Jaco Ιούνιος 3, 2011 #5861 Ιούνιος 3, 2011 6.30 εγερτήριο, 7.45 στην δουλειά, επιστροφή μόλις τώρα... ούτε χρόνο για επανάσταση δεν επιτρέπουν τα dead-lines... Αλεξάνδρα, σημείωσε σε παρακαλώ, αύριο 16.30 με 20.30 "Επανάσταση στο Σύνταγμα"...Κατάντια ρεεεε...
ΝTG Ιούνιος 3, 2011 #5862 Ιούνιος 3, 2011 Το αντίθετο της λογικής είναι η παραλογία όχι η παρόρμηση.Δεν είναι οπωσδήποτε παράλογη ενέργεια η παρορμητική. οχι ..ενταξει...δεν παω απο το λογικο στο παραλογο...(βεβαια για μερικους μπορει..αλλα οχι για μενα). Παρορμητικη ειναι η πιο σωστη λεξη...(τωρα ποσο παρορμητικη μπορει να ειναι μια ενεργεια κατοπιν ......μπολικης σκεψης ειναι αλλο θεμα.) Σεβαστες οι αποψεις ...απο σεβαστους ανθρωπους....το μονο κακο ειναι οτι δεν απαντησατε το ιδιο... Δινω ενα προβαδισμα στον sifu master ...μιας και ετσι βλεπω να καταληγω.
alexis2044 Ιούνιος 3, 2011 #5863 Ιούνιος 3, 2011 Εαν κρίνεις ζητήματα συναισθημάτικα πάντως, η λογική δεν είναι πάντα ο καλύτερος σύμβουλος.
LevelOne Ιούνιος 4, 2011 #5864 Ιούνιος 4, 2011 Μολις πήγα και ήρθα κανονικά λέμε... Πάνω σε απόπειρα να κάνω bootable ενα φλασάκι... Ενα καλό πρόγραμμα, ονόματα δε λέμε (HP USB Tool), εταιρίες δεν θίγουμε (HP ΛΕΜΕ), αποφάσισε πως το "F:\ (Corsair Voyager GT 16GB)" είναι στην ουσία ο εξωτερικός που έχω μέσα του όλη μου τη ζωή... Και απλά έσβησε το partition... :wall: Ας είναι καλά το EASUS Partition Recovery...
JaguarOne Ιούνιος 4, 2011 #5865 Ιούνιος 4, 2011 τα ζυγιζω τα ζυγιζω τα ζυγιζω ....και ολο καταληγω στο ερωτημα ..παρορμηση ή λογικη?Λογική παρόρμηση?
astrolabos Ιούνιος 4, 2011 #5867 Ιούνιος 4, 2011 Η λογική είναι αυτή στην οποία απολογείται η παρόρμηση για τις πράξεις της.
Nick61 Ιούνιος 4, 2011 #5868 Ιούνιος 4, 2011 @NTGη ζωή είναι εμπειρίες, αφέσου και μην σκέφτεσαι συνέπειες.
ΝTG Ιούνιος 4, 2011 #5869 Ιούνιος 4, 2011 αν μιλάμε για τον 70-200, θα πω να είσαι παρορμητικός εεε οχι και παρορμηση ο 70-200 O απολυτα λογικος φακος στην απολυτα λογικη (μπορει και παραλογα φτηνα βεβαια) τιμη. Δεν νοειται canonakias που να μην ειχε ή εχει αυτον τον φακο !! Dont worry ..παιζει να τον καθυστερησω αλλη μια φορα μιας και εβαλα αλλον στο ματι -και δεν φευγει και ο σιγμα-...αλλα δεν παιζει να μην δεν τον παρω. Τhanks@all..
jpavly Ιούνιος 4, 2011 #5870 Ιούνιος 4, 2011 Μπορείς να είσαι παρορμητικός συνέχεια, αρκεί να έχεις μετά αρκετή λογική για να δικαιολογείς στον εαυτό σου τις βιαστικές αποφάσεις σου
Chosen Ιούνιος 4, 2011 #5871 Ιούνιος 4, 2011 In Soviet Russia, η απάντηση σε διαλέγει και όχι εσύ την απάντησηΔάσκαλος ΜόσχαςΔιορθωμένο
Κοπρίτης Ιούνιος 4, 2011 #5873 Ιούνιος 4, 2011 λογικα σκεπτομενος θα επελεγα συνειδητα την παρορμησηαλλα οταν το δω πιο παρορμητικα τελικα με φρεναρει κι επικρατει η λογικηκοπριτης has entered NTG's infinite loop
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.