-
Posts
2.844 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by pasjohn
-
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Κοίτα κάτι ατομα που γράφουν για να προκαλούν. Άκου λέει πέτσινο το πέναλτι των Ιρλανδών. Από κάτω στα σχόλια τρώει τόση γιούχα. Φαίνεται ο τύπος έπεξε το σπίτι του στον άσσο. http://www.gazzetta.gr/football/article/943847/petsino-penalti-ton-irlandon-vid- 3.784 απαντήσεις
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Νέα PC cases από την SilverStone
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Πότε θα είνι διαθέσιμο γνωρίζουμε?- 4 comments
-
Καλοδούλευτα. Να τα χαρείς. Εντυπώσεις από το κουτάκι?
-
Διπλάσιες επιδόσεις υπόσχεται η AMD με τον Zen. Διέρρευσαν τα μοντέλα των νέων APUs
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Αυτούς τους APU που θα έχουν την ίδια κατανάλωση με τους σημερινούς ευχαριστώ δεν θα πάρω. Τους άλλους με μικρότερη κατανάλωση σίγουρα θα έχουν ενδιαφέρον. -
KryoM.2 από την Aqua Computer για την ψύξη των M.2 SSDs
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Ξέρουμε που πωλείται κάπου? Ή δεν ξεκίνησε η διάθεσή του ακόμα? Υποστηρίζει οποιονδήποτε Μ.2? ΈΕχω δοκιμάσει και με airflow αλλά δεν.... Καθόλου υπερβολή δεν το βλέπω. Ίσα ίσα επιτέλους έγινε και κάτι για την ψύξη των Μ.2.- 7 comments
-
- aqua computer
- cooling
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Νέο Lian Li PC O9 με διπλό διαμέρισμα
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Ε καλά μην τρελαθούμε κιόλας. Αν και έχουν τρομερή ποιότητα, εσωτερικά αισθητικά τα περισσότερα είναι χάλια.- 7 comments
-
- dual compartment
- lian li
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Η DEEPCOOL ανακοίνωσε το νέο της ATX κουτί DUKASE V2
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Ευτυχώς που υπάρχει καπάκι να το κρύβει -
Η DEEPCOOL ανακοίνωσε το νέο της ATX κουτί DUKASE V2
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Τι θα τους χάλαγε να να ανέβαζαν 1 εκατοστό το υποστηριζόμενο ύψος για ψύκτρα? Η εξωτερική θέση 2,5 εν έτη 2016 δεν ... -
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Νταξ. Το χουν παρα ξεφτυλίσει με τους κανονισμούς γενικά.- 3.784 απαντήσεις
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Νέο Lian Li PC O9 με διπλό διαμέρισμα
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
Πως και το έχει μαύρο το εσωτερικό? Με τον καημό θα μείνεις και συ και όλοι μας- 7 comments
-
- dual compartment
- lian li
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Cisco CCNA - Routing and Switching Certification
pasjohn απάντησε στο θέμα του narcomenos topic στην ενότητα Δίκτυα
-
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Πολύ Ζιντάν βλέπει το παλικάρι. Καλές οι ντρίμπλες και το Άνφιλντ αλλά καλό και το κοράκι του αγώνα, γνωστός καμικάζι της ΟΥΕΦΑ.- 3.784 απαντήσεις
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Σοβαρά τα σπορφμ κλπ. Όλα τα λαμ@@@ια οι δημοσιογράφοι σε αυτά τα κ@@@λο ριαδιόφωνα είναι. Το να ακούγονται αυτά από τους Άγγλους λογικό είναι. Ήρθε ο άνθρωπος εδώ και του τσακίσανε την προσωπικότητα. Δεν είχε και σπουδαία αλλά έστω αυτή που είχε.- 3.784 απαντήσεις
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Δεν τον έβγαλε κανείς άχρηστο τον Ρανιέρι. Δικαιολογία ήταν από ορισμένους για να τον διώξουν γιατί προφανώς δεν συμφωνούσε να παίζουν στην Εθνική τα διάφορα τσιράκια-ποδοσφαιριστές επιλεγμένα από τα συμφέροντα της ΕΠΟ που με την σειράς της εκτελεί εντολές για συμφέρον άλλων. Αυτές είναι οι βρωμιές του ελληνικού ποδοσφαίρου και της κοινωνίας γενικότερα μιας και ο αθλητισμός είναι μέρος της.- 3.784 απαντήσεις
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Ξέχασα να γραψω και ο Φορτούνης ήρθε και δοκιμάστηκε στον ΠΑΣ πριν πάει στην Τρίπολη και νομίζω πάλι επί Ντεμολ ήταν και απορρίφθηκε. Αυτός ο Ντεμολ τελικά στάχτη και αποκαίδια άφησε πίσω του. Ποδοσφαιριστές έψαχνε ή γκομενάκια?- 3.784 απαντήσεις
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
http://www.gazzetta.gr/football/article/914144/o-pas-eihe-aporripsei-ton-saoyl- 3.784 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ένα προβληματικό τροφοδοτικό δημιουργεί διάφορα προβλήματα και κάποιες φορές κσι BSOD. Και ας κοιμάται η GPU. Αφού τα έχεις δοκιμάσει όλα δοκίμασε και άλλο τροφοδοτικό και αν είναι να το αποκλείσεις και αυτό.
-
Ναι όντως κάποιες ήταν x2.
-
Αν υπάρχει πρόβλημα hardware πρέπει να ελέγχεις ένα ένα τα parts έτσι ώστε να τα αποκλείεις ένα ένα. Π.χ. δοκιμάζεις άλλο καλό τροφοδοτικό. Σου κάνει τα ίδια? Τότε δεν είναι αυτό. Και πάει λέγοντας.
-
Μάλλον όντως θα είδες άλλη μητρική. Ίσως σε s1150. Σε sZ170, x99 είναι x4.
-
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Έλα μωρή ομαδάρα!!! Europe λέμε- 3.784 απαντήσεις
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
H Corsair επεκτείνει την εγγύηση στα 10 χρόνια σε επιλεγμένα τροφοδοτικά
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του X-kyramas στην ενότητα Ειδήσεις
Δεν χρειάζεται registration γι αυτούς που έχουν κάνει ήδη? -
Corsair Sabre Laser RGB "team-dignitas" E-Sports edition
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του knight_77 στην ενότητα Input Devices & Peripherals Reviews
Ελλάδα δεν το βλέπω να υπάρχει. Από εξωτερικό που?- 5 comments
-
- corsair
- gaming mouse
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
