Jump to content
  • Ειδήσεις

    • Ειδήσεις

      Η Microsoft ρίχνει το γάντι στο Facebook στο metaverse μέσω της εφαρμογής Teams

      astrolabos

      Η Microsoft αποφάσισε να μπει στην κούρσα για το metaverse και «κοντράρει» το Facebook ανακοινώνοντας την ενσωμάτωση του metaverse μέσα στο Teams που έχει ενσωματωθεί και στα Windows 11. Οι χρήστες, σε πρώτη φάση, θα μπορούν από το 2022 να εμφανίζονται σαν ζωντανά καρτούν ή τρισδιάστατες ψηφιακές προσωπικότητες («αβατάρ») στις διαδικτυακές συζητήσεις τους, τεχνολογία που έχουμε δει και από την Apple καθώς επίσης να επισκέπτονται και να μοιράζονται εικονικούς χώρους εργασίας, χωρίς να χρειάζεται να φοράνε στο κεφάλι κάποια ειδική συσκευή VR (Virtual Reality). Βέβαια, η χρήση συσκευής VR θα κάνε την ψηφιακή εμπειρία πιο εμπλουτισμένη.
      Η κίνηση της Microsoft δείχνει βασικά δύο πράγματα: Αφενός ότι οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας παίρνουν στα σοβαρά το metaverse (το επερχόμενο online μείγμα φυσικού και ψηφιακού κόσμου) αφετέρου ότι δεν προτίθενται να αφήσουν το Facebook -που σκοπίμως άλλαξε το όνομα του σε Meta- να μονοπωλήσει αυτήν την εξέλιξη.
      Read more...

      769

    • Ειδήσεις

      Το Zoom δοκιμάζει την εμφάνιση διαφημίσεων σε δωρεάν χρήστες

      astrolabos

      Το Zoom θα εφαρμόσει πιλοτικά την εμφάνιση διαφημίσεων στους χρήστες στο "Βασικό" δωρεάν επίπεδο υπηρεσιών του, ανακοίνωσε η εταιρεία σε μια ανάρτηση ιστολογίου.
      Οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται στη σελίδα του προγράμματος περιήγησης που εμφανίζεται στους χρήστες στο τέλος μιας κλήσης. Το Zoom λέει ότι οι διαφημίσεις θα εμφανίζονται σε δωρεάν χρήστες σε "ορισμένες χώρες", αν και η ανάρτησή δεν αναφέρει λεπτομερώς ποιες ακριβώς είναι αυτές.
      Οι χρήστες στο βασικό επίπεδο της υπηρεσίας θα βλέπουν διαφημίσεις μόνο εάν συμμετάσχουν σε μια σύσκεψη που φιλοξενείται από άλλον χρήστη του βασικού επιπέδου. Αν και οι διαφημίσεις δεν θα εμφανίζονται κατά τη διάρκεια των ίδιων των συσκέψεων, εξακολουθεί να είναι μια αλλαγή για την υπηρεσία τηλεδιάσκεψης. Το Zoom έχει συνήθως επιβάλει μόνο μικρούς περιορισμούς στη δωρεάν βαθμίδα του, γεγονός που βοήθησε την υπηρεσία να εκτιναχθεί σε δημοτικότητα πέρυσι καθώς οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προσαρμόστηκαν στην εργασία και την κοινωνικοποίηση από το σπίτι. Ακόμη και η κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο, για την οποία το Zoom αρχικά είπε ότι θα περιοριζόταν σε χρήστες επί πληρωμή, κατέληξε τελικά σε δωρεάν χρήστες.
      Η διευθύντρια μάρκετινγκ της Zoom, Janine Pelosi, γράφει ότι πρέπει να ξεκινήσουν να εμφανίζονται διαφημίσεις για να «υποστηρίξει τις επενδύσεις και να συνεχίσει να παρέχει στους χρήστες της Basic δωρεάν πρόσβαση στην ισχυρή πλατφόρμα μας». Συνεχίζοντας ανέφερε ότι «αυτή η αλλαγή διασφαλίζει ότι οι δωρεάν χρήστες μας Basic μπορούν να συνεχίσουν να συνδέονται με φίλους, οικογένεια και συναδέλφους με την ίδια ισχυρή πλατφόρμα που προσφέραμε πάντα».
      Read more...

      703

    • Ειδήσεις

      Το Netflix κυκλοφορεί βιντεοπαιχνίδια για Android

      astrolabos

      Το Netflix έκανε το πρώτο βήμα στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών με την εισαγωγή πέντε παιχνιδιών για κινητά για τους χρήστες του σε όλο τον κόσμο, τα οποία μπορούν να παιχθούν αρχικά σε συσκευές Android.
      Οι τίτλοι περιλαμβάνονται σε συνδρομή Netflix και δεν θα απαιτείται η προβολή διαφημίσεων ή πρόσθετες αγορές, δήλωσε την Τρίτη ο Mike Verdu, αντιπρόεδρος ανάπτυξης παιχνιδιών του Netflix. Η εταιρεία ροής έχει στοχεύσει τα βιντεοπαιχνίδια ως το "next big thing" της, μιας και ο κλάδος αυτός, είναι μεγαλύτερος από τις κινηματογραφικές και τηλεοπτικές επιχειρήσεις.
      Οι παίκτες που θα συνδεθούν μέσω του google play αρχικά, θα δουν μια αποκλειστική σειρά παιχνιδιών σε μια καρτέλα, από όπου μπορούν να επιλέξουν ποιους τίτλους θα παίξουν. Σχεδιάζονται επίσης παιχνίδια για το iPhone της Apple.
      Αρχικά, θα περιλαμβάνονται τίτλοι που συνδέονται με εκπομπές του Netflix, όπως Stranger Things: 1984 και Stranger Things 3: The Game. Θα περιλαμβάνονται επίσης και τα παιχνίδια Shooting Hoops, Card Blast και Teeter Up.
      Read more...

      846

    • Δελτία Τύπου

      Δελτίο Τύπου: Η διαχείριση Wi-Fi προστέθηκε στο Cloud της Watchguard επιτρέποντας στους MSPs να απλοποιούν την ανάπτυξη υπηρεσιών ασφαλείας σε όλο το τεχνολογικό χαρτοφυλάκιο της εταιρείας

      astrolabos

      Η WatchGuard® Technologies, παγκόσμιος ηγέτης στην ασφάλεια και τη νοημοσύνη του δικτύου, τον έλεγχο ταυτότητας πολλαπλών παραγόντων (MFA), την προηγμένη προστασία τελικού σημείου και το ασφαλές Wi-Fi, ανακοίνωσε σήμερα το Wi-Fi στο WatchGuard Cloud, μαζί με μια σειρά σημείων πρόσβασης με δυνατότητα Wi-Fi 6 (APs). Η προσθήκη Wi-Fi στο WatchGuard Cloud προσφέρει ενοποίηση μεταξύ πλατφορμών και κεντρική διαχείριση όλων των προϊόντων της WatchGuard, απλοποιώντας δραματικά τον τρόπο με τον οποίο οι συνεργάτες αγοράζουν, αναπτύσσουν και διαχειρίζονται τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της WatchGuard, ενώ τα νέα APs παρέχουν  στους πελάτες βελτιωμένη συνδεσιμότητα, απόδοση και την καλύτερη ασφάλεια στην κατηγορία τους.
       
      «Η αγορά των MSP συνεχίζει να αναπτύσσεται με επιταχυνόμενους ρυθμούς, ωθώντας τους συνεργάτες να αναζητούν κεντρικές λύσεις που απλοποιούν την ανάπτυξη και τη διαχείριση για τους πελάτες, παρέχοντας παράλληλα τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας. Το Wi-Fi στο WatchGuard Cloud – και τα νέα σημεία πρόσβασης (AP) – δίνουν στους συνεργάτες τη δυνατότητα να τοποθετούν το Wi-Fi- ως υπηρεσία για πελάτες και να το ενσωματώνουν με το πλήρες χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών ασφαλείας μας, όπως το firewall, την προστασία τελικού σημείου, MFA και άλλα », δήλωσε ο Andrew Young, Senior Vice President of Product Management της WatchGuard. «Το Wi-Fi είναι αναπόσπαστο μέρος της Ενοποιημένης Πλατφόρμας Ασφαλείας μας και τώρα που είναι ενσωματωμένο με το WatchGuard Cloud, θα βοηθήσει στην περαιτέρω κλιμάκωση της επιχειρηματικής ανάπτυξης για τους MSPs και την περαιτέρω μείωση εξόδων."
       
      Το WatchGuard Cloud βοηθά τους παρόχους λύσεων που έχουν δυσκολευτεί να εργαστούν σε διάφορα συστήματα διαχείρισης να αναπτύξουν και να διαχειριστούν την ασφάλεια των πελατών. Μια πρόσφατη έρευνα στελεχών MSP, διαπίστωσε ότι το 95% θεώρησε ότι η διατήρηση πολλαπλών σημείων σύνδεσης μειώνει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα της διαχείρισης της ασφάλειας των πελατών τους. Το Wi-Fi στο WatchGuard Cloud και η εμπειρία “single pane of glass” της Unified Security Platform™ της WatchGuard μειώνει δραματικά τις επιβαρύνσεις πληροφορικής και βελτιώνει τη συνολική χρηστικότητα, ενώ παράλληλα μειώνει το κόστος υποδομής.
       
      Τα νέα σημεία πρόσβασης (APs) της WatchGuard παρέχουν τεχνολογία επόμενης γενιάς για μελλοντικές δοκιμές ανάπτυξης. Η κυκλοφορία των AP130, AP330, και AP430CR έρχεται καθώς η διαθεσιμότητα συσκευών με δυνατότητα Wi-Fi 6 συνεχίζει να αυξάνεται. Με υποστήριξη για WPA3, το υψηλότερο επίπεδο κρυπτογράφησης, και τεχνολογία αιχμής Wi-Fi 6, αυτά τα νέα σημεία πρόσβασης είναι ιδανικά για μικρές έως μεσαίες εταιρείες και κατανεμημένους εταιρικούς πελάτες που αναζητούν την πιο ασφαλή διαμόρφωση Wi-Fi.
       
      Μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά του Wi-Fi στο WatchGuard Cloud περιλαμβάνουν:
      ·         Μια πλατφόρμα με πολλαπλές εφαρμογές – Μια ενιαία πραγματική πλατφόρμα cloud μειώνει την πολυπλοκότητα της διαχείρισης πολλαπλών υπηρεσιών για τους πελάτες. Αυτό περιλαμβάνει απλοποιημένη διαχείριση, εξάλειψη φυσικής ή εικονικής υποδομής, επιτάχυνση της ενσωμάτωσης, βελτιστοποίηση της συντήρησης και πολλά άλλα.
      ·         Δυνατότητες πολλαπλών επιπέδων και πολλαπλών κατόχων – Διαχειριστείτε, διαμορφώστε και αναφέρετε τη συνδεσιμότητα και την απόδοση Wi-Fi για κάθε πελάτη από μία πλατφόρμα με ένα ενιαίο σημείο επαφής. Δημιουργήστε επαναλαμβανόμενα μοντέλα εσόδων, μετρήστε την αξία των ευέλικτων επιλογών πληρωμής και επιλέξτε συμπληρωματικά μοντέλα από τα προγράμματα της WatchGuard FlexPay.
      ·         Αναφορές και ορατότητα – Πλήρης εικόνα για κρίσιμες πληροφορίες, όπως η κάλυψη ισχύος σήματος, η κατανάλωση εύρους ζώνης ασύρματου πελάτη, η χρήση του σημείου πρόσβασης και η διανομή του πελάτη.
      ·         Δικτύωση και αντιμετώπιση προβλημάτων – Εντοπίστε αστοχίες και ανωμαλίες και άλλα ζητήματα συνδεσιμότητας.
      ·         Ασφάλεια - Πρότυπα ασφάλειας Wi-Fi εταιρικής ποιότητας, κρυπτογράφηση WPA3, προστατευμένα πλαίσια διαχείρισης, έλεγχος ταυτότητας RADIUS, ασφαλής διοχέτευση VPN και πολλά άλλα.
      ·         Captive Portal – Παραδίδεται από μια προσαρμοσμένη branded πύλη υποδοχής για να ταιριάζει με τις οδηγίες branding των εταιριών, και να διακόπτει την πρόσβαση στο δίκτυο από συσκευές πελατών /ξένων, μέχρι οι χρήστες να αποδεχθούν τους όρους και τις προϋποθέσεις σύνδεσης. 
      ·         Πρόσθετες ενσωματώσεις – Καλύτερες και ταχύτερες ενσωματώσεις με το πλήρες χαρτοφυλάκιο προϊόντων της WatchGuard. Διαθεσιμότητα API για δεδομένα πελατών, όπως άδεια χρήσης, λήξη και απόθεμα μέσω του WatchGuard Cloud που επιτρέπει την ενοποίηση με πλατφόρμες διαχείρισης τρίτων.
       
      Μερικά από τα βασικά χαρακτηριστικά των AP130, AP330, και AP430CR της WatchGuard περιλαμβάνουν:
      ·         Τα πιο πρόσφατα πρότυπα ασφαλείας Wi-Fi – κρυπτογράφηση OWE και WPA3 σε όλα τα σημεία πρόσβασης Wi-Fi 6 της WatchGuard
      ·         Τεχνολογία Wi-Fi 6 επόμενης γενιάς – Αυξήστε την ταχύτητα, την απόδοση και τη συνδεσιμότητα, με ταυτόχρονη μείωση της συμφόρησης και παρέχοντας μια πιο ασφαλή εμπειρία Wi-Fi για εταιρικούς ή απομακρυσμένους χρήστες δικτύου. Απλοποιήστε τις αναβαθμίσεις με ανάπτυξη zero touch και οπισθοδρομική συμβατότητα με υπάρχουσες εγκαταστάσεις.
       «Όσον αφορά την ασφάλεια, οι πελάτες μας θέλουν μια απρόσκοπτη εμπειρία. Αυτό μπορεί να είναι δύσκολο να επιτευχθεί όταν τοποθετούμε στρώσεις και προσπαθούμε να κλιμακώσουμε ένα ασφαλές Wi-Fi, και πλέον έχει γίνει ακόμα πιο πολύπλοκο καθώς οι πελάτες μας άρχισαν να βασίζονται σε απομακρυσμένο ανθρώπινο δυναμικό. Η προσθήκη του Wi-Fi στο WatchGuard Cloud και τα νέα σημεία πρόσβασης Wi-Fi 6, αλλάζουν το παιχνίδι για τους πελάτες μας και εμάς», δήλωσε ο Luis Gimenez, Director of Technology στην SPW. «Τώρα έχουμε μια ενοποιημένη πλατφόρμα ασφαλείας που δεν είναι μόνο ικανή να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών μας, αλλά μας επιτρέπει να αναπτύσσουμε και να διαχειριζόμαστε τα πάντα από έναν κεντρικό πίνακα εργαλείων. Αυτό όχι μόνο απλοποιεί το μοντέλο μας, αλλά μας βοηθά να παρέχουμε καλύτερη ασφάλεια και εξυπηρέτηση στους πελάτες μας.»
       
      Η WatchGuard θα συνεχίσει να υποστηρίζει τον υπάρχον εξοπλισμό Wi-Fi. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το Wi-Fi στο WatchGuard Cloud και τη νέα σειρά σημείων πρόσβασης - APs, κάντε κλικ εδώ.
      Read more...

      483

    • Ειδήσεις

      Η Κίνα εντείνει τον έλεγχο των εταιρικών δεδομένων με νέους κανόνες

      astrolabos

      Οι εταιρείες στην Κίνα θα χρειάζονται την έγκριση της κυβέρνησης για να μεταφέρουν σημαντικά εταιρικά δεδομένα στο εξωτερικό σύμφωνα με τους προτεινόμενους κανόνες που ανακοινώθηκαν την Παρασκευή, οι οποίοι θα ενισχύσουν τον έλεγχο του Πεκίνου στην διακίνηση της πληροφορίας στη χώρα και θα μπορούσαν να διαταράξουν τη λειτουργία των πολυεθνικών εταιρειών.
      Η κυβέρνηση του προέδρου Xi Jinping βλέπει ως πιθανό κίνδυνο για την ασφάλεια τον έλεγχο των πληροφοριών για τους 1,4 δισεκατομμύρια ανθρώπους της Κίνας σε χέρια ιδιωτών. Έχει εκδώσει μια σειρά κανόνων που ενισχύουν τον έλεγχο στον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες συλλέγουν και χειρίζονται πληροφορίες. Οι εταιρείες που θέλουν να μεταφέρουν σημαντικά δεδομένα στο εξωτερικό θα πρέπει να αναφέρουν πόσες και τι είδους πληροφορίες εμπλέκονται και μέτρα ασφαλείας, σύμφωνα με την CAC. Οι ρυθμιστικές αρχές θα αποφασίζουν εντός μιας εβδομάδας εάν θα το αποδεχτούν ή θα πραγματοποιήσουν τη δική τους αξιολόγηση, η οποία θα μπορούσε να διαρκέσει έως και 60 ημέρες. Οι κανόνες θα ισχύουν για μεταφορές που αφορούν "ευαίσθητα προσωπικά στοιχεία" τουλάχιστον 10.000 ατόμων ή για οποιαδήποτε εταιρεία που χειρίζεται πληροφορίες για περισσότερα από 1 εκατομμύριο άτομα.
      Οι κανόνες που επιβλήθηκαν παλαιότερα, απαγορεύουν στις εταιρείες να αποθηκεύουν πληροφορίες για Κινέζους πολίτες στο εξωτερικό. Αυτό δημιούργησε καταγγελίες ότι οι πολυεθνικών εταιρείες (πλην των Κινέζικων) βρίσκονται σε μειονεκτική θέση επειδή δεν μπορούν να συνδυάσουν πληροφορίες από την Κίνα με άλλες χώρες, ενώ οι Κινέζοι ανταγωνιστές μπορούν να συλλέγουν όλα τα δεδομένα τους στα κεντρικά γραφεία τους.
      Σε αντίθεση με τους νόμους περί προστασίας δεδομένων στις δυτικές χώρες, οι κινεζικοί κανόνες δεν λένε τίποτα για τον περιορισμό της πρόσβασης της κυβέρνησης ή του κυβερνώντος Κομμουνιστικού Κόμματος σε προσωπικές πληροφορίες.
      Read more...

      968

    • Ειδήσεις

      Η μάχη για τα wearables αναμένεται να κλιμακωθεί το 2022

      astrolabos

      Τα φημολογούμενα ακουστικά AR-VR της Apple ενδέχεται να κυκλοφορήσουν το επόμενο έτος. Σύμφωνα με πληροφορίες, η Apple έχει στα σχέδια την υποστήριξη του προτύπου Wi-Fi 6 ή/και Wi-Fi 6E στη συσκευή, η οποία θα μπορούσε να είναι έτοιμη προς διάθεση κάποια στιγμή προς τα τέλη του 2022. 
      Σύμφωνα με τον δικτυακό τόπο MacRumors, η Meta (πρώην Facebook), η Sony και η Apple θα έχουν νέα ακουστικά εικονικής πραγματικότητας (VR) ή επαυξημένης πραγματικότητας (AR) το επόμενο έτος, τα οποία θα υποστηρίζουν τα πιο πρόσφατα πρότυπα Wi-Fi. Αναμένει ότι το προϊόν της Meta θα κυκλοφορήσει το δεύτερο εξάμηνο του έτους, το προϊόν της Apple το τέταρτο τρίμηνο του 2022 και το προϊόν της Sony κάποια στιγμή στο δεύτερο τρίμηνο της ίδια χρονιάς.
      Την περασμένη εβδομάδα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης του Facebook Connect, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Meta, Mark Zuckerberg, παρουσίασε ένα νέο, υψηλότερου επιπέδου ακουστικό με το όνομα Project Cambria που η εταιρεία λέει ότι θα γίνει διαθέσιμο το επόμενο έτος. Η Sony, εν τω μεταξύ, ετοιμάζει τον διάδοχο του σετ ακουστικών PlayStation VR που έχει σχεδιαστεί για το PlayStation 5. Επίσης στοχεύει να κυκλοφορήσει το VR προϊόν της το 2022. Πηγές αναφέρουν ότι η χρήση Wi-Fi 6 ή Wi-Fi 6E θα είναι "Βασική απαίτηση για οθόνες που τοποθετούνται στο κεφάλι για τη βελτίωση της ασύρματης εμπειρίας", προσθέτοντας ότι "το Wi-Fi 6 είναι σημαντικά καλύτερο από το Wi-Fi 5 σε ταχύτητα μετάδοσης και κατανάλωση ενέργειας."
      Read more...

      878

    • Ειδήσεις

      Το Google Fi επιτρέπει από προεπιλογή κρυπτογραφημένες τηλεφωνικές κλήσεις

      astrolabos

      Τις επόμενες εβδομάδες, η Google θα πραγματοποιήσει end-to-end κρυπτογραφημένες τηλεφωνικές κλήσεις στο MVNO του Google Fi (MVNO=Mobile Virtual Network Operator- Εικονικός πάροχος υπηρεσιών κινητών επικοινωνιών).
      Όταν είναι ενεργοποιημένη η δυνατότητα, κανείς, ούτε καν η Google, δεν μπορεί να ακούσει το περιεχόμενο μιας κλήσης. Παρόλο που είναι δυνατό να έχετε κρυπτογραφημένες ηχητικές κλήσεις από άκρο σε άκρο μέσω υπηρεσιών όπως το FaceTime και το WhatsApp, η νέα δυνατότητα του Google Fi το καθιστά προεπιλεγμένο για όλες τις τηλεφωνικές κλήσεις.
      Το χαρακτηριστικό είναι λίγο περιορισμένο στην τρέχουσα μορφή του. Η κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο της Google θα ενεργοποιηθεί μόνο για κλήσεις μεταξύ δύο τηλεφώνων Android, όπου και οι δύο χρήστες είναι συνδρομητές Google Fi. Έτσι, προς το παρόν, τουλάχιστον, οι συνδρομητές iPhone Google Fi δεν θα επωφεληθούν. Η Google λέει ότι θα γνωρίζετε πότε μια κλήση είναι κρυπτογραφημένη από άκρο σε άκρο, επειδή θα αναπαράγει έναν "μοναδικό ήχο κλήσης" πριν συνδεθεί. Θα εμφανίζεται επίσης ένα εικονίδιο κλειδώματος στην οθόνη εάν πραγματοποιείτε μια κλήση χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Phone της Google.
      Υπόψη ότι οι κλήσεις που πραγματοποιούνται μέσω της εφαρμογής Messages από την Google δεν θα είναι κρυπτογραφημένες και η κρυπτογράφηση αυτή λειτουργεί μόνο σε κλήσεις ένας προς έναν (άρα όχι κλήσεις συνδιάσκεψης). Δεν καλύπτεται επίσης η κρυπτογράφηση μηνυμάτων τηλεφωνητή.
      Η λειτουργία λειτουργεί τόσο σε συνδέσεις Wi-Fi όσο και σε συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας LTE ή καλύτερης. Η δυνατότητα αυτή κλείνει απενεργοποιώντας την επιλογή "Κλήση Wi-Fi" στην εφαρμογή Google Fi.
      Read more...

      993

    • Ειδήσεις

      Το Τόκιο αποχαιρετά τις δισκέτες 3.5"

      astrolabos

      Καθώς η Ιαπωνία προσπαθεί να φέρει περισσότερες κυβερνητικές λειτουργίες στην ψηφιακή εποχή, οι τοπικές αρχές στο Τόκιο αρχίζουν να αφήνουν πίσω τις δισκέτες που χρησιμοποιούσαν για δεκαετίες για την αποθήκευση και τη μεταφορά δεδομένων.
      Ο τομέας Meguro σχεδιάζει να θέσει στο διαδίκτυο όλες τις εργασίες που αφορούν δισκέτες και άλλα φυσικά μέσα αποθήκευσης το οικονομικό έτος 2021 και ο τομέας Chiyoda σχεδιάζει μια παρόμοια μετάβαση μέσα στα επόμενα χρόνια. Ο τομέας Minato μετέφερε τις διαδικασίες πληρωμής της από δισκέτες σε διαδικτυακά συστήματα το 2019.
      Το γεγονός ότι οι αξιωματούχοι στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας - απρόθυμα - εγκαταλείπουν αυτήν την τεχνολογία μόνο τώρα υπογραμμίζει τα εμπόδια προς την πλήρη ψηφιακή μετάβαση που επιδιώκει η κεντρική κυβέρνηση.
      Οι δισκέττες "σχεδόν ποτέ δεν χάλασαν ή έχασαν δεδομένα", δήλωσε ο Yoichi Ono, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση των δημόσιων κεφαλαίων του τομέα Meguro. Η πτέρυγα έχει αποθηκεύσει εδώ και καιρό πληροφορίες σχετικά με πληρωμές σε υπαλλήλους σε δισκέτες 3,5 ιντσών για να τις μεταφέρουν φυσικά στην τράπεζα για επεξεργασία.
      Αυτό το σύστημα επέζησε ακόμη και μετά την εξαφάνιση των ίδιων των δισκεττών από την αγορά. Η Sony, ένας από τους πρώτους προμηθευτές δισκέτες 3,5 ιντσών, σταμάτησε να τις παράγει πριν από μια δεκαετία. Λόγω του γεγονότος ότι οι δισκέτες μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν και επειδή η συγκεκριμένη πτέρυγα είχε πολλές στη διάθεσή της, δεν ασχολήθηκε σπαταλώντας χρόνο και χρήματα για να αναβαθμίσει σε νέα συστήματα.
      Αυτό άλλαξε το 2019, όταν η Mizuho Bank ενημέρωσε την τον τομέα Meguro ότι θα άρχιζε να χρεώνει 50.000 γιεν (438 $ με τρέχουσες τιμές) το μήνα για χρήση φυσικών μέσων αποθήκευσης, συμπεριλαμβανομένων των δισκετών.
      Η τράπεζα ανέφερε το τέλος της παραγωγής και το κόστος συντήρησης των συσκευών ανάγνωσης δίσκων και επεσήμανε τη σχετική αναποτελεσματικότητα και τον κίνδυνο απώλειας δεδομένων σε σύγκριση με την ηλεκτρονική τραπεζική.
      Η προοπτική δαπανών περίπου 5.000 $ επιπλέον ετησίως ώθησε τον τομέα Meguro να κάνει τη μετάβαση για όλες τις εργασίες που αφορούν εξωτερικά συστήματα. «Αυτό θα μας εξοικονομήσει χρόνο να έχουμε κάθε τμήμα να αποθηκεύει δεδομένα σε δισκέτες και να τα μεταφέρει», είπε ο Ono.
      Για τον τομέα Chiyoda, η αλλαγή αποτελεί μέρος ενός σχεδίου για πλήρη αναθεώρηση των συστημάτων του μέχρι το δημοσιονομικό  έτος 2026. Οι αρχές στοχεύουν να επιτρέψουν στους κατοίκους να συμπληρώσουν έγγραφα χωρίς να χρειάζεται φυσική παρουσία, τόσο για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών όσο και για την αποδέσμευση εργαζομένων από την εξυπηρέτηση προσωπικού.
      Η πλήρης μετάβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες παραμένει πολύ μακριά, δεδομένου του χρόνου που θα χρειαστεί για να διεκπεραιωθούν εργασίες όπως η ψηφιοποίηση συμβάσεων σε χαρτί.
      «Υπάρχουν πολλά μικρά πράγματα που πρέπει να χειριστούν με λεπτομέρεια», σύμφωνα με τον επικεφαλής λογιστηρίου του τομέα Chiyoda, Shogo Hoshina.
      Read more...

      1513

    • Ειδήσεις

      Επιστήμονες ανακαλύπτουν μια νέα φάση νερού, γνωστή ως «υπεριονικός πάγος», μέσα σε πλανήτες

      astrolabos

      Οι επιστήμονες ανακάλυψαν μια νέα φάση νερού - η οποία αποτελεί προσθήκη στις τρείς ήδη γνωστές· υγρό, στερεό και αέριο - η οποία ονομάζεται «υπέριοντος πάγος» (superionic ice). Ο «παράξενος μαύρος» πάγος, όπως τον ονόμασαν οι επιστήμονες, δημιουργείται συνήθως στον πυρήνα πλανητών όπως ο Ποσειδώνας και ο Ουρανός. 
      Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Nature Physics, μια ομάδα επιστημόνων με επικεφαλής τον Vitali Prakapenka, καθηγητή ερευνητή στο Πανεπιστήμιο του Σικάγο, περιέγραψε λεπτομερώς τις ακραίες συνθήκες που απαιτούνται για την παραγωγή αυτού του είδους πάγου. Είχε δει μόνο μια φορά στο παρελθόν, όταν οι επιστήμονες έστειλαν ένα τεράστιο ωστικό κύμα μέσα από μια σταγόνα νερού, δημιουργώντας υπεριονικό πάγο που υπήρχε μόνο για μια στιγμή. Σε αυτό το πείραμα, η ερευνητική ομάδα ακολούθησε μια διαφορετική προσέγγιση. Πίεσαν νερό ανάμεσα σε δύο διαμάντια, το σκληρότερο υλικό στη Γη, για να αναπαράγουν την έντονη πίεση που υπάρχει στον πυρήνα των πλανητών. Στη συνέχεια, χρησιμοποίησαν την προηγμένη πηγή φωτονίων, ή ακτίνες Χ υψηλής φωτεινότητας, για να πυροβολήσουν ένα λέιζερ μέσα από τα διαμάντια για να θερμάνουν το νερό, σύμφωνα με τη μελέτη.
      «Φανταστείτε έναν κύβο, ένα πλέγμα με άτομα οξυγόνου στις γωνίες που συνδέονται με υδρογόνο όταν μετασχηματίζεται σε αυτή τη νέα υπεριονική φάση, το πλέγμα διαστέλλεται, επιτρέποντας στα άτομα υδρογόνου να μεταναστεύσουν γύρω, ενώ τα άτομα οξυγόνου παραμένουν σταθερά στις θέσεις τους», είπε ο Prakapenka στο ένα δελτίο τύπου. «Είναι κάτι σαν ένα στερεό πλέγμα οξυγόνου που κάθεται σε έναν ωκεανό με επιπλέοντα άτομα υδρογόνου». Χρησιμοποιώντας μια ακτινογραφία για να εξετάσει τα αποτελέσματα, η ομάδα διαπίστωσε ότι ο πάγος έγινε λιγότερο πυκνός και περιεγράφηκε ως μαύρο χρώμα επειδή αλληλοεπιδρούσε διαφορετικά με το φως. «Είναι μια νέα κατάσταση της ύλης, επομένως ουσιαστικά λειτουργεί ως νέο υλικό και μπορεί να είναι διαφορετικό από αυτό που πιστεύαμε», είπε ο Prakapenka.
      Read more...

      1111

    • Δελτία Τύπου

      Δελτίο Τύπου: Μήπως τελικά εσύ, ο καταναλωτής, είσαι αυτός που πληρώνει τα λύτρα από τις επιθέσεις τύπου ransomware;

      astrolabos

      Σύμφωνα με τον Tony Anscombe, τον επικεφαλής για την ενημέρωση κοινού σε θέματα ασφάλειας στην παγκόσμια εταιρεία κυβερνοασφάλειας ESET, η απάντηση στο ερώτημα είναι: “μάλλον ναι".
      Στο άρθρο του, ο Tony Anscombe από την ESET, μιλά για το ποιος πληρώνει τελικά τα λύτρα όταν κυβερνοεγκληματίες που έκλεψαν ή μπλόκαραν πολύτιμα στοιχεία και δεδομένα από τα συστήματα των επιχειρήσεων, τις εκβιάζουν και τελικά οι επιχειρήσεις ενδίδουν και πληρώνουν το ποσό.
      Αυτές οι επιθέσεις λέγονται επιθέσεις τύπου ransomware όπου “ransom” σημαίνει “λύτρα”.
      Φανταστείτε μόνο για μια στιγμή, λέει ο Anscombe,  ότι πηγαίνετε στο κατάστημα για να αγοράσετε κάτι για 100 ευρώ. Ανάλογα με το πού βρίσκεστε στον κόσμο, ο φόρος επί των πωλήσεων μπορεί να χρειαστεί να προστεθεί στο ταμείο και η απόδειξη αγοράς σας θα εμφανίζει 100 ευρώ για τα αγαθά και ίσως συν 10 ευρώ για τον φόρο, σύνολο 110 ευρώ.
      Η εταιρεία που πουλάει το προϊόν πρέπει να έχει κέρδος και να καλύψει τα έξοδά της, τα οποία μπορεί να περιλαμβάνουν αμοιβές προσωπικού, έξοδα για τις εγκαταστάσεις, την ασφάλιση, τη μεταφορά και πολλά άλλα που σχετίζονται με τη λειτουργία της.
      Όταν, όμως, μια εταιρεία έχει πέσει θύμα επίθεσης ransomware και έχει αποφασίσει να πληρώσει λύτρα στους κυβερνοεγκληματίες για να ανακτήσει την πρόσβαση στα συστήματα της ή για να μη διαρρεύσουν τα δεδομένα δημόσια ή για να μην πουληθούν τα δεδομένα της στο dark web, αυτό θεωρείται κόστος επιχειρηματικής δραστηριότητας και είναι ένα κόστος που θα πρέπει να ενσωματωθεί στην τελική τιμή του προϊόντος ή των υπηρεσιών της που πληρώνεται από τους πελάτες.
      Τι θα σκεφτόσασταν, λοιπόν, εάν στην απόδειξη για την αγορά που κάνατε βλέπατε ότι η εταιρεία χρηματοδοτεί κατά κάποιον τρόπο το κυβερνοέγκλημα με τον εξής τρόπο: προϊόν 100 ευρώ, φόρος 10 ευρώ, δωρεά στους κυβερνοεγκληματίες 2,50 ευρώ; “Υποψιάζομαι, και ελπίζω, ότι θα αμφισβητούσατε τη χρέωση και θα αντιδρούσατε. Εγώ, πάντως, θα το έκανα.” λέει ο Tony Anscombe της παγκόσμιας εταιρείας κυβερνοασφάλειας.
      Βέβαια, πιθανά οι εταιρείες να απαντούσαν: "Δεν πειράζει, είμαστε ασφαλισμένοι για κινδύνους κυβερνοασφάλειας και η ασφαλιστική μας θα πληρώσει το μεγαλύτερο μέρος των λύτρων". Αυτό μπορεί κάλλιστα να ισχύει, αλλά η εταιρεία πρέπει να πληρώσει την ασφαλιστική εταιρεία που εργάζεται με βάση την πιθανότητα κινδύνου όταν χρεώνει ασφάλιστρο.
      Εάν, δηλαδή, οι ασφαλιστικές εταιρείες ασφαλίζουν 10 εταιρείες και από αυτές η μία στις 10 πέφτει θύμα επίθεσης ransomware, τότε η απόδειξη από μία από αυτές τις 10 εταιρείες θα δείχνει τη συναλλαγή των 100 ευρώ, 10 ευρώ φόρο, συν μια δωρεά 2,5 ευρώ στους κυβερνοεγκληματίες, που καταβλήθηκε μέσω της ασφαλιστικής εταιρείας. Τα χρήματα για την πληρωμή των λύτρων προέρχονται τελικά από εσάς, τον καταναλωτή.
      Σύμφωνα με άρθρο του The Hill, απαντώντας σε ερώτηση της γερουσιαστή Mazie Hirono των ΗΠΑ, ο βοηθός διευθυντή στο τμήμα κυβερνοεγκλήματος του FBI, Bryan Vorndran, δήλωσε ότι "γνώμη μας είναι ότι η λύση δεν είναι να απαγορεύσουμε στις επιχειρήσεις που πέφτουν θύμα ransomware να πληρώνουν τα λύτρα". Γιατί πιθανά, εκείνες θα πληρώσουν τελικά τα λύτρα κρυφά χωρίς να αναφέρουν στις αρχές το γεγονός της κυβερνοεπίθεσης. Προφανώς για αυτό και η Επιτροπή Δικαιοσύνης της Γερουσίας φαίνεται να προτείνει ως λύση το να ενθαρρύνονται οι επιχειρήσεις να αναφέρουν τέτοιες επιθέσεις στις Αρχές και όχι να τους επιβληθεί η απαγόρευση της πληρωμής των λύτρων.
      Υπάρχουν πολλά ερωτήματα γύρω από το συγκεκριμένο θέμα, και ένα είναι το βέβαιο: η διαμάχη σχετικά με το αν θα πρέπει να πληρώνουμε ή όχι τις απαιτήσεις για λύτρα για επιθέσεις τύπου ransomware σε καμία περίπτωση δεν έχει ολοκληρωθεί. Αυτό είναι βέβαια θετικό - γιατί με τη συζήτηση και τις διαφορετικές απόψεις θα προκύψει ένα πιο ασφαλές συμπέρασμα.
      Και μέχρι τότε, όμως, είναι πιθανό εμείς οι καταναλωτές να δούμε τις τιμές των προϊόντων και των υπηρεσιών να αυξάνονται προκειμένου οι εταιρείες να συνεχίσουν να πληρώνουν λύτρα στους εκβιαστές, είτε απευθείας είτε μέσω των ασφαλιστικών εταιρειών τους.
      “Σας αφήνω με τα λόγια της Μάργκαρετ Θάτσερ, στις 14 Οκτωβρίου 1988” καταλήγει ο ειδικός της ESET:  "Όταν υποκύπτετε στις απαιτήσεις των τρομοκρατών, γεννάτε περισσότερη τρομοκρατία".
      Read more...

      869

    • Τεχνητή Νοημοσύνη

      Η NASA θέλει τη βοήθειά σας για τη βελτίωση της τεχνητής νοημοσύνης του Rover Perseverance

      astrolabos

      Η NASA καλεί όλους τους ενδιαφερόμενους να συνεισφέρουν στους αλγόριθμους μηχανικής μάθησης που βοηθούν το Perseverance να κυκλοφορεί. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να δείτε μερικές εικόνες και να επισημάνετε γεωλογικά χαρακτηριστικά.
      Το έργο είναι γνωστό ως AI4Mars και είναι μια συνέχεια ενός έργου που ξεκίνησε πέρυσι χρησιμοποιώντας εικόνες από το Curiosity. Το συγκεκριμένο rover έφτασε στον Άρη το 2012 και έκτοτε γράφει ιστορία. Η NASA χρησιμοποίησε το Curiosity ως σημείο εκκίνησης για τον σχεδιασμό του Perseverance. Διαθέτει 23 κάμερες, οι οποίες καταγράφουν πολλά οπτικά δεδομένα από τον Άρη, αλλά βασίζεται σε ανθρώπινους χειριστές για να ερμηνεύσει τις περισσότερες από αυτές τις εικόνες. Το rover έχει βελτιωμένη τεχνητή νοημοσύνη για να το βοηθήσει να αποφύγει τα εμπόδια, και θα γίνει ακόμα καλύτερο αν υπάρξει βοήθεια.
      Ο ιστότοπος AI4Mars σάς επιτρέπει να επιλέξετε μεταξύ Opportunity, Curiosity και νέων εικόνων Perseverance. Αφού επιλέξετε το είδος των εικόνων που θέλετε να καλύψετε, θα σας παρασχεθούν πολλοί διαφορετικοί τύποι δεικτών και επεξηγήσεις για το τι είναι ο καθένας. Για παράδειγμα, το NavCam σας ζητά να αναγνωρίσετε την άμμο, το συμπαγές έδαφος (όπου οι τροχοί θα έχουν καλή πρόσφυση), το υπόστρωμα και τους μεγάλους βράχους. Υπάρχουν παραδείγματα όλων αυτών των σχηματισμών, οπότε είναι εύκολο να ξεκινήσει κάποιος.
      Με όλα τα επεξεργασμένα από ανθρώπους δεδομένα, η NASA θα είναι σε θέση να εκπαιδεύει καλύτερα τα νευρωνικά δίκτυα να αναγνωρίζουν το έδαφος στον Άρη. Τελικά, ένα rover μπορεί να είναι σε θέση να περιφέρεται και να συλλέγει δείγματα χωρίς να περιμένει τον έλεγχο της αποστολής για να σχεδιάσει με ακρίβεια κάθε κίνηση. Θα βοηθήσει επίσης στον εντοπισμό των πιο σημαντικών γεωλογικών χαρακτηριστικών, σώζοντας τους ανθρώπους από το τυφλό "χτένισμα" gigabyte δεδομένων εικόνας.
      Το αποτέλεσμα του έργου AI4Mars της Curiosity είναι ένας αλγόριθμος που ονομάζεται SPOC (Soil Property and Object Classification). Αναπτύσσεται ακόμα, αλλά η NASA αναφέρει ότι μπορεί ήδη να αναγνωρίσει σωστά τα γεωλογικά χαρακτηριστικά περίπου στο 98 τοις εκατό των περιπτώσεων. Οι ετικέτες των εικόνων από το Perseverance θα βελτιώσουν περαιτέρω το SPOC, το οποίο περιλαμβάνει περισσότερες λεπτομέρειες, όπως νησίδες βράχων, βότσαλα που μοιάζουν με οζίδια και το υπόστρωμα.. Σε ορισμένες εικόνες, σχεδόν όλα τα αντικείμενα θα έχουν ήδη επισημανθεί, ενώ άλλες υπάρχουν αρκετά μη αναγνωρισμένα.
      Read more...

      832

    • Ειδήσεις

      Happy Halloween προσφορές : Αποκτήστε τώρα τα Windows 10 στα 7.31 ευρώ – 60% έκπτωση σε νέο λογισμικό

      astrolabos

      Με τον ερχομό του Halloween στις ΗΠΑ κυρίως αλλά και εδώ, το GoDeal24.com φέρνει δυνατές εκπτώσεις για περιορισμένο χρόνο. Κατά τη διάρκεια της προσφοράς, μπορείτε να λάβετε έκπτωση έως και 60% για την απόκτηση κλειδιών άδειας χρήσης λογισμικού που διατίθενται προς πώληση, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων νεότερων προϊόντων όπως τα Windows 11, το Office 2021 κ.α. Εάν σκοπεύετε λοιπόν να χρησιμοποιήσετε τα Windows 11, οι φίλοι μας στο Godeal24 έχουν μια προσφορά όπου ένα κλειδί OEM των Windows 10 Pro κοστίζει ΜΟΛΙΣ 5,65 € μετά την έκπτωση (για αγορά ΔΥΟ κλειδιών στα 11.30€).

      Αποκτήστε τα Windows 10 με 7,31 € ή το τελευταίο Windows 11 KEY λιγότερο από 19 € ή τώρα.
      ●Windows 11 Professional CD-Key at 18.99€
      ●Windows 10 Professional at 7.31€
      ●Windows 10 Pro Professional - 2 PCs at 11.31€ (5.65€ per PC)
      ●Microsoft Office 2016 Professional Plus – 1PC (Phone) at 19.99€
      ●Microsoft Office 2016 Professional Plus – 1PC at 24.99€
      ●Microsoft Office 2019 Professional Plus – 1PC (Phone) at 25.99€
      ●Microsoft Office 2019 Professional Plus – 1PC at 30.99€
      ●Microsoft Office 2021 Professional Plus – 1PC at 41.99€
      ●Microsoft Office 2021 Professional Plus – 5PCs at 79.99€
      Super Sale προσφορές – windows 10 keys με τον κωδικό: SOLE45
       
      Οι σημαντικότερες προσφορές του καταστήματος πάντως αυτή την περίοδο, αφορούν Windows 10 προϊόντα, με χρήση του αντίστοιχου κουπονιού.
       
      l  Windows 11 Home CD-Key – 18.14€
      l  Windows 10 Home 32/64-bit CD-Key – 8.76€
      l  Windows 10 Home 32/64-bit 2 PCs CD-Key – 14.56€
      l  Windows 11 Professional CD-KEY (5 PCs) – 44.98€
      l  Windows 11 Home CD-KEY (5 PC) – 43.99€
       
      l  Windows Server 2019 Standard – 17.23€
      l  Windows Server 2022 Standard – 37.94€
      l  Windows Server 2019 Datacenter – 24.74€
      l  Windows Server 2022 Datacenter – 40.31€
       
      Έκπτωση 60% σε λοιπά Windows+Office bundles, με το κουπόνι: SOLE60
      l  Windows 10 Pro + Office 2021 Pro Plus – Bundle – 47.60€
      l  Windows 11 Pro + Office 2021 Pro Plus – Bundle – 55.00€
      l  Windows 10 Professional + Office 2019 Pro Bundle – 35.86€
      l  Windows 10 Home + Office 2019 Pro Bundle- 35.94€
      l  Windows 10 Professional + Office 2016 Pro Bundle – 25.41€
      l  Windows 10 Home + Office 2016 Pro Bundle – 25.68€
      l  Windows 10 Home + Office 2021 Pro Plus Bundle - 46.20€
      l  Office 2021 Home and Student – 77.88€
       
      l  Project Professional 2019 for 1 User CD-Key – 22.75€
      l  Visio Professional 2019 for 1 User CD-Key – 19.89€
      l  Microsoft Office 365 Professional Plus Account – 1 Device 1 Year  – at 15.21€  
      l  Microsoft Office 2016 (Home and Student – 1 User) – 30,71 €
      l  Microsoft Office 2019 (Home and Student - 1 User) – 31,99 €
      l  Microsoft Office 2016 Home & Business (For Mac) – 62,45 €
      l  Microsoft Office 2019 Home & Business (For Mac)  – 106,11 €
      Στην περίπτωση που έχετε απορίες, πριν ή μετά την παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε στέλνοντας mail στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο service@godeal24.com.
      Read more...

      798

    • Ειδήσεις

      Το Facebook αποκαλύπτει το νέο του όνομα

      astrolabos

      Την περασμένη εβδομάδα, αναφέρθηκε η πιθανότητα αλλαγής ονόματος για την εταιρία Facebook. Το νέο όνομα εικαζόταν ότι θα έχει σχέση με την αυξανόμενη εστίαση του Facebook στην εικονική και επαυξημένη πραγματικότητα (VR και AR, αντίστοιχα) και σίγουρα η αλλαγή του ονόματος ήταν σχεδόν βέβαιη. Κατά τη διάρκεια της σημερινής εκδήλωσης Connect, το Facebook αποκάλυψε ότι το νέο του όνομα θα είναι «Meta».
      «Είμαστε στην αρχή του επόμενου κεφαλαίου για το Διαδίκτυο», είπε ο Mark Zuckerberg σε μια ανάρτηση, «και είναι το επόμενο κεφάλαιο και για την εταιρεία μας. […] Για να αντικατοπτρίσουμε ποιοι είμαστε και το μέλλον που ελπίζουμε να οικοδομήσουμε, είμαι περήφανος που μοιράζομαι ότι η εταιρεία μας είναι πλέον η Meta. Η αποστολή μας παραμένει η ίδια — εξακολουθεί να είναι να φέρουμε τους ανθρώπους κοντά. Οι εφαρμογές μας και οι επωνυμίες τους δεν αλλάζουν επίσης. Εξακολουθούμε να είμαστε η εταιρεία που σχεδιάζει την τεχνολογία γύρω από τους ανθρώπους».
      Η αλλαγή επωνυμίας έρχεται αφότου το Facebook δέχεται έντονη κριτική για λεπτομέρειες που εκτίθενται στα «Facebook Papers», μια συλλογή εσωτερικών εγγράφων που δημοσίευσε η πρώην διευθύντρια προϊόντων του Facebook, Frances Haugen. Τα έγγραφα περιλάμβαναν πληροφορίες για το πώς το Facebook είχε ξεχωριστά πρότυπα περιεχομένου για χρήστες υψηλού προφίλ, πώς η εταιρεία απέτυχε να λάβει μέτρα κατά των εξτρεμιστικών κοινοτήτων που οργανώνονταν στις πλατφόρμες του Facebook μετά τις προεδρικές εκλογές των Ηνωμένων Πολιτειών του 2020 και πώς η εσωτερική έρευνα της εταιρείας αναφέρει ότι το Facebook είναι επιβλαβείς για την ευημερία των νέων.
      Το νέο όνομα ισχύει μόνο για το Facebook της εταιρείας, όχι για το Facebook το δίκτυο κοινωνικών μέσων. Το Instagram, το WhatsApp και τα άλλα ακίνητα της εταιρείας διατηρούν τις υπάρχουσες μάρκες τους.
      Read more...

      1487

    • Ειδήσεις

      Το Photoshop θα αποκτήσει σύντομα την επιλογή «prepare as NFT»

      astrolabos

      Η Adobe λανσάρει ένα σύστημα ενσωματωμένο στο Photoshop που μπορεί, μεταξύ άλλων, να βοηθήσει στην απόδειξη ότι το άτομο που πουλά ένα NFT είναι το άτομο που το έφτιαξε. Ονομάζεται Content Credentials και οι πωλητές NFT θα μπορούν να συνδέσουν το Adobe ID με το crypto πορτοφόλι τους, επιτρέποντας στις συμβατές αγορές NFT να εμφανίζουν ένα είδος επαληθευμένου πιστοποιητικού που αποδεικνύει την αυθεντική πηγή της τέχνης.
      Σύμφωνα με μια συνέντευξη του Decoder με τον Chief Product Officer της Adobe, Scott Belsky, αυτή η λειτουργία θα ενσωματωθεί στο Photoshop με την επιλογή "prepare as NFT", η οποία θα κυκλοφορήσει σε προεπισκόπηση μέχρι το τέλος αυτού του μήνα. Ο Belsky λέει ότι τα δεδομένα απόδοσης που δημιουργούνται από τα Διαπιστευτήρια περιεχομένου θα ισχύουν σε ένα σύστημα IPFS. Το IPFS (InterPlanetary File System) είναι ένας αποκεντρωμένος τρόπος φιλοξενίας αρχείων όπου ένα δίκτυο ανθρώπων είναι υπεύθυνο για τη διατήρηση των δεδομένων ασφαλή και διαθέσιμα, αντί για μια μεμονωμένη εταιρεία (κάπως παρόμοια με τον τρόπο λειτουργίας των συστημάτων torrent). Η Adobe λέει ότι αγορές NFT όπως το OpenSea, το Rarible, το KnownOrigin και το SuperRare θα μπορούν να ενσωματωθούν με Content Credentials για να εμφανίζουν τις πληροφορίες απόδοσης της Adobe.
      Read more...

      1044

    • Δελτία Τύπου

      Δελτίο Τύπου: Η G.SKILL φτάνει σε νέα ταχύτητες @ DDR5-6800 με το Trident Z5

      astrolabos

      Η G.SKILL International Enterprise Co., Ltd., ο κορυφαίος κατασκευαστής στον κόσμο υψηλών επιδόσεων μνήμης και περιφερειακών παιχνιδιών, ανακοίνωσε ένα ακόμη κιτ μνήμης DDR5 ταχύτητας σε DDR5-6800 32 GB (2x16 GB), σχεδιασμένο για την τελευταία 12ης γενιάς Intel Core™ για desktops και μητρικές με chipset Intel® Z690. Μέχρι στιγμής, αυτό είναι το ταχύτερο κιτ μνήμης DDR5 στον κόσμο που επιτυγχάνει τόσο υψηλή ταχύτητα συχνότητας και ανεβάζει την απόδοση του συστήματος με δυνατότητα DDR5 σε νέα ύψη.
       

       
      Αύξηση της απόδοσης μνήμης σε desktop επεξεργαστές Intel® Core™ 12ης γενιάς και Chipset Intel® Z690
      «Η Intel συνεργάστηκε στενά με την G.SKILL για την ανάπτυξη και την ενεργοποίηση του οικοσυστήματος υπερχρονισμού DDR5 για την παροχή υπολογιστικών εμπειριών υψηλής απόδοσης στους χρήστες υπολογιστών», δήλωσε η Mandy Mock, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής Desktop, Workstation και Channel Group, Intel. «Είναι συναρπαστικό να βλέπεις τη νέα σειρά μνήμης υψηλής συχνότητας της G.SKILL που εκμεταλλεύεται την καινοτομία και την απόδοση που προσφέρουμε με τους νέους επιτραπέζιους επεξεργαστές Intel Core 12ης γενιάς και το chipset Intel Z690».
       
      «Η G.SKILL είναι αφιερωμένη στην ανάπτυξη ολοένα και ταχύτερης μνήμης overclocking σε κάθε νέα γενιά πλατφόρμας Intel. Και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που συνεργαστήκαμε με την Intel για την ανάπτυξη μνήμης DDR5 εξαιρετικής απόδοσης για την τελευταία πλατφόρμα Intel Z690», λέει η Tequila Huang, Εταιρική Αντιπρόεδρος της G.SKILL International. «Με τα extreme memory kits της G.SKILL, ελπίζουμε να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες απόδοσης του DDR5 και σε συνδυασμό με την πιο πρόσφατη πλατφόρμα της Intel, να φέρουμε ένα εντελώς νέο επίπεδο απόδοσης συστήματος σε παίκτες, overclockers και λάτρεις της τεχνολογίας».
       

       
      Low Latency σε ταχύτητα DDR5-6800
      Στην ατέρμονη αναζήτηση για απόδοση μνήμης, η G.SKILL είναι ενθουσιασμένη που αποκαλύπτει τις τελευταίες προσθήκες μνήμης DDR5 εξαιρετικά υψηλής συχνότητας στη ναυαρχίδα της οικογένειας Trident Z5. Φτάνοντας μια εκπληκτική συχνότητα μνήμης DDR5-6800, αυτές οι δύο προδιαγραφές μνήμης ανώτερου επιπέδου αποτελούν την απόλυτη επιλογή μνήμης για παίκτες, λάτρεις και overclockers.
      Το παρακάτω στιγμιότυπο οθόνης δείχνει το κιτ ακραίων μνήμης που εκτελείται σε DDR5-6800 με εξαιρετικά χαμηλή καθυστέρηση CL38-38-38-76.
       

       
      Το επόμενο στιγμιότυπο οθόνης δείχνει ένα δεύτερο κιτ μνήμης που εκτελείται σε DDR5-6800 CL42-42-42-76.
       

       
      Υποστήριξη Intel XMP 3.0 Extreme Memory Profile
      Τα πιο πρόσφατα κιτ μνήμης overclocking DDR5 της G.SKILL είναι προγραμματισμένα με τα πιο πρόσφατα προφίλ Intel XMP 3.0. Το μόνο πράγμα ανάμεσα σε εσάς και την εξαιρετική απόδοση μνήμης είναι μια απλή ρύθμιση. Επιπλέον, το XMP 3.0 επιτρέπει την αποθήκευση δύο προσαρμόσιμων προφίλ που ορίζονται από το χρήστη στη μονάδα μνήμης μέσω του BIOS σε υποστηριζόμενες μητρικές πλακέτες, έτσι ώστε οι ρυθμίσεις μνήμης να πηγαίνουν με ακρίβεια όπου κι αν πάνε οι μονάδες.
      Read more...

      807

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.