Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

Ρε παιδια τι παιζει με το ΠΛΑΙΣΙΟ και τα bulk ?

Τι ειναι ολο αυτο...εχει γεμισει ολο το site με bulk!!!!!

bul(k)l****?:spam::jump1:

Εχει βρεθεί κανενας τελικά να πάρει αυτο για το οποιο πηγε?

Ψήνομαι για ddr 1 μνημες να βαλω το παλιο pc πάλι μπροστά αλλα σκεφτομαι την τσαμπα βενζινη μεχρι το κοντινότερο πλαισιο...

Δεν γίνεται ενα merge των νημάτων?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Είμαι δυστυχώς μέρος του "urban legend".

Παρήγγειλα την παρακάτω 4890 (τότε υπήρχε η επιλογή για αγορά από internet) στα 90€.

http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/Conenct3D-VGA-PCI-X-Conenct3D-4890-1GB-HDMI-DF-C3D-H4890-1GD5E-HDMI.htm

Η κάρτα στην περιγραφή της ανέφερε πως ήταν bulk και είχε 2 χρόνια εγγύηση από Plaisio.

(Ούτε εκθεσιακό κομμάτι έγραφε, ούτε προϊόν stock house)

Η περιγραφή ήταν ακριβώς όπως σε αυτή εδώ:

http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/PowerColor-4890-SVGA-PCI-Express-1GB-LF-R79FA-TI3A.htm

Έλαβα mail πως ξεκίνησε και σήμερα έφτασε στα χέρια μου με courrier.

Ανοίγω το άσπρο κουτί και βλέπω την κάρτα + 1 αντάπτορα από 6πινο σε 2 4πινα, μέχρι εδώ οκ.

Σχόλια:

1η φορά είδα σε κουτί κάρτα χωρίς αντιστατική συσκευασία, απλά με ένα πλαστικό σακουλάκι διπλωμένο

κάτω από την κάρτα, σαν πάνα-βρακάκι, για να προστατεύει μάλλον το κουτί εκεί που το ακουμπάει η κάρτα.

Η κάρτα είναι σαφώς και πέραν αμφιβολίας μεταχειρισμένη, (γρατσουνιές, σημάδια στους ανεμιστήρες, κ.λπ.)

και όχι απλά ένα bulk προϊόν χωρίς συνοδευτικά.

Έχει εγκατεστημένο πάνω της το Accelero TWIN TURBO PRO της Arcting Cooling.

http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?mID=379&cPath=2

Το καλύτερο όμως είναι πως η πλακέτα της κάρτας είναι λυγισμένη σε ανησυχητικό βαθμό,

λόγω κακής-λανθασμένης εγκατάστασης του συστήματος ψύξης ίσως?

Δεν τόλμησα μέχρι τώρα ούτε καν να την εγκαταστήσω αλλά την έβαλα όμορφα και ωραία στο κουτί της,

αυτή τη φορά μέσα στο σακουλάκι.

(Εννοείται πως η κάρτα θα επιστραφεί και θα ζητηθεί επιστροφή χρημάτων.)

Link to comment
Share on other sites

Αυθεντικά ΧΡ με 10€ και ο δίσκος δώρο? μακάρι να έχω την ίδια τύχη!!!

Μπα... Windows έχει - έτσι φαίνεται - αλλά μου την έκανε την λαδιά το Πλαίσιο ή μάλλον ποιο σωστά, κάποιος από το Πλαίσιο. Ενώ η επιβεβαίωση στο mail έλεγε ότι θα πηγαίνανε στο κατάστημα Περιστερίου δύο δίσκοι, ενώ και στο κατάστημα είδαν ότι θα έπρεπε να παραλάβουν δύο δίσκους, τελικά μέσα στο κουτί υπήρχε μόνον ένας. Τώρα αν δεν ανοίγαμε το κουτί στο κατάστημα να διαπιστώσουμε ότι ο ένας δίσκος έλειπε και αν στο ταμείο χτυπάγανε και τους δύο δίσκους, πως θα αποδείκνυα ότι δεν είμαι ελέφαντας;

Η πλάκα είναι ότι όταν ήρθα σπίτι η ιστορία είχε και συνέχεια διότι είχα πάρει και έναν τρίτο 2,5άρη. Μάλλον κάτι θα ήξερα. Λοιπόν. Είναι άλλο μοντέλο! Κάποιος έχει βάλει λάθος κωδικό στο αυτοκολλητάκι και στην απόδειξη φαίνεται άλλο μοντέλο από αυτό που είναι πραγματικά. Τουλάχιστον φαίνεται καλύτερος δίσκος, αλλά αν χρειαστεί μελλοντικά αντικατάσταση με περιμένει μια μικρή περιπέτεια....

Τι να πεις; Ενώ είχα και τηλεφωνική και μέσω mail επιβεβαίωση για 3 δίσκους, τελικά το αποτέλεσμα ήταν να βρεθεί μόνο ο ένας, ο δεύτερος να είναι άλλο μοντέλο και ο τρίτος αγνοούμενος!!!!:alien:

Link to comment
Share on other sites

Είμαι δυστυχώς μέρος του "urban legend".

Παρήγγειλα την παρακάτω 4890 (τότε υπήρχε η επιλογή για αγορά από internet) στα 90€.

http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/Conenct3D-VGA-PCI-X-Conenct3D-4890-1GB-HDMI-DF-C3D-H4890-1GD5E-HDMI.htm

Η κάρτα στην περιγραφή της ανέφερε πως ήταν bulk και είχε 2 χρόνια εγγύηση από Plaisio.

(Ούτε εκθεσιακό κομμάτι έγραφε, ούτε προϊόν stock house)

Η περιγραφή ήταν ακριβώς όπως σε αυτή εδώ:

http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/SVGA/PowerColor-4890-SVGA-PCI-Express-1GB-LF-R79FA-TI3A.htm

Έλαβα mail πως ξεκίνησε και σήμερα έφτασε στα χέρια μου με courrier.

Ανοίγω το άσπρο κουτί και βλέπω την κάρτα + 1 αντάπτορα από 6πινο σε 2 4πινα, μέχρι εδώ οκ.

Σχόλια:

1η φορά είδα σε κουτί κάρτα χωρίς αντιστατική συσκευασία, απλά με ένα πλαστικό σακουλάκι διπλωμένο

κάτω από την κάρτα, σαν πάνα-βρακάκι, για να προστατεύει μάλλον το κουτί εκεί που το ακουμπάει η κάρτα.

Η κάρτα είναι σαφώς και πέραν αμφιβολίας μεταχειρισμένη, (γρατσουνιές, σημάδια στους ανεμιστήρες, κ.λπ.)

και όχι απλά ένα bulk προϊόν χωρίς συνοδευτικά.

Έχει εγκατεστημένο πάνω της το Accelero TWIN TURBO PRO της Arcting Cooling.

http://www.arctic-cooling.com/catalog/product_info.php?mID=379&cPath=2

Το καλύτερο όμως είναι πως η πλακέτα της κάρτας είναι λυγισμένη σε ανησυχητικό βαθμό,

λόγω κακής-λανθασμένης εγκατάστασης του συστήματος ψύξης ίσως?

Δεν τόλμησα μέχρι τώρα ούτε καν να την εγκαταστήσω αλλά την έβαλα όμορφα και ωραία στο κουτί της,

αυτή τη φορά μέσα στο σακουλάκι.

(Εννοείται πως η κάρτα θα επιστραφεί και θα ζητηθεί επιστροφή χρημάτων.)

φιλε μην δεχτεις πιστωτικο παρα μονο λεφτα.ψαχνουν για κοροιδα να ξεφορτωθουν την σαβουρα που τους εχει μεινει μεσω πιστωτικων:tomato:

Link to comment
Share on other sites

Γιατί το boss o Jerald δεν πληρώνει τους κουτοπόνηρους πωλητοτεχνικούς του ,με τη στοκαδούρα που έχει ξεμείνει?? Έτσι θα ξεστοκάρει πολλά μπάζα,θα γλυτώσει πολλούς μισθούς και ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ...:giveup:...ετσί κι'αλλιώς για ''εσωτερική κατανάλωση πήγανε όλα... :tongue:

ΥΓ.Μπορεί να απέτυχε παταγωδώς το ''κολπάκι'' και να μην αυξήθηκαν οι πωλήσεις ,σίγουρα όμως ανέβηκε ο όγκος δουλειάς του νομικού τμήματος;)

ΥΓ2.Πλέον η κλασική φράση ''το άλλο με το Τοτό το ξέρεις?'' μετατράπηκε σε ''το άλλο με το Πλαίσιο το ξέρεις?''...

ΥΓ3.Όταν στο πλαίσιο έβρεχε προσφορές εγώ κρατούσα ομπρέλα :wall:

ΥΓ4.Όπου ακούς πολλά ξεστοκαρίσματα κράτα μικρό καλάθι...

Link to comment
Share on other sites

Παραγγειλα ενα ζευγαρι ddr2 geil και περνουσε ο καιρος και στο τουνελ

γιοκ φως.Οπωτε περασα μια μερα απο το καταστημα της Καλαμαριας και ειπα να ρωτησω τι γινεται

με την παραγγελια.Προς εκπληξη μου ο φανταστικος υπαλληλος με ειπε οτι ειχε εκει ενα σετ .

Τις πηρα και φευγοντας τον ρωτησα με την παραγγελια τι θα γινει και η απαντηση του

ηταν "οταν ερθουν θα τις δωσω σε καποιον αλλον".Φυσικα η παραγγελια ειναι ακομα σε εξελιξη :haha:.

Υπάρχουν και χειρότερα...

Τρέχει παραγγελία εδώ και λίγους μόνο μήνες (6-7) για τις συγκεκριμένες μνήμες, οι οποίες παρουσιάζονται πάλι δήθεν διαθέσιμες.

2η παραγγελία οι CELLSHOCK που εμφανιζόντουσαν διαθέσιμες για παραγγελία μέσω internet, μου επιβεβαίωσαν πως υπάρχουν και μάλιστα πως τις έστειλαν στο κατάστημα που τους υπέδειξα περίπου 2 εβδομάδες τώρα. Έκανα την παραγγελία, πήγα στο κατάστημα για την παραλαβή την επομένη που θα είχαν θεωρητικά φτάσει αλλά δεν τις έβρισκαν. Μου αντιπρότειναν δε κάποιες άλλες (εμφανώς ταλαιπωρημένες), με χειρότερα χαρακτηριστικά και σε υψηλότερη τιμή.

Last but not least, τρέχει (και δε φτάνει) ακόμα μία παραγγελία RAM της TeamGroup, αλλά είναι και αυτή ακόμα πρώιμη δεν έχει κλείσει ούτε μήνα. Όταν ωριμάσει πάνω στο χρόνο (ή στη διετία) θα δοκιμάσουμε να την παραλάβουμε...

Στο Πλαίσιο θα ξαναπάω όταν ολοκληρωθούν αυτές οι αγορές.

Μέχρι τότε απλά

αγαπάμε πλαίσιο, αγαπάμε μουφα προσφορές, ΑΓΑΠΑΜΕ EMAIL ΑΚΥΡΩΣΗΣ.... :banging:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ πως ένα τέτοιο thread έχει φτάσει τις 12 σελίδες ήδη. Πρόκειται για μια γνωστή, κλασική, παπάτζα του Πλαισίου (και όχι μόνο), που παίζει-μη σου πω και 10 χρόνια. Τέτοια πρεμούρα μπορώ να την αποδώσω μόνο στο σπάσιμο του λιγούρη ή του τρομερά εθισμένου.

Είπαμε, απατεωνιά - ξεκολλάτε :giveup:

Link to comment
Share on other sites

άλλο το να γκρινιάζουμε για την οργάνωση και την ανανέωση του site όσο αφορά τις προσφορές και άλλο να θεωρούμε ότι δεν υπήρξαν καν... μη λέμε ό,τι να'ναι επειδή δεν πρόλαβαν όλοι...

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι παιδιά. Κι' εγω έγραψα ότι τσίμπησα μια μητρική και ενα στικάκι μνήμη.

Και ο crmaris απ' ότι θυμάμαι πήρε τις κάρτες, και ο yanni νομίζω πήρε κάτι, όπως και άλλα παιδιά αν ψαχτεί προς τα πίσω το thread.

Το ότι το site είναι μπάχαλο με τις διαθεσιμότητες και το ότι είχα κάποιους πραγματικά σουρεάλ διαλόγους σε τηλεφωνικές επικοινωνίες με το κατάστημα είναι άλλο θέμα.

Οι προσφορές (ή μάλλον το ξεστοκάρισμα) υπάρχουν κανονικά, απλά δε γίνεται να προλάβουν όλοι.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν κάποια πραγματάκια, απλά πολλά ή δεν υπάρχουν επειδή τα έχουν δώσει ή δεν υπήρξαν ποτέ και είναι λάθη του συστήματος όσον αφορά την διαθεσιμότητα ή είναι απλά πράγματα που δεν είναι για μας γενικότερα αλλά μόνο για έναν. Να σας εξηγήσω το τελευταίο. Έχω παρατηρήσει ότι όταν παραγγέλνεις κάτι online και αυτό αποστέλλεται στα καταστήματα αμέσως στο σύστημα φαίνεται ως διαθέσιμο στο τάδε κατάστημα παρόλο που στο εν λόγω κατάστημα βρίσκεται διότι κάποιος το έχει παραγγείλει και είναι να πάει να το πάρει. Η μόνη περίπτωση να πάρετε ένα τέτοιο προϊόν είναι κάποιος υπάλληλος να πάει και να το πάρει από την αποθήκη με τις παραγγελίες και να το πάει στον σχετικό πάγκο. Μην πείτε ότι δεν συμβαίνει αυτό διότι μια 3650 που είχα παραγγείλει την βρήκαμε όχι στην αποθήκη του καταστήματος, αλλά στον πάγκο που πουλάει hardware. Ειλικρινά δεν ξέρω τι θα είχε γίνει αν δεν την είχα προλάβει και είχε πουληθεί...

Link to comment
Share on other sites

Έχω παρατηρήσει ότι όταν παραγγέλνεις κάτι online και αυτό αποστέλλεται στα καταστήματα αμέσως στο σύστημα φαίνεται ως διαθέσιμο στο τάδε κατάστημα παρόλο που στο εν λόγω κατάστημα βρίσκεται διότι κάποιος το έχει παραγγείλει και είναι να πάει να το πάρει.

100% αληθές.

Και εδω είναι το σουρεάλ που έλεγα.

Το τάδε προϊόν που φαίνεται ως διαθέσιμο προς αγορά μόνο από το κατάστημα και δε σου επιτρέπει το site να το αγοράσεις διαδικτυακά, είναι στην ουσία μια διαδικτυακή παραγγελία:suicide: άλλου πελάτη που έχει ζητήσει να το παραλάβει από το συγκεκριμμένο κατάστημα.

Τους φουκαράδες που δεν τηλεφωνούν σκέφτομαι και γράφουν άσκοπα χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ απορώ πως ένα τέτοιο thread έχει φτάσει τις 12 σελίδες ήδη. Πρόκειται για μια γνωστή, κλασική, παπάτζα του Πλαισίου (και όχι μόνο), που παίζει-μη σου πω και 10 χρόνια. Τέτοια πρεμούρα μπορώ να την αποδώσω μόνο στο σπάσιμο του λιγούρη ή του τρομερά εθισμένου.

Είπαμε, απατεωνιά - ξεκολλάτε :giveup:

Δεν είναι πρεμούρα φίλε. Συζήτηση κάνουμε και κατάθεση προσωπικών εμπειριών σε ένα φόρουμ που ασχολείται με τεχνολογικά θέματα και συν τοις άλλοις, το Πλαίσιο είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων πληροφορικής στην Ελλάδα αν δεν απατώμαι. Δεν γίνεται να ψωνίζουν καθημερινά επιχειρήσεις, πελάτες λιανικής, φίλοι και γνωστοί μας και να μην μιλάμε για αυτά που συμβαίνουν. Στο συμφέρον του καταναλωτή είναι η ύπαρξη του τόπικ και γιατί όχι να μην φτάσει και στα αυτιά των υπευθύνων του Πλαισίου ώστε να βελτιώσουν το προϊόν και τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Οταν κάθε χρόνο έχει εκπτώσεις η αγορά σε όλα τα είδη και τρέχει ο κόσμος να ψωνίσει στα μάτια σου είναι κάτι λιγούρηδες που τρέχουν ή εθισμένοι στο shopping; Μήπως δεν έχουν την οικονομική άνεση και αναγκάζονται να επιλέγουν την πιο συμφέρουσα προσφορά για τις ανάγκες τους;

Τι συζητάμε τώρα..

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι πρεμούρα φίλε. Συζήτηση κάνουμε και κατάθεση προσωπικών εμπειριών σε ένα φόρουμ που ασχολείται με τεχνολογικά θέματα και συν τοις άλλοις, το Πλαίσιο είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων πληροφορικής στην Ελλάδα αν δεν απατώμαι. Δεν γίνεται να ψωνίζουν καθημερινά επιχειρήσεις, πελάτες λιανικής, φίλοι και γνωστοί μας και να μην μιλάμε για αυτά που συμβαίνουν. Στο συμφέρον του καταναλωτή είναι η ύπαρξη του τόπικ και γιατί όχι να μην φτάσει και στα αυτιά των υπευθύνων του Πλαισίου ώστε να βελτιώσουν το προϊόν και τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Οταν κάθε χρόνο έχει εκπτώσεις η αγορά σε όλα τα είδη και τρέχει ο κόσμος να ψωνίσει στα μάτια σου είναι κάτι λιγούρηδες που τρέχουν ή εθισμένοι στο shopping; Μήπως δεν έχουν την οικονομική άνεση και αναγκάζονται να επιλέγουν την πιο συμφέρουσα προσφορά για τις ανάγκες τους;

Τι συζητάμε τώρα..

συμφωνώ μαζί σου απόλυτα, πολύς κόσμος παλεύει να κάνει το χόμπυ του όσο πιο οικονομικά μπορεί, όπως πολύς κόσμος προσπαθεί να ντυθεί στις εκπτώσεις. Δεν υπάρχει δικαιολογία για την ταλαιπωρία του καταναλωτή με ψευδείς και κούφιες προσφορές.....

Link to comment
Share on other sites

Τέτοια πρεμούρα μπορώ να την αποδώσω μόνο στο σπάσιμο του λιγούρη ή του τρομερά εθισμένου.

Είπαμε, απατεωνιά - ξεκολλάτε :giveup:

Δηλαδή ο οικονομικά μη ευκατάστατος που χάρηκε γιατι θα αναβαθμίσει τον p4 του δεν υπάρχει στη λίστα σου??....και για σκέψου λίγο πόσους έχεις προσβάλει μέχρι τώρα με τους γεια σου χαρακτηρισμούς σου.....αλλά 'ντάξει....πίσω από μια οθόνη ότι νάναι.....

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή ο οικονομικά μη ευκατάστατος που χάρηκε γιατι θα αναβαθμίσει τον p4 του δεν υπάρχει στη λίστα σου??....και για σκέψου λίγο πόσους έχεις προσβάλει μέχρι τώρα με τους γεια σου χαρακτηρισμούς σου.....αλλά 'ντάξει....πίσω από μια οθόνη ότι νάναι.....

Πρώτον, δεν αναφέρθηκα σε κάποιον προσωπικά.

Δεύτερον, για να απαντήσω σε κάποιον που το ανέφερε παραπάνω, ναι πηγαίνω στις εκπτώσεις, αλλά δε με πιάνει και κατάθλιψη να γκρινιάζω ένα μήνα στα forum επειδή δεν πέτυχα μια προσφορά, η οποία λίγο-πολύ είναι γνωστό ότι είναι μούφα.

Τρίτον, οικονομικά μη ευκατάστατος και υπογραφή συστήματος 2000ευρώ+ δεν πάνε μαζί. Σε κανα άλλο φόρουμ ίσως, αλλά εδώ οι περισσότεροι δεν πεινάνε κιόλας...

υσ. και μπροστά από την οθόνη πάλι το ίδιο θα έλεγα. Γιατί, παίζει να με κάνανε ντα άμα τους έλεγα να ξεκολλήσουν από τις πουστιές του κάθε Πλαισίου και τον υπερκαταναλωτισμό ;

Link to comment
Share on other sites

Πρώτον, δεν αναφέρθηκα σε κάποιον προσωπικά.

Κάνεις τα κλασικά δύο λάθη που κάνουν πολλοί στα φόρα. Πρώτον μπουκάρεις - sorry για την έκφραση αλλά μόνο αυτή μου ταιριάζει - σε μια συζήτηση με σκοπό να κάνεις τι; να ανοίξεις τα μάτια σε όλους τους άλλους; να τους δείξεις το φως το αληθινό; Και δεύτερον, όπως λες, δεν προσβάλλεις κάποιον συγκεκριμένα, αλλά όλους διότι γενικεύεις. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από το να γενικεύεις.

...και βέβαια στην προσπάθειά σου να διευκρινήσεις το πρώτο σου post συνεχίζεις, όχι μόνο με γενικεύσεις του τύπου "αλλά δε με πιάνει και κατάθλιψη να γκρινιάζω ένα μήνα στα forum" αλλά και με σχόλια που πλέον έχουν συγκεκριμένο αποδέκτη "οικονομικά μη ευκατάστατος και υπογραφή συστήματος 2000ευρώ+ δεν πάνε μαζί".

Link to comment
Share on other sites

Συγκεκριμένο αποδέκτη; Δεν είναι ξέρεις ένας και δύο σε αυτό το forum αυτοί με φραγκάτα συστήματα.

Δε γενίκευσα, αλλά χαρακτήρισα τη νοοτροπία. Τώρα άμα θεωρείς ότι σε αφορά άμεσα και θίχτηκες και προσπαθείς για αυτό να μου αποδώσεις κακή πρόθεση κλπ. οκ. Και αυτό γνωστό παράπτωμα στα fora.

Και στο κάτω κάτω δεν ανέφερα και κάτι που δε γνωρίζουν ή δε βιώνουν οι περισσότεροι ενδιαφερόμενοι για τέτοιες "προσφορές".

Τώρα, άμα θέλετε να κάνετε σίριαλ την ανευθυνότητα και την έλλειψη επαγγελματισμού του ελληνάρα επιχειρηματία, λες και ζείτε στη Σουηδία και σας φαίνεται και πρωτόγνωρο, και να αναμασάτε στην ουσία πανομοιότυπα posts για τα προφανή, be my guest.

Δε θα σας απαγορέψει εννοείται και κανένας να περιμένετε τέτοια φοβερά deals - σιγά μην τσακωθούμε κιόλας...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.