-
Posts
2.844 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by pasjohn
-
Cisco CCNA - Routing and Switching Certification
pasjohn απάντησε στο θέμα του narcomenos topic στην ενότητα Δίκτυα
Το θέμα όμως είναι για αυτόν που ασχολείται για πρώτη φορά και γι αυτόν που είναι μέρος της δουλειάς του. Αν εγώ πλέκω 10 χρόνια και έρθει δίπλα μου ένας να μάθει σταυροβελονιά τι θα πω? Πάρε τη βελόνα και ξεκίνα? Εύκολο είναι. -
Cisco CCNA - Routing and Switching Certification
pasjohn απάντησε στο θέμα του narcomenos topic στην ενότητα Δίκτυα
@Eaglos Μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί ιδιαίτερα με CCNA. Το subnetting είναι από τα εύκολα. Όταν ασχοληθείς πραγματικά με το CCNA δώσε προσοχή στις access lists και στο NAT. Πότε μπαίνουν αυτές, που μπαίνουν και τι πρέπει να περιέχουν. Επίσης έχε υπόψιν σου να ασχοληθείς πως ταξιδεύουν τα πακέτα από τη μια συσκευή στην άλλη, τι ip παίρνουν, πότε αλλάζει κλπ. Όλα αυτά βασίζονται αρκετά στο θεωρητικό κομμάτι το οποίο πρέπει να μελετήσεις σωστά και καλά. Μάθε όλα τα πρωτόκολλα ώστε να χρησιμοποίησεις το κατάλληλο κάθε φορά που σου ζητήσουν, ποιες είναι οι διαφορές τους κλπ. Έχει πού πράμα το CCNA και δεν μεθαίνεται με διάβασμα της πλάκας από την μία μέρα στην άλλη. Τέλος το CCNA είαι η βάση για προχωρήσεις στο CCNP αν το επιθυμείς. -
Cisco CCNA - Routing and Switching Certification
pasjohn απάντησε στο θέμα του narcomenos topic στην ενότητα Δίκτυα
Δεν είναι τόσο απλό όσο το νομίζεις. Πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα? -
OCZ Trion 150 240GB & 480GB SSD Review
Το μέλος pasjohn σχολίασε στην δημοσίευση του pol77 στην ενότητα SSDs, HDDs and Controllers Reviews
Προσπαθώ να βρίσκω review σε σαιτ του εξωτερικού να δαβάσω αλλά σαν αυτά αυτά που γίνονται στο φόρουμ δεν υπάρχουν. Είναι πραγματικά τόσο υπερπλήρες που τελικά μπορεί και να σε μπερδεύουν όπως αυτά που κάνεις pol καθώς και τα άλλα παιδιά όπως Karmen, Seafalco κλπ. Ένα ευχαριστώ. -
Cisco CCNA - Routing and Switching Certification
pasjohn απάντησε στο θέμα του narcomenos topic στην ενότητα Δίκτυα
Για πόσο καιρό θα είσαι Ελλάδα? Σε λίγους μήνες δεν μαθαίνεται αλλά εξαρτάται από το τις ώρες που θα κάνεις ανά εβδομάδα. Προσωπικά έκανα 2 μέρες την εβδομάδα των 4-5 ωρών την ημέρα αν θυμάμαι καλά. Αυτά που διάβαζα τότε αλλά δεν ξέρω αν έχει αλλάξει από τότε (2009) ήταν eploration1-4. Μια φωτό πως είναι. Έχει αρκετές ασήσεις για πρακτική και φυσικά μπορείς να κάνεις και τις δικές σου Για πρακτική βρες το Packet Για να καταφέρεις να ανοίξες τα exploration με ένα browser (μόνο με τον Firefox έχω καταφέρει) πρέπι να εγκατεστήσεις το plugin του flash player και ο firefox να είναι χ86 έκδοση. προσσωπικά χρησιμοποιώ την έκδση 28. Πρώτα εγκατέστησε τον firefox με το plugin και ότι άλλο σύμφωνα με το παρακάτω λινκ και στη συνέχεια εγκατέστησε τα exploration. Και ένα σχετικό λινκ για να κάνεις τα παραπάνω http://www.mabzicle.com/2013/08/solved-cisco-ccna-offline-exploration.html -
δεη εξοφληση λογαριασμων ΔΕΗ χωρις προμηθεια
pasjohn απάντησε στο θέμα του spinalgr1990 topic στην ενότητα Off topic
Ναι με ALPHA BANΚ είναι 10 λεπτά(0,10) ανά λογαριασμό. -
Μέχρι και συ έχασες τη μπάλα Το 1 Terra RAM που είναι? Μόνο 64?
-
Τα fan που έχει τα έχω βάλει μπροστά στη μεσαία σκάλα και μέχρι πρότινος δεν άκουγες τίποτε. Το ένα αρχίζει και μουρμουρίζει
-
Αυτόν τον έχω αλλά από ότι διάβασα δεν πρέπει να τον γεμίζετε πολύ γιατί χάνει από επιδόσεις. Προσωπικά δεν έχω το έχω τσεκάρει απλά το αναφέρω. Τον έχω και σε παλιό σύστημα s775 οπότε και δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.
-
Κάνουν τα εργαλεία το μάστορα; Γενική συζήτηση για εργαλεία και DIY κατασκευές!
pasjohn απάντησε στο θέμα του karmen1983 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Αυτά μοιάζουν με τους αποσβεστήρες που έχουν τα Fractal κουτιά. Διάμετρος 1cm και ύψος 0.5cm. -
Κάνουν τα εργαλεία το μάστορα; Γενική συζήτηση για εργαλεία και DIY κατασκευές!
pasjohn απάντησε στο θέμα του karmen1983 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Πες ότι θες αλλά ένα θα σου πω. Και λεφτά υπάρχουν και μαζί τα φάγαμε. Απόδειξη ότι τις προάλλες έτρωγα στο Αθηναικόν όπου έσκασε μύτη και ο Λαφαζάνης -
Κάνουν τα εργαλεία το μάστορα; Γενική συζήτηση για εργαλεία και DIY κατασκευές!
pasjohn απάντησε στο θέμα του karmen1983 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Λεφτά ΥΠΑΡΧΟΥΝ! -
Κάνουν τα εργαλεία το μάστορα; Γενική συζήτηση για εργαλεία και DIY κατασκευές!
pasjohn απάντησε στο θέμα του karmen1983 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Έχουμε έχουμε αλλά βαριόμαστε το εξτρα δευτερόλεπτο -
Κάνουν τα εργαλεία το μάστορα; Γενική συζήτηση για εργαλεία και DIY κατασκευές!
pasjohn απάντησε στο θέμα του karmen1983 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Τα περισσότερα από αυτά τα σετ με τις μύτες δεν είναι μαγνητικά. Από amazon πριν τα cc είχα πάρει αυτό http://www.amazon.de/Connex-Bit--Ratschenschraubendreherset-43-teilig-COXB973943/dp/B00JDK17Y6/ref=sr_1_130?s=diy&ie=UTF8&qid=1456253810&sr=1-130 Έψαχνα για τέτοιο μαγντικό σετ, αλλά τελικά αρκέστηκα σε αυτό μέχρι να βρω κατι καλύτερο http://www.ebay.com/itm/121385044899?euid=5d61d338656e470583a526dff7e56dec&cp=1 Δεν τα έχω παραλάβει ακόμη. -
Το IRST είναι αυτό που σε ενδιαφέρει.
-
E-SHOP.GR: Ανεπαρκείς ερασιτέχνες με αφορμή πρόβλημα σε ελαττωματικό tablet Asus αγορασμένο από εκεί
pasjohn απάντησε στο θέμα του eusuneidhtoskatanalwths topic στην ενότητα Tablets
Διάβασε περιστατικά σε διπλανό φόρουμ και βγάλε τα συμπειράσματά σου. -
E-SHOP.GR: Ανεπαρκείς ερασιτέχνες με αφορμή πρόβλημα σε ελαττωματικό tablet Asus αγορασμένο από εκεί
pasjohn απάντησε στο θέμα του eusuneidhtoskatanalwths topic στην ενότητα Tablets
Δεν είναι θέμα e-shop points. Δεν αποφασίζουν οι υπάλληλοι σε αυτά. Το ποιος αποφασίζει και τι εντολές παίρνουν οι υπάλληλοι στα κεντρικά πολλά μπορούμε να υποθέσουμε. -
E-SHOP.GR: Ανεπαρκείς ερασιτέχνες με αφορμή πρόβλημα σε ελαττωματικό tablet Asus αγορασμένο από εκεί
pasjohn απάντησε στο θέμα του eusuneidhtoskatanalwths topic στην ενότητα Tablets
Ενέργειες από εδώ και πέρα για την υπόθεση? -
Πνοη σε laptop 7ετιας και Desktop 11ετιας , γινεται;
pasjohn απάντησε στο θέμα του tommybertsen topic στην ενότητα Linux
Εννοείται ότι σε αυτά τα μηχανήματα προσέχεις από malware και από εφαρμογές βάζεις τα απολύτως απαραίτητα. Έχω δουλέψει αρκετά τέτοια μηχανήματα και δεν έχουν προβλήματα. Προβλήματα με τα malware ναι έχουν αλλά με λίγη προσοχή δεν έχεις θέμα. -
Πνοη σε laptop 7ετιας και Desktop 11ετιας , γινεται;
pasjohn απάντησε στο θέμα του tommybertsen topic στην ενότητα Linux
Ο P4 τα XP τα τρέχει. Το πρόβλημα είναι η μνήμη. Μέχρι 1 giga είναι δύσκολα αλλά με 2 είσαι καλά. -
Γι αυτό σε λένε φονιά. Μεγάλο ψάρι φόνευσες.
-
Ή θα περάσεις τους τελευταίους drivers από το σαιτ της Intel ή από από Fernando μεριά τους οποίους και προτιμώ. http://www.win-raid.com/t25f23-Which-are-the-quot-best-quot-Intel-AHCI-RAID-drivers.html Δοκίμασε τους drivers από το σαιτ της μητρικής σου https://www.asus.com/Motherboards/MAXIMUS-VIII-HERO/HelpDesk_Download/ Το rapid mode δεν χρειάζεται είναι η γνώμη μου.
-
Ποιο είναι το σύστημά σου?
-
Και στο εσωτερικό υπάρχει φιλότιμο και όρεξη για δουλειά αλλά η διαφορά είναι ότι εμείς ζούμε σε μπανανία!
-
Έχουμε τέτοια αφεντικά εδώ ρε? Κοίτα να δεις. Θα βγω μια τσάρκα αύριο να ψάξω τέτοιο αφεντικό
