Η Imagination παρουσίασε το Vulkan να τρέχει σε GPU της
Αυτό δεν σημαίνει απλά λιγότερη ταλαιπωρία για τους προγραμματιστές της Nvidia, της AMD και της Intel, αλλά αντίστοιχα και για τους προγραμματιστές άλλων εταιριών, όπως η Imagination Technologies, επιτρέποντάς τους να γίνουν ανταγωνιστικοί απέναντι στους μεγάλους παίκτες της αγοράς. Αν μια εταιρία προσπαθούσε να εισέλθει στην αγορά των desktop GPUs για παράδειγμα σήμερα, θα αντιμετώπιζε μυριάδες προβλημάτων κατά την ανάπτυξη των οδηγών της, μιας και θα καλούταν να διορθώνει κάθε πρόβλημα ασυμβατότητας που θα παρουσιαζόταν σε κάποιο παιχνίδι ή εφαρμογή στους οδηγούς της. Με τα νέα low level APIs τα πράγματα απλοποιούνται μεταφέροντας το βάρος αυτό στους προγραματιστές των εφαρμογών και των παιχνιδιών.
Το demo που παρουσίασε η Imagination αρχικά είχα φτιαχτεί για το OpenGL ES 3.0, αλλά η Imagination το μεταγλώττισε ώστε να τρέχει χρησιμοποιώντας το Vulkan. Ο οδηγός είναι ακόμα σε στάδιο ανάπτυξης, το οποίο είναι λογικό δεδομένου ότι και το Vulkan δεν είναι ακόμα ολοκληρωμένο.
Όσον αφορά το demo, περιελαμβάνει τα παρακάτω εφέ
High-quality, physically-based shading HDR (High dynamic range) rendering 20 unique 2K PVRTC textures 2 GiB of texture data compressed to 266 MiB using Imagination's PVRTC texture compression standard 4 x MSAA (Multi-sample anti-aliasing) 16 x Anisotropic texture filtering Physically-correct material parameters Low CPU usage, very efficient GPU usage Correct specular reflections on reflective materials More than 250,000 triangles Post processing effects: saturation, exposure and tone mapping
1008