Jump to content



Plaisio και (απαράδεκτη) συμπεριφορά προς πελάτες


crmaris

Recommended Posts

το'χω ήδη αντικαταστήσει με ένα κινέζικο μάρκα μ'έκαψες (120€ μαζί με μεταφορικά και διπλή μπαταρία/διπλό φορτιστή) απλά θέλω να δώ ερασιτεχνικά μήπως μπορώ να βρώ μια μητρική να εξασκηθώ στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Δεν νομίζω να ισχύει αυτό, προ λίγων μηνών πήρα το δικό μου λαπτοπ ACER 5745G και σκέφτομαι αν ειναι να επεκτείνω την μονοετή εγγύηση για άλλους 12 μήνες που μου πρότειναν. τότε που το πήρα βρήκα μονο ένα πανάκριβο lenovo με τα στοιχεία που ήθελα, που είχε 2 χρόνια εγγύηση.

tromaktiko: Εγγύηση προϊόντων στην Ευρωπαϊκή Ένωση

Στο PDF δες το αρθο 5

l_17119990707el00120016.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply
Εγώ θα ήθελα να μάθω πως προσλαμβάνουν τους τεχνικούς.

Θα σου πω την εμπειρια μου πριν πριν κανα 3αρι χρονια που ειχα κανει αιτηση για τεχνικος.

Με βαλανε πισω απο το παγκο, με ενα μηχανημα δηθεν πελατη που ειχε προβλημα και δε ξεκιναγε.

Το μηχανημα μεταξυ ειχε Pentium 3 1GHz , ddr ενω η μητρικη επερνε sdram (απλα ειχαν σφηνωσει τα dimmακια) και ΑT τροφοσοτικο 30τιας βαρους 50γραμμαριων το οποιο ηταν με ανταπτορα στην atx υποδοχη της μητρικης.

Αφου λοιπον, αλλαξα dimm (ομολογω οτι μου εδωσαν αμεσως τα sdram που ζητησα), και αφου εβαλα εαν κανονικο atx τροφοδοτικο, το μηχανημα αρνιοταν να ξεκινησει.

Βγαζω ψυχτρα βλεπω τον επεξεργαστη (P3 1Ghz) κοιταζω το μοντελο της μητρικης, κοιταζω το μοντελο της μητρικης, ψαχνω google και ναι η μητρικη φυσικα και ΔΕΝ τον υποστηριζε, η μητρικη ειχε το παλιο καλο 440BX καποια soltek.

Μετα πολλα και αφου ενοιωσα ηληθιος αφου ηταν πλεον φανερο οτι το μηχανημα το στησανε αυτοι και καλα για εμας τους υποψηφιους, λεω στον επιβλεπον τεχνικο αυτο ηταν πελατη και δουλευε? μου απανταει ναι, ρωταω το διευθυντη ο οποιος ειναι ακομα εκει την ιδια ερωτηση και φυσικα μου εδωσε την ιδια καταφατικη απαντηση.

Απανατω και στους δυο οτι ηληθιος δεν ειμαι, οτι εαν μου φερουν το πελατη που το ειχε τοτε εγω θα του παρω καινουργιο μηχανημα, τους ευχαριστησα και τους αποχαιρετησα αποσυροντας την αιτηση μου.

Δυο εβδομαδες μετα ειχαν προσλαβει καινουργιο τεχνικο, τον οποιο και εντελως τυχαια γνωριζα και η σχεση του με τους υπολογιστες ηταν τοση (λεω ηταν γιατι ελπιζω να εμαθε στη πορεια) οση και εμενα με την αεροναυπηγικη, καμια επαφη.

Ελπιζω να καλυψα οσο μπορουσα :p

Link to comment
Share on other sites

Και γιατί ρε αγόρι μου δεν έκατσες και παιδευόμαστε με άτομα σαν τον γνωστό σου; (no offence :...:)

γιατι ρε φιλε, εαν με κοροιδευουν και περιμενουν προβατο ΠΡΙΝ αρχισω τη δουλεια τι πιθανοτητες ειχα να μη γινω, θελοντας ή μή, σαν αυτους που ξερουμε ολοι τωρα ;

Link to comment
Share on other sites

και για μενα ειναι Μαριε εφοσον αυτος που θα κοροιδευε τους πελατες θα ειμαι εγω.

προτιμω να εχω αξιοπρεπεια, δουλεια δοξα το Θεό, αξιος ειμαι, τεμπελης δεν ειμαι, βρηκα αλλου.

και εν τελη, δουλειες που δε μου προσφερουν ικανοποιηση υπαρχαν(ουν?) μπολικες, δε χρειαζεται να με βριζουν καθε φορα που θα λεω τα ποιηματα του καθε προσταισταμενου.

Link to comment
Share on other sites

Εγω ευτυχως τις αποφασεις για το τι λεω στους πελατες τις παιρνω μονος μου και δεν μου λενε τι να λεω...Αυτο ηταν πολυ σημαντικο γιατι δεν μπορω και εγω να λεω ψεμματα και παπαρολογιες...Εχεις δικιο.

Link to comment
Share on other sites

Αφού κράζετε όλοι θα κράξω κι εγώ λίγο.

Εγω είχα στείλει CV λίγο μετά το καλοκαίρι που ζητούσαν οδηγούς, πωλητές κτλ εστώ και για 4ώρο και με έγραψε κανονικά στα @@ της η εταιρεία αυτή. Ουτε καν απάντηση. "κύριε δεν γουστάρουμε ας πούμε"

Οταν δουλευα βέβαια στο Σύνταγμα και μετά στη Στουρνάρη αρκετά χρόνια πίσω περίπου 10 και με είχαν ΠΑΡΑΝ@ΜΑ με ωράριο 07.00 με 11.00 (μιας και οι εμπορικές οπως ορίζει ο νόμος λειτουγούν απο τις 9 και

μετά) αργησα 2 φορες. Χρειαζόμουν ενα λεωφορείο και ένα μετρο να πάω. Με έστειλαν αλλα δεν με πειράζει αυτό. Κατά τ'αλλα ανθρωποκεντρικός χαρακτήρας σου λέει.

Με πειράζει ο διευθυντής (που γνώριζε πως πχρειάζομαι 2 συγκ.) που ήταν τότε εκεί και με μια ειρωνεία μου λέει θα φύγεις. Τώρα έχει πάρει και προαγωγή. Να σαι καλά Τ......ο κόσμος ομως είναι μικρός.

Τα παιδιά στο Πλαίσιο δεν φταίνε. Φοβούνται για την θέση τους. Και σκ@τ@ να τους πουν να πουλήσουν και να πουν θα το κάνουν. Σαν εταιρεία είναι σοβαρή και αυστήρη. Αυτό είναι και καλό και κακό.

Σε κάποιες περιπτώσεις όμως ξεπερνάει λίγο το όριο. Αυτό το κοινωνικό status μερικών και καλα γ@μ@ω είμαι στέλεχος με αρρωσταίνει. Υπήρξε περιπτώση στη Στουρνάρη που Area Manager

ξεφτίλιζε κυριολεκτικά υπαλλήλους μπροστά σε πελάτες. Μια φορά είχε συμβεί και σε μένα αυτό απο εναν καραγκιόζη και εριστικό βλάχο. Απορώ πως δεν του είπα κάνα καντήλι να γίνουμε μπ@υρδέλο μπροστά στον κόσμο.

Αυτοί οι τύποι είναι για πάμπολλα μπουκέτα μέσα στη μούρη και μετά κουτουλιά στα καπάκια για επιδόρπιο.

Πάντως οφείλω να ομολογήσω οτι σε Μεταμορφωση (+Stockhouse) και Αλιμο είναι ΑΡΙΣΤΟΙ σε όλα τους. Ουτε κουραστικοί ούτε τπτ.

Χρειάστηκα RMA (CPU) και μου έδωσαν DEMO για να κάνω την δουλειά μου. Καφενείο πάντως σαν αλλες επιχειρήσεις δεν είναι και η καταβολή της μισθοδοσίας ήταν πάντα στην ώρα της.

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιες περιπτώσεις όμως ξεπερνάει λίγο το όριο. Αυτό το κοινωνικό status μερικών και καλα γ@μ@ω είμαι στέλεχος με αρρωσταίνει.

Καρκίνωμα φιλαράκι....μεγάάάάλο καρκίνωμα λέμε.....και τους συναντάς παντού......το χειρότερο δε είναι,οτι είναι τόσο πανίβλακες που νομίζουν οτι είναι και φυσιολογικοί.:triniti:

Link to comment
Share on other sites

Στην ζωή φίλε οτι κάνεις το λούζεσαι, ολα εδώ πληρώνονται και η μ@λ@κιες επιστρέφονται.

Θα την πάθουν κι αυτοί κάποια στιγμή. Θέμα χρόνου είναι. Αυτοί μπορεί να κάνουν τους μάγκες αλλα υπάρχουν και πιο μάγκες και πιο τρελλοί απο αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

im back !

Eντελει οπως ειχα πει εστειλα τον δισκο μονος στη μαμα εταιρεια.

Συσκευαστηκε οπως με ειπανε οταν βγηκε η εντολη RMA και εφυγε στις 26 του

μηνος με ΕΛΤΑ συστημενο στην Ιταλια μιας και εκει επελεξα να σταλει (εδινε χωρες την Ευρωπη που πιστευεις οτι ειναι ποιο κοντα default ειχε Ολλανδια).

Σημερα ελαβα το εξης e-mail (εν ολιγοις)

"1. Total Requested Quantity : 1

2. Total Clean Received Quantity : 1

3. Total Expected Not Received Qty : 0

4. Total Discrepant Quantity : 0

5. Total Return Unrepaired Quantity : 0

6. Total OOW Charges : 0.00

Dear Sir or Madam,

Your RMA (Return Material Authorization) Number is

Your Order Reference Number is

This document details the RMA as received. If there are any differences from the Order Acknowledgment, please amend your records accordingly.

If your Return Acknowledgment Line 5 shows the Total Return Unrepaired Quantity (RUR) greater than 0, then we have determined that your RMA includes products that are not covered by Seagate's warranty and Seagate has no obligation to replace these products. Your warranty claim for these products has therefore been rejected as invalid."

Εν αναμονη τωρα :fun:

Link to comment
Share on other sites

Λίγο άκυρο αλλά πολύ σχετικό...

Η ευγένια , τα παλαιά χρόνια εκτος της σωστής χρήσης της , δηλαδη να εκτιμας και να σέβεσαι τον άλλον , ήταν και ένας τρόπος να "βρίζεις" κάποιον δημόσια και καθώς πρέπει και όλα αυτά μέσα σε ενα κλίμα χαμογελαστων λέξεων...

Τα χρηματακια μας , τα δουλέψαμε μόνοι μας και κάθε άλλο παρά ευγενικός δεν ηταν ο τροπος που τα δουλέψαμε για να τα κερδισουμε...

Δυστηχώς στο κράτος που ζουμε με τα τραγελαφικα που γίνονται , το Πλαισιο και το κάθε Πλαίσιο ονειρεύεται πως είναι κράτος με δικούς του όρους και νόμους...

Το γέλιο είναι πως η φτώχια τρωει τον παρά , αλλά το Πλαίσιο το έχει πάει παραπέρα, δημιουργει και σχέσεις με το Service...

Ευγένια αυτοι?

Χαμόγελο εσυ!

Και αν σε ρωτησουν (αναμεσα στα αλλα , αν τα βρηκες όλα και αν σε εξυπηρετησαν),

"γιατι χαμο-γελάς" να τους πεις "επειδη είστε για κλάματα".

Link to comment
Share on other sites

[MENTION=5317]Seaside[/MENTION], αυτό που αναφέρεις το έπαθα και εγώ, έστειλα CV για 4 θέσεις και απάντηση = 0 ! μπλόφα ήταν; τι να πω..

Εκαναν μάλλον γκάλοπ. Σου λέει χάνουμε πελάτες. Για να δούμε μας φτάνουν οι υπάλληλοι αν τους κόψουμε κι άλλο. Εχουμε καμιά κάβα ?

Link to comment
Share on other sites

Έχω στείλει δεκάδες βιογραφικά στη ζωή μου για διάφορες δουλειές σχετικές με το ΙΤ σε πολλές εταιρείες.

Κάποιες δεν απάντησαν ποτέ, κάποιες με κάλεσαν μία ή κια δύο φορές για συνέντευξη και ακόμα περιμένω να μου απαντήσουν.

Μέχρι τώρα μόνο 2 εταιρείες μπήκαν στον κόπο να με καλέσουν και να μου απαντήσουν αρνητικά, έτσι κάνουν οι περισσότερες, δυστυχώς.

Από τι στιγμή δε που λαμβάνουν και εκατοντάδες βιογραφικά καθημερινά καταλαβαίνεται τί γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

έστειλα ένα πιτσιρικά απο τη δουλειά να μου πάρει ένα xbox360 controller ενσύρματο για το πισι.

με παίρνει τηλ. ο πιτσιρικάς και μου δίνει τον υπεύθυνο του τμήματος και τι μου λέει?

το controller αυτό που ζητάτε είναι για xbox360 και δεν κάνει για πισι. για πισι είναι το ασύρματο.

Απάντηση¨δικιά μου αφού έφαγα το σκάλωμα για 2 δευτ. "δεν πειράζει παιδάκι μου. εσύ δώσε το controller στον μικρό που έστειλα".

τραγική και άθλια επιχείρηση

Link to comment
Share on other sites

Εμενα σημερα μου επεστρεψαν το πισι φτιαχνοντας το υποτιθεται και το παρελαβα οπως ακριβως τους το δωσα... επισης εγραψαν πως εκανα και "update"!!! στην μητρικη αλλα δεν ειδα καποιο αλλο βιος, ειναι το ιδιο... Τζαμπα 25 ευρο για τον ελεγχο λες και μου τρεχουν τα λεφτα...

Κριμα, γιατι τοσα χρονια δεν ειχα κακο λογο για το πλαισιο .

Link to comment
Share on other sites

εφόσον δεν έκαναν τίποτα να πας να πάρεις τα λεφτά σου πίσω.

όσο θα συνεχίζετε να φέρεστε σαν πρόβατα στους μαγαζάτορες τόσο θάρρος θα τους δίνετε να κάνουν τα ίδια και χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.