Delijohn Δεκέμβριος 18, 2013 #25122 Δεκέμβριος 18, 2013 ήρθα στα πάτρια εδάφη να δω γονείς κι οικογένεια... ο οτε εδώ είναι για κλάματα.. ενώ συγχρονίζει κανονικά στα 20, πέφτει όλο το πρωί ΚΑΘΕ 2 ΛΕΠΤΑ! Πολλές φορές με το που συγχρονίζει ξαναπέφτει!!!!! Πότε συγχρονίζει στα 10, στα 13, στα 8 και ξανά μανά στα 15.. για 3 λεπτά max...
SirDiman Δεκέμβριος 18, 2013 #25123 Δεκέμβριος 18, 2013 εγω απο τη σαπιλα ηρθα στην κυριλα ( 50mbps απροβληματιστα) **** yeah
Seafalco Δεκέμβριος 18, 2013 #25124 Δεκέμβριος 18, 2013 [MENTION=6176]Delijohn[/MENTION] Εγώ τι να σου πω , βλέπω δυο θετικά πράματα σε αυτό! 1. Ο ΟΤΕ είναι δίκαιος! (Δεν κάνει -τρομάρα μας- διακρίσεις, παντού τα ίδια χάλια έχει! ) 2. Ο ΟΤΕ αγαπάει την Ελληνική οικογένεια, η ακαταστασία του σήματος , είναι μια έμμεση -πλήν σαφής- παρότρυνση για ενδυνάμωση των οικογενειακών δεσμών! (Παράτα το νετ βρε συ, και πάρε αγκαλιά την μάνα σου! :yes4:)
racer Δεκέμβριος 18, 2013 #25125 Δεκέμβριος 18, 2013 Κι' εγώ στα σκτα.. Από 2500k και 100άρα γραμμή σε E6300 @ 1.86 και Cyta μακαριναεπιανετα4.. Εντάξει για το PC βρήκα λύση, πρώτη μέρα που κατέβηκα έκατσα και το κλόκαρα (3150MHz stable, σχεδόν 100% OC, φακ γιεα :baby:) αλλά η Cyta και πάλι δεν παλεύεται.. Και μπορεί να μην πιάνει καλά το κινητό στην τουαλέτα, αλλά ανακάλυψα ότι μια χαρά πιάνει στο φανάρι, στο δρόμο κάτω απ' το σπίτι μου..
Delijohn Δεκέμβριος 18, 2013 #25126 Δεκέμβριος 18, 2013 Η μάνα μου όλο μαγειρεύει και φτιάχνει γλυκά ρε παιδιά κι εγώ προσπαθώ να μην τρώω!!! :weep:
PetrosD Δεκέμβριος 18, 2013 #25127 Δεκέμβριος 18, 2013 70%... δηλαδή σχεδόν 50%... τίποτα δεν έκανες...
astrolabos Δεκέμβριος 18, 2013 #25128 Δεκέμβριος 18, 2013 Κι' εγώ στα σκτα.. Από 2500k και 100άρα γραμμή σε E6300 @ 1.86 και Cyta μακαριναεπιανετα4.. Εντάξει για το PC βρήκα λύση, πρώτη μέρα που κατέβηκα έκατσα και το κλόκαρα (3150MHz stable, σχεδόν 100% OC, φακ γιεα :baby:) αλλά η Cyta και πάλι δεν παλεύεται.. Και μπορεί να μην πιάνει καλά το κινητό στην τουαλέτα, αλλά ανακάλυψα ότι μια χαρά πιάνει στο φανάρι, στο δρόμο κάτω απ' το σπίτι μου.. Στο φανάρι του Μπουλουλη ή το άλλο;
racer Δεκέμβριος 18, 2013 #25129 Δεκέμβριος 18, 2013 Ξέρεις που είναι το άλλο; Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
filthy_dwarf Δεκέμβριος 18, 2013 #25131 Δεκέμβριος 18, 2013 Η μάνα μου όλο μαγειρεύει και φτιάχνει γλυκά ρε παιδιά κι εγώ προσπαθώ να μην τρώω!!! :weep: τι να πω και εγώ που ζω στην κόλαση του Δάντη ;
Wizard! Δεκέμβριος 18, 2013 #25133 Δεκέμβριος 18, 2013 Άμα πας καθαριστήριο, πες μου, έχω αφήσει ένα μπουφάν!
minast Δεκέμβριος 18, 2013 #25134 Δεκέμβριος 18, 2013 Πρόβλημα παιδιάΠάντως δεν είναι η πρώτη φορά που έχει σχεδόν εξαφανιστεί ποικιλία μπανάνας λόγω ασθένειας...
Lakisss Δεκέμβριος 18, 2013 #25136 Δεκέμβριος 18, 2013 Μα που πήγατε όλοι ωρεεεεεεε; Πάει το μαγαζί... [ame] [/ame]
Seafalco Δεκέμβριος 18, 2013 #25137 Δεκέμβριος 18, 2013 SSSSSSSSSSSSSΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μην τους ξυπνάς! Άκου την σιωπή!! :bye:
yanni Δεκέμβριος 18, 2013 #25138 Δεκέμβριος 18, 2013 Μα που πήγατε όλοι ωρεεεεεεε; Πάει το μαγαζί... Πω πω.... διαφημισάρες όχι μακακίες και δεν λέω μόνο για αυτή αλλά και τις άλλες που έχει ανεβάσει ο τύπος. Τότε με τα μόνο 2 κανάλια και την ποιο ρομαντική παρά εμπορική τηλεόραση οι διαφημίσεις δεν ήταν κάτι το εκνευριστικό. Αντίθετα κάποιες απολάμβανες να τις βλέπεις ξανά και ξανά.
wrong method Δεκέμβριος 18, 2013 #25139 Δεκέμβριος 18, 2013 τελικά οι κατάρες του ακατονόμαστου πιάσανε τόπο....πυρετός,συνάχι καταροηηηηηη...είμαι με κοκτέιλ παναντολ-ποσταν-ντεπον τις τελευταίες ώρες.οουααααααα :sick:
yanni Δεκέμβριος 18, 2013 #25140 Δεκέμβριος 18, 2013 είμαι με κοκτέιλ παναντολ-ποσταν-ντεπον τις τελευταίες ώρες.Προσπαθείς να γίνεις καλύτερα ή χειρότερα? Περαστικά.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.