Jump to content



RMA Corsair = Awesome


2cpu

Recommended Posts

Άλλη μία καλή εμπειρία από το support τους, βέβαια έπρεπε να γράψω στα forums τους (γιατί μέσω του συστήματος τους δεν πείρα απάντηση 20 μέρες τώρα) όπου απάντησε ο RAM GUY άμεσα και προώθησε το ticket.

Έλαβα κατευθείαν email και παρέλαβα το fan kit για το 650D μέσα σε 1 ημέρα μέσω UPS.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 178
  • Created
  • Last Reply
χαλασανε οι μνημες του φιλου μου, που ξεκιναω τη διαδικασια rma?

ευχαριστω

Όταν ανοίξεις ticket κάνε και ένα topic με τον αριθμό του ticket για να σε εξυπηρετήσουν γρήγορα:

Warranty Questions - The Corsair Support Forums

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Θέλω να στείλω ένα κιτάκι μνήμες για RMA. Να προτιμήσω να το στείλω σαν επιστολή συστημένο ή σαν δέμα;

Γιατι να στειλεις 200γραμμαρια πραγματακια σαν δεμα?Για να πληρωσεις παραπανω??

Στελε το με τα Elta Α Προτεταιοτητα συστημενο και εισαι ετοιμος.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να στείλω ένα κιτάκι μνήμες για RMA. Να προτιμήσω να το στείλω σαν επιστολή συστημένο ή σαν δέμα;

Μπορείς να κάνεις και το εξής, να τους καλέσεις δωρεάν μέσω skype σε τηλέφωνο που θα σου δώσουν, για να σου κάνουν hold την πιστωτική κάρτα, να σου στείλουν τις μνήμες αυτοί πρώτα και μόλις παραλάβεις με UPS να δώσεις στο courrier τις ελαττωματικές. Εγώ έτσι θα κάνω αλλαγή στην H80, λογικά δεν θα υπάρξει πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Έστειλα την ελαττωματική H80 μου και σήμερα παρέλαβα H80i.

Τους το ζήτησα βέβαια αν γίνεται να στείλουν την H80i αντί της απλής και όντως έτσι έγινε :)

πόσες μέρες πήρε για αυτό(πήγαινε-έλα);

η corsair φημίζεται για το support που διαθέτει.

Link to comment
Share on other sites

Παιδες δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα εγω μπορω να πω οτι ειμαι ψιλοαπογοητευμενος.

Εχω την h100i και πριν από κανενα 2μηνο μου ειχαν σβησει τα led από την cpu.

Οτι και εάν εκανα δεν μπορεσα να το επαναφερω και ετσι ξεκινησα την διαδικασια για RMA. Το συνολο των αιτησεων εφτεφτασε στον απιστευτο νουμερο των 4.

Μετα από κοπων και βασανων τελικα επικοινωνησα με το Msystem οπου ειχε αγοραστει, και τελικα οι ανθρωποι μεριμνησαν (να τους εχει ο Θεος καλα) και μετα από λιγο καιρο μου εστειλαν καινουρια.

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς πως δεν απαντούσαν στα tickets σου γράφοντας στα forums τους βοηθάει για να μπεις σε σειρά προτεραιότητας(εμένα την ίδια μέρα απάντησαν αφού έγραψα στο ανάλογο forum).

Λογικά θα δέχονται χιλιάδες tickets την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς πως δεν απαντούσαν στα tickets σου γράφοντας στα forums τους βοηθάει για να μπεις σε σειρά προτεραιότητας(εμένα την ίδια μέρα απάντησαν αφού έγραψα στο ανάλογο forum).

Λογικά θα δέχονται χιλιάδες tickets την εβδομάδα.

Φίλε Zenor στο forum δεν τους έγραψα αλλά τους είχα στείλει mail στο service που έχουν.

Τέλος πάντων, μπορεί να είμαι και ολίγων γκαντέμης αλλά εαν δεν μεσολαβούσαν οι άνθρωποι απο το msystem μπορεί ακόμα να την περίμενα.

Εδώ να τονίσω θέλω και το φαινόμενο των Ελληνικών καταστημάτων (ΟΧΙ ΟΛΩΝ). Μπορεί να τους κράζουμε (με την πλατιά έννοια της λέξης) για την διαφορά τιμής που μπορεί να έχουν απο τα καταστήματα του εξωτερικού αλλά δείτε μια περίπτωση, σπάνια θα έλεγα, που εμένα προσωπικά με ωφέλησε.

Και φανταστείτε οτι μιλάμε για την corsaiρ, που αυτήν την στιγμή όλοι την υμνούν για του οτι έχει άριστο RMA...!

Δλδ άλλες εταιρίες-αντιπροσωπείες εαν μπλέξεις λογικά θα τρέχεις και δεν θα φτάνεις !!!!

Και κάτι τελευταίο...εαν μου λές οτι καθημερινά δέχονται χιλιάδες tickets την ημέρα τότε το ποσοστό βλαβών τους είναι τεράστιο, άρα να μην ψωνίζουμε απο την corsair γιατί σίγουρα θα έχουμε πρόβλημα...αυτό μου λές ?

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν εχω κανενα παραπονο απο τα παιδια!Τους εκανα ticket για ενα προβλημα με υδροψυξη και μολις τους ανεφερα το ποσο που ζητανε τα ελτα για συστημενο ολλανδια και οτι δεν μπορω να το καληψω εβγαλαν ticket να ερθει να το παραλαβει με δικα τους εξοδα απο το σπιτι μου κουριερ και να σταλει εκει.Μια εβδομαδα μετα ειχα την καινουργια

Link to comment
Share on other sites

Τον αριθμό τον tickets δεν μπορώ να τον ξέρω, αλλά βλέποντας σε διάφορα τεχνολογικά forums και στο δικό τους, προσθέτοντας και όσους δεν γράφουν σε forums αλλά τους έχουν παρουσιαστεί προβλήματα και γνωρίζοντας πως η corsair πουλάει αρκετά ανέφερα τον αριθμό.

Εμένα προσωπικά δεν μου απάντησαν στο ticket(το είχα ξεχάσει ένα μήνα ανοιχτό) μέχρι που έγραψα στα forums, γι αυτό το αναφέρω συνέχεια να γράφετε εκεί νέο θέμα με τον αριθμό του ticket σας.

Οι Hydro series έχουν παρουσιάσει πολλά προβλήματα ναι, φαντάζομαι ισχύει και για τις υλοποιήσεις των άλλων εταιριών. Εμένα μου είχε παρουσιάσει πρόβλημα και η H50 - η Η80 μου παρουσίασε πρόβλημα μετά από 2 χρόνια. Αυτά πληροφοριακά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Άνοιξα και εγώ χθες ένα τικετ για το ποντίκι μου και έγινε δεκτό.

Εγώ τώρα πως να το στείλω σε αυτούς?

Όσο πιο φτηνά γίνεται και όσο πιο γρήγορα.

Με ΕΛΤΑ. Ο οικονομικότερος τρόπος.:T:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.