Jump to content



  • yanni
    yanni

    Εταιρική καμπάνια μέσω συνδυασμού Viber και SMS για πρώτη φορά στην Ελλάδα

    Η Aprifon είναι μια σχετικά νέα εταιρία με έδρα την Θεσσαλονίκη, η οποία ειδικεύεται στο SMS marketing στην Ελλάδα, αλλά και σε αγορές του εξωτερικού όπως η Ισπανία και η Ιταλία. Η εταιρία στόχευε να αξιοποιήσει τις δυνατότητες γνωστών εφαρμογών αποστολής μηνυμάτων, σε μια προσπάθεια δημιουργίας μιας καινοτόμου πολυκαναλικής πλατφόρμας αποστολής μηνυμάτων, ερχόμενη σε επαφή με διεθνείς εταιρίες που βρίσκονται πίσω από γνωστές εφαρμογές όπως η Viber, το Whatsapp κ.τ.λ. Αυτές τις ημέρες γνωστοποιήθηκε ότι η εταιρία κατάφερε την πρώτη αποστολή εταιρικής καμπάνιας μέσω Viber και SMS ταυτόχρονα στην Ελλάδα, για λογαριασμό μεγάλης αλυσίδας του retail.

     

    Ακολουθεί το σχετικό δελτίο τύπου.

     

    Καινοτομία για τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς ψηφιακής επικοινωνίας αποτελεί η πρώτη αποστολή εταιρικής καμπάνιας μέσω Viber και SMS ταυτόχρονα.Η αποστολή πραγματοποιήθηκε προ ημερών, μέσω της πλατφόρμας της Apifon, με αποστολέα μία μεγάλη αλυσίδα του retail.

     

    Συγκεκριμένα, η Apifon έχει αναπτύξει μια πρωτοποριακή πλατφόρμα, η οποία επιτρέπει στις εταιρείες που θέλουν να επικοινωνούν με τους πελάτες τους την αποστολή μηνυμάτων Viber με άμεση αναδρομολόγηση σε SMS, σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν είναι Viber χρήστης.  Έτσι με αυτό το τρόπο, οι επιχειρήσεις έχουν καλύτερη επικοινωνία με τους πελάτες τους, μειώνοντας ταυτόχρονα το κόστος αποστολών τους.

     

    Η Apifon, χρησιμοποιώντας τη διεθνή πλατφόρμα ανταλλαγής μηνυμάτων της Viber, έχει ήδη ξεκινήσει να προσφέρει στις επιχειρήσεις-πελάτες της αφενός πρόσβαση στους περισσότερους από 750 εκατομμύρια χρήστες της δημοφιλούς εφαρμογής ανά τον κόσμο και αφετέρου το συνδυασμό δύο καναλιών (instant messaging και SMS) για την προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους.

     

    Μέσω της χρήσης του συγκεκριμένου συστήματος αποστολής μηνυμάτων, οι πελάτες της Apifon έχουν τη δυνατότητα:

     

    • Αποστολής μεγαλύτερων σε έκταση μηνυμάτων
    • Αποστολής αρχείων ήχου και εικόνας
    • Περισσότερων ευκαιριών για προβολή και branding
    • Διάδρασης και αμφίδρομης επικοινωνίας με τους δικούς τους πελάτες. Ειδικότερα, οι χρήστες θα μπορούν να απαντούν, να θέτουν ερωτήματα και να σχολιάζουν τα μηνύματα που δέχονται μέσω Viber.  

     

    «Η εκτόξευση της χρήσης των smartphones, αλλά και των εφαρμογών instant messaging έχει αλλάξει δραστικά των τρόπο που επικοινωνούμε μεταξύ μας. Στο πλαίσιο αυτό, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να προσαρμοστούν, αλλά και να αξιοποιήσουν τα νέα δεδομένα, σε ό,τι αφορά την επικοινωνία με τους πελάτες τους», υπογράμμισε ο CEO της Apifon, Κωνσταντίνος Στρουμπάκης.

     

    Παράλληλα, τόνισε ότι η πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων «Mookee» της Apifon δημιουργήθηκε γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο: να ανταποκριθεί στις νέες ανάγκες και τα δεδομένα της επικοινωνίας  και συγκεκριμένα του A2P  (Application to Person) Messaging, προσφέροντας τα πλεονεκτήματα του instant messaging ως συμπληρωματικό κανάλι στο παραδοσιακό SMS marketing.

     

    Για την ιστορία της Aprifon μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ: 

    Apifon: Πώς ένας 28χρονος Θεσσαλονικιός πέτυχε στέλνοντας SMS


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.