Jump to content



Πλαισιο και απαράδεκτη συμπεριφορά προς πελάτες


Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ελπίζω οι 2 Vertex μου να μην παθουν τιποτα γιατι ποιος την παλευει με το Πλαισιο πλεον και θα πρεπει να τραβιεμαι απο το εξωτερικο!!

:OT:

Πριν από κάνα μήνα έστειλα vertex2 στην Ολλανδία μετά από άνοιγμα rma και ο καινούργιος μου ήρθε μέσα σε 4 μέρες.

Με το ταχυδρομείο όλα αυτά, από το άνοιγμα του rma μέχρι την παραλαβή σε διάστημα περίπου 9 ημερών.

/:OT:

Link to comment
Share on other sites

Εκανα RMA πριν μερικες εβδομαδες εναν WD 640 GB AAKS (65 ευρο αποδειξη) και τελικα μετα απο 1-2 βδομαδα αναμονης βρηκαν δισκο να μου δωσουνε...

Seagate baracuda 7200.11 640gb (καπου 35Ε κοστολογημένος) με DOM: 07/2008 ...

Στο σακουλάκι του ειναι καινουριος αλλα ρε γαμωτο γιατι τοσο παλιο να παρω? :getlost:

Εχει χαλασει το πλαισιο καιρο τωρα...

Link to comment
Share on other sites

Εκανα RMA πριν μερικες εβδομαδες εναν WD 640 GB AAKS (65 ευρο αποδειξη) και τελικα μετα απο 1-2 βδομαδα αναμονης βρηκαν δισκο να μου δωσουνε...

Seagate baracuda 7200.11 640gb (καπου 35Ε κοστολογημένος) με DOM: 07/2008 ...

Στο σακουλάκι του ειναι καινουριος αλλα ρε γαμωτο γιατι τοσο παλιο να παρω? :getlost:

Εχει χαλασει το πλαισιο καιρο τωρα...

Το πρόβλημα δεν είναι ο δίσκος αλλά η κοστολόγηση. Αν παρουσιάσει πρόβλημα θα σου λένε 35€ πιστωτικό αντί για 65€ (εντάξει και το 65€ με το Πλαίσιο δεν ισχύει αλλά στα υπέρ σου θα ήταν αν η απόδειξη έλεγε 65€ και όχι 35€). Προσωπικά θα δεχόμουν τον δίσκο μόνο αν η απόδειξη έγραφε 65€. Άλλωστε στην περίπτωσή μου με την 9800GX2 που έγινε 550ti στην απόδειξη δεν αναγραφόταν η τιμή της 550ti αλλά τα 40€ που είχα αγοράσει την GX2. Αυτό ήταν ρτο σωστό πιστεύω στην περίπτωσή μου, αυτό θεωρώ θα ήταν το σωστό και στην περίπτωσή σου. Αυτή η λογική τα δικά μου δικά μου και τα δικά σου δικά μου του Πλαισίου έχει χαλάσει το όνομα του καταστήματος τα τελευταία χρόνια.

Έγινε επεξεργασία από yanni
Link to comment
Share on other sites

Ναι εντελως...προσπαθουσαν να βρουν κανεναν θαμενο απο παλια για να τον βαλουνε 35 ευρω και να δικαιολογησουν την τιμη του... οχι που θα μου δινανε 750 γιγα αμα δε βρίσκανε, πολλα ζηταω!!:baby:

Το αστειο ειναι οτι ρωτα ω ποσο εγγυση εχει και μου λεει 2χρονια παλι καλα γιατι αλλοι εχουνε 1. Του απαντω "2 δεν ειναι το ελαχιστο βαση οδηγιας ΕΕ" μου λεει "οχι γιατι ειναι οδηγια και εμεις δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να την ακολουθησουμε ":confused: dafuq dude...

Link to comment
Share on other sites

Ναι εντελως...προσπαθουσαν να βρουν κανεναν θαμενο απο παλια για να τον βαλουνε 35 ευρω και να δικαιολογησουν την τιμη του... οχι που θα μου δινανε 750 γιγα αμα δε βρίσκανε, πολλα ζηταω!!:baby:

Το αστειο ειναι οτι ρωτα ω ποσο εγγυση εχει και μου λεει 2χρονια παλι καλα γιατι αλλοι εχουνε 1. Του απαντω "2 δεν ειναι το ελαχιστο βαση οδηγιας ΕΕ" μου λεει "οχι γιατι ειναι οδηγια και εμεις δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να την ακολουθησουμε ":confused: dafuq dude...

δεν είναι υποχρεωμένοι να την ακολουθήσουνε.... συγνώμη που θα το πώ έτσι αλλά τι καπνό φουμάρουν για να λένε τέτοιες βλακείες. Στην επιχείρηση μου ακολουθώ την 1999/44/EC directive για πώληση των προϊόντων εντος της ΕΕ εδώ και σχεδόν μια δεκαετία. Όποιος ανίδεος πεί ότι έτσι γουστάρουμε για να αλλάξουμε τους κανόνες πώλησης των προϊόντων είναι ΠΟΛΥ γελασμένος εάν νομίζει οτι η ντιρεκτίβα είναι πάιξε γέλασε πόσο παραπάνω που αλλάξανε οι κανόνες για την πώληση προϊόντων μέσω ηλεκτρονικών αγορών. Αν διαβάσετε τους καινούριους κανόνες περιέχει δικαιώματα όπως επιστροφή με έξοδα του καταστήματος σε περίπτωση που δεν σας αρέσει το προϊόν και επιστροφή χρημάτων πρίν παραλάβουν το προϊόν που έστειλες πίσω.

Όλος αυτός ο τραμπουκισμός της κάθε επιχείρησης τέτοιου επιπέδου που νομίζει ότι είναι μινι-κρατίδιο είναι καμία σχέση με τον πέλεκυ της ΕΕ εάν γίνει κάποια καταγγελία και φύγει προς τα έξω. Τα χιλιάρικα πάνε με τέσσερα μηδενικά και πάνω στα πρόστιμα.

Link to comment
Share on other sites

δεν είναι υποχρεωμένοι να την ακολουθήσουνε.... συγνώμη που θα το πώ έτσι αλλά τι καπνό φουμάρουν για να λένε τέτοιες βλακείες. Στην επιχείρηση μου ακολουθώ την 1999/44/EC directive για πώληση των προϊόντων εντος της ΕΕ εδώ και σχεδόν μια δεκαετία. Όποιος ανίδεος πεί ότι έτσι γουστάρουμε για να αλλάξουμε τους κανόνες πώλησης των προϊόντων είναι ΠΟΛΥ γελασμένος εάν νομίζει οτι η ντιρεκτίβα είναι πάιξε γέλασε πόσο παραπάνω που αλλάξανε οι κανόνες για την πώληση προϊόντων μέσω ηλεκτρονικών αγορών. Αν διαβάσετε τους καινούριους κανόνες περιέχει δικαιώματα όπως επιστροφή με έξοδα του καταστήματος σε περίπτωση που δεν σας αρέσει το προϊόν και επιστροφή χρημάτων πρίν παραλάβουν το προϊόν που έστειλες πίσω.

Όλος αυτός ο τραμπουκισμός της κάθε επιχείρησης τέτοιου επιπέδου που νομίζει ότι είναι μινι-κρατίδιο είναι καμία σχέση με τον πέλεκυ της ΕΕ εάν γίνει κάποια καταγγελία και φύγει προς τα έξω. Τα χιλιάρικα πάνε με τέσσερα μηδενικά και πάνω στα πρόστιμα.

Παιζει καποιο Link ? για το επιστροφη χρηματων πριν παραλαβουν το αντικιμενο ακουγετε λιγο κουλο γιατι ο καθενας θα μπορουσε να στειλει ενα αδιο κουτι πισω . . .

Link to comment
Share on other sites

Sale of consumer goods and associated guarantees

και στα Ελληνικά η εφημερίς

Επίσης το εξής FAQ είναι αρκετά ενημερωτικό για κάποια πράγματα.

Για όσους επίσης θέλουν να ρίξουν ένα τσέκ στο εν λόγω PDF θα γελάσετε και εάν έχετε μαγαζί θα κλάψετε παράλληλα για να δείτε τι άλλαγες έρχονται στο θέμα αγορές προϊόντων. Και ψηφίστικε πρίν λίγους μήνες.

Τέλος απο την ΕΕ ενα εύκολο στο διάβασμα ενημερωτικό φυλλάδιο σχετικά με τα δικαιώματα σου σαν καταναλωτής

Και για όσους διαβάσουν σελίδα 7.. "A two-year guarantee applies to the sale of all consumer goods everywhere in the EU." - κοινός stfu και κάλυψε με αν είμαι εντός δύο χρόνων.

Έτσι για να γελάσετε με το ότι δεν είμαστε η μοναδική χώρα που δεν έχει επίγνωση των κανόνων αυτό το άρθρο απο την Guardian.

Έγινε επεξεργασία από MadBrainiac
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mου σκαει το newsletter σημερα

Newsletter-Furniture - plaisio.gr

και λεω ωπ εδω ειμαστε! Η καρεκλιτσα, που λεγανε τα παιδια στο αλλο θεμα οτι ειναι κορυφαια και την ειχα δοκιμασει και γω στο καταστημα στο the mall και με βολευε, σε σουπερ τιμη -50€ στα 350!!

. Καρέκλα Γραφείου Nefil Γκρι - Καρέκλες Εργασίας - plaisio.gr

Κατι δεν μου καθεται καλα με το ονομα, αλλιως το θυμαμαι, οχι Nefil. Αλλα το βιντεακι απο κατω καλα τα δειχνει!

Αλλα βλεπω η φωτογραφια απο πανω ειναι καπως διαφορετικη, λες να ειναι αλλο revision?

Kατσε να ψαξω στο thelab.....

http://www.thelab.gr/oi-dikes-sas-parousiaseis/ergohuman-v2-chair-104823.html

Ergohuman λεει εδω, οχι Nefil.

Kατσε να δουμε παλι στο Πλαισιο.

Καρέκλα Γραφείου Ergohuman

Ααααα! 500€..... και ιδιο βιντεακι!!!:hm::hm:

Link to comment
Share on other sites

Mου σκαει το newsletter σημερα

Newsletter-Furniture - plaisio.gr

και λεω ωπ εδω ειμαστε! Η καρεκλιτσα, που λεγανε τα παιδια στο αλλο θεμα οτι ειναι κορυφαια και την ειχα δοκιμασει και γω στο καταστημα στο the mall και με βολευε, σε σουπερ τιμη -50€ στα 350!!

. Καρέκλα Γραφείου Nefil Γκρι - Καρέκλες Εργασίας - plaisio.gr

Κατι δεν μου καθεται καλα με το ονομα, αλλιως το θυμαμαι, οχι Nefil. Αλλα το βιντεακι απο κατω καλα τα δειχνει!

Αλλα βλεπω η φωτογραφια απο πανω ειναι καπως διαφορετικη, λες να ειναι αλλο revision?

Kατσε να ψαξω στο thelab.....

http://www.thelab.gr/oi-dikes-sas-parousiaseis/ergohuman-v2-chair-104823.html

Ergohuman λεει εδω, οχι Nefil.

Kατσε να δουμε παλι στο Πλαισιο.

Καρέκλα Γραφείου Ergohuman

Ααααα! 500€..... και ιδιο βιντεακι!!!:hm::hm:

To video που εχουν δεν αναφερετε σε μια συγκεκριμενη καρεκλα αλλα στον τυπο καρεκλας με διαφορες ρυθμισεις αρα δεν βλεπω καποιο λογο να μην υπαρχει και στις 2

Link to comment
Share on other sites

Σώπα ρε που θα μας πεις κ όλας από που θα αγοράζουμε κ από που δεν θα αγοράζουμε. Θα αγοράζουμε απ'όπου θέλουμε. Λογαριασμό θα σου δώσουμε ? Ένα είναι αυτό. Δεύτερον, για να υπάρχει αυτή η καθυστέρηση κάποιος λόγος θα υπάρχει που μπορεί να μην ευθύνεται το πλαίσιο. Επίσης για να απαντήσει έτσι ο υποδιευθυντής πάλι κάποιος λόγος θα υπάρχει. Για να σου πει αν θες κάνε καταγγελία σημαίνει ότι γνωρίζει πράγματα που εσυ δεν γνωρίζεις. Άρα κρατά πισινή.

Shit happens every day. Μην γενικεύεται όμως καταστάσεις. Δεν είναι τα πράγματα ούτε μόνο άσπρα ούτε μόνο μαύρα. Και ο καθένας κρίνει από τις δικές του εμπειρίες. Συμβουλές λοιπόν από που θα αγοράζουνε να δίνετε στα μέλη της οικογένειας σας κ όχι σε άγνωστους στο ίντερνετ.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Φίλε μου ούτε μέτοχος να ήσουν! :p

Επιβεβαιώνω ότι το να εξυπηρετιθείς σωστά σε περίπτωση αστοχίας υλικού στο πλαίσιο απαιτεί γκάζια με τους διευθυντές, σπάσιμο νεύρων και ταλαιπωρία.

Υ.Γ. Refurbished Μπορεί να σου στείλει ΜΟΝΟ ο κατασκευαστής και το οποίο έχει την απαραίτητη εγγύηση.

Το δικό τους Refurbished, αν ξαναχαλάσει θα σε βγάζουν τρελό.

Έγινε επεξεργασία από The_Blade
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Μηπως να ανοιξω νεα θεμα "πλαισιο και απαραδεκτη συμπεριφορα προς εργαζομενους"

καλα αυτο ειναι γνωστο εδω και χρονια,ξερω τα πραγματα και απο μεσα.ΜΑΚΡΙΑ!!!να κλεισει το ρδελο τους.

«Πλαίσιο» ο εργασιακός μεσαίωνας στην εταιρεία «πλυντήριο εργαζομένων»

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει άτομο που ψωνίζει ακόμα από Π;

Στην καλύτερη κάνα μαρκαδόρο, καμιά γόμα και αυτά ίσως. Η εταιρεία έχει φτάσει σε νέα επίπεδα αθλιότητας.

Όταν (σπάνια) κάνει match τις τιμές με τις χαμηλότερες του skroutz σε κάτι που με ενδιαφέρει, προτιμώ ΠΛΑΙΣΙΟ. Έχει γίνει 2 φορές τον τελευταίο χρόνο... :p

Link to comment
Share on other sites

Όταν (σπάνια) κάνει match τις τιμές με τις χαμηλότερες του skroutz σε κάτι που με ενδιαφέρει, προτιμώ ΠΛΑΙΣΙΟ. Έχει γίνει 2 φορές τον τελευταίο χρόνο... :p

Seconded. Ειδικά σε θέματα ακριβών προϊόντων (μεγάλες TV κτλ), στη σπάνια περίπτωση που το πλαίσιο εχει την καλύτερη τιμή, το προτιμώ λόγω ατοκων δόσεων και εγγύησης (ξέρω πού θα πάω να φωνάξω αν κάτι δεν πάει καλά..)

Έγινε επεξεργασία από iparout
Link to comment
Share on other sites

καλά και αυτοί ξέρουν τι θα σου απαντήσουν πριν καν δει την τηλεόραση τεχνικός σε περίπτωση βλάβης.

Δεν ξέρω αν σου περισσεύουν αλλά εγώ και τα 5€ τα σκέφτομαι να τα δώσω εκεί και να πάνε χαμένα σε περίπτωση που χρειαστώ το αυτονόητο από το κατάστημα όπως π.χ. τεχνική υποστήριξη.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.