Τέλος το Flash στις διαφημίσεις της Google
Η Google έχει ξεκινήσει να υιοθετεί το HTML5 αντί του Flash, σε υπηρεσίες της όπως το YouTube, κάνοντας έτσι πιο εύκολη τη δουλειά των δημιουργών διαφημίσεων. Το 2015 μόνο το έξι τοις εκατό των videos χρησιμοποιούσαν το Flash της Adobe, μια σημαντική μείωση από το 14 τοις εκατό του 2014, αλλά η χρήση του είναι ακόμα διαδεδομένη στις online διαφημίσεις.
Έτσι με τα μεγαλύτερα δίκτυα διαφημίσεων να απορρίπτουν το Flash, ίσως τελικά να δούμε το Flash να εξαφανίζεται σιγά σιγά από τους browser μας. Όμως σύμφωνα με τη Google οι διαφημίσεις οι οποίες περιλαμβάνουν video, θα συνεχίσουν προς το παρόν να χρησιμοποιούν την απαρχαιωμένη και επικίνδυνη πλατφόρμα του Flash.
795