iseeklife
Premium Members-
Posts
855 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by iseeklife
-
windows 10 upsampling απορία.
iseeklife απάντησε στο θέμα του iseeklife topic στην ενότητα Ήχος και Multimedia
αυτά που έγραψες δεν απαντάνε στις ερωτήσεις μου. 1) το κάνει αυτόματα σε όλα αρχεία ? δηλαδή κάνει upsampling ? γιατί στα 7 ότι αρχείο έβαζες αυτό έβγαινε και Output. Δεν έβγαιναν όλα 24 βιτ 192 khz . έβγαινε output αυτό που ήταν το αρχείο . δηλαδή μπορεί να έβγαινε 24 βιτ 96 κhz όπως ήταν το αρχείο που έπαιζε ενώ οι ρυθμίσεις να είναι διαφορετικές . και από ότι καταλαβαίνω οι ρυθμίσεις των windows 10 υπερτερούν της κάρτας ήχου . δεν έχω τρόπο να το δοκιμάσω αλλά νομίζω ότι ισχύει. -
παίδες μόλις παρέλαβα το ντακ που το είχα πάει για επισκευή . με το που το πήρα καινούργιο ,παρατήρησα ότι δεν μου έδειχνε την δειγματοληψία. πήρα τηλέφωνο στο σέρβις και μου είπε να κοιτάξω τα προπερτεις των windows 10 . το έκανα και έμεινα . στα windows 7 δεν χρειάζονταν. στα δέκα έχουμε αλλάγές. 1) γνωρίζει κανείς να μου πει εαν κάνει αυτόματα upsampling ta windows 10 ? γιατί στα 7 δεν χρειάζοταν. αρκούσε ο οδηγός της κάρτας ήχου . τώρα από ότι καταλαβα τα παραθύρια προσπερνούν τον οδηγό και κάνουν αυτά την κύρια ρύθμιση . και το sample rate μένει καρφωμένο στα 192 . δεν μεταβάλεται οπως στα 7 ανάλογα με το τι αρχείο παίζω. τα αρχεία που παίζω είναι 96 khz 24 μπιτ αλλά το ντακ δεν αλλάζει την δειγματοληψία όπως στα 7. μένει στα 192 που το έχω ρυθμίσει. ξέρει κανείς γιατί γίνεται αυτό ?
-
strategy Age of Empires 2 Defintive Edition / Age of Empires IV
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
δεν γνωρίζω εαν το κατέβασμα από το στόρε είναι εύκολη υπόθεση . το definitve edition το λέει διαθέσιμο κάπου στις 25 οκτωβρίου . σχετικά κοντά δηλαδή . -
τα πολλά ερείπια δεν μου φαίνονται τόσο όμορφα. οι άλλες πίστες είναι πιο όμορφες .
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
καλημέρα.πάμε γυμναστήριο πρωί πρωί μετά από ξενύχτι.
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
εκτός από το tsaritsyn. χάλια γραφικά.
- 2.878 απαντήσεις
-
- 1
-
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
παίδες κατέβασα δοκιμαστικά 8κ βίντεο και δοκίμασα να το παίξω στο πισι να δώ εαν το παίζει . ο επεξεργαστής ο ενας από τους δύο είναι ο 8350 . δεν τίγκαρε 100/100 use αλλά δεν το έπαιζε νεράκι . έχει κανείς καμιά υποψία γιατί ? δήλαδή δεν δούλευε 100/100 αλλά κολούσε . γιατί ? ήταν θέμα εντολών , μνήμης του επεξεργαστή ?
-
strategy Age of Empires 2 Defintive Edition / Age of Empires IV
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
Παιδιά ξέρετε εαν θα αγοράζουμε τα παιχνίδια με φυσικά μέσα ή μόνο από το στορε ; -
πολλοί hackers στο βφ1. πολλά aimbots . ειδικά το εσπ χακιν τοουλ κάνει θραύση.
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
πήρα τηλέφωνο την τροχαία . δεν γνωρίζουν δεν έχουν βγει τα μέτρα .να πάρω το πρωί.
-
γεια σας παιδιά. έχω μια δουλειά αύριο στην αθήνα . κέντρο. πανεπιστημίου . ξέρετε εάν θα μπορούμε να περπατήσουμε επί της πανεπιστημίου ή θα είναι κλειστή και για τους πεζούς ? το μετρό στάση σύνταγμα θα είναι ανοιχτό ?
-
Την έκθεση αξιοπιστίας για το δεύτερο τρίμηνο του 2017, των HDD που χρησιμοποιεί, δημοσίευσε η Backblaze
Το μέλος iseeklife σχολίασε στην δημοσίευση του yanni στην ενότητα Ειδήσεις
To annualised failure rate δεν μου φαίνεται φυσιολογικό . Στην σιγκαιτ λέει τριάντα της εκατό για πέντε δίσκους στους τετρακόσιους . Είναι πάρα πολύ . Αλλά δεν ξέρω τι εννοούν annualiased . -
Αξίζει να πάω σε ssd M.2
iseeklife απάντησε στο θέμα του andreas443 topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
ξανακοίταξα τις τιμές των αντιστοίχων δίσκων και οι μ2 είναι 50/100 ακριβότεροι. δεν είναι τόσο κοντά στα λεφτά αλλά δεν είναι και τόσο μεγάλη διαφορά ώστε να μην το σκέφτεσαι για να αναβαθμίσεις σε μ2 από σατα. -
Αξίζει να πάω σε ssd M.2
iseeklife απάντησε στο θέμα του andreas443 topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
οι διαφορές στα χρήματα δεν είναι μεγάλες μεταξύ ssd και m2 . εαν κάνω αναβάθμιση θα πάω και εγώ σε m2 . οι διαφορές στις επιδόσεις είναι μεγάλες για την διαφορά των χρημάτων που έχουν. τα 250 γίγα για τα σύγχρονα παιχνίδια είναι λίγα. τα 500 είναι καλά για 2 3 παιχνίδια. αξίζει να αναβαθμίσεις σε 500 εάν δεν έχεις . και αντί για ssd πας σε m2 . -
Αξίζει να πάω σε ssd M.2
iseeklife απάντησε στο θέμα του andreas443 topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
σε διαφορές σε παιχνίδια δεν θα δεις τόσο μεγάλη . μόνο στο φόρτωμα των αρχείων των παιχνιδιών . οι περισσότεροι που έκαναν benchmark μεταξύ ssd and m2 nvme δεν βρήκαν διαφορές . μόνο το techspot βρήκε διαφορές αρκετά μεγάλες και στα παιχνίδια. στο youtube αυτό . τα 250 είναι λίγα . χτύπα εαν έχεις την δυνατότητα 500 γίγα. όλα τα σύγχρονα παιχνίδια έχουν τουλάχιστον 60 γίγα μέγεθος. κάτι να αποθηκεύσεις στο desktop πάνε τα 250 γίγα ή εαν κάνεις εργασίες με προγράμματα. -
χαμηλή δεν είναι η ταχύτητα για raid 0 ? με εβο 960 έπρεπε να είχε γύρω στα 6 γίγα ανάγνωση .
- 25.485 απαντήσεις
-
εαν είναι ο 960 εβο είναι χαμηλά τα writes
- 25.485 απαντήσεις
-
έχει το witcher 3 στο steam προσφορά . έχει και τα προηγούμενα.
-
Δεν ισχύει το πινακάκι μιας και το ένα dlc του battlefield 1 θα βγεί σεπτέμβριο .
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
έχω ένα 850 προ και τον έχω αποκλειστικά για δίσκο συστήματος με τα windows μέσα μόνο. κοιτάω τώρα στον τάσκ μάνατζερ και βλέπω να εγγράφει κάτι KB ανά δευτερόλεπτο και ο μέσος χρόνος απόκρισης κυμαίνεται από 0,9 μέχρι και 18 ms . πολύ δεν είναι για ssd ? ο μηχανικός πόσο θα είχε σε σύγκριση με τον ssd ? έναν δεύτερο 850 προ που τον έχω για τα παιχνίδια στην ανάγνώση των παιχνιδιών μου βγάζει 0,2 ms . ανεβαίνει ο χρόνος όταν διαβάζει KB αντί για MB και μπορεί να πάει και 20 ms .
-
έκανα επανεκκίνηση και με το πρώτο game πριν μπει στο σέρβερ μου ξαναέκανε έρρορ.
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
το έχω κάνει ινσταλλ σε διαφορετικό δίσκο. το πρώτο εκτελέσιμο δεν το βρίσκω. τα άλλα δύο ήταν στο φάκελο vc2013 . θα κάνω και μια ενημέρωση τους οδηγούς . ευχαριστώ για την απάντηση. εδιτ έκανα και το update στους οδηγούς μέσω του οδηγού και τα ονόματα και τις ρυθμίσεις κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης μου τα έβγαζε κινέζικα. στο μενού μου τα βγάζει ελληνικά κανονικά.
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
παίδες μετά το καινούργιο update μου βγάζει έρρορ direct x function device createpixelshader failed with e invalidarg an invalid parameter was passed to the returning function .... το αντιμετωπίζει κανένας από εσάς ? έχει κανείς καμία λύση ?
- 2.878 απαντήσεις
-
- battlefield
- bf1
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πραγματική χρήση SSD
iseeklife απάντησε στο θέμα του istrios topic στην ενότητα Συσκευές Αποθήκευσης
συμφωνώ και εγώ . μετά τον ssd έχω να κάνω φορματ γύρω στο χρόνο. παλαιότερα με τον μηχανικό έκανα φορμάτ κάθε τρεις μήνες . δεν ξέρω τι έφταιγε αλλά το σύστημα κόλλαγε. με τους ssd δεν κολλάει . γνώμη μου να πάρεις δύο δίσκους . ένα για το λειτουργικό και τους οδηγούς και ένα για τα παιχνίδια . έτσι το έχω το πισι για χρόνια . πάρε ένα 256 και ένα 500. αυτό θα κάνω και εγώ . αλλά σε nvme . οι 120 είναι λίγοι άμα κάνεις επεξεργασία κάποιων αρχείων ή έχεις κάποια αρχεία προσωρινά αποθηκευμένα στον c . έχω κάποιες ηχογραφήσεις και μου γεμίζουν τον δίσκο. με τον 256 θα είμαι οκ . τα παιχνίδια ααα call of duty kai battlefield έχουν εγκαταστάσεις γύρω στο 80 γίγα έκαστος άρα ο 256 είναι μικρός . τα racing πρέπει να έχουν αρκετά μικρότερους χώρους εγκατάστασης γύρω στα 30 με 40 γίγα. το μόνο να προσέξεις στους ssd είναι να πάρεις αυτους με τους κοντρόλερ που δεν έχουν πρόβλημα με τα ασυμπίεστα δεδομένα . γιατί η ταχύτητα τους πέφτει πολύ στα ασυμπίεστα . όπως οι σαμσούνγκ 850 εβο και προ. εγώ είχα διπλό ραιντ 0 με agility 3 και αντί να πιάνω 800 με 900 write έπιανα 250 . σιγά την αναβάθμιση που έκανα. αλλά δεν το ήξερα για τα ασυμπίεστα δεδόμενα και τους κοντρόλερ. τώρα έχω 2 850 προ όχι ραιντ με ταχύτητα γύρω στα 500 . κοίτα τον ssd σου και την επίδοση του στο as ssd benchmark . -
strategy Age of Empires 2 Defintive Edition / Age of Empires IV
iseeklife απάντησε στο θέμα του Proteas topic στην ενότητα PC Gaming
είδα στο ιντερνετ ότι θα κυκλοφορήσει και το 4 . απλά ήταν λίγο μπέρδεμα το ότι έλεγε για το definitve edition . είδα άρθρο που έλεγε για defintive edition και για τα 2 και 3 .
