geovas77 Μάρτιος 13, 2015 #1922 Μάρτιος 13, 2015 Λοιπόν επειδή δεν βλέπω κίνηση θα αναλάβω πρωτοβουλίες δίνοντας σας όμως επιλογή αυτοκινήτου: Track: Nordchleife EnduranceCars: http://goo.gl/Jtz6kR (GTs or DTMs) (Corvette C7R, Nissan Nismo GT3, McLaren F1 GTR or Mercedes 190 EVO2, Alfa 155 V6, BMW M3 DTM) Κυριακή @ 21:00 Practice 60 MinsQualify @ 22:00 20 MinsRace @ 20:20 2 Laps x 2 (Reverse Start) Αύριο θα μπεί το combo με τις πιο πολλές ψήφους για practice το απόγευμα. 2
geovas77 Μάρτιος 14, 2015 #1923 Μάρτιος 14, 2015 ***SERVER UPDATE***Για τον αγώνα αύριο Κυριακή 15/3/2015 Dream Pack DLC ComboCars: Corvette C7R, McLaren F1 GTR, Nissan Nismo GT3Track: Nordschleife EnduranceSettings:Ώρα πίστας: 12:30μμFactory settings και επιτρέπονται τα auto-clutch, auto-blip για όσους δεν έχουν shiftertyre blankets OΝPenalties OFF100% grip, optimum track surface100% fuel consumption100% Damage1x tyre wearPractice 60 Mins @ 21:00 Pickup ModeQualify 20 Mins @ 22:00Race Format 2 x 2 Laps (2nd Race Reverse start)Σημαντικό:-Να είμαστε όλοι στο teamspeak. Δεν έχει μα μου. Είναι απαραίτητο. Για ότι πληροφορίες σχετικά ρωτάτε.-Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό και τον βγάλουμε εκτός του παραχωρούμε σε ασφαλή σημείο τη θέση μας.-Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα. Ακόμη και αν βγούμε εκτός πίστας από λάθος άλλου οδηγού, αυτό δε μας δίνει το δικαίωμα να μπούμε καρφί στην πίστα και να χαλάσουμε τον αγώνα και των υπολοίπων.-Εγκατάσταση και χρήση Hellicorsa V4 Application Download-Χρήση virtual mirror (f11) O server είναι up για practice με Qualify 40 Mins (RSR Enabled) και αγώνα δύο γύρων. Ελπίζω να μπώ σε καμμιά ωρίτσα για Practice, όσοι πιστοί προσέλθετε! 2
airfathaaaaa Μάρτιος 14, 2015 #1924 Μάρτιος 14, 2015 εισαι σιγουρος για το damage? το nismo και το c7 αμα βγουν και χτυπησουν μπροστα χανουν το μοτορι πανευκολα.. 1
liakjim Μάρτιος 14, 2015 #1925 Μάρτιος 14, 2015 (edited) Ελπίζω κάποια στιγμή στις συναντήσεις μας να τρέχουμε σε πιο ρεαλιστικά επίπεδα grip.Γιάννη να προσέχεις τότε[emoji1] Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 14, 2015 από liakjim 1
airfathaaaaa Μάρτιος 14, 2015 #1926 Μάρτιος 14, 2015 ξερεις ποσο σπαστικο ειναι να βγαινω απο την μικρη καρουσελ να μου φευγει το gtr και να βρισκει στη μπαριερα και να ψοφαει το μοτορι? και να πρεπει να χασω 10 λεπτα απο την ζωη μου για ενα hotlap
liakjim Μάρτιος 14, 2015 #1927 Μάρτιος 14, 2015 To ξέρω πώς θα βγω ολίγον τι offtopic αλλά αποφάσισα να σβήσω το RSR Live timing. Στο βωμό του κυνηγητού του χρόνου, έχανα οδηγική απόλαυση.Δοκιμάστε το P1 στο ring , με road ελαστικά, με old tarmac , 15C και light clouds 0800 το πρωί. Προσωπικά δεν μπορούσα να σταματήσω. Μακάρι κάποια στιγμή οι αγώνες μας να είναι σε αυτές τις συνθήκες. Πολλοί κλαίγονται που το παιχνίδι δεν έχει πχ βροχή αλλά ταυτόχρονα το 99,99% των server είναι στο ουτοπικό "optimum" κ θερμοκρασία 26C κ ήλιο. Παράλογο. Sorry για το offtopic. 5
airfathaaaaa Μάρτιος 14, 2015 #1928 Μάρτιος 14, 2015 To ξέρω πώς θα βγω ολίγον τι offtopic αλλά αποφάσισα να σβήσω το RSR Live timing. Στο βωμό του κυνηγητού του χρόνου, έχανα οδηγική απόλαυση. Δοκιμάστε το P1 στο ring , με road ελαστικά, με old tarmac , 15C και light clouds 0800 το πρωί. Προσωπικά δεν μπορούσα να σταματήσω. Μακάρι κάποια στιγμή οι αγώνες μας να είναι σε αυτές τις συνθήκες. Πολλοί κλαίγονται που το παιχνίδι δεν έχει πχ βροχή αλλά ταυτόχρονα το 99,99% των server είναι στο ουτοπικό "optimum" κ θερμοκρασία 26C κ ήλιο. Παράλογο. Sorry για το offtopic. γιατι δεν μπορουμε ολοι να τρεχουμε σε πιστες που ειναι ολες φτιαγμενες στην χαβαη? 1
Zenor Μάρτιος 15, 2015 #1929 Μάρτιος 15, 2015 Auto-clutch και auto-blip πως τα ενεργοποιούμε στο multiplayer;
akis_z80 Μάρτιος 15, 2015 Author #1930 Μάρτιος 15, 2015 Auto-clutch και auto-blip πως τα ενεργοποιούμε στο multiplayer; To ενεργοποιείς στο single player και παραμένει στο online αν το υποστηρίζει ο server. 1
GoMaR Μάρτιος 15, 2015 #1931 Μάρτιος 15, 2015 οτι πιο αχρηστο hosting εχω δει ποτε σε παιχνιδι..1 ωρα προσπαθω να στησω εναν σερβερ να παιξω με τον racer χωρις αποτελεσμα.θα πρεπει να διαβασω 2523409284 σελιδες για ενα απλο γμμενο multiplayer.το multiplayer τoυ ut2014 που ειναι pre-alpha , τετοια προβληματα ΔΕΝ εχει.αντε να χαθουν
panos2171 Μάρτιος 15, 2015 #1932 Μάρτιος 15, 2015 εισαι σιγουρος για το damage? το nismo και το c7 αμα βγουν και χτυπησουν μπροστα χανουν το μοτορι πανευκολα.. +1Kαι στο ring δεν είναι και τόσο δύσκολο να πέσεις σε μπαριέρα...
panosdimp Μάρτιος 15, 2015 #1934 Μάρτιος 15, 2015 Αυτή τη Κυριακή θα δυσκολευτώ να προλάβω τον αγώνα μπορεί και να μην τα καταφέρω από την άλλη όμως και πάλι μέσα μαζί με έναν ακόμα φίλο απο το raceroom, αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι. 2
akis_z80 Μάρτιος 15, 2015 Author #1935 Μάρτιος 15, 2015 Καλά με 100% grip είναι κάπως δύσκολο Famous last words 2
airfathaaaaa Μάρτιος 15, 2015 #1936 Μάρτιος 15, 2015 ειδικα το gtr που σου δινει την αισθηση οτι παρολο που εχει υποστροφη δεινοσαυρου λες θα στριψει αλλα δεν....ειδικα μετα την γεφυρα που με αλλο gt3 την περνεις με τα οσα στο gtr πρεπει να σηκωσεις γιατι αλλιως η μπαριερα θα μπει μεσα σου..αναρωτιεμαι ποτε θα δουμε pit stop simulations
geovas77 Μάρτιος 15, 2015 #1937 Μάρτιος 15, 2015 ***SERVER RACE UPDATE*** Password : DLCCars: Corvette C7R, McLaren F1 GTR, Nissan Nismo GT3Track: Nordschleife EnduranceSettings:Ώρα πίστας: 12:30μμFactory settings και επιτρέπονται τα auto-clutch, auto-blip για όσους δεν έχουν shiftertyre blankets OΝPenalties OFF100% grip, optimum track surface100% fuel consumption20% Damage για τους γκρινιάρηδες 1x tyre wearPractice 60 Mins @ 21:00 Pickup ModeQualify 20 Mins @ 22:00Race Format 2 x 2 Laps (2nd Race Reverse start)Σημαντικό:-Να είμαστε όλοι στο teamspeak. Δεν έχει μα μου. Είναι απαραίτητο. Για ότι πληροφορίες σχετικά ρωτάτε.-Αν έχουμε επαφή με άλλον οδηγό και τον βγάλουμε εκτός του παραχωρούμε σε ασφαλή σημείο τη θέση μας.-Προσοχή όταν ξαναμπαίνουμε στην πίστα. Ακόμη και αν βγούμε εκτός πίστας από λάθος άλλου οδηγού, αυτό δε μας δίνει το δικαίωμα να μπούμε καρφί στην πίστα και να χαλάσουμε τον αγώνα και των υπολοίπων.-Εγκατάσταση και χρήση Hellicorsa V4 Application Download-Χρήση virtual mirror (f11) 1
AngeloVZR Μάρτιος 15, 2015 #1938 Μάρτιος 15, 2015 Παιδια καλησπερα σε ολους. Ο σερβερ του teamspeak ποιος ειναι;
Billys Μάρτιος 15, 2015 #1939 Μάρτιος 15, 2015 (edited) Παιδια καλησπερα σε ολους. Ο σερβερ του teamspeak ποιος ειναι; 85.195.91.244:7165 Εχεις ξαναμπει? Γιατι πρεπει να σε τραβηξει καποιος στο καναλι..συνηθως ο orgios το κανει αυτο.. Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 15, 2015 από Billys
AngeloVZR Μάρτιος 15, 2015 #1940 Μάρτιος 15, 2015 Ευχαριστω.Οχι δεν εχω ξαναμπει. θα ειναι η πρωτη φορα. τι θα πρεπει να κανω?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now