Jump to content



Assetto Corsa


racer

Recommended Posts

To WTCC mod των PTSims είναι ιδιωτικό?

 

Αν θυμάμαι καλά χρειαζόταν να εγγραφείς στο πρωτάθλημά τους για να σου δώσουν τη δυνατότητα να το κατεβάσεις.Δεν ξέρω αν ισχύει το ίδιο ακόμη.

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα το παλιό (2009) αλλά φαίνεται υπάρχει νέο 2014-2015.

Αρη ειναι ιδιωτικο mod αλλα τα physics του δεν ειναι σπουδαια. Αν το θελεις στειλε μου πμ. Θα πρεπει να βρεις και το sound fix για το AC 1.1.5. Τοτε ηταν και το τελευταιο update που εκαναν.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που θα πω δεν είναι standard αλλά βασίζεται σε μια συζήτηση που υπήρξε εδώ.
 
Φαντάζομαι θα ξέρετε κάποιοι την ελλεινή και μη linear , συμπεριφορά των G27 , συνδιαζόμενη με τεράστιο dead zone. 
 
Δείτε τί εννοώ.
 
g27.png

Δείτε πόσο πιο linear είναι η G27 με gain στον profiler στο 75 αλλά και τι τεράστιο dead zone έχει.
Αν βάλεις 140%, μηδενίζεις το dead zone αλλά το linear πάει περίπατο.

Αν όμως γίνει ότι λέει ο Στέφανος :

"The solution is the idea of the Post Process FF that I've talked about in some other threads.
A gamma function or a lookup table to apply right before the force is sent to the hardware, global (and not per car), designed to overcome hardware limitations.
This should come in 1.5 already with an in-game App that is able to switch between different presets, showing a graph of what is going on in realtime. "

 

Τότε θα μπορείς να έχεις το gain στο 140 για εκμηδενισμό του dead zone και ταυτόχρονα, ρύθμιση της καμπύλης σε πιο linear!!!!

 

Μακάρι!!!

Έγινε επεξεργασία από liakjim
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβα γρι απο το παραπανω ποστ :p

 

Aν κατάλαβα καλά μου κάνει σαν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο damping που θα βασίζεται σε realtime calculations για να μπορείς να έχεις 0 deadzone χωρίς clipping χρησιμοποιώντας υψηλό gain (δύναμη του ffb).

Έγινε επεξεργασία από gchristod
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aν κατάλαβα καλά μου κάνει σαν ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο damping που θα βασίζεται σε realtime calculations για να μπορείς να έχεις 0 deadzone χωρίς clipping χρησιμοποιώντας υψηλό gain (δύναμη του ffb).

@GeoF1, τωρα καταλαβες δηλαδη και εκανες like; :hehe: :hehe:

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση.

 

Σε ένα ιδανικό τιμόνι, το FFB θα ήταν απολύτως γραμμικό. Θα ξεκίναγε από το 0 και με γραμμικό τρόπο θα αύξανε (κάθετος άξονας) όσο αυξάνει η γωνία (οριζόντιος άξονας).

 

Αν δείτε το διάγραμμα πχ στο 100% ( κόκκινη γραμμή), η δύναμη εμφανίζεται στο 16% της διαδρομής, αυξάνει με μια γωνία και στο 40% αυξάνει με άλλη γωνία (αλλάζει η εφαπτομένη ).

 

Στο 90% αρχίζει και γίνεται ένα χάλι ( για αυτό έχω το anticlipping στο 90% target ).

 

Αν κάποιος πάει στο 110 gain ( γαλάζια γραμμή ) , θα μειώσει πολύ το dead zone ( θα πάει στο μόλις 6% από το 16% ) αλλά χαλάει η καμπύλη, η αλλαγή της γωνίας είναι πιο έντονη + τα μακαρόνια ψηλα.

 

Άρα ο Στέφανος λέει ότι θα βγάλει app όπου θα ισιώνει την καμπύλη, δλδ θα εξαλειφει το γόνατο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Άρα ο Στέφανος λέει ότι θα βγάλει app όπου θα ισιώνει την καμπύλη, δλδ θα εξαλειφει το γόνατο αυτό.

 

 

Και με ποιο τρόπο το app θα ισιώνει την καμπύλη? Μήπως εφαρμόζοντας damping?

Έγινε επεξεργασία από gchristod
Link to comment
Share on other sites

Και με ποιο τρόπο το app θα ισιώνει την καμπύλη? Μήπως εφαρμόζοντας damping?

 

Το λέω πιο πάνω

 

"The solution is the idea of the Post Process FF that I've talked about in some other threads.

A gamma function or a lookup table to apply right before the force is sent to the hardware, global (and not per car), designed to overcome hardware limitations.

This should come in 1.5 already with an in-game App that is able to switch between different presets, showing a graph of what is going on in realtime. "

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο λέμε αλλά ίσως το είπα μπερδεμένα. Αν πριν στείλεις απευθείας μία τιμή, την περνάς από lookup table που λειτουργεί σαν gamma function την "φιλτράρεις". Αυτό το φιλτράρισμα εννοούσα με το damping. Αυτό κάνει το damping, εξομαλύνει τις δυνάμεις του ffb και τα spikes που πιθανώς γίνονται, τις κάνει tone down...

Έγινε επεξεργασία από gchristod
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο λέμε αλλά ίσως το είπα μπερδεμένα. Αν πριν στείλεις απευθείας μία τιμή, την περνάς από lookup table που λειτουργεί σαν gamma function την "φιλτράρεις". Αυτό το φιλτράρισμα εννοούσα με το damping. Αυτό κάνει το damping, εξομαλύνει τις δυνάμεις του ffb και τα spikes που πιθανώς γίνονται, τις κάνει tone down...

 

Αυτό που λες το κάνει το filter.

Το damping προσθέτει μια constant δύναμη.

Το minimum force προσθέτει μια constant δύναμη στην αρχή του διαγράμματος.

 

Αυτό που λέμε είναι άλλο.

 

Θέλει να κάνει αυτό

 

Capture.jpg

 

 

 

σε αυτό.

 

Capture2.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.