troffeo Ιούνιος 27, 2016 #5681 Ιούνιος 27, 2016 πριν 10 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: Μετά από απαίτηση κάποιων, πήγαμε το gatherings καθημερινή. Αποτέλεσμα: 1. Αυτοί που το ζήτησαν, δεν εμφανίστηκαν. 2. Χάσαμε σημαντικά άτομα ( πχ Παναγιωτηδες ). 3. Νιώθω ότι έχασα practice, αλλά αυτό είναι προσωπικό. Μπορεί κάποιος να μου πει ποιο είναι το όφελος που αντισταθμίζει το 2? Δημήτρη, αν και δεν έχω την παραμικρή σκέψη ότι αναφέρεσαι σε εμένα, καθώς δεν είχα θέμα με τις Κυριακές αλλά με την επιλογή της καθημερινής, παρόλα αυτά θα ήθελα να ξεκαθαρίσω τα παρακάτω, έτσι για την ιστορία: Την Παρασκευή δεν εμφανίστηκα, γιατί εξήγησα τον λόγο... Μακάρι και να μην είχε συμβει, τίποτα και να είχα χαρεί την παρέα πρωτίστως! Μάλιστα μιλώντας με τον @thazio Την Τετάρτη, είχα σκοπό να αλλάξω την επιστροφή μου από τη Κεφαλλονιά με άλλη ώρα νωρίτερα, για να μην τρέχω και στην Εθνική του κ@λου. Ούτε την Κυριακή ήμουν σε θέση να μπω στον άλλο αγώνα του ρφ2, κατ επέκταση και στην αλλη παρέα μου. Όλο το ΣΚ, για το ξεκάρφωμα, ασχολήθηκα με τον καθαρισμό του εξοπλισμού και αφού δεν τα έσπασα όλα (δεν έχω και την καλύτερη φήμη για το πόσο πιάνουν τα χέρια μου έ?), άλλαξα και ένα hall sensor από το πεντάλ του γκαζιού αλλά μάλλον άσκοπα αφου ίσως να αρκούσε ένα κούμπωμα - ξεκούμπωμα του usb της πεταλιέρας, τουλάχιστον από την μία ξεχάστηκα και από την άλλη καθάρισα λίγο, την πολύ τρίχα της καλής μου σκυλίτσας... Έχω κάνει ξεκάθαρο ότι θα προσπαθώ να συμμετέχω και στις 2 παρέες, αφού για εμένα προσωπικά αυτό είναι το Α και το Ω της όποιας εμπλοκής μου! (να μην γράφω πάλι και επαναλαμβάνομαι αυτά που είχα γράψει προ ημερών) 3
Aris Teidis Ιούνιος 28, 2016 #5682 Ιούνιος 28, 2016 πριν 15 ώρες, το μέλος wolves έγραψε: Εξαλλου οποιος χανει στους αγωνες κερδιζει αλλου Αυτό είναι παράφραση του "όποιος χάνει στα χαρτιά..."??? πριν 13 ώρες, το μέλος fatalara έγραψε: (βρηκα την αιτια και ξερω σε τι θελω βελτιωση αλλα δεν εχω χρονο, να σε καλα @GoMaR ) για πες για πες!!! (για το φρενάρισμα θα είναι) 1
mad_dog Ιούνιος 28, 2016 #5683 Ιούνιος 28, 2016 (edited) 11 hours ago, troffeo said: Έχω κάνει ξεκάθαρο ότι θα προσπαθώ να συμμετέχω και στις 2 παρέες, αφού για εμένα προσωπικά αυτό είναι το Α και το Ω της όποιας εμπλοκής μου! (να μην γράφω πάλι και επαναλαμβάνομαι αυτά που είχα γράψει προ ημερών) Ρε Γιώργο...μεταξύ μας...δεν έχεις βαρεθεί να τερματίζεις συνέχεια πίσω μου ??? Har har har Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 28, 2016 από mad_dog 1
rapid_fast Ιούνιος 29, 2016 #5684 Ιούνιος 29, 2016 On 27/6/2016 at 0:20 ΜΜ, το μέλος liakjim έγραψε: Μετά από απαίτηση κάποιων, πήγαμε το gatherings καθημερινή. Αποτέλεσμα: 1. Αυτοί που το ζήτησαν, δεν εμφανίστηκαν. 2. Χάσαμε σημαντικά άτομα ( πχ Παναγιωτηδες ). 3. Νιώθω ότι έχασα practice, αλλά αυτό είναι προσωπικό. Μπορεί κάποιος να μου πει ποιο είναι το όφελος που αντισταθμίζει το 2? Ο ένας ο Παναγιώτης είναι σημαντικό άτομο και σπουδαίος άνθρωπος πραγματικά... Ο άλλος είναι απλά σπουδαίος και σημαντικός οδηγός... 2
fatalara Ιούνιος 29, 2016 #5685 Ιούνιος 29, 2016 On 28 Ιουνίου 2016 at 10:34 ΠΜ, το μέλος Aris Teidis έγραψε: Αυτό είναι παράφραση του "όποιος χάνει στα χαρτιά..."??? για πες για πες!!! (για το φρενάρισμα θα είναι) Δεν κανω κατι λαθος... Ολοι ελεγαν για το φρενο τις γραμμες και τα σχετικα. Απλα δεν το πιεζω... δεν θελω να χαλασω το γυρο με εξοδο σε γρασιδια και τα σχετικα γιατι βαριεμαι τις μανουβρες και δεν πιεζω. Αν το κανω θα το χασω σιγουρα αλλα θα το βρω το θεμα ειναι οτι αισθανομαι πως ξεβολευομαι δεν το κανω και τελικα ειμαι αργος. 1
Δημοφιλής Δημοσίευση 4WNikos Ιούλιος 1, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #5686 Ιούλιος 1, 2016 Καλημέρα παιδιά, είμαι ο Νίκος και είμαι καινούριος στο forum. Με σύστησε ο Γιώργος(δεν γνωρίζω το nick του στο forum ακόμα). Ασχολούμαι λίγο καιρό με τους εξομοιωτές αλλά μέχρι τώρα δεν έχω ανταγωνιστεί σε οργανωμένα events. Έχω ένα μικρό έρωτα με το Assetto Corsa και το έχω από early access. Τι άλλο; Αυτά! Περιμένω να σας γνωρίσω το βράδυ στον αγώνα. 11
liakjim Ιούλιος 1, 2016 #5687 Ιούλιος 1, 2016 Καλώς ήρθες και εσύ!!! Πολύ χαίρομαι. Ότι απορίες έχεις τις λύνουμε άμεσα. Ρίξε μια ματιά στο θέμα του discord ώστε να γνωριστούμε. 1
Aris Teidis Ιούλιος 1, 2016 #5688 Ιούλιος 1, 2016 πριν 9 λεπτά, το μέλος 4WNikos έγραψε: Καλημέρα παιδιά, είμαι ο Νίκος και είμαι καινούριος στο forum. Με σύστησε ο Γιώργος(δεν γνωρίζω το nick του στο forum ακόμα). Ασχολούμαι λίγο καιρό με τους εξομοιωτές αλλά μέχρι τώρα δεν έχω ανταγωνιστεί σε οργανωμένα events. Έχω ένα μικρό έρωτα με το Assetto Corsa και το έχω από early access. Τι άλλο; Αυτά! Περιμένω να σας γνωρίσω το βράδυ στον αγώνα. Καλώς ήρθες Νίκο στη μεγάλη παρέα μας - καλή διασκέδαση! 1
GoMaR Ιούλιος 1, 2016 #5689 Ιούλιος 1, 2016 21 minutes ago, 4WNikos said: Καλημέρα παιδιά, είμαι ο Νίκος και είμαι καινούριος στο forum. Με σύστησε ο Γιώργος(δεν γνωρίζω το nick του στο forum ακόμα). Ασχολούμαι λίγο καιρό με τους εξομοιωτές αλλά μέχρι τώρα δεν έχω ανταγωνιστεί σε οργανωμένα events. Έχω ένα μικρό έρωτα με το Assetto Corsa και το έχω από early access. Τι άλλο; Αυτά! Περιμένω να σας γνωρίσω το βράδυ στον αγώνα. Με γενια και εσυ ; Καλως ηρθες στην παρεα μας..Μην αγχωνεσαι για τιποτα..Τρελος να εισαι και θα εγκληματιστεις
4WNikos Ιούλιος 1, 2016 #5690 Ιούλιος 1, 2016 5 minutes ago, GoMaR said: Με γενια και εσυ ; Καλως ηρθες στην παρεα μας..Μην αγχωνεσαι για τιποτα..Τρελος να εισαι και θα εγκληματιστεις κλαψ!!! Είχα ατύχημα και πάνε τα μούσια
Georgiadis Giorgos Ιούλιος 22, 2016 #5691 Ιούλιος 22, 2016 Μιας και έχω τα κλειδιά του Tango-x (muahahahaha) τι θα λέγατε για ένα race Κυριακή βράδυ!! Για όσους θέλουν και όσους μπορούν!! Το combo θα ανεβεί στο Tango-x και θα περιέχει BTCC @ Silverstone International!! Spoiler Κάντε ένα like να ξέρω πόσοι θα είμαστε!! ΥΓ: Αν δε τα καταφέρουμε για τη κυριακή μπορούμε να το κανονίσουμε για άλλη μέρα!! ΥΓ2: Laps etc θα ανακοινωθούν αφότου μαζευτούμε!! Όσοι δεν έχετε το mod το κατεβάζετε απο δω : http://www.triple7racing.net/btcc-mod-assetto-corsa/ 3
Georgiadis Giorgos Ιούλιος 24, 2016 #5694 Ιούλιος 24, 2016 (edited) Λοιπόν όσοι θέλετε και έχετε όρεξη, σήμερα θα γίνει race με τα BTCC @ Silverstone International!! Practice : 20:00 (100 λεπτά) Qualify : 21:40 (20 λεπτά) Race : 30 laps Password : racecars Ο server θα γίνει restart στης 20:00!! Server name : The Tango - X Τα bmw έχουν 20 κιλά ballast γιατί φάνηκε να είναι ελαφρώς γρηγορότερα απο το υπόλοιπα!! Όποιος έρθει ας μπει και Discord Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 24, 2016 από Georgiadis Giorgos 1
Δημοφιλής Δημοσίευση wolves Αύγουστος 2, 2016 Δημοφιλής Δημοσίευση #5695 Αύγουστος 2, 2016 Spoiler στα @@ σας??? 13
Georgiadis Giorgos Αύγουστος 29, 2016 #5696 Αύγουστος 29, 2016 Και μετά μου λες γιατί έχει πέσει τόση νέκρα.... Άμα ο άλλος Κυριακή βράδυ πηγαίνει στο Σεφερλή τι να πεις... 2
wolves Αύγουστος 29, 2016 #5697 Αύγουστος 29, 2016 πριν 2 ώρες, το μέλος liakjim έγραψε: Γιώργο έχω αναφέρει ξανά το θέμα των endurance αγώνων. Πλέον τα λάστιχα / πιτ στοπ, δουλεύουν σωστά, οπότε η στρατηγική μπορεί να παίξει ρόλο. Νομίζω όμως ότι στο thelab δεν θα υπάρξει διάθεση. Αυτοί που ήθελαν κάτι με πιο στρατηγική/διάρκεια έφυγαν για άλλες πολιτείες (rf2). Να δούμε λίγο ποιοί μείναμε πίσω και πόσοι και τί διάθεση υπάρχει δλδ αν θα μείνουμε σε καθεστώς αγώνες του 40' for fun. Μέχρι τότε, μόνο στο RD ή σε ξένα φόρουμ θα δεις endurance αγώνες. πριν 2 ώρες, το μέλος wargasm έγραψε: Θα μπορούσε να γίνει είτε σε κάποιο cup, είτε σαν έλα event κλασσικό λαμπιτικο, αλλά με sign ups, ώστε να ξέρουμε πριν τον αγώνα πόσοι θα είναι οι συμμετέχοντες, και άν ειμασταν λίγοι να μην ξεκινούσε. Όπως και να έχει, πρεπει να δούμε πόσοι είμαστε εδω ενεργοί. πριν 1 ώρα, το μέλος liakjim έγραψε: Ναι, καλύτερα να τα πούμε όμως στο multiplayer thread Θα γουσταρα και εγω endurance, αλλα εχω την αισθηση οτι θα μαζευτουμε λιγοι. H προταση του @wargasm με βρισκει συμφωνο και μενα. Παραλληλα με τα gatherings σε καποιον απο τους αλλους σερβερ. Ενας αγωνας το μηνα ή το διμηνο ειναι καλα για αρχη. 1
GeoF1 Αύγουστος 29, 2016 #5698 Αύγουστος 29, 2016 Καλο χειμωνα παιδια Ενταξει εγω οτι παιξω και τον επομενο μηνα... Μετα ερχεται ο μπομπος... Μακαρι να τα καταφερουμε και να βρισκω χρονο για το αγαπημενο μας χομπυ.. 1
wargasm Αύγουστος 29, 2016 #5699 Αύγουστος 29, 2016 Καλο χειμωνα παιδια Ενταξει εγω οτι παιξω και τον επομενο μηνα... Μετα ερχεται ο μπομπος... Μακαρι να τα καταφερουμε και να βρισκω χρονο για το αγαπημενο μας χομπυ.. Οκτωμβριο γεννατε??? Στάλθηκε από το Redmi 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
GeoF1 Αύγουστος 29, 2016 #5700 Αύγουστος 29, 2016 Ναι Γιωργο. Αρχες. Ψηνεις και συ τιποτα ???? Υποπτη η ερωτηση σου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now