Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

πριν 6 ώρες, το μέλος sosna έγραψε:

Παίδες εκείνος που είναι γρήγορος στο σίμ αν καταφέρει να ξεπεράσει το αρχικό σοκ με το overload δυνάμεων κ απαιτήσεων έχω την υποψία οτι θαναι γρήγορος κ στο πραγματικό.

 

Πράγματι Θέμη ο Χούτου -αυτός είναι άλιεν ανάμεσα στα άλιεν- είχε τρέξει με Formula Mazda αλλά ξέρασε λόγω υψηλής θερμοκρασίας αφού όντας Φινλανδός δεν ήταν εξοικειωμένος.

Να σου πώ που έχω μια μικρή αντίρρηση?

Τα πετάλ έχουν άλλη αίσθηση. Στο σίμ πατάς το φρένο τέρμα να φρενάρεις, σε ένα αγωνιστικό το πετάλ πάει κάτω μόνο όταν έχεις υπερθέρμανση στο φρένο..

Στο σιμ πατάς αφήνεις το φρένο για να μην μπλοκάρεις, στην πραγματικότητα αν αφήσεις το φρένο έχεις σκοτωθεί..

Χαμηλώνεις όσο μπορείς το φρένο σου μήπως και ξελοκάρει ο τροχός, αλλά δεν τολμάς να το αφήσεις, έχεις χάσει τη στροφή..

Στο σίμ κατά το φρένο παίζεις λίγο το τιμόνι δεξιά αριστερά να ξεμπλοκάρεις τον τροχό, στην πραγματικότητα αν το κάνεις σε έχει προσπεράσει ο κώλος...

Στην πραγματικότητα έχεις γύρει το κεφάλι πρίν στρίψεις, αν δεν το κάνεις θα σου ξεκολλήσει απο τον αυχένα..

Αλλάζει τελείως το οπτικό σου πεδίο, αλλά μόνο όσο το έχεις επιλέξει εσύ με την κλίση του κεφαλιού..

Στο σίμ γκαζώνεις αλλά δεν νιώθεις όπως κανονικά στο αμάξι απο το κλώτσιμα πότε χάνεις την πρόσφυση, δεν έχεις εκείνο το σκούντα / άσε..

Στην πραγματικότητα, όταν στρίβεις, το πόδι σου κολλάει πάνω στο τούνελ του αυτοκινήτου, είναι απίστευτα δύσκολο να κάνεις την παραμικρή αλλαγή με αίσθηση στο γκάζι,

για να σηκώσεις το πόδι σου απο το γκάζι θέλει προσπάθεια όχι αστεία..

Κατά το φρενάρισμα όλο σου το σώμα είναι κρεμασμένο πάνω στη ζώνη, δεν έχεις επαφή με το κάθισμα είσαι κρεμασμένος σε ιμάντες!!, αν δεν έχεις φροντίσει απο πρίν τις αναπνοές σου για να κάνεις το φρενάρισμα τον έχεις πιεί.. 

Στην πραγματική οδήγηση, οι μεταβολές των δυνάμεων G σου δίνουν τα όρια που έχει το αυτοκίνητο σου, και τα περιθώρια που έχεις να πάς γρηγορότερα η να πας πιο αργά.

Στον εξομοιωτή απλά βάζεις σημάδια στην πίστα, και ξέρεις.. "εκεί θα φρενάρω, εκεί θα ξεκινήσω να επιταχύνω ξανά"

Και οι περισσότεροι εξομοιωτές έχουν παντού τέτοια σημάδια..

Το ίδιο φυσικά κάνουν και πάρα μα πάρα πολλοί οδηγοί αγώνων, αν όχι όλοι..

Εγώ δεν οδηγάω με σημάδια, ποτέ δεν οδηγούσα, πάντα με το μάτι. για αυτό είμαι και αργός..

Νομίζω πως ένας οδηγός αγώνων δεν μπορεί να τρέξει επαρκώς σε εξομοιωτή, νομίζω πως ένας οδηγός εξομοιωτών δεν μπορεί να τρέξει επαρκώς σε κανονικό αμάξι..  

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

πριν 50 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Νομίζω πως ένας οδηγός αγώνων δεν μπορεί να τρέξει επαρκώς σε εξομοιωτή, νομίζω πως ένας οδηγός εξομοιωτών δεν μπορεί να τρέξει επαρκώς σε κανονικό αμάξι..

Εδώ δεν πρέπει να είσαι απόλυτος γιατί μπορούν άνετα να συμβούν και τα δύο.

Link to comment
Share on other sites

Να επέμβω και εγώ στη συζήτηση περί εξομοιωτών και πραγματικότητας.

 

Χωρίς να μπαίνουμε σε τεχνικές λεπτομέρειες, φρένων, γκαζιού, κιβώτιο ταχυτήτων etc etc.

 

Δεν έχει καμία σχέση το ένα με το άλλο. Συμφωνώ σε όλα όσα λέει ο @rapid_fast. Εδώ σε καρτ μπαίνεις 6τάχυτο και με το που βγεις στην τελική ευθεία σου έρχεται να ξεράσεις, αν το κάνεις γρήγορα. Δεν συγκρίνω το καρτ με το αμάξι, αλλά την εμπειρία που σε χτυπάει στα μούτρα και τρέμουν τα πόδια σου, ειδικά αν μπεις στη θέση του οδηγού σε αυτοκίνητο 400+ άλογα. Προσωπικά, έχοντας οδηγήσει μερικά ... "φτιαγμένα" (μου έχει λείψει αυτή η λέξη, πλέον στα 30+ χρόνια, τα λέω βελτιωμένα), σε θέμα ταχύτητας θα συνηθίσεις. Το πρόβλημα είναι όταν πρέπει να είσαι πατημένος σε κάθε στροφή, σε κάθε ευθεία. 

 

Για να οδηγήσεις γρήγορα, πρέπει να είσαι χαλαρός με τους περισσότερους από εμάς όταν το αμάξι πάει στα 140 σφίγγουμε το τιμόνι λες και θα απογειωθούμε, όταν τα 140 για ένα τέτοιο αυτοκίνητο είναι ο χαλαρός γύρος για ζέσταμα. Στο Assetto πάντως αν μου φύγει και σε μία στροφή δεν χάθηκε ο κόσμος :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

rapid_fast το κάνεις να φαίνεται λες και κάθε κίνηση που κάνεις σε κάποιο αγωνιστικό, βγαίνει ένας μαύρος και σου γα^*ει τη ψυχούλα. Δεν είναι έτσι, τουλάχιστον όχι για όλα τα αυτοκίνητα, εκτός αν σε στείλουν καρφωτό για φορμουλες. Κανονικά αυτοκίνητα είναι τα περισσότερα, με υψηλή ιπποδύναμη και πρόσφυση. Μπορεί στα 80s 90s να ήταν πιο brutal οι καταστάσεις και να πλησίαζαν σ αυτά που περιγράφεις, αλλά τώρα είναι πιο ήρεμα τα πράγματα. Προφανώς και δεν είσαι χαλαρός με νεράκι και χυμούλι στο γραφείο σου, αλλά η προσαρμογή δεν είναι και τόσο τραγική. Επίσης αν είναι αυτός που θυμάμαι, δεν είχε καν άδεια οδήγησης, καμία εμπειρία με δυνάμεις που δέχεται το σώμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 19 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Εδώ δεν πρέπει να είσαι απόλυτος γιατί μπορούν άνετα να συμβούν και τα δύο.

Κοίτα, 

όταν εξηντάρηδες που έχουν παρατήσει τις άγριες δυνάμεις (φόρμουλα 1 ας πούμε) πηγαίνουν και τρέχουν σε τουρισμου σε λεμαν και σε τέτοια και μάλιστα με επιτυχία

αλλά δεν πάει κανένας (δεν έχει συμβεί έτσι?) μικρούλης απο σίμ, καταλαβαίνεις πόσο χαοτική διαφορά υπάρχει...

 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, konnos said:

rapid_fast το κάνεις να φαίνεται λες και κάθε κίνηση που κάνεις σε κάποιο αγωνιστικό, βγαίνει ένας μαύρος και σου γα^*ει τη ψυχούλα. Δεν είναι έτσι, τουλάχιστον όχι για όλα τα αυτοκίνητα, εκτός αν σε στείλουν καρφωτό για φορμουλες. Κανονικά αυτοκίνητα είναι τα περισσότερα, με υψηλή ιπποδύναμη και πρόσφυση. Μπορεί στα 80s 90s να ήταν πιο brutal οι καταστάσεις και να πλησίαζαν σ αυτά που περιγράφεις, αλλά τώρα είναι πιο ήρεμα τα πράγματα. Προφανώς και δεν είσαι χαλαρός με νεράκι και χυμούλι στο γραφείο σου, αλλά η προσαρμογή δεν είναι και τόσο τραγική. Επίσης αν είναι αυτός που θυμάμαι, δεν είχε καν άδεια οδήγησης, καμία εμπειρία με δυνάμεις που δέχεται το σώμα.

Όχι, όχι και όχι. Δεν είναι κανονικά αυτοκίνητα. Όχι δεν είναι απλά με υψηλή ιπποδύναμη. 

 

Έχεις δει σωληνωτό; Ξέρεις πόσο ζυγίζει; Το σασμάν που αφήνει 500 άλογα στο δρόμο με το γλύψιμο του γκαζιού; Το κάθισμα που βρίσκεται σχεδόν στην κολώνα; Το αμπραγιάζ που αν το πατήσεις δεν θα μπορείς να βάλεις ούτε πρώτη να ξεκινήσεις; Το τιμόνι που στρίβει πολύ λιγότερο και πρέπει να μάθεις από την αρχή να οδηγάς; Το anti lag που νομίζεις ότι ανατινάζεται το αυτοκίνητο; Να χτυπάει το σώμα σου αριστερά δεξιά λες και τρως μπουνιές; 

 

Τα πράγματα δεν είναι πιο ήρεμα από τη δεκαετία του 80. Απλά η εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια των μηχανικών και η εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχουν φέρει καλύτερα ανταλλακτικά, ανθεκτικότερα σασί, μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερους τρόπους να κερδίσεις σε ιπποδύναμη και πρόσφυση etc etc. Έβλεπες παλιά το 5κύλινδρο της Audi και έλεγες περνάει τρένο με 50 βαγόνια από το θόρυβο. Τώρα, καταφέρνουν τους ίδιους χρόνους με καλύτερα στημένα αυτοκίνητα, λιγότερη ιπποδύναμη, πιο εύκολα μοτέρ, περισσότερα ηλεκτρονικά etc etc.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος konnos έγραψε:

rapid_fast το κάνεις να φαίνεται λες και κάθε κίνηση που κάνεις σε κάποιο αγωνιστικό, βγαίνει ένας μαύρος και σου γα^*ει τη ψυχούλα. Δεν είναι έτσι, τουλάχιστον όχι για όλα τα αυτοκίνητα, εκτός αν σε στείλουν καρφωτό για φορμουλες. Κανονικά αυτοκίνητα είναι τα περισσότερα, με υψηλή ιπποδύναμη και πρόσφυση. Μπορεί στα 80s 90s να ήταν πιο brutal οι καταστάσεις και να πλησίαζαν σ αυτά που περιγράφεις, αλλά τώρα είναι πιο ήρεμα τα πράγματα. Προφανώς και δεν είσαι χαλαρός με νεράκι και χυμούλι στο γραφείο σου, αλλά η προσαρμογή δεν είναι και τόσο τραγική. Επίσης αν είναι αυτός που θυμάμαι, δεν είχε καν άδεια οδήγησης, καμία εμπειρία με δυνάμεις που δέχεται το σώμα.

Να σου πώ..

Οδήγα, και μετά απο 2 μέρες κοίτα τον εαυτό σου γυμνό στον καθρέφτη..

Οι μελανιές που έχεις, είναι σαν να σε έχει γ@@σει ψυχή και σώμα ο μαυρος..

Και η αγωνία που έχεις πρίν απο κάθε στροφή, για το άν θα στρίψει, ή αν θα σε βγάλει έξω, δεν φεύγει ποτέ..

Μην κοιτάς που δεν φαίνεται..

Γιατί κλαίνε όταν κερδίζουν κάποιοι, έτσι απο την κ@υλα νομίζεις?

Ξέρεις τι ψυχολογική πίεση είναι να είσαι συγκεντρωμένος στο 100% για 2 ώρες?

Ξέρεις πόσο επίπονο ψυχολογικά είναι να μπλοκάρουν οι τροχοί και να μην ξέρεις αν χάνεις  ή δεν χάνεις τη στροφή?

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω τί είναι το σωληνωτό και δε ξέρω τί είδους αυτοκίνητα περιγράφετε που δεν μπορείς να κουμπώσεις ταχύτητες για διάφορους λόγους. Εγώ μιλάω για "κανονικά" αυτοκίνητα μέχρι GT3. Είχα ένα φίλο στην Αγγλία με τρελά λεφτά που πήγαινε σε track days με GT4 κυρίως και πήγα μια φορά μαζί του. Με έκανε μερικούς γύρους και μετά με άφησε να το πάω και 2 γύρους με άδεια πίστα (δεν ήταν κάποια απ τις γνωστές, αλλά και να ήταν, τότε δεν ήξερα την τύφλα μου από motorsports, απλώς μου άρεσε η οδήγηση). Μετά με πήγε τρεις γύρους με το GT3 του... Ήμουν μικρότερος τότε και δεν ήξερα πολλά από αυτοκίνητα.

 

Αυτά που περιγράφετε ίσως να είναι για άλλες καταστάσεις, σ αυτές τις κατηγορίες που λέω εγώ, τα πράγματα είναι ελέγξιμα. Προφανώς και δεν το πήγα πάνω στο όριο μέσα σε 2 γύρους, αλλά η σιγουριά που σου δίνει το GT4 και ακόμη περισσότερο το GT3 είναι απίστευτη, δε μου βίασε κανείς τη ψυχή όταν άλλαζα ταχύτητες ή άφηνα το φρένο.

 

Έχετε ξεφύγει λιγάκι, δεν έχουν νόημα όλ' αυτά, απλώς παίζουμε ένα παιχνίδι. :)

Έγινε επεξεργασία από konnos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος liakjim έγραψε:

Ωραία όλα αυτά αλλά πείτε τα στο θέμα του αυτοκινήτου ή μηχανοκίνητο. Εδώ λέμε νέα για το σιμ .

κλαιω ηδη με Ιασονα..... @GoMaR :rofl:

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

1 minute ago, liakjim said:

Ωραία όλα αυτά αλλά πείτε τα στο θέμα του αυτοκινήτου ή μηχανοκίνητο. Εδώ λέμε νέα για το σιμ .

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πήγε η κουβέντα και λέμε και άλλα πράγματα, πειράζει; 334 σελίδες thread και ντάξει μιλήσαμε 4 post για τα αγωνιστικά in real life. big deal.

 

3 minutes ago, konnos said:

Δε ξέρω τί είναι το σωληνωτό και δε ξέρω τί είδους αυτοκίνητα περιγράφετε που δεν μπορείς να κουμπώσεις ταχύτητες για διάφορους λόγους. Εγώ μιλάω για "κανονικά" αυτοκίνητα μέχρι GT3. Είχα ένα φίλο στην Αγγλία με τρελά λεφτά που πήγαινε σε track days με GT4 κυρίως και πήγα μια φορά μαζί του. Με έκανε μερικούς γύρους και μετά με άφησε να το πάω και 2 γύρους με άδεια πίστα (δεν ήταν κάποια απ τις γνωστές, αλλά και να ήταν, τότε δεν ήξερα την τύφλα μου από motorsports, απλώς μου άρεσε η οδήγηση). Μετά με πήγε τρεις γύρο με το GT3 του... Ήμουν μικρότερος τότε και δεν ήξερα πολλά από αυτοκίνητα.

 

Αυτά που περιγράφετε ίσως να είναι για άλλες καταστάσεις, σ αυτές τις κατηγορίες που λέω εγώ, τα πράγματα είναι ελέγξιμα. Προφανώς και δεν το πήγα πάνω στο όριο μέσα σε 2 γύρους, αλλά η σιγουριά που σου δίνει το GT4 και ακόμη περισσότερο το GT3 είναι απίστευτη, δε μου βίασε κανείς τη ψυχή όταν άλλαζα ταχύτητες ή άφηνα το φρένο.

 

Έχετε ξεφύγει λιγάκι, δεν έχουν νόημα όλ' αυτά, απλώς παίζουμε ένα παιχνίδι. :)

Κοίτα, όποιον σχετικό και να ρωτήσεις θα σου πει τα Porsche είναι για ανάπηρους. Δεν το λέω προσωπικά για εσένα ή το φίλο σου, αλλά έτσι είναι. Ευκολοδήγητα. Εγώ όπως κατάλαβα προηγουμένως, νόμιζα μιλάγαμε για τα αγωνιστικά και όχι για τα street legal. Έχει μεγάλη διαφορά.

 

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, konnos said:

Δεν είναι street legal, GT4 κατηγορία εννοώ, Ginetta ήταν.

Ερασιτεχνικό δηλαδή. Και Skyline αν οδηγήσεις με 80km μια χαρά είναι για να πας στη δουλειά σου. Εγώ μιλάω για αγωνιστική και οριακή οδήγηση. Όχι test drive.

Link to comment
Share on other sites

πριν 55 λεπτά, το μέλος rapid_fast έγραψε:

τρέχουν σε τουρισμου σε λεμαν και σε τέτοια και μάλιστα με επιτυχία

αλλά δεν πάει κανένας (δεν έχει συμβεί έτσι?) μικρούλης απο σίμ, καταλαβαίνεις πόσο χαοτική διαφορά υπάρχει...

Οι Lucas Ordonez και Jann Mardenborough διαφωνούν.....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το να μπείς σε μια πίστα με ένα ξένο αυτοκίνητο και να κάνεις 2-3 γύρους, δεν είναι κάτι..

Οπως οδηγάς στο δρόμο, έτσι οδηγάς και εκεί, αλλά με περισσότερη ασφάλεια μιας και δεν έχει απρόβλεπτα και απρόοπτα..

Το ίδιο αυτοκίνητο όμως για να το πάς τάπα σε χρόνο και να γράψεις και καλό χρόνο, θα περάσει πολλές φορές η ζωή σου μπροστά απο τα μάτια σου..

Το 2012 έγινε βαλκανικό τράκ ντέη στις Σέρρες με φερράρι..

Πήγε το αφεντικό και του έκανα παρέα.

Ολοι οι κουλοί βαλκάνιοι με τα φεράρρι είχαν κάτι σλίκς, όχι δεν είχαν κάνει καλό σέρβις, όχι είχαν το μυαλό στα ξανθά που είχαν μαζί κλπ κλπ..

Να μη τα πολυλογώ, με λάστιχα δρόμου και ένα Ε46 318 έγραψα καλύτερο χρόνο απο τα φερράρι..

Αλλο η βόλτα και άλλο να οδηγάς για χρόνο..

Βόλτα σε πίστα μπορεί να κάνει με F40 και η γιαγιά... πχ ο @panosdimp

Οκ.. μέχρι εκεί..

 

 

πριν 10 λεπτά, το μέλος gchristod έγραψε:

Οι Lucas Ordonez και Jann Mardenborough διαφωνούν.....

Ευχαριστώ!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε ξέρω καν τί συζητάμε εδώ και αρκετά ποστ. Ό,τι είχα να πω το είπα, δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο, το μόνο που ήθελα να προστεθεί σε αυτά που λέτε είναι οτι δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα όσο τα περιγράφετε ή θα θέλατε να είναι. Συγχαρητήρια για το χρόνο σου, αλλά προφανώς και οι άλλοι δε θέλανε ή δε ξέρανε να πιέσουν και επίσης είναι και πιθανόν τα 318 να είναι και πιο δύσκολο στην οδήγηση (αν δεν το έχεις στημένο) από ένα gt4. Άντε έχω και δουλειές, τα ξαναλέμε άλλη φορά.

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 ώρα, το μέλος rapid_fast έγραψε:

Βόλτα σε πίστα μπορεί να κάνει με F40 και η γιαγιά... πχ ο @panosdimp

Οκ.. μέχρι εκεί..

Καλά όταν έρθω Θεσσαλονίκη με το νέο μου απόκτημα θα σε κάνω να μετανοήσεις γονατιστός μπροστά στο λευκό πύργο ,άκου εκεί "γιαγιά"!

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.