Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

[MENTION=432]dellman[/MENTION] πηρα τηλ στα κεντρικα και αφου περιμενα κανα τεταρτακι

με ειπανε οτι δεν μπορουν να κανουν κατι και ειναι στο χερι του υπευθυνου service

και του υπευθυνου καταστηματος.Αυτος απο το τηλεφωνο με ειπε οτι δεν μπορει

να κανει κατι και οταν ζητησα καποιον/α αλλο/η με ειπε οτι δεν υπαρχει καποιος αλλος

που μπορει να με βοηθησει στο προβλημα μου.

Καλαμαρια καταστημα ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION]

Φρόντισε να πας όμως αύριο, διότι με τους δίσκους κάνουν την εξής ιστορία ,χωρίς να σε ρωτήσουν στέλνουν τους bad δίσκους στα κεντρικά και μετά σου λένε ιστορίες του στύλ δεν μας ενημερωσάτε και προσπαθούν με πλάγιο τρόπο να δεχτείς το πιστωτικο..

Όσο για λεφτά δεν έχουν δικαιώμα να σου ζητήσουν.

Γενικά

Με τους δίσκους επειδή είχα πρόσφατα πρόβλημα και εγώ με 2 δίσκους , εναν 2.5αρη και έναν 3.5αρη και ενώ υπήρχαν οι ακριβώς ίδιοι δίσκοι στο σαίτ αλλά αφότου έγιναν οι πλημμύρες τους άλλαξαν τον κωδικό πλαισίου οπότε σου λεν δεν υπάρχει αντίστοιχο προϊόν. Όταν μου πάσαραν το πιστωτικό επειδή υπάρχει το θέμα με τις τιμές ,ο υπέυθυνος του καταστήματος του Mall ανέφερε αυτολεξι "το πιστωτικό είναι απόλυτα νόμιμή διαδικασία ως κάλυψη εγγύησης" , όταν ανέφερα την αναρτημένη εγγύηση που υπάρχει στο σαιτ τους που αναφέρει ότι είναι υποχρεωμένοι σε αντικατάσταση προϊόντος άρχισε να λέει ότι αυτό ισχύει αλλά στους πλήρες κανόνες της εγγύησης αναφέρεται και το πιστωτικό. Προσωπικά δεν μπόρεσα να αποκομίσω το επίσημο έγγραφο της εγγύησης , το οποίο επικαλέστηκε. :fist:

Αν υπάρχει κάποιος δικηγόρος μεταξύ μας που έχει όρεξη να το κυνηγήσει να πάρει το έγγραφο θα είχε ενδιαφέρον.

[MENTION=432]dellman[/MENTION]

Στην ίδια συνομιλία με τον κύριο Χ. ανέφερε ότι οι ίδιοι δεν ασχολούνται με rma όταν τους πάς τον δίσκο οπότε δεν μπορούν να σου κάνουν αυτοί rma. Αυτό το οποίο κάνουν είναι ότι στην επόμενη παραγγελία δίσκων η εταιρία τους δίνει αντίστοιχη πίστωση χρημάτων σύμφωνα με τις τιμές τελευταίας παραγγελίας.

Link to comment
Share on other sites

Οι δίσκοι στέλνονται στην εταιρία , αλλά όχι ως rma όπου δηλαδή σου στέλνει αντικατάσταση. Αντ'αυτού με τα τιμολόγια προμήθευσης επιστρέφεται και πιστώνεται στην εταιρία

Υπάρχουν και περιπτώσεις με μνήμες που γίνεται πραγματικα rma και επιστρέφει προϊόν , αλλά σε δίσκους δεν το συνηθίζουν από όσο ξέρω. Σαν πολιτική μεταξύ εταριών γενικά έχει λογική δεδομένο ότι κάτι παρόμοιο ισχύει σε άλλα καταστήμα με οικιακές μικροσυσκευές κλπ . Αρκεί μόνο να σκεφτέι κανείς ότι όταν γυρνόυσα πιο παλιά με την 5ετη εγγύηση δίσκο και μας έδινα τον καινούργιο δεν έχει νόημα για το κατάστημα να έρθει ένας 60γίγα όταν πουλιούνταν οι 750γίγα,τώρα η δικια μου αμφιβολία είναι ως προς το σε τι τιμές πιστώνει η εταιρία ειδικά σήμερα που οι τιμές είναι στο θεό. Μηπώς τελικά στο πλαισιο πιστώνεται ο δίσκος 100 ευρώ και σε μας δίνουν πιστωτικό στην τελευταία τιμή αγοράς.

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=3128]2cpu[/MENTION]

εγω θα προτεινα να μην τους κανεις την χαρη

και μαλιστα επειδη κουβαλιεσαι απομακρυα,στην θεση σου,οταν θα ξαναπηγαινα θα εκανα λιγο φασαρια επικαλουμενος και αυτο

και δεν τηρουν τους ορους της εγγυησης και θα τους κανεις χαρη?

και ο αγιος φοβερα θελει πολλες φορες

αν ημουν στην θεση σου,δεν θα επεστρεφα σπιτι μου χωρις καινουριο δισκο παντως...

Link to comment
Share on other sites

Από την μεριά του πελάτη δεν υπάρχει λογική στο θέμα των δίσκων. Το παρατραβάνε στο Πλαίσιο για τον Χ,Υ λόγο και στο τέλος θα τους γυρίσει μπούμερανγκ. Τώρα αν από οικονομικής άποψης έχει λογική για το κατάστημα δεν ξέρω, αλλά ούτε και πιστεύω δικαιολογεί την όλη κατάσταση. Εκτός και αν η αποστολή δίσκων που αποδεδειγμένα έχουν αγοραστεί από το Πλαίσιο για RMA θα κατέστρεφε οικονομικά το τελευταίο. Στην τελική αν το κατάστημα λαμβάνει recertified δίσκους που αδυνατεί να πωλήσει ως καινούριους ας δίνει αυτή την αυτονόητη δυνατότητα στον πελάτη να περιμένει έστω και με 3-4 βδομάδες καθυστέρηση τον recertified.

Στείλε ένα mail με την φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει στο site του πλαισίου. Μπορεί να σου απαντήσουν διαφορετικά από ότι στο τηλέφωνο.

Link to comment
Share on other sites

ακόμα το ίδιο σμαράγδι είναι στο service στο πλαίσιο καλαμαριάς?

και γω θα συμφωνησω με τους προλαλήσαντες. Δε σε νοιαζει αν πνίγηκαν τα εργοστάσια, εσυ δισκο εχασες δίσκο θα λάβεις

Link to comment
Share on other sites

μη παρεις το δισκο απαιτησε νεο δισκο

αλλιως καταγγελια παντου και φυσικα μιλα με τα κεντρικα

πυλαια καλαμαριά η κέντρο?

Φίλε Dellman δεν τους καίγεται καρφάκι, όλα αυτά που λες τα έκανα εγώ, η περίπτωση μου είναι παραπάνω, και δεν συνέβη τίποτα.

Είναι ξεκάθαρο ότι έχει πέσει οδηγία από τον μουστάκια οπότε είναι με τις ευλογίες του και δεν τους νοιάζει.

Για να καταλάβετε πέρυσι από όσα ξέρω είχαν στο παθητικό τους περίπου 1 μύριο € από RMA'S και φέτος μετά βίας έκλεισαν στις 100.000€, αυτό τους νοιάζει μόνο.

Μέχρι τώρα εις γνώσιν μου πλήρωνα ενα premium στην τιμή για το καλό service, από εδώ και πέρα skroutz και την πιο φθηνή τιμή, απλά θα επιλέγω brands που έχουν καλό RMA SUPPORT όπως η Corsair.

Εγώ το έχω πάρει απόφαση και πλέον ούτε το παραμικρό από το π... και μαζί μου άλλοι 100.

Μόνο έτσι ίσως καταλαβουν το λαθος που κανουν.....................

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γιατί πιστεύω ότι ο μουστάκιας δε ξέρει τι γίνεται ....

και αρκετα με το off topic

Ακόμα και έτσι να είναι που δεν το πιστεύω, καλό θα είναι να μάθει γρήγορα.............

Link to comment
Share on other sites

Eγω θα σας πω τι μου ειπαν χθες που πηγα μια 6850 στο καταστημα κεντρου θεσσαλονικης οτι θα την δουνε και μετα θα παει στα κεντρικα στην αθηνα (σε "εξιδικευμενο" vga service οπως μου ειπε ο τεχνικος εκει ) και οταν τον ρωτησα για πιο λογο γινετε αυτο μου λει οτι πλεον τα τοπικα servιce θα ειναι περισσοτερο για τα ματια του κοσμου

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μονοι τους δεν προκειται να σου δωσουν σκληρο η πιστωτικο στην τιμη αγορας,αυτο ειναι δεδομενο κατα 99%.πας ριχνεις φωνες ινκα κτλ για να κανεις δουλεια.εγω στη θεση σου 2cpu,θα πηγαινα και θα ελεγα,"εχετε δισκο παρομοιων επιδοσεων-δωστε μου τον,η αλλιως πιστωτικο με οτι λεει στην αποδειξη αλλιως φευγω τωρα και παω ινκα για καταγγελια".-

Link to comment
Share on other sites

μα το προβλημα στην προκειμενη περιπτωση ειναι πως θελουν αν του δωσουν πιστωτικο στην αναγραφομενη τιμη , γιατι ετσι τους συμφερει περισσοτερο απο το να αντικαταστισουν τον δισκο με αλλον ή απο το να στειλουν τον χαλασμενο αυτοι,αφουη τιμη αγορας του δισκου ειναι στο 1/3 απο οσο κοστιζει τωρα...

κατι που δεν θα εκαναν στην αντιστροφη περιπτωση ομως..

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τις καταγγελίες στο ΙΝΚΑ. Γνωρίζει κανείς αν τελικά πέφτει κανένα πρόστιμο στα μαγαζιά που καταγγέλονται; Δλδ το Πλαίσιο, E-shop κλπ έχουν πληρώσει κανένα πρόστιμο ή τζάμπα πάει η καταγγελία;

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τις καταγγελίες στο ΙΝΚΑ. Γνωρίζει κανείς αν τελικά πέφτει κανένα πρόστιμο στα μαγαζιά που καταγγέλονται; Δλδ το Πλαίσιο, E-shop κλπ έχουν πληρώσει κανένα πρόστιμο ή τζάμπα πάει η καταγγελία;

Πριν 3 χρονάκια που είχα κάνει καταγγελία στην ΓΓΚ για το e-shop η εκεί υπάλληλος με είχε πρήξει για το τι καλός άνθρωπος είναι ο υπεύθυνος του e-shop και για το ότι αν κάνω λίγο υπομονή θα βρεθεί λύση.

Link to comment
Share on other sites

μα το προβλημα στην προκειμενη περιπτωση ειναι πως θελουν αν του δωσουν πιστωτικο στην αναγραφομενη τιμη , γιατι ετσι τους συμφερει περισσοτερο απο το να αντικαταστισουν τον δισκο με αλλον ή απο το να στειλουν τον χαλασμενο αυτοι,αφουη τιμη αγορας του δισκου ειναι στο 1/3 απο οσο κοστιζει τωρα...

κατι που δεν θα εκαναν στην αντιστροφη περιπτωση ομως..

Τοτε πολυ απλα επιμενει στην αντικατασταση...ριχνει και μια καταγγελια ετσι για το καλο.

Link to comment
Share on other sites

Πριν 3 χρονάκια που είχα κάνει καταγγελία στην ΓΓΚ για το e-shop η εκεί υπάλληλος με είχε πρήξει για το τι καλός άνθρωπος είναι ο υπεύθυνος του e-shop και για το ότι αν κάνω λίγο υπομονή θα βρεθεί λύση.

χαλια ελληνικα...:clap:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.