Harbinger Δεκέμβριος 8, 2013 #342 Δεκέμβριος 8, 2013 Καλησπερα παλικαρια, πριν 8 μηνες ακριβως ειχα αγορασει ενα Achieva Shimian lite, ολα καλα ολα ωραια, κανενα προβλημα απολυτως. Μεχρι σημερα ποτε δεν ειχα ασχοληθει με το να το κανω overclock. Οποτε μιας και βαριομουνα μου ηρθε η ιδεα να πειραματιστω λιγο. Και ναι, τελικα το πανελακι σηκωνε 120hz και μου πηρε 8 μηνες να το παρω πρεφα (απλα μεσω nvidia control panel εφτιαξα μια custom resolution, 2560x1440@120Hz) Αρκετα ευχαριστη εκπληξη!
DJD Δεκέμβριος 9, 2013 #343 Δεκέμβριος 9, 2013 Παράγγειλα τελικά την Qnix QX2710 LED Evolution ll με display port και perfect pixel. Την στέλνουν με FedEx οπότε μέχρι την Πέμπτη λογικά θα ναι εδώ. Αναμένω να πληρώσω και κανά 50άρι στο τελωνείο. Εντυπώσεις όταν φτάσει.
DJD Δεκέμβριος 9, 2013 #345 Δεκέμβριος 9, 2013 Εδώ τα τελωνεία είναι πιο ανθρώπινα, δε σε γδέρνουν χωρίς λόγο, μόνο ότι πρέπει να πληρώσεις πληρώνεις.
felix Δεκέμβριος 9, 2013 #346 Δεκέμβριος 9, 2013 Παράγγειλα τελικά την Qnix QX2710 LED Evolution ll με display port και perfect pixel. Την στέλνουν με FedEx οπότε μέχρι την Πέμπτη λογικά θα ναι εδώ. Αναμένω να πληρώσω και κανά 50άρι στο τελωνείο. Εντυπώσεις όταν φτάσει.Μεγειές και καλοδούλευτη!
DJD Δεκέμβριος 16, 2013 #347 Δεκέμβριος 16, 2013 Έφτασε! Παρότι ήρθε με Fedex δε πλήρωσα τίποτα έξτρα στο τελωνείο. Πρώτες εντυπώσεις, η ανάλυση είναι τεράστια, και η χρωματική παλέτα πολύ ωραία. Καμμένα/κολλημένα πιξελ δε βλέπω, ούτε εμφανές bleeding, αλλά θα το δω καλύτερα το βράδυ. Το Μάλλον όμως στάθηκα άτυχος ή επέλεξα λάθος μοντέλο μιας και δε φαίνεται να μπορώ να ανέβω πάνω από τα 60hz.
SirDiman Δεκέμβριος 16, 2013 #348 Δεκέμβριος 16, 2013 Ας ρωτησω μιας και ειστε πολλοι. Λεω να παρω την 27ara dell , εχω μια 20αρα 1680χ1050 τωρα αλλα με προβληματιζει το μεγεθος της γραμματοσειράς σε αυτη την αναλυση. Θα ηθελα να βρισκεται στο μεγεθος της τωρινης μου οθονης την οποια την εχω σε αποσταση ενος χεριου ()
karmen1983 Δεκέμβριος 16, 2013 #349 Δεκέμβριος 16, 2013 ενός χεριού δικού σου ή δικού μου; Την έχω την 27άρα τη Dell σε απόσταση 65 εκατοστών. Αν δεν είσαι 50άρης+ να έχεις μερικούς βαθμούς πρεσβυωπίας δε θα έχεις θέμα
SirDiman Δεκέμβριος 16, 2013 #350 Δεκέμβριος 16, 2013 Δε ξερω δεν εχω μετρο εδω περα, 2 Α4 κολλες ειναι το μηκος του χεριου(χωρις δακτυλα ) . Διαβαζω αρκετα κειμενα γιαυτο ο προβληματισμος. Ελεγα μηπως αγοραζα μια 24αρα 19200χ1200 και να εχω και την 20αρα διπλα
karmen1983 Δεκέμβριος 16, 2013 #351 Δεκέμβριος 16, 2013 και εγώ με πολλά κείμενα ασχολούμαι τις περισσότερες ώρες της μέρας.Εφυγα απο 27άρα με 1920χ1080 και πήγα στα 2560χ1440. Τις πρώτες ώρες μου κακοφάνηκε, αλλά απο τότε δε ξανακατσα στην άλλη 27άρα.Οι οθόνες όπως και να το κάνουμε είναι θέμα συνήθειας όπως και τα περισσότερα πράγματα εξάλλου.
astrolabos Δεκέμβριος 16, 2013 #352 Δεκέμβριος 16, 2013 Δε ξερω δεν εχω μετρο εδω περα, 2 Α4 κολλες ειναι το μηκος του χεριου(χωρις δακτυλα ) .Διαβαζω αρκετα κειμενα γιαυτο ο προβληματισμος. Ελεγα μηπως αγοραζα μια 24αρα 19200χ1200 και να εχω και την 20αρα διπλα ΘΕΜΑ
Volrath Δεκέμβριος 16, 2013 #354 Δεκέμβριος 16, 2013 DPI scaling, custom font size στο windows theme, ένα τέταρτο δουλειά και είσαι κομπλέ. Και τα γουίντουζ 8 έχουν νομίζω αυτόματο dpi scaling based on display οπότε δε χρειάζεται καν αυτό. 1920x1200 είναι μια χαρά για 24ρα. BTW : 16:10 20ρα με 1680χ1050 ανάλυση...μούμπλε-μούμπλε, 16.96 inches πλάτος = ~99 ppi hor . 16:10 24ρα με 1920χ1200 ανάλυση, 20.35 inches πλάτος = ~94 ppi hor. Τράβα το 24ρι 5% πιο πίσω και θα έχεις ακριβώς το ίδιο μέγεθος γραμματοσειράς . Σε αυτά τα 27ρια 2560x1440 όμως έχεις 108ppi που είναι κάτι τις πιο μικρό
SirDiman Δεκέμβριος 16, 2013 #355 Δεκέμβριος 16, 2013 @αστρο κανε σπλιτ πλζυπαρχουνε 27αρες στα μαγαζια της Αθηνας να τα δω απο κοντα? (αν εχουνε τουλαχιστον να ειναι desktop και οχι να παιζουν βιντεο)
karmen1983 Δεκέμβριος 16, 2013 #356 Δεκέμβριος 16, 2013 Αν μέσα στη βδομάδα βρεθείς around Ακρόπολη στείλε ένα πμ να περάσεις να δεις τη δικιά μου.
Harbinger Δεκέμβριος 16, 2013 #357 Δεκέμβριος 16, 2013 Εγω προσωπικα πηγα απο 24αρα 1080 σε 27αρα 1440 και ενω στην αρχη εδειχνε τεραστια πλεον εχει "μικρυνει" πολυ. Σε βαδμο που μια 30αρα δεν θα με χαλουσε καθολου. Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση, ο κοσμος να χαλασει, να ξαναγυρισω σε 24αρα. Δεν παει να ειναι και 4K, 120Hz, 3D και να ψηνει και και μελομακαρονα... no way.
l2phile Δεκέμβριος 16, 2013 #358 Δεκέμβριος 16, 2013 Εγω προσωπικα πηγα απο 24αρα 1080 σε 27αρα 1440 και ενω στην αρχη εδειχνε τεραστια πλεον εχει "μικρυνει" πολυ. Σε βαδμο που μια 30αρα δεν θα με χαλουσε καθολου. Δεν ΥΠΑΡΧΕΙ περιπτωση, ο κοσμος να χαλασει, να ξαναγυρισω σε 24αρα. Δεν παει να ειναι και 4K, 120Hz, 3D και να ψηνει και και μελομακαρονα... no way.Αν είσαι εξωτερικό, αυτό με τα μελομακάρονα είναι μεγάλο +
DJD Δεκέμβριος 17, 2013 #359 Δεκέμβριος 17, 2013 Δυστυχώς μετά από λίγες ώρες λειτουργίας εμφάνισε αρκετό bleeding στο κάτω δεξιά μέρος. Έστειλα ένα email στον πωλητή αλλά αμφιβάλω αν θα γίνει κάτι. Πάντως Assassin's Creed 4: Black Flag σε 2650χ1440 = Τώρα χρειάζομαι άλλα μία 7950 για crossfire
SLN Δεκέμβριος 17, 2013 Author #360 Δεκέμβριος 17, 2013 Μάλλον όμως στάθηκα άτυχος ή επέλεξα λάθος μοντέλο μιας και δε φαίνεται να μπορώ να ανέβω πάνω από τα 60hz.Φανταζομαι οτι εκανες ολη την διαδικασια ετσι? Ενεργοποιηση test mode, custom res... κλπ κλπΔεν πηγες στο display properties και αναφωνησες "ααα παει μεχρι 60..." Δεν εισαι καμμια κουλομαρια...edit: με το bleeding εχουνε ενα θεματακι οι συγκεκριμενες αλλα δεν ειναι μεγαλη φασαρια να το δαχτυλιασεις μονος σου οταν ξεβαρεθεις.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.