Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

 

Κατηγορηματικά διαψεύδει πληροφορίες για νέους φόρους ή τέλη στην πετρελαιοκίνηση, ο αναπληρωτής υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιάννης Τσιρώνης.

 

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «σε απάντηση σημερινών δημοσιευμάτων του ηλεκτρονικού Τύπου, ο υπουργός αναπληρωτής ΠΑΠΕΝ Γιάννης Τσιρώνης τονίζει ότι ουδέποτε μίλησε για νέους φόρους ή τέλη στην πετρελαιοκίνηση και διαψεύδει κατηγορηματικά κάθε τέτοια πληροφορία.»

Link to comment
Share on other sites

Το θα επαναφέρουμε τις συντάξεις από 700 ευρώ και κάτω ακούγεται πως θα γίνει από 500 ευρώ και κάτω. Το θα καταργήσουμε τον ΕΝΦΙΑ έγινε θα μείνει ο ΕΝΦΙΑ. Θα γαργαλήσουν τον ΦΠΑ, μάλλον το αφορολόγητο και θα διστάσουν στο φόρο στα πετρελαιοκίνητα; Εντάξει άντε φέτος θα τη γλυτώσουν. Του χρόνου από εδώ περάσαν και άλλοι. Τα υβριδικά στην αρχή είχαν μηδενικά τέλη και μετά τα περιποιήθηκαν και αυτά με ένα αν θυμάμαι 20ευρω ; Το θέμα είναι η ανακολουθία που σε κάνει να μην ξέρεις από που θα σου έρθει.

Έγινε επεξεργασία από Alexgk
Link to comment
Share on other sites

αυτοί οι τυπάδες και το road kill απλά αναπληρώνουν το κενό του top gear αν και από ότι γράφετε το crew του top gear θα προσπαθήσει να χτυπήσει την νέα ομάδα του top gear (φημολογείται ότι θα παίζετε την ίδια μέρα και την ίδια ώρα αυτά τα δύο Show !)
 

 

αύριο πάω να φορέσω καινούργια λαστιχάκια και μετά να θα περάσω μια βόλτα να συμπληρώσω φρέον στο aircodition !

Link to comment
Share on other sites

Εντύπωση μου κάνει η άριστη εφαρμογή του ταμπλό του Nissan στο εσωτερικό.

 

http://www.carzine.gr/i-porsche-katethese-patenta-gia-kinitires-vcr-metavlitis-simpiesis/

 

"one of the new VW engines will be a 1.0-liter three-cylinder featuring a large single turbo and an electric supercharger to support it. Combined, the powertrain is capable of making 272 hp and 199 lb-ft of torque"

http://www.autoguide.com/auto-news/2015/05/vw-turning-to-electric-superchargers-for-big-power-gains.html

Έγινε επεξεργασία από Lakisss
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

http://www.carzine.gr/i-porsche-katethese-patenta-gia-kinitires-vcr-metavlitis-simpiesis/

 

"one of the new VW engines will be a 1.0-liter three-cylinder featuring a large single turbo and an electric supercharger to support it. Combined, the powertrain is capable of making 272 hp and 199 lb-ft of torque"

http://www.autoguide.com/auto-news/2015/05/vw-turning-to-electric-superchargers-for-big-power-gains.html

 

Πολύ καλό στη θεωρία, στην πράξη όμως η VW έχει δείξει ότι έχει θέματα.

Πλην κάποιων κινητήρων που έιναι πιο απλοί στη σχεδίαση, οι περισσότεροι άμεσου ψεκασμού έχουν θέμα με τις επικαθίσεις στην εισαγωγή.

Όλοι οι FSI δηλαδή ακόμη και ο 5λιτρος του R8.

Όσοι TSI ήρθαν με turbo + compressor στα 160-170 άλογα είναι ωρολογιακή βόμβα. 

Επίσης πολλά μοντέλα έχουν μεγάλη κατανάλωση λαδιού.

 

Αυτό μας αφήνει με τα εξής αξιόπιστα μοντέλα:

1.4 tsi με 125 άλογα (που σιγά την τεχνολογία, η fiat έβγαζε αυτά τα άλογα πριν 20 χρόνια στο punto gt).

1.8 turbo / tsi που είναι όντως ένας από τους κινητήρες που δουλεύουν καλά (s3, leon, golf gti etc.)

2.0 turbo που κι αυτός είναι ένας καλός κινητήρας του group vag.

 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγχρονο αυτοκίνητο που να θέλει ρεκτιφιέ στα 100.000 χιλιόμετρα, όμως σε Polo το έχω ακούσει. Ρεκτιφιέ σε αυτά τα χιλιόμετρα είχαμε κάνει στο Skoda L110 του 1973. Προφανώς και γνωρίζει να φτιάχνει κινητήρες η VW, αφού πλέον είναι ηγέτης στην αυτοκίνηση, απλά πιστεύω ότι δεν δίνει μεγάλη αξία στο after sales και στην αξιοπιστία όσο θα ήθελε ο αγοραστής της, που αγοράζει ποιότητα. Αντίθετα η Fiat που όταν αγοράζεις παίρνεις και οδική βοήθεια μαζί, έχει πολύ πιο αξιόπιστα σύνολα στα 1.4 λίτρα, τα οποία πλέον τα έχει δώσει και στην GM και τα φοράει π.χ. το νέο JEEP compass.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό στη θεωρία, στην πράξη όμως η VW έχει δείξει ότι έχει θέματα.

Πλην κάποιων κινητήρων που έιναι πιο απλοί στη σχεδίαση, οι περισσότεροι άμεσου ψεκασμού έχουν θέμα με τις επικαθίσεις στην εισαγωγή.

Όλοι οι FSI δηλαδή ακόμη και ο 5λιτρος του R8.

Όσοι TSI ήρθαν με turbo + compressor στα 160-170 άλογα είναι ωρολογιακή βόμβα. 

Επίσης πολλά μοντέλα έχουν μεγάλη κατανάλωση λαδιού.

 

Αυτό μας αφήνει με τα εξής αξιόπιστα μοντέλα:

1.4 tsi με 125 άλογα (που σιγά την τεχνολογία, η fiat έβγαζε αυτά τα άλογα πριν 20 χρόνια στο punto gt).

1.8 turbo / tsi που είναι όντως ένας από τους κινητήρες που δουλεύουν καλά (s3, leon, golf gti etc.)

2.0 turbo που κι αυτός είναι ένας καλός κινητήρας του group vag.

 

Δεν νομίζω ότι υπάρχει σύγχρονο αυτοκίνητο που να θέλει ρεκτιφιέ στα 100.000 χιλιόμετρα, όμως σε Polo το έχω ακούσει. Ρεκτιφιέ σε αυτά τα χιλιόμετρα είχαμε κάνει στο Skoda L110 του 1973. Προφανώς και γνωρίζει να φτιάχνει κινητήρες η VW, αφού πλέον είναι ηγέτης στην αυτοκίνηση, απλά πιστεύω ότι δεν δίνει μεγάλη αξία στο after sales και στην αξιοπιστία όσο θα ήθελε ο αγοραστής της, που αγοράζει ποιότητα. Αντίθετα η Fiat που όταν αγοράζεις παίρνεις και οδική βοήθεια μαζί, έχει πολύ πιο αξιόπιστα σύνολα στα 1.4 λίτρα, τα οποία πλέον τα έχει δώσει και στην GM και τα φοράει π.χ. το νέο JEEP compass.

 

Πιο πολύ σαν επίδειξη δυνατοτήτων είναι ο 1.0 κινητήρας, παρά σαν κάτι προς παραγωγή..

Οι επικαθήσεις, γνωστά πράματα, έχουν βελτιωθεί.

 

Η fiat δίνει κινητήρες στην Chrysler (Jeep, Dodge, κ.τ.λ) κυρίως γιατί της ανήκει, εξαγοράστηκε πριν 1 χρόνο πλήρως..

Τώρα για τα άλλα δεν ξέρω, μια χαρά κυκλοφορούν αμάξια με TSI και δεν γίνονται εκρήξεις κάθε μέρα.

Επίσης σύγκριση κινητήρα Punto/Tsi είναι πιο πολύ,

orange.jpg & milo.jpg

και τα 2 είναι φρούτα.

Link to comment
Share on other sites

Η Fiat πάντως βγάζει μια χαρά κινητήρες.  Δείτε για παράδειγμα τον παρακάτω που έπεσε εχθές το μάτι μου.

http://www.ultimatespecs.com/car-specs/Fiat/13601/Fiat-Punto-Evo-5d-Emotion-16-16v-Multijet-120HP-DPF.html
Πολύ "πράσινος" κινητήρας αν πάρουμε υπόψη τα 1600 κυβικά // τα 120HP // και την ροπή των 320 Nm.
Οκ, τις καταναλώσεις αυτές δε θα τις δει κάποιος στο δρόμο, απλά για μια σύγκριση με τις άλλες που δίνουν οι άλλοι κατασκευαστές.

Για συνεχίστε λίγο το Punto VS Polo (TSI) γιατί με ενδιαφέρει. Τι προτείνετε;
Συγκεκριμένα Punto (1300 // 85HP / / Diesel) vs Polo TSI. Οκ, το ένα πετρέλαιο, το άλλο βενζίνη, μεγάλη διαφορά στις καταναλώσεις αλλά μιας και τα χιλιόμετρα θα είναι ελάχιστα, το ψάχνω overall το θέμα.

Link to comment
Share on other sites

H μεταβλητή συμπίεση στον κινητήρα , είναι δισκοπότηρο εδώ και αρκετά χρόνια

με την Saab να ασχολείται λίγο πριν το 2000 , την Mercedes πριν απο μια 5ετία

να πειραματίζεται με 1.8 turbo που θεωρητικά έχει την ροπή diesel στις χαμηλές

και την πολυπόθητη δύναμη στις ψηλές στροφές , που πάσχουν οι diesel

ενώ κρατά ρύπους και κατανάλωση in check.

 

Η Toyota έκανε μια σοβαρή προσπάθεια με το VCR αλλά και HCCI αλλά δεν βλέπω να προχωρά

προς το παρόν ενώ σίγουρα δεν είναι η μοναδική

http://www.google.com/patents/US8474420

 

Αν ο 1.6 diesel της Fiat είναι καλός, τσέκαρε τον 1.6 της Honda που είναι αιώνες μπροστά

σε NVH ( Noise-Vibration-Harshness) θέματα ενώ ο 1.6 biturbo της Renault

φαίνεται πολύ μάχιμος απο απόδοση αν και λογικά θα κοστίζει στην παραγωγή

κάτι που θα μετακυλίεται στα αυτοκίνητα που τοποθετείται.

 

Για diesel μικρό αυτή τη στιγμή, πολύ καλά μοτέρ θα βρεις σε Yaris 1.4 D, Clio 1.5 DCi και Mazda 2 Skyactiv-D.

Όχι οτι της Fiat είναι κακά, κάθε άλλο αλλά ο 1.6 είναι απο τα χειρότερα σε nvh που υπάρχουν αυτή τη στιγμή.

Link to comment
Share on other sites

@Thresh86, δεν κατάλαβες βρε συ :p

Τον 1.6 τον ανέφερα επειδή γράφατε παραπάνω για κινητήρες. Στην σύγκριση αναφέρομαι στον Multijet  (1300 // 85HP / / Diesel) και στον TSI (1200 // 105HP).

Η κάτι άλλο αξιόλογο (μεταχειρισμένο) στην ίδια τιμή πάνω - κάτω. Θα προτιμηθεί κάτι που θα καίει λιγότερο φυσικά αλλά δεν είναι ο κύριος παράγοντας.
Δηλαδή αν το αυτοκίνητο 1 υπερτερεί στην κατανάλωση αλά το 2 σε περισσότερα, θα προτιμηθεί το 2ο.

Link to comment
Share on other sites

Το diesel καίει λιγότερο αν αυτό μόνο σε ενδιαφέρει.

-----------

BTW το VCR στην είδηση από την FEV φαίνεται να έχει εξελιχθεί, δεν ξέρω γιατί παντού αναφέρεται η Porsche.

Το γνωρίζω αυτό, δες το #873 και το τέλος του #875 ;)

Link to comment
Share on other sites

@PetrosD, Εκτός και αν αναφέρεσαι σε κάτι άλλο

@Nickzzz, Για μεταχειρισμένο. (βρε συ, διάβασε τα παραπάνω μηνύματα, τα γράφω εκεί :p )
 

για επιλογή αυτοκινήτου  να γράψω εδώ ή  να κάνουμε νέο νήμα (στο τι που πόσο; ) ;

 

Εδώ. Το τί-που -πόσο είναι για υπολογιστές :p

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.