minast Ιούνιος 20, 2013 #5801 Ιούνιος 20, 2013 Οταν επαιζα American Nightmare ελεγα απο μεσα μου ''η Microsoft μου κανει πλακα, δε μπορει''. Αλλα τι να πεις για αυτο. Μεζες παιχνιδιου ειναι, θα πρεπε να στο δινουν μαζι με το Alan Wake. Το OST ειναι καλο ναι. On topic: Σκεφτομουν κ το Trine 2 αλλα ο [MENTION=4676]tragikos[/MENTION] ανεφερε κατι για challenging bosses κ με απογοητευσε πολυ. Το Trine 2 είναι πολύ όμορφο και σίγουρα δε μπορείς να το πεις δύσκολο... Δεν έχω παίξει Goblin Menace βέβαια. Πάντως οι γρίφοι είναι απλοί και δεν έχει και τεράααστια ποικιλία - αν ασχοληθείς με achievements μπορεί να έχει πιο πολύ ενδιαφέρον, σε βάζει να αλλάξεις εντελώς playstyle.
jordanis Ιούνιος 20, 2013 #5802 Ιούνιος 20, 2013 Αν δεν εχει καποιο στοιχειωδες στορυ το παιχνιδι πως να σε κρατησει. Θα σκοτωσεις μια, δυο, δεκα. Καποια στιγμη θα τελειωσουν τα οπλα. Ή οι σφαιρες. Κ θα βαρεθεις. Μετα το Bioshock Infinite ψαχνω να βρω ποιο παιχνιδι να αρχισω. Εχω εγκαταστησει το Max Payne 3 αλλα μαλλον θα αρχισω το Mark of the Ninja. max payne . ωραίο σενάριο. καταπληκτική αίσθηση, μουσικές , θα με θυμηθείς.
tragikos Ιούνιος 20, 2013 #5803 Ιούνιος 20, 2013 On topic: Σκεφτομουν κ το Trine 2 αλλα ο [MENTION=4676]tragikos[/MENTION] ανεφερε κατι για challenging bosses κ με απογοητευσε πολυ. Σε απογοητεύει όταν ένα παιχνίδι έχει challenging τελικά bosses; Ίσα ίσα που εκεί βλέπεις αν έχεις μάθει να χειρίζεσαι σωστά το παιχνίδι Η τελευταία πίστα του πρώτου Trine πχ ήταν απογοητευτική και μαζοχιστική, σε αντίθεση με το Trine 2 που και το πρώτο boss και το boss του DLC είναι Bosses με τα όλα τους...
artyom Ιούνιος 20, 2013 #5804 Ιούνιος 20, 2013 επειτα απο ~7 χρονια επαιξα το bioshock.Πανέμορφο παιχνιδι.Υποθετω ολοι θα το εχετε παιξει οποτε δε γραφω τπτ παραπανω. Αλλα θα σας πω και κατι ακομα ΠΑΙΞΤΕ the last of us!!!!!
Tribal Ιούνιος 20, 2013 #5805 Ιούνιος 20, 2013 Το the last of us θέλω πολύ να το παίξω!! Αλλά απόσο ξέρω δεν βγαίνει για pc...
GFFermari Ιούνιος 20, 2013 #5806 Ιούνιος 20, 2013 Σε απογοητεύει όταν ένα παιχνίδι έχει challenging τελικά bosses; Ίσα ίσα που εκεί βλέπεις αν έχεις μάθει να χειρίζεσαι σωστά το παιχνίδι Η τελευταία πίστα του πρώτου Trine πχ ήταν απογοητευτική και μαζοχιστική, σε αντίθεση με το Trine 2 που και το πρώτο boss και το boss του DLC είναι Bosses με τα όλα τους... Με ενοχλει αν το παιχνιδι δεν εχει επιλογη απο ultra easy μεχρι 1999 mode. Κ καλούμαι εγω να το παιξω στο ενα κ μοναδικο επιπεδο δυσκολιας ωσπου θα ερθει η στιγμη (παντα συμβαινει) οπου δε θα μπορω να συνεχισω λογω τρομακτικης δυσκολιας σε ΕΝΑ (ενα ειναι αρκετο) σημειο του παιχνιδιου κ να το παρατησω. Το πιο προσφατο ειναι το Deadlight οπου οριακα περασα ενα σημειο προς το τελος κ γλιτωσε την αμεση απεγκατασταση. Δε τα παιζω στο ultra easy αλλα καποια παιχνιδια τα βλεπω διαφορετικα κ δε θελω το επιπεδο δυσκολιας να επιβραδυνει το ρυθμο που βαζω εγω στο παιχνιδι. ΥΓ. Ειναι ο λογος που δεν εχω και δεν προκειται να παιξω τα Trine k Trine 2 ενω θελω πραγματικα.
tragikos Ιούνιος 20, 2013 #5807 Ιούνιος 20, 2013 Δε τα παιζω στο ultra easy αλλα καποια παιχνιδια τα βλεπω διαφορετικα κ δε θελω το επιπεδο δυσκολιας να επιβραδυνει το ρυθμο που βαζω εγω στο παιχνιδι. ΥΓ. Ειναι ο λογος που δεν εχω και δεν προκειται να παιξω τα Trine k Trine 2 ενω θελω πραγματικα.Ενδιαφέρον θέμα συζήτησης.Για μένα το επίπεδο δυσκολίας πρέπει να είναι κλιμακωτό, να ξεκινάς χαλαρά και όσο το μαθαίνεις να ανεβαίνει. Και αυτό το πετυχαίνει το Trine 2, ειδικά στο DLC. Το Trine έχει επίπεδα δυσκολίας αν δεν κάνω λάθος.
minast Ιούνιος 20, 2013 #5808 Ιούνιος 20, 2013 Δυστυχώς είμαι κι εγώ πλέον στο στρατόπεδο του [MENTION=5186]GFFermari[/MENTION] . Όταν είναι ήδη λίγος ο χρόνος που θα καταφέρω να παίξω, δεν θέλω να χτυπάει σε κάποιο σημείο κορυφή η δυσκολία και να σε υποχρεώνει να παίξεις ξανά και ξανά το ίδιο πράγμα. Πάντως νομίζω συμφωνούμε όλοι ότι η δυσκολία πρέπει να κλικακώνεται όσο προχωράς στο παιχνίδι.Ομολογώ ότι μέχρι να τερματίσω το Trine 2, το τελευταίο bossfight δε μου φάνηκε πολύ δύσκολο, πάντως θυμάμαι ότι χρειάστηκε να το παίξω 2-3 φορές.Σαν πιο ακραίο παράδειγμα σκέφτομαι το Space Marine, που χρειάστηκε να παίξω τον τερματισμό πάνω από 10 φορές... τη στιγμή μάλιστα που όλο το παιχνίδι μέχρι τότε είχε βγει νεράκι.
pmakr1416003456 Ιούνιος 22, 2013 #5810 Ιούνιος 22, 2013 Το πουλι μουAngry birdsSent from my ST21i using Tapatalk 2
nickmanak Ιούνιος 22, 2013 #5811 Ιούνιος 22, 2013 Max Payne 3 αλλα το θεωρω μεγαλο fail σε σχεση με 1 + 2 σε πολλους τομεις και επισης οταν σταματαει συνεχεια το gameplay για να σου δειξουν video με το στορυ κλπ. (γτπ).
virus777 Ιούνιος 23, 2013 #5812 Ιούνιος 23, 2013 Τελειώνω το farcry3. Αρκετά καλό μου φάνηκε, ωραίο gameplay, μεγάλα νησιά με πολλά side missions, πολλά όπλα και ικανοποιητικό μέγεθος (είμαι 92% και μου έχει φάει καμμιά 30αριά ώρες). Καμμιά σχέση με τη φουρνοπατάτα το 2 και θα δοκιμάσω και το blood dragon μέσα στο καλοκαίρι. Το μοναδικό μείον του το οτί είναι πολύ εύκολο, το έβαλα στο hard και μετά τις πρώτες αναβαθμίσεις πρέπει να προσπαθήσεις για να πεθάνεις. Εκτός αν πας από ...πέσιμο Τώρα θα ξεκινήσω metro last light ή tomb raider. Ήθελα να ξεφύγω λίγο από τα shooters γιατί έχω λιώσει, αλλά το metro είναι metro:triniti: Έρχεται και το coh2...
Arkan Ιούνιος 23, 2013 #5813 Ιούνιος 23, 2013 Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers 2013. Είπα να θυμηθώ λίγο το magic που έπαιζα κατά το 2001 αν θυμάμαι καλά
filthy_dwarf Ιούνιος 23, 2013 #5814 Ιούνιος 23, 2013 κόλλησα Rift. μέχρι τώρα καλύτερο μου φαίνεται απο το gw2. ίσως γιατί θυμίζει wow
ARMAGEDDON Ιούνιος 25, 2013 #5815 Ιούνιος 25, 2013 κάποιος είπε για το final fantasy klp klp ένα βιντεάκι όπου δοκίμασα λίγο το rec και κάτι προγραματάκια τέλος πάντων μην ακούσω λέξη περί NDA & TOS γιατί θα γίνει της πόπης [ame=http://www.youtube.com/watch?v=N67ORD2TqL8]Final Fantasy A Realm Reborn Gameplay PC first lvl 1-4 MAX OUT - YouTube[/ame]
artyom Ιούνιος 26, 2013 #5816 Ιούνιος 26, 2013 anomaly warzone earth, το οτι ειναι το ακριβως αναποδο απο tower defense το κανει φοβερο και σαν ιδεα και σαν υλοποιηση!!!απτο πρωτο λεπτο που το ειδα καταλαβα οτι θα μαρεσει
yanni Ιούνιος 26, 2013 #5817 Ιούνιος 26, 2013 Τόσο καιρό έχω την 560ti στο κουτί να κάθεται. Ε είπα να την αξιοποιήσω λίγο. Έβαλα το Sleeping Dogs. Σαν game δεν είναι κάτι που δεν έχουμε ξανά δει, αλλά έχει καλή υπόθεση και καλό voice casting.
Tribal Ιούνιος 26, 2013 #5818 Ιούνιος 26, 2013 Tο Sleeping Dogs λέω να το βάλω κ εγώ!! Είναι βαρύ παιχνίδι??
artyom Ιούνιος 26, 2013 #5819 Ιούνιος 26, 2013 Tο Sleeping Dogs λέω να το βάλω κ εγώ!! Είναι βαρύ παιχνίδι??Ειναι optimized οποτε θα κυμαινεται σε καλα επιπεδα με τη καρτα που εχεις.Χωρις βεβαια το High Resolution Texture Pac.Είναι ομορφο παιχνιδι και για πολλους καλυτερα απο gta iv λογω πολης, λογω του φοβερο combat system δν ξερω.Παντως εμενα μαρεσε παρα πολυ.Ηταν στην περιοδο που η square εβγαζε παιχνιδαρες αν και πιστευω θα συνεχισει ετσι.
ultraex2005 Ιούνιος 26, 2013 #5820 Ιούνιος 26, 2013 ξεκινησα deadpool !!:dance3: μιλαμε για πολυ γελιο ο τυπος!! εχω ψοφησει στα γελια λεμε !!:hehe: Deadpool (The Video Game) Gameplay - PC/ HD - YouTube
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now