Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

πριν 48 λεπτά, το μέλος panosdimp έγραψε:

Καλά όταν έρθω Θεσσαλονίκη με το νέο μου απόκτημα θα σε κάνω να μετανοήσεις γονατιστός μπροστά στο λευκό πύργο ,άκου εκεί "γιαγιά"!

Την έδωσες την "μπέμπα" - τι πήρες?:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, rapid_fast said:

 

 

 

 

 

@rapid_fast

 

Quote

 


Να σου πώ που έχω μια μικρή αντίρρηση?

Τα πετάλ έχουν άλλη αίσθηση. Στο σίμ πατάς το φρένο τέρμα να φρενάρεις, σε ένα αγωνιστικό το πετάλ πάει κάτω μόνο όταν έχεις υπερθέρμανση στο φρένο..

Στο σιμ πατάς αφήνεις το φρένο για να μην μπλοκάρεις, στην πραγματικότητα αν αφήσεις το φρένο έχεις σκοτωθεί..

Χαμηλώνεις όσο μπορείς το φρένο σου μήπως και ξελοκάρει ο τροχός, αλλά δεν τολμάς να το αφήσεις, έχεις χάσει τη στροφή..

Στο σίμ κατά το φρένο παίζεις λίγο το τιμόνι δεξιά αριστερά να ξεμπλοκάρεις τον τροχό, στην πραγματικότητα αν το κάνεις σε έχει προσπεράσει ο κώλος...
 

 

 

Χωρίς να διαφωνώ σαφώς κ υπάρχει άλλη αίσθηση αφού το ένα είναι πραγματικότητα κ το άλλο πιξελάκια,αλλά έχω δει αρκετές φορές ακόμη κ στην απόλυτη σε αντιδράσεις F1 να το κάνουνε αυτό,την τιμονιά για ξεμπλοκάρισμα εννοώ.Ελπίζω να με πιστεύεις κ να μη χρειαστεί να ψάχνω για βίντεο περί του αληθούς.Επίσης δεν είναι αναγκαία κ ικανή συνθήκη με το που αφήσεις άτσαλα το γρένο να σε προσπεράσει ο κώλος,εκτός αν τα έχουν κάνει μαντάρα με το σετάπ.

 

Quote

 


Στην πραγματικότητα έχεις γύρει το κεφάλι πρίν στρίψεις, αν δεν το κάνεις θα σου ξεκολλήσει απο τον αυχένα..

Αλλάζει τελείως το οπτικό σου πεδίο, αλλά μόνο όσο το έχεις επιλέξει εσύ με την κλίση του κεφαλιού..
 

 

 

Με λίγη βασική προπόνηση στους πλαινούς κοιλιακούς κ στον αυχένα αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα εκτός αν θέτεις ως μέτρο σύγκρισης τα μονοθέσια της F1 ή αν μιλάμε για πρωταθλητισμό που προφανώς κ τα δεδομένα είναι διαφορετικά.

 

Quote

Στο σίμ γκαζώνεις αλλά δεν νιώθεις όπως κανονικά στο αμάξι απο το κλώτσιμα πότε χάνεις την πρόσφυση, δεν έχεις εκείνο το σκούντα / άσε..

 

για αυτό θεωρώ το σίμ δυσκολότερο σε αυτό το κομμάτι,πως να μεταφράσεις δλδ την επιτάχυνση/επιβράδυνση.Στην πραγματικότητα είναι πολύ πιο εύκολο να στηριχτείς στον λαβύρινθο του αυτιού από οτι στο σιμ που πρέπει να το πλάσεις φαντασιακά.

 

Quote

 


Στην πραγματικότητα, όταν στρίβεις, το πόδι σου κολλάει πάνω στο τούνελ του αυτοκινήτου, είναι απίστευτα δύσκολο να κάνεις την παραμικρή αλλαγή με αίσθηση στο γκάζι,

για να σηκώσεις το πόδι σου απο το γκάζι θέλει προσπάθεια όχι αστεία..

Κατά το φρενάρισμα όλο σου το σώμα είναι κρεμασμένο πάνω στη ζώνη, δεν έχεις επαφή με το κάθισμα είσαι κρεμασμένος σε ιμάντες!!, αν δεν έχεις φροντίσει απο πρίν τις αναπνοές σου για να κάνεις το φρενάρισμα τον έχεις πιεί.. 
 

 

 

Καταλαβαίνω οτι μιλάς για μονοθέσια οπότε σαφώς κ ισχύει.Για τα σαλούν όμως όχι κ τόσο.Κ πάλι με λίγη βασική προπόνηση των κάτω κοιλιακών,του λαγονοψοίτη κ των ποδιών είσαι κυριλέ.

 

Quote

 


Στην πραγματική οδήγηση, οι μεταβολές των δυνάμεων G σου δίνουν τα όρια που έχει το αυτοκίνητο σου, και τα περιθώρια που έχεις να πάς γρηγορότερα η να πας πιο αργά.

Στον εξομοιωτή απλά βάζεις σημάδια στην πίστα, και ξέρεις.. "εκεί θα φρενάρω, εκεί θα ξεκινήσω να επιταχύνω ξανά"

Και οι περισσότεροι εξομοιωτές έχουν παντού τέτοια σημάδια..

Το ίδιο φυσικά κάνουν και πάρα μα πάρα πολλοί οδηγοί αγώνων, αν όχι όλοι..

Εγώ δεν οδηγάω με σημάδια, ποτέ δεν οδηγούσα, πάντα με το μάτι. για αυτό είμαι και αργός..
 

 

 

Για αυτό θεωρώ απείρως ευκολότερο να διαγνώσεις την οιαδήποτε απώλεια πρόσφυσης -κ στον εγκάρσιο κ διαμήκη άξονα- στο πραγματικό από οτι στο σίμ.Μιλάμε φυσικά για έναν κατάτι εξοικειωμένο οδηγό με αυτή την αίσθηση κ όχι για τη θειά μου τη Μαγδάλω.Αν δεν κάνω λάθος όμως σημάδια χρησιμοποιούν όλοι είτε πραγματικό είτε ψεύτικο τουλάχιστον ως reference.Αυτός δεν είναι κ ο λόγος που οι ομάδες γενικά χτίζουν εξομοιωτές?

 

Να σου πω την αλήθεια κ στο σιμ προσωπικά από ένα σημείο κ μετά οδηγώ με την αίσθηση -την όποια αίσθηση- χωρίς να είμαι ρομποτάκι.

 

Quote

Νομίζω πως ένας οδηγός αγώνων δεν μπορεί να τρέξει επαρκώς σε εξομοιωτή, νομίζω πως ένας οδηγός εξομοιωτών δεν μπορεί να τρέξει επαρκώς σε κανονικό αμάξι..   

 

Ίσα ίσα που υπάρχουν αρκετά παιδιά που είναι γρήγοροι κ στα δύο -βλέπε εκείνους που αποφοίτησαν από το Gran Turismoo Academy, τον Rene Rast κ πάρα μα πάρα πολλούς-.Σαφώς κ παίζει ρόλο οτι είναι νεότερης φουρνιάς αλλά όπως είπε κ ο Παναγιώτης παραπάνω δεν είναι απόλυτο.

 

Κ για να μην παρεξηγηθώ σαφώς κ δεν πιστεύω οτι το να οδηγείς γρήγορα σε πίστα είναι απλό,αλλά μην το κάνουμε να φαίνεται δυσκολότερο ή τρομακτικότερο από οτι είναι.Ο άνθρωπος είναι ιδιαιτέρος ευπροσάρμοστος οπότε με λίγη προσπάθεια/θέληση/προπόνηση θα την παλέψει.Τώρα αν έχουμε ως μέσο μέτρο σύγκρισης τους οδηγούς της Φ1 που οδηγούν από όταν ήταν έμβρυα σαφώς κ δεν μπορεί να γίνει καμιά σύγκριση.Πάρε για παράδειγμα τον Άκη που ενώ ποτέ στη ζωή του δεν είχε πισωκίνητο -κ δη ένα δυνατό κ σχετικά απόλυτο- μπήκε στην πίστα κ κατάφερε να σταθεί  συγκριτικά με τους υπόλοιπους εκεί.Εγώ θεωρώ οτι τον αέρα να πάει  έτσι του τον έδωσε το σίμ.Τώρα αν θες να με πεις ναι αλλά αν το αμάξι το οδήγαγε ο χ επαγγελματίας θα έκανε καλύτερο χρόνο κλπ. -απλά συγκρίνουμε τον επαγγελματία που πληρώνεται από αυτό με ένα οδηγό που πήγε μια Κυριακή πρωί να κάνει το κομμάτι του.-

 

 

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, trib said:

Όχι, όχι και όχι. Δεν είναι κανονικά αυτοκίνητα. Όχι δεν είναι απλά με υψηλή ιπποδύναμη. 

 

Έχεις δει σωληνωτό; Ξέρεις πόσο ζυγίζει; Το σασμάν που αφήνει 500 άλογα στο δρόμο με το γλύψιμο του γκαζιού; Το κάθισμα που βρίσκεται σχεδόν στην κολώνα; Το αμπραγιάζ που αν το πατήσεις δεν θα μπορείς να βάλεις ούτε πρώτη να ξεκινήσεις; Το τιμόνι που στρίβει πολύ λιγότερο και πρέπει να μάθεις από την αρχή να οδηγάς; Το anti lag που νομίζεις ότι ανατινάζεται το αυτοκίνητο; Να χτυπάει το σώμα σου αριστερά δεξιά λες και τρως μπουνιές; 

 

Τα πράγματα δεν είναι πιο ήρεμα από τη δεκαετία του 80. Απλά η εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια των μηχανικών και η εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας, έχουν φέρει καλύτερα ανταλλακτικά, ανθεκτικότερα σασί, μεγαλύτερη ασφάλεια, περισσότερους τρόπους να κερδίσεις σε ιπποδύναμη και πρόσφυση etc etc. Έβλεπες παλιά το 5κύλινδρο της Audi και έλεγες περνάει τρένο με 50 βαγόνια από το θόρυβο. Τώρα, καταφέρνουν τους ίδιους χρόνους με καλύτερα στημένα αυτοκίνητα, λιγότερη ιπποδύναμη, πιο εύκολα μοτέρ, περισσότερα ηλεκτρονικά etc etc.

δηλαδή όλοι όσοι οδηγάνε είναι τέρατα της φύσης με απίστευτες ικανότητες?Νομίζω οτι υπερβάλουμε λίγο

 

μια χαρά θα μπορέσει να εξοικειωθεί ο οποιοσδήποτε σε οτιδήποτε αρκεί να το θέλει κ να του αρέσει.Το πόσο ανταγωνιστικός θαναι είναι άλλη ιστορία.

 

 

 

 

 

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, sosna said:

δηλαδή όλοι όσοι οδηγάνε είναι τέρατα της φύσης με απίστευτες ικανότητες?Νομίζω οτι υπερβάλουμε λίγο

 

μια χαρά θα μπορέσει να εξοικειωθεί ο οποιοσδήποτε σε οτιδήποτε αρκεί να το θέλει κ να του αρέσει.Το πόσο ανταγωνιστικός θαναι είναι άλλη ιστορία.

 

Δεν μίλησε κανείς για τέρας της φύσης. ΑΛΛΑ όταν εγώ παίζω στο PC, ναι έχω κάνει χιλιάδες γύρους στο Assetto και ο άλλος ανεβαίνει για προπόνηση στο Διόνυσο, Κύμη, τα βουνά της Ελβετίας και το Nurbu (αυτό ναι για να μην googlarw πως γραφεται) με το real deal, όχι ανταγωνιστικός δεν μπορώ να είμαι, απλά δεν έχω καμία εμπειρία επί του αντικειμένου. Ε οκ να οδηγάω ξέρω, αλλά με το που θα μπω στην πρώτη στροφή έχω πάει στα λάστιχα.

 

Η σύγκριση ήταν μεταξύ του ψηφιακού και του αληθινού sport, ότι δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους και ότι δεν μπορώ από τη μία μέρα στην άλλη να μπω σε αγωνιστικό. Και φυσικά έτσι είναι, αλλιώς θα έβγαζα το ψωμί μου οδηγώντας WRC γιατί ρε φίλε πριν 3-4 χρόνια είχα κάνει τον καλύτερο χρόνο παγκοσμίως σε ένα χωμάτινο, ούτε που θυμάμαι πως το λένε.

 

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Τη συναίσθηση της οδήγησης την έχω αναπτύξει από το παιχνίδι όπως και τη συμπεριφορά εν μέρη ενός αυτοκινήτου, στο περίπου πως φρενάρει και πάνω κάτω τις διαδρομές. Τα υπόλοιπα θέλει πολλά χρόνια εξάσκησης όπως επίσης και ταλέντο. Ναι αν κάνω εξάσκηση και αφοσιωθώ, κάτι θα μάθω.

 

Εδώ πας κάνεις ένα upgrade στο δικό σου το αυτοκίνητο, βάζεις 50-60 άλογα περισσότερα και το φοβάσαι. Πως θα μεταπηδήσεις σε ένα θεριό ανήμερο 600 άλογα που ουρλιάζει; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα. 

Link to comment
Share on other sites

Απο sim μπορείς να μάθεις μόνο χάραξη πίστας, άντε και το ανάγλυφο αν εχει γίνει το laserscan σωστά...

Ίσως αν είναι πολύ καλό το σιμ και κάποιος έχει τρέξει το κάθε αμάξι στην κάθε πίστα (όπως κάνει πχ ο Άρης στο assetto) μπορεί να βοηθήσει και λίγο σε lines και braking points.

 

Για αντιδράσεις στο τιμόνι στο όριο και στα ανάποδα psol. (ειδικά σε μη direct drive τιμονιέρες που μετά από μια δυο μεταφορές δεν έχουν καθόλου ανάδραση εως και λάθος ανάδραση και τις οδηγάς εσύ αντί να οδηγούν αυτές τα χέρια...)

Άντε να σε κάνει λίγο ταχύτερο στις τιμονιές και να μη σου φεύγει το τιμόνι απ τα χέρια σε SOS κατάσταση στο δρόμο.

Μη γελάτε το έχω δει live, του φυγε το τιμόνι και έπιασε όλα τα άλλα. Υαλοκαθαριστήρες, φώτα και αλάρμ. Πως σωθήκαμε ο θεός μόνο το ξέρει.:amen:

 

Αν παίζεις αρκετά online racing games (και όχι μόνο) σύμφωνα με μελέτες βοηθάει αρκετά στα αντανακλαστικά αλλά...

Στα 35++  ζωή να χουμε:D μάλλον κρατάει τα αντανακλαστικά σε ένα καλό επίπεδο... για να μην μιλήσω για την ηλικία των πατεράδων της παρέας όπου απλά τους βοηθάει να μην παραδώσουν ακόμα το κανονικό δίπλωμα.:p:p:p

 

Νάσο δεν θυμάσε τι μας έλεγε ο Tzive.

Καμία σχέση ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΝΙΩΘΕΙΣ

 

 

Έγινε επεξεργασία από uhu
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έλειψα 3 μέρες και διαβάζωντας από το κινητό ότι γράφτηκε αυτές τις μέρες έχω πάθει πλάκα.

Στην αρχή είχε χαβαλέ αλλά μετά άρχισα να χάνω τούφες από τα μαλλιά μου.

 

Εγώ μόνο 3 πράγματα ήθελα να πω και θα κάνω abort ship:

Το ότι δεν παίρνουν όλοι μέρος στις αντιπαραθέσεις κλπ συνήθως σημαίνει πως έχουν σχηματίσει ήδη τη γνώμη τους και οδηγούν sims γνωρίζωντας ακριβώς τι είναι και τι δεν είναι εδώ και κάμποσα χρόνια. (Eπίσης έχουν κάνει την επιλογή τους όσον αφορά το sim της καρδιάς τους και δεν πάνε να χτυπιούνται οι naysayers αυτό δεν θα αλλάξει)

 

Αν είχα τόσο μεγάλο πρόβλημα με τα sims και τα πράγματα που πιστεύω πως κάνουν λάθος, απλά δεν θα ασχολούμον με αυτά. Απορώ δηλαδή πως σας κρατάει το χόμπυ όταν πιστεύεις πως κάνει τα βασικά λάθος.

 

Οι περισσότεροι εδώ οδηγούν αυτοκίνητο, έχουν βάλει αυτοκίνητο στη πίστα και όσον αφορά την πιστότητα των sims γνωρίζουν ακριβώς τι παίζει, δεν είμαστε 15χρονα χωρίς δίπλωμα.
 

Peace out...

 

Μην ξεχάσω:

 

220px-SNice.svg.png

 

 

Έγινε επεξεργασία από Stelios F.
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Το να θεοποιεί κανείς το Σουμάχερ,Σέννα,Ρόσι,Στόνερ,ΜακΡέι κλπ είναι λογικό κ άκρως εξηγήσιμο -οδηγικές ιδιοφυίες-.

 

Το να μου θεοποιείτε το  pay to drive gt3 average Joe το θεωρώ υπερβολικό,μην πω άστοχο monza gt3 2017 race start trademark.

 

Η πλεοψηφία αγώνων παγκοσμίως έγινε για τους gentlemen racers με την οικονομική ευρωστία του Vagim Kogay.Πλέον δεν υπάρχουν τα τέρατα του group c τα μνημειώδη κ τραγικά group b κλπ.Τα τέρατα μείναν μόνο σε αναβάσεις hillclimbfans κλπ τελούν όμως εν εκλείψει.

 

Οι ομάδες στήνουν αμάξια για να οδηγούνται από ανθρώπους όχι ημίθεους.Τώρα αν νομίζετε οτι από αυτά που γράφω βγαίνει το συμπέρασμα οτι ''θα έμπαινα ναούμ στη πίστα κ θα μοίραζα δεύτερα'' εν είδη ενός συμπλέγματος οδηγικής ανωτερότητας/κομπλεξισμού τότε καταλάβατε λάθος.

 

Όταν η πλειοψηφία ομάδων τρέχει εξομοιωτές για κάποιο λόγο επιλέγουν να ξοδέψουν τα λεφτά τους εκεί.

 

υγ:καταφέραμε να αναστήσουμε τον ταξιδιάρη Στέλιο :hehe::amen: εγώ δεν οδηγώ κάρο έχω το σκούτερ :hehe::hehe:

 

@uhu ακριβώς επειδή νιώθεις είναι πιο εύκολο κ λογικό να αντιδράσεις πίσω,αρκεί να ξέρεις τι να κάνεις κ να ξεπεράσεις το αρχικό σοκ/overload.

 

Έγινε επεξεργασία από sosna
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 11 ώρες, το μέλος uhu έγραψε:

Απο sim μπορείς να μάθεις μόνο χάραξη πίστας, άντε και το ανάγλυφο αν εχει γίνει το laserscan σωστά...

Ίσως αν είναι πολύ καλό το σιμ και κάποιος έχει τρέξει το κάθε αμάξι στην κάθε πίστα (όπως κάνει πχ ο Άρης στο assetto) μπορεί να βοηθήσει και λίγο σε lines και braking points.

 

Για αντιδράσεις στο τιμόνι στο όριο και στα ανάποδα psol. (ειδικά σε μη direct drive τιμονιέρες που μετά από μια δυο μεταφορές δεν έχουν καθόλου ανάδραση εως και λάθος ανάδραση και τις οδηγάς εσύ αντί να οδηγούν αυτές τα χέρια...)

Άντε να σε κάνει λίγο ταχύτερο στις τιμονιές και να μη σου φεύγει το τιμόνι απ τα χέρια σε SOS κατάσταση στο δρόμο.

Μη γελάτε το έχω δει live, του φυγε το τιμόνι και έπιασε όλα τα άλλα. Υαλοκαθαριστήρες, φώτα και αλάρμ. Πως σωθήκαμε ο θεός μόνο το ξέρει.:amen:

 

Αν παίζεις αρκετά online racing games (και όχι μόνο) σύμφωνα με μελέτες βοηθάει αρκετά στα αντανακλαστικά αλλά...

Στα 35++  ζωή να χουμε:D μάλλον κρατάει τα αντανακλαστικά σε ένα καλό επίπεδο... για να μην μιλήσω για την ηλικία των πατεράδων της παρέας όπου απλά τους βοηθάει να μην παραδώσουν ακόμα το κανονικό δίπλωμα.:p:p:p

 

Νάσο δεν θυμάσε τι μας έλεγε ο Tzive.

Καμία σχέση ΑΠΛΑ ΣΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΝΙΩΘΕΙΣ

 

 

Εγώ πάντως από τότε που παίζω sims έγινα πιο αργός με το πραγματικό αυτοκίνητο γιατί με τρομάζουν οι κλίσεις και τα g:p

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το ξαναβαζω γιατι ειναι σχετικο με την off-topic :p κουβεντα

 

 

Απο οτι βλεπω απο τα βιντεα, παντως, ολα τα αλιεν που μπηκαν πιστα, δεν τους εδωσαν αμαξι με το καλημερα. Περασαν ολοι απο καποια σχετικη εκπαιδευση πρωτα.

Οπως ο οποιοσδηποτε αλλος το επιχειρουσε.

Ε, λογικο μου κανει, σε αυτο το κομματι της μεταβασης να τα πηγαν καλυτερα απο τον υπολοιπο κοσμο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αρκετά έμεινα με την 780,  βρήκα μία MSI 1080 Gaming X σε καλή τιμή στο κουτί της και τη χτύπησα, έβαλα τα πάντα όλα στα γραφικά και έτρεξα για πρώτη φορά το bench του Assetto.

 

Μόλις ξεκινάει το bench κολάει για μισό δευτερόλεπτο (εξού και τα 24 Frames minimum; πάντως πουθενά αλλού δεν παρατήρησα drops) και μετά είναι ένα ποίημα.

 

20170509223155_1.thumb.jpg.2b244a8209f85fb4679a310e748b2c03.jpg

 

ΥΓ Το iR παίζει με 140 fpsχρησιμοποιώντας για πρώτη φορά και 3 reshade effects που προσφέρουν τεράστια διαφορά (HDR, Sharpening & Clarity), σαν τα screenshots του pcars δείχνει  :D

 

ΥΓ2 Σκεφτόμουν να χτυπήσω και ένα Ryzen εξαπύρηνο για ολική αναβάθμιση αλλά απ'ότι είδα o 2500k κρατάει δυνατά χωρίς πρόβλημα να pusharei την κάρτα στο 100% τουλάχιστον σε triple screen αναλύσεις, αλλά ακόμα και σε benches τύπου firestrike με χώμα physics score βέβαια σε σχέση με τους καινούργιους επεξεργαστές.

 

http://www.3dmark.com/3dm/19835974#

 

 

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Με το rift και pp οn το AC είναι λίγο (πολύ) blurry σε σχέση με το Iracing και το RF2, έχεις καμία ιδέα πως να το ξεφορτωθώ αυτό το πράγμα ή φταίει το ότι το engine usarei deferred lighting και δεν βελτιώνεται η κατάσταση?

Με pp off είναι ολοκάθαρο πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Με το rift και pp οn το AC είναι λίγο (πολύ) blurry σε σχέση με το Iracing και το RF2, έχεις καμία ιδέα πως να το ξεφορτωθώ αυτό το πράγμα ή φταίει το ότι το engine usarei deferred lighting και δεν βελτιώνεται η κατάσταση?
Με pp off είναι ολοκάθαρο πάντως.


Έχεις δοκιμάσει το ειδικό για rift pp filter του ears1991? ( του τυπά που έχει κάνει το natural mode )

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, liakjim said:

 


Έχεις δοκιμάσει το ειδικό για rift pp filter του ears1991? ( του τυπά που έχει κάνει το natural mode )

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

 

Νομίζω, αυτός εστίαζε στο performance όμως, δεν θυμάμαι να το βελτίωνε σε αυτό τον τομέα, θα το ξαναδοκιμάσω πάντως.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω, αυτός εστίαζε στο performance όμως, δεν θυμάμαι να το βελτίωνε σε αυτό τον τομέα, θα το ξαναδοκιμάσω πάντως.


Νομίζω ότι ειδικά για rift , εστίασε στο clarity.

Στάλθηκε από το m2 note μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.