wolves Ιούνιος 17, 2016 #4981 Ιούνιος 17, 2016 πριν 1 ώρα, το μέλος liakjim έγραψε: Όταν θα τρέξουμε P1, 918 , LaFerrari θα του στείλω αφιέρωση. Ανυπομονω για αυτο το combo. 1
UltraB Ιούνιος 17, 2016 #4982 Ιούνιος 17, 2016 Μπαίνω να παίξω, θα έρθει κανείς να κάνει στον noobα παρέα; Ή στον tango ή στον thelab θα παίζω.
Anthemius Ιούνιος 17, 2016 #4983 Ιούνιος 17, 2016 Άκουσε κανένας πότε θα βγει το DLC; Αν και ενοείται πως θα το αγοράσω, προσωπικά θα ήθελα να έχει και κάτι άλλο το DLC εκτός από Porsche. Και κυρίως καμιά πίστα... Κατα τ' άλλα χαιρετίσματα στην παλιοπαρέα, από Σεπτέμβριο, ίσως επανέλθω και στην αγωνιστική δράση... 2
liakjim Ιούνιος 17, 2016 #4985 Ιούνιος 17, 2016 πριν 1 λεπτό, το μέλος Anthemius έγραψε: Άκουσε κανένας πότε θα βγει το DLC; Αν και ενοείται πως θα το αγοράσω, προσωπικά θα ήθελα να έχει και κάτι άλλο το DLC εκτός από Porsche. Και κυρίως καμιά πίστα... Κατα τ' άλλα χαιρετίσματα στην παλιοπαρέα, από Σεπτέμβριο, ίσως επανέλθω και στην αγωνιστική δράση... Φθινόπωρο λένε, και θα είναι 2DLC από 10 αμάξια.
Oxide Burnedbrain Ιούνιος 17, 2016 #4986 Ιούνιος 17, 2016 Φαντάζομαι ένα combo που θα έβαζε ο @liakjim αν είχε βροχή το AC. Η φάση θα ήταν κάπως έτσι 3
akis_z80 Ιούνιος 17, 2016 #4987 Ιούνιος 17, 2016 Oι Porsche που φάνηκαν στο trailer: 918 935 "moby dick" 959 1996 porsche gt1 917 962c 919 991GT3RS Porsche Cup or GT3 Cayman GT4 4
thazio Ιούνιος 17, 2016 #4988 Ιούνιος 17, 2016 + 718 boxster S 935 κοντή 936 550 Porsche 718 Formula 2 (νομίζω) και μπορεί να μου ξέφυγε και κάποια ...άντε αφήνετε ιταλόφιλους και γιαπωνεζόφιλους να βγάζουν το φίδι από την τρύπα... φτού σας 2
akis_z80 Ιούνιος 17, 2016 #4990 Ιούνιος 17, 2016 Δεδομένου αυτού: The partnership with Porsche will allow them to use Assetto Corsa to give the chance to its customers, fans and motorsport enthusiasts, to drive its newest models and to prepare for the Porsche driving experience in several Porsche race centers and dealer events worldwide. Porsche are working closely with Kunos Simulazioni to provide the most accurate Porsche virtual experience ever. κάποιοι άρχισαν εύλογα να αναρωτιούνται εάν υπάρχει αντίστοιχο hype στα forums της Porsche, τώρα που το ac γίνεται το επίσημο sim τους! AC IS COMING TO PORSCHE όπως έγραψε για πλάκα κάποιος :D 2
sosna Ιούνιος 17, 2016 #4991 Ιούνιος 17, 2016 (edited) Τα συγχαρητήρια πιστεύω είναι λίγα.Χίλια μπράβο στα παιδιά,μόνο αυτό. Θα απολαύσουμε πολλά κ καλά μοτόρια. Μόνο την 911 2.7RS θα θελα. Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 17, 2016 από sosna 1
Stelios F. Ιούνιος 18, 2016 #4993 Ιούνιος 18, 2016 (edited) 9 hours ago, sosna said: Τα συγχαρητήρια πιστεύω είναι λίγα.Χίλια μπράβο στα παιδιά,μόνο αυτό. Θα απολαύσουμε πολλά κ καλά μοτόρια. Μόνο την 911 2.7RS θα θελα. Γράψε άκυρο. Η βάση της yellowbird δεν είναι αυτή? Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 18, 2016 από Stelios F.
Dimitris Pappas Ιούνιος 18, 2016 #4994 Ιούνιος 18, 2016 Τωρα που καταλαγιασαν οι φανφαρες και τα πανηγυρια, 917,917Κ και 962C θα τα πουλησουν το φθινοπωρο σε dlc? Μεχρι 17 δεν ηταν δωρεαν mods? Οδηγαει κανεις το Ruf? Κατι σε LM πιστα δεν θα ηταν πιο επικαιρο? Θυσιασαν κατι για τη συμφωνια με την γερμανικη φιρμα? Πραγματικη εκπληξη αυτη η συμφωνια με τους γερμανους!!! 1
liakjim Ιούνιος 18, 2016 #4995 Ιούνιος 18, 2016 Και το skyline του γιαπωνέζικου , mod ήταν. Το αγοράσαμε. Το licence, είναι που έχει την αξία. Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
akis_z80 Ιούνιος 18, 2016 #4997 Ιούνιος 18, 2016 5 minutes ago, Dimitris Pappas said: Γατες οι Ιταλοι!!! Έχουν δώσει πολύ παραπάνω free content από αυτό που υποσχέθηκαν στη version 1. Γάτες ναι ΠΑΠΑΤΖΗΔΕΣ όχι. 19 minutes ago, Dimitris Pappas said: Οδηγαει κανεις το Ruf? Tην ξεκαπνίζουμε πού και πού 4
Oxide Burnedbrain Ιούνιος 18, 2016 #4998 Ιούνιος 18, 2016 Όπως έχουν τονίσει κάποια άτομα εδώ όπως και σε άλλα forums κτλ, κανείς δεν υποχρεώνει κανέναν να αγοράσει τίποτα. Κάποιοι θα συνεχίζουν να στηρίζουν την εταιρία αγοράζοντας τα dlc's,κάποιοι όχι. Δε ξέρω πως μπορεί να μπερδέψει κάποιον αυτό. Εντάξει, να γκρινιάζουμε και όταν θεωρούμε ότι μας κλέβουν αλλά τουλάχιστον να το κάνουμε στο σωστό μέρος aka assetto corsa official forum που μπορεί και να ακουστεί η γνώμη μας στα αυτιά των υπευθύνων (και να τους οδηγήσει σε παράνοια όπως τον Stefano ) Τώρα αν ο Χ Άκης κράζει εδώ μέσα,το μόνο που καταφέρνει είναι να κουράζει εμένα και τους υπολοίπους του forum. Φιλικά! 2
akis_z80 Ιούνιος 18, 2016 #4999 Ιούνιος 18, 2016 Βασικά κάποιοι είχαν βγάλει τα μαχαίρια και περίμεναν την KUNOS στη γωνία να κάνει καμιά βλακεία ανακοίνωση -τύπου εξαγορά/ανακοίνωση AC2- για να την κατασπαράξουν (δε μιλάω φυσικά για κανέναν εδώ μέσα), αλλά μετά το χθεσινό πέσανε πολλά σαγόνια και τώρα δεν ξέρουν τι να πούνε. Ένα τμήμα του bonus content που δεν είχαν υποσχεθεί, αλλά το δώσανε ΤΣΑΜΠΑ μαζί με τα δωρεάν core updates: 2
Georgiadis Giorgos Ιούνιος 18, 2016 #5000 Ιούνιος 18, 2016 21 minutes ago, Oxide Burnedbrain said: Τώρα αν ο Χ Άκης κράζει εδώ μέσα,το μόνο που καταφέρνει είναι να κουράζει εμένα και τους υπολοίπους του forum. Ban for life στον Άκη!!! 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now