Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

11 hours ago, slalom said:

Οποιος σκεφτεται να δωσει 80Κ € για το Land Rover Discovery, να ξερει οτι δεν εχει μεγαλη σκαλα στα φωτα

 

Κανει σινιαλο, αναβει το μπλε στο ταμπλο, αλλα η δεσμη ειναι διασταυρωσης

 

Δυσφημείς τα made in birmingham προϊόντα???

Πώς κάνει σινιάλο?? Τι πατέντα έκαναν πάλι τα είδωλα??

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Το 1.2Τ της peugeot που πλεον εχει μπει στο opel astra, τι λεει; Απο αξιοπιστια ρωταω κυριως. Το astra παιζει σε προσφορα χωρις φπα και πραγματικα για τα λεφτα του ειναι το "περισσοτερο" αμαξι που μπορεις να αγορασεις. Αυριο μαλλον θα παω και σε αντιπροσωπεια να ρωτησω. Θα το φοβοσασταν καθολου μιας και μιλαμε για εναν ολοκαινουριο συνδυασμο αυτοκινητου-κινητηρα; Θα περιμενατε δηλαδη προβληματακια του τυπου "παιδικες ασθενειες";

Αναμεσα σε astra 1.2T (110ps) , astra 1.2T (145ps) και seat leon (1.0T 116 ps η 1.5Τ 130ps) ποιο θα επιλεγατε; Ξερω οτι βαζω διαφορετικες εκδοσεις των δυο αμαξιων αλλα αναλογως των προσφορων που θα παρω ισως μπορεσω οικονομικα να παω σε καποια απο τις δυνατοτερες...

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Το 1.2Τ της peugeot που πλεον εχει μπει στο opel astra, τι λεει; Απο αξιοπιστια ρωταω κυριως. Το astra παιζει σε προσφορα χωρις φπα και πραγματικα για τα λεφτα του ειναι το "περισσοτερο" αμαξι που μπορεις να αγορασεις. Αυριο μαλλον θα παω και σε αντιπροσωπεια να ρωτησω. Θα το φοβοσασταν καθολου μιας και μιλαμε για εναν ολοκαινουριο συνδυασμο αυτοκινητου-κινητηρα; Θα περιμενατε δηλαδη προβληματακια του τυπου "παιδικες ασθενειες";

Αναμεσα σε astra 1.2T (110ps) , astra 1.2T (145ps) και seat leon (1.0T 116 ps η 1.5Τ 130ps) ποιο θα επιλεγατε; Ξερω οτι βαζω διαφορετικες εκδοσεις των δυο αμαξιων αλλα αναλογως των προσφορων που θα παρω ισως μπορεσω οικονομικα να παω σε καποια απο τις δυνατοτερες...

Εγω προσωπικα θα πηγαινα στο Leon με τα 130 αλογα. Αν μπορεις να παρεις και καποια προσφορα για το 150άρι ακομα καλύτερα μιας και εχουν κοντα στα 2Κ διαφορά στην τιμή.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Ωραιο το Leon FR , αλλα δε νομιζω να το πλησιασω... Αυτα που βλεπω δηλαδη ειναι ηδη υπερβαση. Την ερωτηση θα την κανω βεβαια, αλλα πιο πολυ για πληροφοριακους λογους. Το astra γιατι οχι;

Link to comment
Share on other sites

On 7/6/2020 at 11:09 PM, Lakisss said:
1643474_peripoliko_1.jpg
WWW.LIFO.GR

Ηλικιωμένος μπέρδεψε την όπισθεν με την πρώτη και χτύπησε πεζό

 

 

Πήγα να κράξω προχθές αλλά λέω δεν βαριέσαι, άστον τον χριστιανό.

Χθες έκανα σχεδόν το ίδιο, πήγα να κάνω μπροστά και είχα την όπισθεν μέσα...

Είναι πολύ επικίνδυνο τελικά με την όπισθεν μπροστά αριστερά αν είσαι αφηρημένος... δεν θέλει πολύ! Ευτυχώς είχα μεγάλη απόσταση και πάτησα συμπλέκτη αμέσως.

 

Στα του Mito μου, την περασμένη βδομάδα διαπίστωσα ότι το πίσω αριστερά μου λάστιχο έιναι ξερό σε σημείου που έχει ανοίξει το πέλμα, οπότε παρήγγειλα 2 barum-άκια για πίσω. 

Είχα τσεκάρει μόνο τα μπροστά που είναι κατασκευής του 2018 και κομπλέ, πίσω φοράει αυτό που λέω που είναι του 2012 με δείκτη ταχύτητας V, και ένα του 2014 με δείκτη ταχύτητας H. Τα δύο μπροστά είναι με δείκτη ταχύτητας W. Ό,τι νά 'ναι, κλασσική περίπτωση βλάβης και βλακείας βόρειων χωρών που λόγω κρύου δεν αλλάζουν ποτέ λάστιχα.

  • Sad 1
  • Wow 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 33 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Το 1.2Τ της peugeot που πλεον εχει μπει στο opel astra, τι λεει; Απο αξιοπιστια ρωταω κυριως. Το astra παιζει σε προσφορα χωρις φπα και πραγματικα για τα λεφτα του ειναι το "περισσοτερο" αμαξι που μπορεις να αγορασεις. Αυριο μαλλον θα παω και σε αντιπροσωπεια να ρωτησω. Θα το φοβοσασταν καθολου μιας και μιλαμε για εναν ολοκαινουριο συνδυασμο αυτοκινητου-κινητηρα; Θα περιμενατε δηλαδη προβληματακια του τυπου "παιδικες ασθενειες";

Αναμεσα σε astra 1.2T (110ps) , astra 1.2T (145ps) και seat leon (1.0T 116 ps η 1.5Τ 130ps) ποιο θα επιλεγατε; Ξερω οτι βαζω διαφορετικες εκδοσεις των δυο αμαξιων αλλα αναλογως των προσφορων που θα παρω ισως μπορεσω οικονομικα να παω σε καποια απο τις δυνατοτερες...

Δεν ξέρω για το νέο Astra αλλά πριν το facelift τα βενζίνης >150PS και τα πετρέλαιο από 136PS και πάνω είχαν watt link πίσω και όχι απλό ημιακαμπτο που σίγουρα λίγο - πολύ θα αλλάζει την αίσθηση του στο δρόμο. Γενικά το Astra (pre-facelift) είχε πάρα πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ήταν αρκετά άνετο και στο facelift λένε πως είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα μιας και φοράει νέα αμορτισέρ. Γενικά είναι από τα καλύτερα vfm της αγοράς όπως και το Leon, στο οποίο πολύ πιθανόν να βρεις τίποτα καλές προσφορές τώρα που έρχεται το καινούργιο.

 

Το ίδιο για την ανάρτηση ισχύει και για το Leon αν δεν κάνω λάθος. Το 130PS έχει πολλαπλών ενώ το 115PS ημιακαμπτο.

Είναι διαφορές που κάνουν την διαφορά στο δρόμο οπότε πέρα από το μοντέλο καλό θα ήταν να συγκρίνεις και τις εκδόσεις καθώς όπως προείπα λίγο - πολύ αλλάζουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

 

Επίσης ρίξε μια ματιά και στο Ceed. Δε θυμάμαι σε τι τιμές παίζει αλλά είναι πάρα πολύ αξιόλογη πρόταση και αυτό!

  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

Στα γρηγορα και αν σου ειναι ευκολο, ποιο ειναι προτιμοτερο; Ημιακαμπτος η πολλαπλων συνδεσμων; ποια τα συν και τα πλην;

Νομιζω το ceed για turbo εκδοση βγαινει παραπανω, αν και δεν τον εχω ψαξει πολυ... Αλλα θα το δω! Απο Kia  το Stonic θα ηθελα και αν μπορουσα να τα διαθεσω τα χρηματα για την optimum εκδοση με τον 1.0Τ των 120 ιππων θα πηγαινα εκει χωρις δευτερη σκεψη....

Link to comment
Share on other sites

Πολλαπλών > Watt Link > Ημιάκαμπτος.  Στον πολλαπλών συνδέσμων κάθε τροχός είναι ανεξάρτητος και δεν επηρεάζει τον άλλο όπως στον ημιάκαμπτο.  Η καλύτερη λύση για να δεις και να καταλάβεις τις διαφορές τους θα έλεγα πως είναι να δεις μερικά βιντεάκια στο YouTube.

 

Το μόνο θετικό, αν μπορούμε να το λάβουμε ως θετικό, του ημιάκαμπτου είναι ότι είναι από τις φθηνότερες, αν όχι η φθηνότερη λύση, κατά τα άλλα δεν υπερτερεί πουθενά. Από την άλλη όμως μεγάλη σημασία παίζει και ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου. Για παράδειγμα το νέο Focus που είναι το πιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο στην κατηγορία του φοράει ημπιάκαμπτο πίσω παρόλα αυτά και σύμφωνα με τους δημοσιογράφοι δεν υστερεί κάπου σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Με πολλαπλών θα ήταν ακόμα καλύτερο βέβαια (θεωρητικά τουλάχιστον) αλλά οι μηχανικοί της Ford κατάφεραν με απλό ημιάκαμπτο να το κάνουν το πιο οδηγοκεντρικό στην κατηγορία του οπότε αυτό νομίζω πως λέει πολλά. 

 

Τα παραπάνω από συγκριτικά που έχω διαβάσει και έχω ακούσει γιατί δυστυχώς δεν τα έχω οδηγήσει όλα (κάτι που σου προτείνω να κάνεις πριν αγοράσεις) ώστε να μπορώ να εκφέρω προσωπική άποψη.

 

Ωραίο και το Stonic. Αν σου αρέσουν περισσότερο τα SUV κοίτα και το Arona της Seat.

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 ώρες, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Το 1.2Τ της peugeot που πλεον εχει μπει στο opel astra, τι λεει; Απο αξιοπιστια ρωταω κυριως. Το astra παιζει σε προσφορα χωρις φπα και πραγματικα για τα λεφτα του ειναι το "περισσοτερο" αμαξι που μπορεις να αγορασεις. Αυριο μαλλον θα παω και σε αντιπροσωπεια να ρωτησω. Θα το φοβοσασταν καθολου μιας και μιλαμε για εναν ολοκαινουριο συνδυασμο αυτοκινητου-κινητηρα; Θα περιμενατε δηλαδη προβληματακια του τυπου "παιδικες ασθενειες";

Αναμεσα σε astra 1.2T (110ps) , astra 1.2T (145ps) και seat leon (1.0T 116 ps η 1.5Τ 130ps) ποιο θα επιλεγατε; Ξερω οτι βαζω διαφορετικες εκδοσεις των δυο αμαξιων αλλα αναλογως των προσφορων που θα παρω ισως μπορεσω οικονομικα να παω σε καποια απο τις δυνατοτερες...

 

αν θες κλασικό hatchback, είσαι μια χαρά με το Astra , τσέκαρε και τον εξοπλισμό που έχει , φαίνεται να είναι επιθετικά τιμολογημένο.

Δεν νομίζω να έχεις κάτι χοντρό, το R&D είναι της Peugeot και τα κεφάλαια που μπήκαν τα τελευταία χρόνια συν το γεγονός οτι προσπαθούν

να μπουν στο κλαμπ των premium , άρα για αρχή , η ποιότητα θα ανέβει.

Θεωρητικά πάντα :hehe:

 

Ο ανταγωνισμός του όμως έχει προχωρήσει σε ποιότητα και απόδοση απ'ότι φαίνεται.

Και δεν είναι τα λεγάτα που γράφουν τα περιοδικά ,αυτά καταρρίπτονται με προσωπικά test drive

αλλά εμένα με εντυπωσιάζει οτι η Corolla 1.2T 115 ίππων γράφει καλύτερο χρόνο στο κλασικό 0-100 συγκριτικά με

τo Astra 1.2Τ 145ίππων.

Προσωπικά, επίσης, σε ποιότητα εσωτερικού, μου φαίνεται η κλασική της Opel, συμπαθητική μεν , όχι κάτι το ιδιαίτερο

και σε αυτό το κομμάτι δέχεται κριτική.

 

Απο προτάσεις στη κατηφορία πάντως, γενικά, θα τσέκαρα  την ισορροπημένη Corolla (αλλά λίγο αλμυρή)  ,

το καλοφτιαγμένο Civic (που μάλλον σχεδιάστηκε απο τυφλό) , και τη πρακτική Scala (αλλά υπερβολικά down to earth)

 

Επίσης, δεν λαμβάνω σοβαρά υπόψιν  τα στερεότυπα,  "η καλύτερη ανάρτηση είναι πολλαπλοί" ,

το "καλύτερο κιβώτιο είναι το χειροκίνητο" , η "πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται " και άλλες ομορφιές.

Στη θεωρία πολλά πράγματα φαίνονται καλύτερα , διάλεξε αυτό που σε ικανοποιεί στη πράξη όμως.

 

Link to comment
Share on other sites

Ένα μεγάλο πρόβλημα στα αυτόματα είναι το κόστος επισκευής. 

Αυτό αν κοιτάτε για αυτόματα. Με εξαίρεση τα DSG που φαίνεται να έχει καλή πολιτική επισκευής η VW,

τα υπόλοιπα τσούζουν αρκετά.

Για παράδειγμα κοίταζα ένα από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα στο car.gr, lancia delta 1.8 2010 με αυτόματο 6ρι, με πρόβλημα στο κιβώτιο.

Το αυτοκίνητο πωλούνταν καινούριο 23-25000 ευρώ. Μεταχειρισμένο γύρω στα 9-10.000. 

Το κιβώτιο ανακατασκευής στη fiat κάνει 5300, και καινούριο 8200. Είναι περίπου τα διπλά από όσα κάνει ένα manual κιβώτιο στη fiat, και το μεγάλο θέμα είναι ότι δεν βρίσκεις εύκολα "κιβωτιά" να το φτιάξει σε λογική τιμή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος Thresh86 έγραψε:

αν θες κλασικό hatchback, είσαι μια χαρά με το Astra , τσέκαρε και τον εξοπλισμό που έχει , φαίνεται να είναι επιθετικά τιμολογημένο.

Δεν νομίζω να έχεις κάτι χοντρό, το R&D είναι της Peugeot και τα κεφάλαια που μπήκαν τα τελευταία χρόνια συν το γεγονός οτι προσπαθούν

να μπουν στο κλαμπ των premium , άρα για αρχή , η ποιότητα θα ανέβει.

Θεωρητικά πάντα :hehe:

 

Ο ανταγωνισμός του όμως έχει προχωρήσει σε ποιότητα και απόδοση απ'ότι φαίνεται.

Και δεν είναι τα λεγάτα που γράφουν τα περιοδικά ,αυτά καταρρίπτονται με προσωπικά test drive

αλλά εμένα με εντυπωσιάζει οτι η Corolla 1.2T 115 ίππων γράφει καλύτερο χρόνο στο κλασικό 0-100 συγκριτικά με

τo Astra 1.2Τ 145ίππων.

Προσωπικά, επίσης, σε ποιότητα εσωτερικού, μου φαίνεται η κλασική της Opel, συμπαθητική μεν , όχι κάτι το ιδιαίτερο

και σε αυτό το κομμάτι δέχεται κριτική.

 

Απο προτάσεις στη κατηφορία πάντως, γενικά, θα τσέκαρα  την ισορροπημένη Corolla (αλλά λίγο αλμυρή)  ,

το καλοφτιαγμένο Civic (που μάλλον σχεδιάστηκε απο τυφλό) , και τη πρακτική Scala (αλλά υπερβολικά down to earth)

 

Επίσης, δεν λαμβάνω σοβαρά υπόψιν  τα στερεότυπα,  "η καλύτερη ανάρτηση είναι πολλαπλοί" ,

το "καλύτερο κιβώτιο είναι το χειροκίνητο" , η "πραγματική δύναμη δεν συμπιέζεται " και άλλες ομορφιές.

Στη θεωρία πολλά πράγματα φαίνονται καλύτερα , διάλεξε αυτό που σε ικανοποιεί στη πράξη όμως.

Βρε συ, ψάχνει για κάτι vfm και εσύ του προτείνεις τα πιο ακριβά της κατηγορίας; :p Φοβερές προτάσεις αλλά οι τιμές τους είναι στο θεό!

 

Τώρα όσο αφορά την ποιότητα απλά γελάω. Όλα τον κατήφορο έχουν πάρει τον κατήφορο όσο αφορά την ποιότητα με εξαίρεση ίσως τα Ιαπωνικά που δεν μπορώ να εκφέρω άποψη καθώς δεν έχω εμπειρία με παλαιότερα μοντέλα ώστε να κάνω σύγκριση με τα τωρινά. Το Astra H για παράδειγμα είχε κλάσεις ανώτερα πλαστικά σε σχέση με το K.

 

Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, sotiris said:

Για παράδειγμα κοίταζα ένα από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα στο car.gr, lancia delta 1.8 2010 με αυτόματο 6ρι, με πρόβλημα στο κιβώτιο.

Το αυτοκίνητο πωλούνταν καινούριο 23-25000 ευρώ. Μεταχειρισμένο γύρω στα 9-10.000. 

 

Ειλικρινά δεν ξέρω τι σου άρεσε απο αυτο το αυτοκίνητο! Αν εξαιρέσουμε τα φρένα και το τράβηγμα στις μεσαίες γενικά μια καλή μετριότητα...

 

Το εχω οδηγήσει νοικιάρικο (με αρκετα είναι η αλήθεια χλμ οπότε αφήνω ενα ενδεχόμενο να ήταν βιασμενο τέρμα αν και δεν έδειχνε τέτοια σημάδια) To δε κιβώτιο δεν θα το συγκρίνω καν με το dsg, αλλά και σε σχέση με άλλα νορμάλ αυτόματα ήταν απελπιστικά αργό και σχετικά αναποφάσιστο ειδικά στο sport, εκανε κατι χαζά κατεβάσματα με λιγο πάτημα γκαζιου πχ και μετα ξανανέβαζε

 

Το μοτέρ ψυχωμένο αν και ψηλά αδειαζε αρκετά γρήγορα για 1.8, 5-5+κατι ήθελε αλλαγή, σαν το tsi το δικο μου που είναι 1.4 ομως. Μεσαίες πάντως η ροπή φαινόταν, παρα τις 18αρες σπιναρε ευκολα αν το είχα manual το κιβώτιο 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος UltraB έγραψε:

Βρε συ, ψάχνει για κάτι vfm και εσύ του προτείνεις τα πιο ακριβά της κατηγορίας; :p Φοβερές προτάσεις αλλά οι τιμές τους είναι στο θεό!

 

Τώρα όσο αφορά την ποιότητα απλά γελάω. Όλα τον κατήφορο έχουν πάρει τον κατήφορο όσο αφορά την ποιότητα με εξαίρεση ίσως τα Ιαπωνικά που δεν μπορώ να εκφέρω άποψη καθώς δεν έχω εμπειρία με παλαιότερα μοντέλα ώστε να κάνω σύγκριση με τα τωρινά. Το Astra H για παράδειγμα είχε κλάσεις ανώτερα πλαστικά σε σχέση με το K.

 

 

Έκοψα το φίλο Γιώργο για ματσωμένο και περιμένω παραδάκι απο Toyota  , τα γνωστά :shifty::hehe:

 

Σοβαρά όμως , βλέποντας οτι σε επιδόσεις , οι διαφορές δεν είναι τόσο μεγάλες όσο προμηνύουν τα 30 άλογα διαφορά

(στο 0-100 η κατάσταση είναι και αντίστροφη , σημάδι οτι όντως είναι 40-50+ κιλά ελαφρύτερη η Corolla)  ,

επιφυλάσσομαι για τις υπόλοιπες μετρήσεις γιατί δεν τις έχω πρόχειρες,

δεδομένου επίσης οτι η συνήθης έκδοση του Opel παίζει στα 19750 και της Corolla στα 20580 και

οτι στην Corolla παίρνεις ένα νέο σασί με διπλά ψαλίδια πίσω που κατα τας γραφάς , είναι αρκετά ευχάριστο

μαζί με το γεγονός οτι η ποιότητα της είναι έκδηλη και η αξιοπιστία που (συνηθως ) συνοδεύει άκρως ικανοποιητική,

πιστεύω οτι το vfm αναδιαμορφώνεται διαφορετικά για το καθένα μας

 

 

To ότι η Opel έχει τιμολογήσει επιθετικά το Astra το ανέφερα και πιο πριν και νομίζω οτι ορθώς πράττει ,

γενικά είναι προτεινόμενο αυτοκίνητο της κατηγορίας.

 

 

 

 

 

 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Θεωρώ πως το κάνει επιτηδευμένα η Peugeot για να κερδίσει σε κατανάλωση. Αλλά από τη στιγμή που βάζει 6αρι κιβώτιο το να κάνει απίστευτα μακριές και όλες τις υπόλοιπες έχει το αποτέλεσμα που έχει. Δηλαδή να έχεις 145 άλογα και να τραβάει από τα γραφόμενα χειρότερα από αυτοκίνητα με λιγότερα άλογα.

 

Θα ήταν ενδιαφέρον μια εκτενής σύγκριση όσο αφορά το facelift και το pre-facelift πάντως, ειδικά όσο αφορά το συγκεκριμένο κομμάτι.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για την μακρια κλιμακωση υου astra εχω διαβασει κι εγω..... Να σας πω την αληθεια, δεν με απασχολει καθολου. Χεστηκα για το αν παει και ποσο παει. Η γυναικα θα το οδηγει κυριως. Ο λογος που θελω να εχει μια δυναμη παραπανω, ειναι για να τραβαει ανετα στα ταξιδια με ταχυτητες των 130-140 χλμ, και να μην αναβω τσιγαρο μεχρι να ξεκινησει οταν δουλευει το aircondition. Δεν κοιταω επιδοσεις, ειλινρινα. Λιγο headroom δυναμης για ελαχιστες περιπτωσεις κοιταω. Δηλαδη αν το 145αρι astra βγει ακριβα, τοτε παω για το 110αρι χωρις να με πολυνοιαζει....

Επισης, αν αρεσει στο ματι της γυναικας, τοτε αυτοματως μας αρεσει και σε ολα τα υπολοιπα... if u know what i mean... ?

Έγινε επεξεργασία από giorgos2187
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.