Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Μόλις τώρα, το μέλος sstav έγραψε:

Aυτό αναρωτιέμαι και εγώ...

@UltraB να το κάνουμε biturbo???

Νομίζω έχουμε έναν με biturbo που το έχει βάλει.

Σίγουρα το έχει στο Corsaκι του (E) πάντως.

 

Εμένα που δεν έχει Turbo είναι το θέμα...

Και δεν με απασχολεί η ταχύτητα απλά η ροπή. Άντε να τραβήξει φορτωμένο με 13 κιλά ροπή.

Αλλά νταξει, πρώτο αμάξι είναι, μη τα θέλω και όλα δικά μου :p

 

Απλά τώρα που έμαθα δεν ξαναπαίρνω αμάξι δίχως Turbo.

Για φυσιολογικά πάντα, μη μου αναφέρετε τίποτα Porsche ατμοσφαιρικές :hehe:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

από τα 136hp και 320 ροπή θα πάρω 33hp και 70 ροπή παραπάνω...για 250 ευρώ...η επίδραση στην κατανάλωση ;

Δεν είναι ότι είμαι γκαζιάρης και γλήγορος και και...ίσα ίσα ..οδηγώ σαν κυρία (ρίχνω καταναλώσεις)...Απλά ξέρω ότι όταν το χρειαστώ το αυτοκίνητό μου έχει να δώσει....

Για 250 ευρώ (racechip pro2) το σκέφτομαι...

Έγινε επεξεργασία από sstav
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 19 λεπτά, το μέλος GriGaS έγραψε:

Έχω ανέβει την Καζα φορτωμένος και με κλιματισμό χωρίς να νοιώσω να λείπει κάτι από το αμάξι. Βέβαια οι στροφές ήταν στις 4000 και η βενζίνη V Power. 

Στα Corsa το air condition κόβει πολύ από τον κινητήρα θα έλεγα.

 

Και εγώ δεν έχω θέμα αλλά αν θες να κινηθείς με πάνω από 100χλμ αρχίζει το πρόβλημα, ειδικά αν βάλεις air condition.

Επίσης σε ανηφοράκια που πρέπει να φτάσεις 3.5κ στροφές για να αλλάξεις ταχύτητα κλπ.

 

πριν 14 λεπτά, το μέλος sstav έγραψε:

από τα 136hp και 320 ροπή θα πάρω 33hp και 70 ροπή παραπάνω...για 250 ευρώ...η επίδραση στην κατανάλωση ;

Για 250 ευρώ (racechip pro2) το σκέφτομαι...

Κοίτα, επειδή έχω οδηγήσει Alfa Romeo Giulietta με τον 1.6 / 105 που έχει ~30 άλογα λιγότερα αλλά την ίδια ροπή, θα έλεγα ότι πολύ μεγάλη σημασία παίζει η αμεσότητα του τιμονιού, πετάλ etc, οπότε εγώ στη θέση σου θα σκεφτόμουν(και) για το RaceChip Response Control.

 

Βέβαια αυτό έχει επίδραση μόνο στο πετάλ του γκαζιού. Αν μπορείς δοκίμασε μια Giulietta (κατά προτίμηση πετρέλαιο στην D λειτουργία) και θα με θυμηθείς. Το αυτοκίνητο πέρα από την τρομερή ροπή που έχει για τον κινητήρα του, πιστεύω ότι σου περνάει και μια ψευδαίσθηση ότι οδηγάς κάτι αρκετά μεγαλύτερο με την τρομερή απόκριση που έχουν όλα.

 

Επίσης ρώτα τι παίζει με την εγγύηση καθώς είναι καινούργιο το δικό σου. Αν σε καλύπτει για εμένα άσε το αργότερα που θα αρχίσεις να το "βαριέσαι" κάπως ώστε να του κάνεις / δεις μια ανανέωση ;)

 

By the way, εδώ έχει γεμίσει ο κόσμος με νέα Astra, πουλάνε σαν τρελά. Σίγουρα έτσι όπως το κόβω θα είναι μέσα στα τοπ 3 σε πωλήσεις στο Ηράκλειο.

Και εγώ ακόμα να πάω να το πάρω για test drive... :mellow::hehe:

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

και δω αθήνα το βλέπω να κυκλοφορεί...αρκετά περισσότερα σε σχέση με πέρισυ που το πήρα και έκανα αμάν να δω κανένα στο δρόμο....

αυτό με την εγγύηση σκέπτομαι...τα μηχανική μέρη είναι όμως τα ίδια με την έκδοση biturbo... το βάλε βγάλε είναι εύκολο νομίζω ... αλλά θα προτιμήσω να μου το εγκαταστήσει-ρυθμίσει κάποιος που να ξέρει  (όταν αποφασίσω να το βάλω)

Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος sstav έγραψε:

και δω αθήνα το βλέπω να κυκλοφορεί...αρκετά περισσότερα σε σχέση με πέρισυ που το πήρα και έκανα αμάν να δω κανένα στο δρόμο....

αυτό με την εγγύηση σκέπτομαι...τα μηχανική μέρη είναι όμως τα ίδια με την έκδοση biturbo... το βάλε βγάλε είναι εύκολο νομίζω ... αλλά θα προτιμήσω να μου το εγκαταστήσει-ρυθμίσει κάποιος που να ξέρει  (όταν αποφασίσω να το βάλω)

Δεν μπορώ να σου κάτι με σιγουριά καθώς δεν το έχω ψάξει τόσο γιατί δεν μπαίνει στο δικό μου.

Έχουμε πάντως δικό του thread "δίπλα" απ ότι θυμάμαι, αν δεν το βρεις πες μου να στο στείλω ;)

 

Εγώ ειλικρινά δεν ξέρω τι θα έκανα. Από την μια σκέφτομαι καλύτερα μετά το πέρας της εγγύησης, συν ότι θα δω μια ανανέωση μετά από κάποια χρόνια που πιθανόν θα έχω αρχίσει να το βαριέμαι αλλά από την άλλη θα με έτρωγε ο ποπός μου να το βάλω :p

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το RaceChip είναι εγκεφαλάκι-πλακέτα common rail. Δλδ το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να συνδέσεις μία φίσα και ένα ρεύμα. Η εγκατάσταση είναι πανεύκολη. 

 

Το θέμα είναι στην αξιοπιστία του κινητήρα, διότι ουσιαστικά τι κάνει. Δίνει λανθασμένες μετρήσεις πίεσης στον εγκέφαλο, το αυτοκίνητο νομίζει ότι δεν έχει ανεβάσει πίεση με αποτέλεσμα να προσπαθεί περισσότερο. Χοντρικά τώρα στο λέω. 

 

Το RaceChip έχει εγγύηση 2 χρόνια, ναι. Με το αμάξι τι γίνεται όμως που πιθανότατα θα πηγαίνεις νωρίτερα για τα ανταλλακτικά; Η στη χειρότερη να κάψεις κανα μοτέρ. Ναι ακούγεται πανεύκολο και τέλειο με 200€ να ανεβάσεις 20-30-40 άλογα έτσι χαβαλέ. Η σωστή δουλειά γίνεται με επαναπρογραμματισμό σωστό ώστε όλοι οι αισθητήρες του αυτοκινήτου να λειτουργούν normal. Το βάζουν και οι επίσημες αντιπροσωπείες αν θέλεις να κοιτάξεις. 

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

επίσημη στην toyota πιστεύω τώρα πιά δεν βγάζει κάτι...παλιά είχανε το ΤΤΕ και βάζανε...τώρα τίποτα...

@sstav  astra έχεις με τον 1.6 cdti? 

Σίγουρα το πιο σωστό είναι να το βάλεις για επαναπρογραμματισμό αλλά.... εγγύηση πάει περίπατο..... (όχι οτι με το παράλληλο δεν πάει...απλά το βγάζεις όταν είναι να το πάς για service και δεν φαίνεται τίποτα) και είναι και αρκετά πιο ακριβό θεωρώ....

 

Και επίσης στα πετρέλαια ... άμα δεν βγάλει ντουμάνι από πίσω δεν το έχεις πίεσει αρκετά :p τώρα άμα έχει DPF δεν θα βγάλει ντουμάνι ότι και να του κάνει....... γιαυτό πολύ καταργούν και το DPF που είναι λάθος .... περιβαλλοντολογικά..... 

Racechip ftw.... τώρα πρέπει να βρώ δυναμόμετρο να δούμε τι γίνεται πραγματικά

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sorry για το double post......

Η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη... τώρα η ρύθμιση... άμα θές να πάς πάνω από αυτό που έχει ώς προεπιλογές.... θέλει πείραμα.... αλλά στην χειρότερη θα σου "βήχει" το αυτοκίνητο και θα πάει να σβήσει και ίσως σβήσει και σου βγάλει error για service... εκεί πρέπει να πέσεις "σκάλες" στο τριμμεράκι που έχει

https://www.racechip.co.uk/downloads/EBA_ALLG_ONE_CR_K2_ENG_V1.pdf

https://www.racechip.co.uk/downloads/EBA_ALLG_PRO2_CR_K2_ENG_V1.pdf

https://www.racechip.co.uk/downloads/EBA_ALLG_ULTIMATE_CR_K2_ENG_V1.pdf ρίχτε μια ματιά στο manual 

Έγινε επεξεργασία από f117
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, f117 said:

@sstav  astra έχεις με τον 1.6 cdti? 

Σίγουρα το πιο σωστό είναι να το βάλεις για επαναπρογραμματισμό αλλά.... εγγύηση πάει περίπατο..... (όχι οτι με το παράλληλο δεν πάει...απλά το βγάζεις όταν είναι να το πάς για service και δεν φαίνεται τίποτα) και είναι και αρκετά πιο ακριβό θεωρώ....

Με τον παράλληλο η εγγύηση ισχύει κανονικά, αφού σε μερικές των περιπτώσεων οι ίδιες οι αντιπροσωπείες στο τοποθετούν. Επίσης, αν το βάλεις και το βγάλεις οι μετρήσεις πίεσης είναι αποθηκευμένες. Οπότε, θα το καταλάβουν 100%. Ρώτα την Opel, μπορεί να το βάζει η ίδια. Η VW και η SEAT βάζει επίσημα.

 

υ/γ: Ανεπίσημα, κάνε φίλο ένα μηχανικό εκεί πιάσε λίγο την πάρλα. Μπορεί να σου δώσει κάποια έξτρα άλογα με "update" :D

Έγινε επεξεργασία από trib
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

δεν ξέρω να σου πώ αλλά toyota δεν έχει τέτοιο πράγμα να βάλεις..... και πιστεύω εφόσον βάζεις κάτι εσύ που δεν το έχει ο κατασκευαστής ή δεν είναι κάτι στις ίδιες προδιαγραφές πάει περίπατο η εγγύηση! έχεις λίνκ από αυτά που βάζει η opel? 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, f117 said:

δεν ξέρω να σου πώ αλλά toyota δεν έχει τέτοιο πράγμα να βάλεις..... και πιστεύω εφόσον βάζεις κάτι εσύ που δεν το έχει ο κατασκευαστής ή δεν είναι κάτι στις ίδιες προδιαγραφές πάει περίπατο η εγγύηση! έχεις λίνκ από αυτά που βάζει η opel? 

Η εγγύηση δεν είναι τίποτα περισσότερο από μία ανθρώπινη συννενόηση. Για παράδειγμα αν αλλάξεις το τελικό καζανάκι για το look, ε σπάνια θα σου πουν αν πχ βγάλει πρόβλημα ο καταλύτης (μία στα 100 χρόνια ξέρω γω) δεν στο καλύπτω. Αυτοκίνητο αγόρασες, εκεί το πας για service, υπάρχει συννενόηση. Αρκεί κατά τη διάρκεια της εγγύησης να μην το πας σε 10 διαφορετικά συνεργεία. Γιατί κάποια στιγμή θα την πατήσεις.

 

Στην περίπτωση του RaceChip, η SEAT και η VW στο βάζει επίσημα, κανονικά με εγγύηση και τα όλα του. Φυσικά και δεν είναι στις επίσημες προδιαγραφές το RaceChip και φυσικά το αγνοεί η μαμά εταιρεία. Ο καθένας κοιτάει τη δουλειά του. Το θέμα είναι μετά τα 2 ή 4 χρόνια εγγύησης τι κάνεις. 

 

Η Toyota δεν ξέρω, μπορεί να μην το κάνει σε εσένα, σε εμένα σε άλλους μπορεί να το βάζει. Κατάλαβες πως πάει η δουλειά :D

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, f117 said:

να βάλει τι? να κάνει απλά την εγκατάσταση εννοείς? Εγώ εννοώ επίσημα αν φέρνει κάτι η αντιπροσωπία....και τα VGA και τα OPEL κτλπ....... δεν βρίσκω κάτι :S 

Ναι, την παραγγελία και την εγκατάσταση την αναλαμβάνει ο αντιπρόσωπος.

 

Επίσημο, επίσημο πρόγραμμα, όχι δεν υπάρχει. Βρες εκεί κανά παλικάρι που τα λέτε καλά στο service και παίζει να σου κάνει δώρο 4-5 άλογα. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 7 λεπτά, το μέλος trib έγραψε:

Ναι, την παραγγελία και την εγκατάσταση την αναλαμβάνει ο αντιπρόσωπος.

 

Επίσημο, επίσημο πρόγραμμα, όχι δεν υπάρχει. Βρες εκεί κανά παλικάρι που τα λέτε καλά στο service και παίζει να σου κάνει δώρο 4-5 άλογα. 

Πως θα στα κάνει, έτσι εύκολα;

Ρωτάω γιατί εδώ το παλικάρι απ τα ηλεκτρολογικά της Opel μου φάνηκε απίστευτο όταν τον είχα χρειαστεί για την οθόνη.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, UltraB said:

Πως θα στα κάνει, έτσι εύκολα;

Ρωτάω γιατί εδώ το παλικάρι απ τα ηλεκτρολογικά της Opel μου φάνηκε απίστευτο όταν τον είχα χρειαστεί για την οθόνη.

Τα 4-5 άλογα εννοείς; Δεν πειράζει κάτι μηχανικά. Ίσως σου ανεβάσει λίγο την πίεση από το επίσημο πρόγραμμα που διαβάζει το αμάξι σου. Αν του το πεις έτσι χύμα όπως στο λέω θα σου πει δεν γίνεται. Δεν το κάνουν άλλωστε, κανένας, παρά μόνο σαν ανεπίσημο "δώρακι". 

 

Ξέρεις, σαν τα δώρα που έπαιρνες κάποτε τον OTE ή τη VODAFONE να σου ρίξει το SNR. Κάτι τέτοιο να καταλάβεις :p

Link to comment
Share on other sites

Άλλη η εγγύηση του εργοστασίου , άλλη της αντιπροσωπείας. 

 

Δεν υπάρχει περίπτωση Toyota επίσημα  (πέραν TTE / GRMN / Gazoo / TRD )

να αναγνωρίσει κάτι aftermarket που παρεμβαίνει σε ECU σε περίπτωση που πάει κάτι στραβά.

 

Λογικά να το δούμε, σηκώνεις πίεση παραπάνω απ'ότι προβλέπει ο κατασκευαστής, θα ήταν παράλογο αν το αναγνώριζε.

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.