και σίγουρα δε διαφέρει όσο αφορά τη λογιστική αντιμετώπιση.

Έτσι είναι. Όπως κάθε εταιρεία, έτσι και το Πλαίσιο έχει διαδικασίες τις οποίες δεν μπορεί να τις παρακάμψει κανένας τεχνικός από μόνος του, επειδή το έκρινε αυτός, γιατί πολυ απλά θα μπορούσε να χάσει τη δουλειά του.

Πιστεύω πως ο φίλος σου θα έπρεπε να είχε αναφέρει ότι θέλει να παραλάβει το σύστημα συναρμολογημένο. Δεν λειτουργούν αυτά με "θεωρίες". Εγώ αν έκανα παραγγελία με διάφορα parts, και μου τα έφερναν συναρμολογημένα, θα κρατούσα τα Serial Numbers από τα parts, θα τους τα έστελνα πίσω και θα ζητούσα ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ parts στα κουτιά τους.

Οπότε για μένα, το θέμα αφορά καθαρά παράλειψη του φίλου σου στο να αναφέρει ρητά ότι επιθυμεί τα parts να συναρμολογηθούν από τεχνικό του Πλαίσιο.

Όσον αφορά το θέμα της αγένειας των υπαλλήλων, είναι κατακριτέο από όλες τις πλευρές. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι μεμονωμένο περιστατικό και φταίει ο εκάστοτε υπάλληλος. Η πραγματικότητα διαφέρει όμως. Κάθε υπάλληλος όποιας εταιρείας ο οποίος έρχεται σε άμεση επαφή με τον πελάτη, αντιπροσωπεύει εκείνη τη στιγμή ολόκληρη την εταιρεία - είναι το "πρόσωπο" αυτής - και σε περίπτωση που δεν φερθεί όπως του ορίζουν οι ενδοεταιρικές διαδικασίες, τότε το πρόβλημα εντοπίζεται σε αυτόν που προσέλαβε αυτόν τον υπάλληλο. Σε τέτοιες περιπτώσεις συγκρατείς το όνομα του υπαλλήλου και κάνεις τα ανάλογα σχόλια στο HR (Human Resources) τμήμα.

Φιλικά.

Link to comment
Share on other sites

Αν και το λάθος είναι του παιδιού που ξέχασε να αναφέρει τη συναρμολόγηση, θεωρώ πως ο υπάλληλος που επικοινωνεί τηλεφωνικώς για να επιβεβαιώσει την παραγγελία έπρεπε να το σκεφτεί και να τον ρωτήσει από τη στιγμή που είδε ότι τα κομμάτια φτιάχνουν ολόκληρο σύστημα.

Όταν είχα πάρει το pc μου από πλαίσιο έτσι έγινε, είχα αφήσει επίτηδες μνήμες και dvd έξω και ο υπάλληλος επικοινώνησε μαζί μου γιατί νόμιζε ότι τα ξέχασα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στην θέση του φίλου σου θα τα γύριζα όλα πίσω από την αρχή για να συναρμολογηθούν

Μετά την χρέωση για συναρμολόγηση αφού λες ότι έγινε σε 5 μέρες πάλι θα τα γύριζα πίσω(μαζί με τις συσκευασίες) αρνούμενος να παραλάβω το μηχάνημα, αφού είπες να μην γίνει τίποτα

αν δεν ύπαρξη συνεννόηση

Τώρα δεν νομίζω να γίνεται τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα περιμένω για μια γραπτή απάντηση του Πλαισίου, και θα δω τι θα κάνω.

Και γω σκεπτόμενος πιο λογικά θεωρώ ότι απλά και μόνο επειδή ζήτησα να μη γίνει τίποτα πριν μιλήσουμε θεωρώ ότι δεν πρέπει να πληρώσω κάτι.

Αλλά ξαναλέω ότι δεν είναι τα 50€. Θα χάλαγα πολύ περισσότερα αν ερχόμουν Αθήνα.

Απλά περίμενα το Πλαίσιο που εγώ ήξερα με Π κεφαλαίο. Τον άνθρωπο που είπε ο φίλος παραπάνω, με ευγένεια και φιλότιμο. Στο τέλος τέλος αν ζητούσαν απλή διάγνωση πόσα θα ζητούσε? 15€? 20? 30? Δεν θα τα έβγαζε όλα να τα δοκιμάσει? Δεν είναι περισσότερες εργατοώρες αυτο? Αυτό λέω εγώ. Περίμενα να μην είναι θέμα καν. Να βρώ έναν άνθρωπο να συννενοηθώ, σαν τον άνθρωπο που συννενοήθηκα όταν έκανα τα χαρτιά μου για το ΕΣΠΑ. Βρήκα πολιτικές και ευθύνες και λάθη.

Εγώ τον τελευταίο μήνα μόνο αγόρασα πλοτερ με 7000€. Δεν μπορούσα να το πάρω από την HP κατευθείαν? Απ' το eshop που είναι και δίπλα το point?

Δεν ξέρω, νομίζω ότι το πλαίσιο δεν θα είναι ποτέ αυτό που ήταν. Για μένα, πάντα. Προσωπική γνώμη είναι.

Link to comment
Share on other sites

Sorry ρε φιλε κιολας αλλα αν ζητας Pc και στο δινουν σε μορφη lego και το δεχεσαι τοτε ειναι δικο σου θεμα. Σε οποιο μαγαζι και να πας θα σου χρεωσουν εργασια ακομα και σε μαγαζια της γειτονιας.

Link to comment
Share on other sites

Στο τέλος τέλος αν ζητούσαν απλή διάγνωση πόσα θα ζητούσε? 15€? 20? 30? Δεν θα τα έβγαζε όλα να τα δοκιμάσει? Δεν είναι περισσότερες εργατοώρες αυτο?

Σε προβλημα που ειχα εγω με το pc μου πριν το καλοκαιρι, με κομματια που ειχαν αγοραστει μεταχειρισμενα απο διαφορα καταστηματα, το ειχα παει για διαγνωση προβληματος στο Mall και πληρωσα 10€! Και ας το αφησα εκει 2-3 μερες πιεζοντας τους να βρουν το προβλημα. Παρ ολο που μου ελυσαν το προβλημα με bios update δεν πληρωσα επιδορθωση, απλα ελεγχο!

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα σταθω στο γεγονος οτι ζητησαν χρηματικο ποσο,μπορει να οφειλεται σε τακτικη της εταιριας.

Θα σταθω ομως σε αυτο και για αυτο πρεπει να ζητησεις εξηγησεις.

Και γω σκεπτόμενος πιο λογικά θεωρώ ότι απλά και μόνο επειδή ζήτησα να μη γίνει τίποτα πριν μιλήσουμε θεωρώ ότι δεν πρέπει να πληρώσω κάτι.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με όσους είπανε ότι ο πελάτης έπρεπε να ζητήσει συναρμολόγηση. Είναι πολλοί ας πούμε αυτοί που αγοράζουνε hardware χωρίς να επιθυμούν συναρμολόηση οπότε το κατάστημα δεν μπορεί να την θεωρεί αυτονόητη. Όσον αφορά το κόστος το θεωρώ απολύτως λογικό αν και εμένα για αντίστοιχη περίπτωση με χρέωσαν 30 ευρώ.

Link to comment
Share on other sites

Sorry ρε φιλε κιολας αλλα αν ζητας Pc και στο δινουν σε μορφη lego και το δεχεσαι τοτε ειναι δικο σου θεμα. Σε οποιο μαγαζι και να πας θα σου χρεωσουν εργασια ακομα και σε μαγαζια της γειτονιας.

Το μαγαζί της γειτονιάς που λες αν τα πράγματα τα είχες αγοράσει από κει, θα το κοίταγε, θα έκανε διάγνωση και θα το διόρθωνε δωρεάν.100% Αυτό ήταν και το πρόβλημα μου. Από κει έγινε η αγορά το καταλαβαίνεις? Δεν πήγα κομμάτια στο κατάστημα να μου φτιάξουν pc.

Τέλος πάντων, τα παιδιά πήγαν, πλήρωσαν και το πήραν χωρίς να μου πουν τίποτα για να ξεμπερδεύουμε. Εγώ όμως από το Πλαίσιο που τόσο προτιμούσα, στον τετραπύρηνο μου, δεν ξαναψωνίζω.

Δόξα τω Θεώ πλέον βρίσκω τα πάντα απ' έξω.

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ αμα παω να παρω καινουργιο pc και μου το δωσουν σε κομματια και πω "ΟΚ το φτιαχνω και μονος μου" και τελικα δεν τα καταφερω, 100% φταιω εγω.

Κανεις λαθος φιλε μου για το μαγαζι της γειτονιας, 30ε μου ζηταγε εμενα εργασια με πραγματα που πηρα απο εκει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Σε προβλημα που ειχα εγω με το pc μου πριν το καλοκαιρι, με κομματια που ειχαν αγοραστει μεταχειρισμενα απο διαφορα καταστηματα, το ειχα παει για διαγνωση προβληματος στο Mall και πληρωσα 10€! Και ας το αφησα εκει 2-3 μερες πιεζοντας τους να βρουν το προβλημα. Παρ ολο που μου ελυσαν το προβλημα με bios update δεν πληρωσα επιδορθωση, απλα ελεγχο!

Θα συμφωνησω με τα παραπανω...

Το καταστημα στο Mall ειναι μακραν το καλυτερο απο τα υπολοιπα υποκαταστηματα του πλαισιου.(ισως γιατι ο ανταγωνισμος βρισκεται διπλα τους)

Πριν 1 μηνα αποφασισα να αλλαξω κουτι Asus TA-915(δεν μου αρεσε) σε συστημα εξ ολοκληρου αγορασμενο απο εκει,πριν ενα χρονο.

Μετα απο συννενοηση με τον υπευθυνο (Μακρυγιαννης) μου αντικατεστησε το ηδη υπαρχον με αλλο (CoolerMaster RC-590) 65 ευρω

Δηλαδη...εργασια(μεταφορα ολου του hardware στο νεο κουτι) και δωρο το παλαιο κουτι= 40 ευρω

υ.γ.Παροτι βρισκεται διπλα μου το πλαισιο Μεταμορφωσης προτιμω να αγοραζω απο το Mall αφου ειναι πολυ πιο ευελικτοι στις τιμες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντος η δικία μου εμπειρία είναι πως στο πλαίσιο όταν πας ΕΚΕΙ και φτιάχνεις πι-σι σε ρωτάνε ΠΑΝΤΑ "θέλετε δωρεάν συναρμολόγηση", αν ο φίλος σου το ξέχασε να το πει ή κάτι καλός ήρθε έτσι.

Εχω πάρει κομμάτια πι-σι δικό μου, και έχω πάρει έτοιμο πχ πι-σι για τον φαδερ.

Τα λεφτά μετά το λάθος τους είναι πως ΕΙΠΕΣ να μην γίνει τίποτα και έγινε και σε χρεώσανε, αλλά απο την στιγμή που το πας πίσω δεν με ξαφνιάζει που σε χρεώσανε, αν και θα μπορούσαν να μην.

Link to comment
Share on other sites

Σε λίγο θα φτάσουμε να λέμε ότι δεν ξαναψωνίζω από το τάδε ή το δείνα καταστημα επειδή με στραβωκοίταξε ο πωλητής και μου χάλασε την πρωϊνή μου διαθεση...

Ότι νάναι...

Λοιπόν τα πράματα έχουν ως εξής...

1- λάθος που δεν διευκρινίστηκε από την αρχή η συναρμολόγηση

2- λάθος που δέκτηκε και τα παρέλαβε ο φίλος σου έτσι.

3- ακόμα μεγαλύτερο λάθος που έκατσε να το στήσει ενώ δεν γνώριζε.

Από εκεί και μετά καλό είναι να μην μπερδεύουμε την συναρμολόγηση με τον έλεγχο.

Είναι ΑΛΛΟ πράμα να πάρει τα σφραγισμένα κομμάτια και να συναρμολογήσει το πισί ένας τεχνικός (μισή ώρα δουλειά δηλαδή)

Και ΆΛΛΟ πράμα να πάρει ένα σύστημα, να το λύσει, να τσεκάρει ένα ένα το κομμάτια μπας και κάποιο δεν λειτουργεί ή έχει καεί και στο τέλος να το ξαναστήσει από την αρχή (κάνα 2ωρο δουλειά δηλαδή)

Καλώς λοιπόν και μπήκε και η χρέωση αφού η παροχή της δωρεάν συναρμολόγησης ΔΕΝ ζητήθηκε από την αρχή ή έστω κατά την παραλαβή των κομματιών...

Το τί θα έκανε το μαγαζί της γειτονιάς ή ο κάθε άλλος είναι στην διακριτική του ευχέρεια και μόνο, δεν είναι υποχρεωμένος και δεν είναι και φιλανθρωπικό ίδρυμα.

Καλό είναι να καταλάβουμε τα δικαιώματα μας και να μην έχουμε παράλογες απαιτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.