Jump to content

pasjohn

Premium Members
  • Posts

    2.844
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by pasjohn

  1. pasjohn

    Cisco CCNA - Routing and Switching Certification

    Το θέμα όμως είναι για αυτόν που ασχολείται για πρώτη φορά και γι αυτόν που είναι μέρος της δουλειάς του. Αν εγώ πλέκω 10 χρόνια και έρθει δίπλα μου ένας να μάθει σταυροβελονιά τι θα πω? Πάρε τη βελόνα και ξεκίνα? Εύκολο είναι.
  2. pasjohn

    Cisco CCNA - Routing and Switching Certification

    @Eaglos Μάλλον δεν έχεις ασχοληθεί ιδιαίτερα με CCNA. Το subnetting είναι από τα εύκολα. Όταν ασχοληθείς πραγματικά με το CCNA δώσε προσοχή στις access lists και στο NAT. Πότε μπαίνουν αυτές, που μπαίνουν και τι πρέπει να περιέχουν. Επίσης έχε υπόψιν σου να ασχοληθείς πως ταξιδεύουν τα πακέτα από τη μια συσκευή στην άλλη, τι ip παίρνουν, πότε αλλάζει κλπ. Όλα αυτά βασίζονται αρκετά στο θεωρητικό κομμάτι το οποίο πρέπει να μελετήσεις σωστά και καλά. Μάθε όλα τα πρωτόκολλα ώστε να χρησιμοποίησεις το κατάλληλο κάθε φορά που σου ζητήσουν, ποιες είναι οι διαφορές τους κλπ. Έχει πού πράμα το CCNA και δεν μεθαίνεται με διάβασμα της πλάκας από την μία μέρα στην άλλη. Τέλος το CCNA είαι η βάση για προχωρήσεις στο CCNP αν το επιθυμείς.
  3. pasjohn

    Cisco CCNA - Routing and Switching Certification

    Δεν είναι τόσο απλό όσο το νομίζεις. Πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα?
  4. pasjohn

    OCZ Trion 150 240GB & 480GB SSD Review

    Προσπαθώ να βρίσκω review σε σαιτ του εξωτερικού να δαβάσω αλλά σαν αυτά αυτά που γίνονται στο φόρουμ δεν υπάρχουν. Είναι πραγματικά τόσο υπερπλήρες που τελικά μπορεί και να σε μπερδεύουν όπως αυτά που κάνεις pol καθώς και τα άλλα παιδιά όπως Karmen, Seafalco κλπ. Ένα ευχαριστώ.
  5. pasjohn

    Cisco CCNA - Routing and Switching Certification

    Για πόσο καιρό θα είσαι Ελλάδα? Σε λίγους μήνες δεν μαθαίνεται αλλά εξαρτάται από το τις ώρες που θα κάνεις ανά εβδομάδα. Προσωπικά έκανα 2 μέρες την εβδομάδα των 4-5 ωρών την ημέρα αν θυμάμαι καλά. Αυτά που διάβαζα τότε αλλά δεν ξέρω αν έχει αλλάξει από τότε (2009) ήταν eploration1-4. Μια φωτό πως είναι. Έχει αρκετές ασήσεις για πρακτική και φυσικά μπορείς να κάνεις και τις δικές σου Για πρακτική βρες το Packet Για να καταφέρεις να ανοίξες τα exploration με ένα browser (μόνο με τον Firefox έχω καταφέρει) πρέπι να εγκατεστήσεις το plugin του flash player και ο firefox να είναι χ86 έκδοση. προσσωπικά χρησιμοποιώ την έκδση 28. Πρώτα εγκατέστησε τον firefox με το plugin και ότι άλλο σύμφωνα με το παρακάτω λινκ και στη συνέχεια εγκατέστησε τα exploration. Και ένα σχετικό λινκ για να κάνεις τα παραπάνω http://www.mabzicle.com/2013/08/solved-cisco-ccna-offline-exploration.html
  6. Ναι με ALPHA BANΚ είναι 10 λεπτά(0,10) ανά λογαριασμό.
  7. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Μέχρι και συ έχασες τη μπάλα Το 1 Terra RAM που είναι? Μόνο 64?
  8. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Τα fan που έχει τα έχω βάλει μπροστά στη μεσαία σκάλα και μέχρι πρότινος δεν άκουγες τίποτε. Το ένα αρχίζει και μουρμουρίζει
  9. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Αυτόν τον έχω αλλά από ότι διάβασα δεν πρέπει να τον γεμίζετε πολύ γιατί χάνει από επιδόσεις. Προσωπικά δεν έχω το έχω τσεκάρει απλά το αναφέρω. Τον έχω και σε παλιό σύστημα s775 οπότε και δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.
  10. Αυτά μοιάζουν με τους αποσβεστήρες που έχουν τα Fractal κουτιά. Διάμετρος 1cm και ύψος 0.5cm.
  11. Πες ότι θες αλλά ένα θα σου πω. Και λεφτά υπάρχουν και μαζί τα φάγαμε. Απόδειξη ότι τις προάλλες έτρωγα στο Αθηναικόν όπου έσκασε μύτη και ο Λαφαζάνης
  12. Τα περισσότερα από αυτά τα σετ με τις μύτες δεν είναι μαγνητικά. Από amazon πριν τα cc είχα πάρει αυτό http://www.amazon.de/Connex-Bit--Ratschenschraubendreherset-43-teilig-COXB973943/dp/B00JDK17Y6/ref=sr_1_130?s=diy&ie=UTF8&qid=1456253810&sr=1-130 Έψαχνα για τέτοιο μαγντικό σετ, αλλά τελικά αρκέστηκα σε αυτό μέχρι να βρω κατι καλύτερο http://www.ebay.com/itm/121385044899?euid=5d61d338656e470583a526dff7e56dec&cp=1 Δεν τα έχω παραλάβει ακόμη.
  13. pasjohn

    Samsung 850 series

    Το IRST είναι αυτό που σε ενδιαφέρει.
  14. Διάβασε περιστατικά σε διπλανό φόρουμ και βγάλε τα συμπειράσματά σου.
  15. Δεν είναι θέμα e-shop points. Δεν αποφασίζουν οι υπάλληλοι σε αυτά. Το ποιος αποφασίζει και τι εντολές παίρνουν οι υπάλληλοι στα κεντρικά πολλά μπορούμε να υποθέσουμε.
  16. Ενέργειες από εδώ και πέρα για την υπόθεση?
  17. pasjohn

    Πνοη σε laptop 7ετιας και Desktop 11ετιας , γινεται;

    Εννοείται ότι σε αυτά τα μηχανήματα προσέχεις από malware και από εφαρμογές βάζεις τα απολύτως απαραίτητα. Έχω δουλέψει αρκετά τέτοια μηχανήματα και δεν έχουν προβλήματα. Προβλήματα με τα malware ναι έχουν αλλά με λίγη προσοχή δεν έχεις θέμα.
  18. pasjohn

    Πνοη σε laptop 7ετιας και Desktop 11ετιας , γινεται;

    Ο P4 τα XP τα τρέχει. Το πρόβλημα είναι η μνήμη. Μέχρι 1 giga είναι δύσκολα αλλά με 2 είσαι καλά.
  19. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Γι αυτό σε λένε φονιά. Μεγάλο ψάρι φόνευσες.
  20. pasjohn

    Samsung 850 series

    Ή θα περάσεις τους τελευταίους drivers από το σαιτ της Intel ή από από Fernando μεριά τους οποίους και προτιμώ. http://www.win-raid.com/t25f23-Which-are-the-quot-best-quot-Intel-AHCI-RAID-drivers.html Δοκίμασε τους drivers από το σαιτ της μητρικής σου https://www.asus.com/Motherboards/MAXIMUS-VIII-HERO/HelpDesk_Download/ Το rapid mode δεν χρειάζεται είναι η γνώμη μου.
  21. pasjohn

    Samsung 850 series

    Ποιο είναι το σύστημά σου?
  22. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Και στο εσωτερικό υπάρχει φιλότιμο και όρεξη για δουλειά αλλά η διαφορά είναι ότι εμείς ζούμε σε μπανανία!
  23. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Έχουμε τέτοια αφεντικά εδώ ρε? Κοίτα να δεις. Θα βγω μια τσάρκα αύριο να ψάξω τέτοιο αφεντικό
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.