gchristod Σεπτέμβριος 15, 2015 #4201 Σεπτέμβριος 15, 2015 Δεν νομίζω να χρειαζόμαστε ρε συ τέτοιο σύστημα ,είμαστε μια ετερόκλητη όσον αφορά τις επιδόσεις αλλά ωραία οικογένεια !Τέτοια συστήματα ίσως είναι χρήσιμα εκεί που μπαίνουν πολλοί οδηγοί κατά τη γνώμη μου.Πάντως τελευταία υπάρχει μια φοβερή βελτίωση όσον αφορά τις επιδόσεις και τη συμπεριφορά των μελών της οικογένειας.Γι'αυτό το είπα, επειδή κανουμε συχνούς και προσεκτικούς αγώνες χωρίς τρακαρίσματα (αχεμ, εγώ εξαιρούμαι τελευταία) μπας και ανεβάσουμε το ρανκ μας για μελλοντική χρήση.
kyr.. Σεπτέμβριος 15, 2015 #4202 Σεπτέμβριος 15, 2015 (edited) Έχω φάει flatspot στον 5ο γύρο στη monza με GT2 γιατι το βλήμα μπροστά μου έκανε @@ριά. Το race ήταν 30 laps. Το τιμόνι μου έχει περίπου 20 φορές τη δύναμη μιας G25, φαντάσου τι γινόταν. Όλες οι βίδες στο rig ξεβιδώθηκαν, μέχρι και το mouse έπεσε κάτω από το tray. Άντεξα 1 lap με το flatspot (ήρωας), box box box ! ολοι ειμαστε οδηγοι και γνωριζουμε ποτε το αυτοκινητο εχει προβλημα στα λαστιχα ζυγοσταθμιση,ευθυγραμμιση η κατι αλλο και ποτε στο συστημα διευθηνσης κρεμαγιερα η δεν ξερω τι.Καμια σχεση αυτο που περιγραφεις δεν αισθανομαι εγω Αυτο μου θυμιζει τις πρωτες μερες κυκλοφοριας του project τοτε που ολοι το κραζαν για το FFB τα κενα και το γαργαλημα που ειχε για τον ιδιο ακριβως λογο σε υπερβολικο βαθμο.Ευτυχως βελτιωθηκε εκει .Αν στο επομενο update βελτιωθει τοτε θα λετε η κουνος ειπε οτι ετσι ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα Οταν λεω οτι πεφτει πολυ αντιγραφη.. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 15, 2015 από kyr..
liakjim Σεπτέμβριος 15, 2015 #4203 Σεπτέμβριος 15, 2015 Κυριάκο, μπερδεύεις τις βούρτσες με τις μπατανόβουρτσες. Στο αμάξι σου ποτέ δεν θα έχεις flat spot. Στα λάστιχα αγώνων , το λάστιχο θα παραμορφωθεί τόσο πολύ που μπορεί να σπάσει η ανάρτηση (βλ Raikkonen).Οι κραδασμοί είναι το λιγότερο. Σε κάθε περ'ιπτωση, το AC συμπεριφέρεται σωστά. Καταστρέφεις το λάστιχό σου -> σε αναγκάζει να μπεις pits.
kyr.. Σεπτέμβριος 15, 2015 #4204 Σεπτέμβριος 15, 2015 οταν ημουν 18χρωνων ειχα πολλα flat spot αυτο λεω αλλα δεν καταλαβενεις,οκ ενα εφε ειναι αλλα η προσομοιωση ειναι λαθος κατ εμε, οποιος και να την κανει
fatalara Σεπτέμβριος 15, 2015 #4205 Σεπτέμβριος 15, 2015 Δεν νομιζω οτι ειναι θεμα ελαστικων αυτο που λεει, κατι αλλο ειναι. Το road effects στο ποσο το εχεις?
Georgiadis Giorgos Σεπτέμβριος 15, 2015 #4207 Σεπτέμβριος 15, 2015 Κυριάκο το θέμα που έχεις πρέπει να αρχίζει απο το ffb των tyres. Δοκίμασε να το χαμηλώσεις απο κει.. Είχα παρόμοια περιστατικά με ένα ελαφρύ γαργάλημα αλλά μόνο μετά απο μεγάλο lock!! Το οποίο γύρο με το γύρο δεν τον ένιωθα καν.! Και στην τελική πολύ ευαίσθητος είσαι ρε παιδί μου 1
Anthemius Σεπτέμβριος 15, 2015 #4208 Σεπτέμβριος 15, 2015 Παιδιά πολύ μιλάτε και λίγο οδηγείτε!!! Πάντως ο Κυριάκος μπορεί να γκρινιάζει, αλλά είναι στην 1η πεντάδα! Δείτε εδώ: http://managerdc2.rackservice.org:50299/lapstat Και κάτι που έμαθα σήμερα και πιθανώς να επηρεάσει τον αγώνα μας την Κυριακή, εκτός από τις εκλογές... Στις 20.00 είναι ο τελικός του Eurobasket! Αν παίζει η Ελλάδα και κερδίσει... δε θα βγούμε έξω να πανηγυρίσουμε όπως το 87; 2
Georgiadis Giorgos Σεπτέμβριος 15, 2015 #4209 Σεπτέμβριος 15, 2015 Και κάτι που έμαθα σήμερα και πιθανώς να επηρεάσει τον αγώνα μας την Κυριακή, εκτός από τις εκλογές... Στις 20.00 είναι ο τελικός του Eurobasket! Αν παίζει η Ελλάδα και κερδίσει... δε θα βγούμε έξω να πανηγυρίσουμε όπως το 87; Κακό σαββατοκύριακο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό!! Εδώ υπάρχει κίνδυνος να μην γίνει το gran prix της Σιγκαπούρης... Έχω μπλέξει με παππούδες!!! Γιατί κ. Tanthopo η κούπα του 2005 δεν σας άρεσε και δεν πανηγυρίσατε??!!! 1
Anthemius Σεπτέμβριος 15, 2015 #4210 Σεπτέμβριος 15, 2015 (edited) Έχω μπλέξει με παππούδες!!! Γιατί κ. Tanthopo η κούπα του 2005 δεν σας άρεσε και δεν πανηγυρίσατε??!!! Αγαπητό μου παιδί, έτσι όπως τα λες είναι... Να ξέρεις πως όσο πιο πολύ γερνάει ο άνθρωπος, τόσο πιο πολύ του έρχονται στο μυαλό οι πιο μακρινές αναμνήσεις! Δεν έχεις προσέξει που όλοι οι παππούδες λένε ιστορίες από τα νιάτα τους; Ξέρεις από πότε οδηγώ αυτοκίνητο σε υπολογιστή? Για να θυμούνται οι παλιότεροι και να μαθαίνουν οι νεότεροι: https://en.wikipedia.org/wiki/Out_Run Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 15, 2015 από tanthopo 2
Stelios F. Σεπτέμβριος 15, 2015 #4211 Σεπτέμβριος 15, 2015 (edited) ολοι ειμαστε οδηγοι και γνωριζουμε ποτε το αυτοκινητο εχει προβλημα στα λαστιχα ζυγοσταθμιση,ευθυγραμμιση η κατι αλλο και ποτε στο συστημα διευθηνσης κρεμαγιερα η δεν ξερω τι.Καμια σχεση αυτο που περιγραφεις δεν αισθανομαι εγω Αυτο μου θυμιζει τις πρωτες μερες κυκλοφοριας του project τοτε που ολοι το κραζαν για το FFB τα κενα και το γαργαλημα που ειχε για τον ιδιο ακριβως λογο σε υπερβολικο βαθμο.Ευτυχως βελτιωθηκε εκει .Αν στο επομενο update βελτιωθει τοτε θα λετε η κουνος ειπε οτι ετσι ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα Οταν λεω οτι πεφτει πολυ αντιγραφη.. Δεν έχω δει ποτέ GT2 στον δρόμο βέβαια. Στα road cars είναι πολύ ποιο ήπιο. Για να το "νιώσεις" καλύτερα, σκέψου ένα λάστιχο που η μία πλευρά είναι ίσια. Not fun. Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 15, 2015 από Stelios F.
rapid_fast Σεπτέμβριος 15, 2015 #4212 Σεπτέμβριος 15, 2015 Στις 20.00 είναι ο τελικός του Eurobasket! Αν παίζει η Ελλάδα και κερδίσει... δε θα βγούμε έξω να πανηγυρίσουμε όπως το 87; Με αυτή την Εθνική θα πάμε τελικό????
fatalara Σεπτέμβριος 15, 2015 #4214 Σεπτέμβριος 15, 2015 Με αυτή την Εθνική θα πάμε τελικό????Εδω πηγες με την εθνικη του 87... αυτη σε πειραξε που ειναι απο τις καλυτερες? 2 guard θελει να μπορουν να βαλουν περιφεριακα σουτ και καθαρισες.
Anthemius Σεπτέμβριος 15, 2015 #4216 Σεπτέμβριος 15, 2015 Σήμερα έχει θεωρία... διαβάζω το Going Nowhere Fast In Assetto Corsa (2015-08-18): Race Driving On A Simulator [Kindle Edition] 4
Anthemius Σεπτέμβριος 15, 2015 #4218 Σεπτέμβριος 15, 2015 Κατα προσέγγιση... Αφου ειναι e-book. 137.810 λέξεις :-)
wolves Σεπτέμβριος 15, 2015 #4219 Σεπτέμβριος 15, 2015 @, παρατα τα e-book, εδω εχουμε τους καλυτερους δασκαλους. 1
Anthemius Σεπτέμβριος 15, 2015 #4220 Σεπτέμβριος 15, 2015 ´Assetto Corsa is not a game, and this book is not a gaming guide. If you are seeking a gaming guide that teaches you shortcuts on achievement badge earning, tips on points scoring, or cheats on beating online opponents unfairly, you have come to a wrong place. What you will find in this book are technical topics covering graphics card tweaking, force feedback steering wheel customisation, simulator configuration, race car dynamics, racing components, car set-up, driving techniques, racing rules, race tactics, and psychology of race driving. I also present the racing lines for all the tracks supported in the latest version, which are laser scans of the real racing circuits. I describe each track, corner-by-corner and bump-by-bump, with the cockpit view screenshots.´...´Many racers pride themselves in being fast, without polluting their minds with physics, engineering, psychology, politics, and economics, the forces that propel and compel motorsports. Instincts, they say. I admit that the awareness of the scientific and sociological principles that underlie motorsports will not necessarily make one go faster. Still, I contend that this knowledge will enable you to appreciate motorsports more. Think of it this way...´ 4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now