Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

1 ώρα πριν, το μέλος PetrosD έγραψε:

Η 930 έχει πολύ πιο απότομες και κακές αντιδράσεις του πισω μέρους της από την E30. Η καημένη η Ε30 μόνο όταν το παρακάνεις με το γκάζι σε στροφή ανοίγει ουρά, και επίσης σε πολύ δυνατά φρεναρίσματα, στρίβοντας παράλληλα, ίσως ανοίξει λίγο ουρά.

Η 930, άστα να πάνε.

 

Δεν μπορώ να βρω το βίντεο με την e30 cabrio και την τσιμεντόπλακα στο πορτ-μπαγκάζ που είχαν δείξει στο top gear προ 15ετίας, αλλά you get my point :p 

Ναι προφανώς, το λάθος της αυτοκίνησης (μηχανή αναρτημένη πίσω από τον πίσω άξονα και πίσω κίνηση) τουρμπαρισμένο ήταν η original widowmaker, εκ παραδρομής έβαλα το δικό σου αλλά ευτυχώς τσίμπησες :p 

Και η 488 pista έχει αρχίσει και ανεβαίνει δυναμικά. 

Μάλλον έχει αυτό το κλικ παραπάνω που δεν προλαβαίνεις να το σώσεις στο δρόμο.

 

8 ώρες πριν, το μέλος acct έγραψε:

 

Και η 488 και το i10 έχουν ESP, το οποίο μπορείς να απενεργοποιήσεις. Στη Ferrari, από ό,τι λέγεται, πιο δύσκολα. Γενικά είμαι υπέρ των κανόνων, αλλά η υποχρέωση του κράτους να μας προστατέψει από τον εαυτό μας κάπου πρέπει να σταματάει.

 

Όπου να 'ναι θα έχουμε υποχρεωτικά σε όλα τα αυτοκίνητα αλκοολόμετρα και καταγραφείς δεδομένων και πάλι κάποιοι θα βρίσκουν τρόπο να πίνουν ένα μπουκάλι, να κάθονται πίσω από το τιμόνι και να πηγαίνουν με 200. Ή θα απενεργοποιούν το ESP και θα σανιδώνουν την Pista με κρύα λάστιχα σε υγρό δημόσιο δρόμο. Γι αυτούς δεν υπάρχει σωτηρία.

1 ώρα πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

 

Μα και η Pista πουλιέται με Traction Control και ESP. Και με ένα κάρο ακόμα βοηθήματα μαζί που προσπαθούν να κρατήσουν τον ανίδεο στο δρόμο. Αν δεν τα απενεργοποιήσει...

Γιατί αν τα απενεργοποιήσει δεν του φταίει κανείς άλλος. Επίσης πρέπει να υπάρχει και η κοινή λογική. Οι φυσικοί κανόνες δεν μπορούν να αλλάξουν.

Αν προσπαθήσεις να πάρεις κλειστή στροφή με 200 χιλιόμετρα, μάλλον το αυτοκίνητο δεν θα κάνει αυτό που θέλεις και θα φύγεις να μαζεύεις ραδίκια. Εκτός αν πρέπει να αρχίσουμε να φερόμαστε όλοι σαν τους Αμερικάνους που γράφουν τις γνωστές οδηγίες σε διάφορα προϊόντα "μην προσπαθείτε να σταματήσετε το αλυσοπρίονο με τα χέρια σας ή τα γεννητικά σας όργανα"...

 

Δεν είπε κανείς πως ένας οδηγός Pista είναι χειρότερος από έναν οδηγό Atos. Αλλά μπορείς σε παρακαλώ να καταλάβεις πως δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στα αυτοκίνητα;

Ξέρεις πως σε όσο κόσμο έχω βάλει να οδηγήσει το δικό μου αυτοκίνητο (που δεν έχει καμία σχέση με Pista) τους έχω πει όλες τις φορές "όταν πατήσεις τέρμα το γκάζι, απλά μην τρομάξεις και αφήσεις το τιμόνι". Σε πληροφορώ πως έχει κόσμο που φοβήθηκε και με 80% στο γκάζι και τελικά δεν το πάτησε ποτέ τέρμα... σκέψου τι γίνεται σε ένα αυτοκίνητο όπως είναι η Pista που είναι πισωκίνητο και βγάλεις τα ηλεκτρονικά.

 

With great power comes great responsibility. Από τη στιγμή που το μόνο κριτήριο για την οδήγηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι τα χρήματα, υποθέτω ότι θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο για χρήση δρόμου. Ζάχο, είναι αλλιώς να πάρεις ένα αυτοκίνητο με 500 άλογα και να το πας 1000. Εκεί ξέρεις τι κάνεις, και το κάνεις εσύ υπ'ευθύνη σου. Στα 500 άλογα μια χαρά φιλικό αμάξι είναι το S8/RS8, δε νομίζω ότι πατάς γκάζι και σε σκοτώνει με τη μία. Αυτοί οι 2 που αναφέρεσαι, πήγαν και έσταξαν 300κ+ για να πάρουν ένα αυτοκίνητο που είδαν τον Chris Harris να το λιώνει στην πίστα αλλά δεν είδαν ότι στο δρόμο πήγαινε σαν λουλούκα. Πολλές ειδικές κατασκευές δεν παίρνουν homologation για δρόμο. Ένα 405T16 με διαμόρφωση για χώμα, δεν είανι κατάλληλο να βγει στην άσφαλτο, και δεν πρόκειται να πάρει άδεια ούτε το 3000 μ.Χ. Δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό rallycar ή δεν ήταν καλό αυτοκίνητο ή ότι φταίει ο οδηγός. Εγώ αυτό βλέπω, και το έχω δει με φίλους που έχουν φτιάξει αυτοκίνητα για πίστες. Από ένα σημείο και μετά, τα αυτοκίνητα γίνονται ακατάλληλα για δρόμο. Στο δρόμο θες τα φρένα να πιάσουν στο πρώτο φρενάρισμα, τα λάστιχα να αποδίδουν κρύα, ζεστά, με βροχή, με 5 βαθμούς θερμοκρασία ασφάλτου και με 40 βαθμούς θερμοκρασία ασφάλτου και να βγάζουν και 30.000 χλμ. Και δεν πιάνω καν το θέμα group n εξάτμιση που είναι ο πόνος του έλληνα κατόχου 106 ραλλλλλλί :hehe: 

Με τον ιδιοκτήτη πόρσε που έβαλε σεμισλίκ και έφυγε σε μια στροφή, δεν ασχολούμαι ούτε θα ασχοληθώ. Με τον ιδιοκτήτη όμως που τα σταξε να πάρει το τοπ μιας εταιρίας (ή έστω ένα από τα τοπ), θεωρώ ότι η εταιρία θα έπρεπε να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο είναι φιλικό στο μέσο άμπαλο λεφτά και τουλάχιστον να μπαίνει το ESP όταν φεύγει πάνω από 30 μοίρες.

Για μένα είναι προκλητικό για τον οδηγό που έσταξε 300κ να σου βάζει το κουμπί απενεργοποίησης του ESP πάνω στο τιμόνι. Σε πολλά αυτοκίνητα δεν απενεργοποιείται καν. Στο κάτω κάτω, αν ήθελαν να το κάνουν για χρήση πίστας, ας το έβαζαν με μια ασφάλεια στην ασφαλειοθήκη. Υποθέτω ότι ο μηχανικός που ετοιμάζει ένα αυτοκίνητο για να μπει σε πίστα, θα το ήξερε. Στο πούντο που δεν απενεργοποιούνταν, έβγαζες την ασφάλεια της μονάδας ESP αν τόσο πολύ σε χάλαγε στο χιόνι.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

22 λεπτά πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Δεν μπορώ να βρω το βίντεο με την e30 cabrio και την τσιμεντόπλακα στο πορτ-μπαγκάζ που είχαν δείξει στο top gear προ 15ετίας, αλλά you get my point :p

 

Το θυμάμαι το βίντεο. Υπερβολικός Clarckson με ένα αμάξι με λάστιχα αγνώστου κατάστασης. Κι εγώ αν βάλω τα ντριφτολάστιχα, δεν πατάει.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

Δεν μπορώ να βρω το βίντεο με την e30 cabrio και την τσιμεντόπλακα στο πορτ-μπαγκάζ που είχαν δείξει στο top gear προ 15ετίας, αλλά you get my point :p 

Ναι προφανώς, το λάθος της αυτοκίνησης (μηχανή αναρτημένη πίσω από τον πίσω άξονα και πίσω κίνηση) τουρμπαρισμένο ήταν η original widowmaker, εκ παραδρομής έβαλα το δικό σου αλλά ευτυχώς τσίμπησες :p 

Και η 488 pista έχει αρχίσει και ανεβαίνει δυναμικά. 

Μάλλον έχει αυτό το κλικ παραπάνω που δεν προλαβαίνεις να το σώσεις στο δρόμο.

 

 

With great power comes great responsibility. Από τη στιγμή που το μόνο κριτήριο για την οδήγηση ενός τέτοιου αυτοκινήτου είναι τα χρήματα, υποθέτω ότι θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο για χρήση δρόμου. Ζάχο, είναι αλλιώς να πάρεις ένα αυτοκίνητο με 500 άλογα και να το πας 1000. Εκεί ξέρεις τι κάνεις, και το κάνεις εσύ υπ'ευθύνη σου. Στα 500 άλογα μια χαρά φιλικό αμάξι είναι το S8/RS8, δε νομίζω ότι πατάς γκάζι και σε σκοτώνει με τη μία. Αυτοί οι 2 που αναφέρεσαι, πήγαν και έσταξαν 300κ+ για να πάρουν ένα αυτοκίνητο που είδαν τον Chris Harris να το λιώνει στην πίστα αλλά δεν είδαν ότι στο δρόμο πήγαινε σαν λουλούκα. Πολλές ειδικές κατασκευές δεν παίρνουν homologation για δρόμο. Ένα 405T16 με διαμόρφωση για χώμα, δεν είανι κατάλληλο να βγει στην άσφαλτο, και δεν πρόκειται να πάρει άδεια ούτε το 3000 μ.Χ. Δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό rallycar ή δεν ήταν καλό αυτοκίνητο ή ότι φταίει ο οδηγός. Εγώ αυτό βλέπω, και το έχω δει με φίλους που έχουν φτιάξει αυτοκίνητα για πίστες. Από ένα σημείο και μετά, τα αυτοκίνητα γίνονται ακατάλληλα για δρόμο. Στο δρόμο θες τα φρένα να πιάσουν στο πρώτο φρενάρισμα, τα λάστιχα να αποδίδουν κρύα, ζεστά, με βροχή, με 5 βαθμούς θερμοκρασία ασφάλτου και με 40 βαθμούς θερμοκρασία ασφάλτου και να βγάζουν και 30.000 χλμ. Και δεν πιάνω καν το θέμα group n εξάτμιση που είναι ο πόνος του έλληνα κατόχου 106 ραλλλλλλί :hehe: 

Με τον ιδιοκτήτη πόρσε που έβαλε σεμισλίκ και έφυγε σε μια στροφή, δεν ασχολούμαι ούτε θα ασχοληθώ. Με τον ιδιοκτήτη όμως που τα σταξε να πάρει το τοπ μιας εταιρίας (ή έστω ένα από τα τοπ), θεωρώ ότι η εταιρία θα έπρεπε να διασφαλίσει ότι το αυτοκίνητο είναι φιλικό στο μέσο άμπαλο λεφτά και τουλάχιστον να μπαίνει το ESP όταν φεύγει πάνω από 30 μοίρες.

Για μένα είναι προκλητικό για τον οδηγό που έσταξε 300κ να σου βάζει το κουμπί απενεργοποίησης του ESP πάνω στο τιμόνι. Σε πολλά αυτοκίνητα δεν απενεργοποιείται καν. Στο κάτω κάτω, αν ήθελαν να το κάνουν για χρήση πίστας, ας το έβαζαν με μια ασφάλεια στην ασφαλειοθήκη. Υποθέτω ότι ο μηχανικός που ετοιμάζει ένα αυτοκίνητο για να μπει σε πίστα, θα το ήξερε. Στο πούντο που δεν απενεργοποιούνταν, έβγαζες την ασφάλεια της μονάδας ESP αν τόσο πολύ σε χάλαγε στο χιόνι.

Το αμαξι ειναι για λιγους δεν ειναι για ολους

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, sotiris said:

Για μένα είναι προκλητικό για τον οδηγό που έσταξε 300κ να σου βάζει το κουμπί απενεργοποίησης του ESP πάνω στο τιμόνι. Σε πολλά αυτοκίνητα δεν απενεργοποιείται καν. Στο κάτω κάτω, αν ήθελαν να το κάνουν για χρήση πίστας, ας το έβαζαν με μια ασφάλεια στην ασφαλειοθήκη. Υποθέτω ότι ο μηχανικός που ετοιμάζει ένα αυτοκίνητο για να μπει σε πίστα, θα το ήξερε. Στο πούντο που δεν απενεργοποιούνταν, έβγαζες την ασφάλεια της μονάδας ESP αν τόσο πολύ σε χάλαγε στο χιόνι.

 

Στην ουσία του πράγματος δε διαφωνούμε. Αλλά φοβάμαι ότι μεταθέτεις άδικο μερίδιο ευθύνης στην εταιρεία.

 

Δεν ψάχνω τώρα πηγές, αλλά στη μνήμη μου είναι νωπές κάποιες πληροφορίες από το προηγούμενο δυστύχημα, που ελπίζω ότι είναι ακριβείς. Η μόνη ρύθμιση που απενεργοποιεί το ESP είναι η τελευταία και αυτή απαιτεί να κρατήσεις τον περιστροφικό διακόπτη 30" για να ενεργοποιηθεί. Θα ήθελες λιγότερο χρόνο να τραβήξεις την ασφάλεια.

 

Πόσο πιο απλά πρέπει να σου πουν "you're a young man, don't do it", που έλεγε κι ο Matt Damon για τον κινηματογραφικό αδερφό του (ζωή σε μας);

 

Οπότε, καλά το είπε ο Uncle Ben, πολύ σωστά το επανέλαβες κι εσύ. Όποιος είναι ανεύθυνος και σκοπίμως ξετυλίγει αυτή τη δύναμη ανεξέλεγκτα στον δρόμο, πρέπει να είναι έτοιμος να υποστεί τις συνέπειες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα συμφωνίας / διαφωνίας, είναι θέμα ακατάλληλης χρήσης.

Όσο κατάλληλο είναι αυτό για την Αττική Οδό:

john deree - YouTube

 

Άλλο τόσο είναι η 488 pista για τους επαρχειακούς.

Κατέστρεψε την Ferrari 488 Pista του, αλλά βγήκε αλώβητος! | TRACTION.GR

Link to comment
Share on other sites

Εδώ πάντως δεν βλέπω καμία Εθνική οδό…

 

 

 

Αλλά βλέπεις ο Μιχάλης δεν είναι κανένα κουλάδι που την είδε πιλότος. Ο άνθρωπος ξέρει τα όρια του και ξέρει να οδηγεί.

Το ότι ο κάθε κουλομαρίας έχει λεφτά να αγοράσει μια Pista δεν τον κάνει αυτόματα οδηγό. Αυτό λέμε. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν τι αγοράζουν. Απλά να δειχτούν θέλουν και καταλήγουν… άλλοι στο χαντάκι και άλλοι πιο βαθειά. Σαν τον άλλο γιωτά που πριν αρκετά χρόνια έτρεχε με την Veyron στην Αμερική και κατέληξε στην λίμνη. Τα λεφτά δεν σε κάνουν οδηγό, αυτό λέμε. Όσα ηλεκτρονικά και να έχει το αυτοκινητο, αν εσύ είσαι ντουγανι και τα απενεργοποιήσεις, μετά δεν σου φταίει καμία εταιρία. Φταίει το κούφιο κεφάλι σου.

  • Like 5
  • Agree 2
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

 

 

Για μένα είναι προκλητικό για τον οδηγό που έσταξε 300κ να σου βάζει το κουμπί απενεργοποίησης του ESP πάνω στο τιμόνι. Σε πολλά αυτοκίνητα δεν απενεργοποιείται καν. Στο κάτω κάτω, αν ήθελαν να το κάνουν για χρήση πίστας, ας το έβαζαν με μια ασφάλεια στην ασφαλειοθήκη. Υποθέτω ότι ο μηχανικός που ετοιμάζει ένα αυτοκίνητο για να μπει σε πίστα, θα το ήξερε. Στο πούντο που δεν απενεργοποιούνταν, έβγαζες την ασφάλεια της μονάδας ESP αν τόσο πολύ σε χάλαγε στο χιόνι.

 

Προκλητικό γιατί είναι; Από την άλλη να κάνει τι; Να μην αφήνει καν την απενεργοποίηση όλων των συστημάτων και να πηγαίνει χειρότερα και από S3?
Σου βγάζει μια ειδική έκδοση. Όπως είπε και ο Ζάχος, το ότι το αγόρασες δεν σε κάνει χερά. Ο μέσος άμπαλος λεφτάς θα σκοτωθεί όπως και να έχει. Γιατί το πρώτο που έχει στο μυαλό του είναι να απενεργοποιήσει τα πάντα για την ποζεριά ότι οδηγάει χωρίς βοηθήματα, από το να βγάλει τις ασφάλειες για το ABS μέχρι ότι του κατέβει στον ας πούμε εγκέφαλο.

 

Συγνώμη αλλά αυτό το προκλητικό μου θύμισε τις συζητήσεις περί βιαστών και κοπέλες που ντύνονταν προκλητικά. Αν δω μια κοπέλα με φούστα και υπέροχα πόδια, τα θαυμάζω δεν γυρνάω το διακόπτη του ESP.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος jax7480 έγραψε:

Εδώ πάντως δεν βλέπω καμία Εθνική οδό…

 

 

 

Αλλά βλέπεις ο Μιχάλης δεν είναι κανένα κουλάδι που την είδε πιλότος. Ο άνθρωπος ξέρει τα όρια του και ξέρει να οδηγεί.

Το ότι ο κάθε κουλομαρίας έχει λεφτά να αγοράσει μια Pista δεν τον κάνει αυτόματα οδηγό. Αυτό λέμε. Οι περισσότεροι δεν ξέρουν καν τι αγοράζουν. Απλά να δειχτούν θέλουν και καταλήγουν… άλλοι στο χαντάκι και άλλοι πιο βαθειά. Σαν τον άλλο γιωτά που πριν αρκετά χρόνια έτρεχε με την Veyron στην Αμερική και κατέληξε στην λίμνη. Τα λεφτά δεν σε κάνουν οδηγό, αυτό λέμε. Όσα ηλεκτρονικά και να έχει το αυτοκινητο, αν εσύ είσαι ντουγανι και τα απενεργοποιήσεις, μετά δεν σου φταίει καμία εταιρία. Φταίει το κούφιο κεφάλι σου.

Οπως επισης αν ειναι ντουγανι ο οδηγος, ειμαι σιγουρος οτι και ΜΕ ηλεκτρονικα θα αγορασει χωραφια.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Κάτι τέτοια βλέπουν οι vegan LGBTQI+- asexual στις Βρυξέλες και σε λίγα χρόνια όχι το ESP δε θα βγαίνει, αλλά και κόφτη, με GPS και κάμερες, στα όρια ταχύτητας παντού θα έχουμε και το επόμενο βήμα θα είναι τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα θες δε θες...

Θα ζήσουμε κοσμοϊστορικές αλλαγές, τα τελευταία καλά ICE προς το 2030 θα τα κρατήσουμε μια ζωή...

 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, το μέλος sotiris έγραψε:

Όσο κατάλληλο είναι αυτό για την Αττική Οδό:

 

 

Πιάνεις τα 70-90 ανάλογα το σασμάν με esp, abs, μπλοκέ και αυτόματο πιλότο.

Απλά δε θα κολλήσει με τις πρώτες νιφάδες χιονιού. Οπότε, μάλλον πιο κατάλληλο από το τυπικό νεκρό-χιλιάρι σαπάκι.

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, το μέλος Samael έγραψε:

Κάτι τέτοια βλέπουν οι vegan LGBTQI+- asexual στις Βρυξέλες και σε λίγα χρόνια όχι το ESP δε θα βγαίνει, αλλά και κόφτη, με GPS και κάμερες, στα όρια ταχύτητας παντού θα έχουμε και το επόμενο βήμα θα είναι τα πλήρως αυτόνομα αυτοκίνητα θες δε θες...

Θα ζήσουμε κοσμοϊστορικές αλλαγές, τα τελευταία καλά ICE προς το 2030 θα τα κρατήσουμε μια ζωή...

 

 

Αυτά έχουν ξεκινήσει ήδη, καλώς ή κακώς , είναι μεγάλη κουβέντα.

 

Οι μηχανές περιορίστηκαν εδώ και 10-15 χρόνια στα όχι πάνω απο 300km/h.

Στη Γαλλία έχουν περιορισμό στην ιπποδύναμη στις μοτοσυκλέτες.

Στην Ιαπωνία έχουν λίμιτ στα 180km/h τα αυτοκίνητα ενώ κάποτε υπήρχε και συμφωνία κυρίων για όχι πάνω απο 280 άλογα, ασχέτως πως και τι , εντός και εκτός χώρας.

 

Όλα αυτά δείχνουν οτι σαφώς και υπάρχει σκεπτικισμός εδώ και καιρό  , γιατί το μαμημένο το λάθος θα το κάνεις, είτε λέγεσαι Μάρκος Μάρκεζ , είτε λέγεσαι Μάρκος Λεζές.

 

Απο αυτά που έρχονται, διάφορα θα έλεγα. Υπάρχει ήδη ένα σύστημα όταν υπερβαίνεις το όριο ταχύτητας σε μια περιοχή και σκέφτονται πως θα το κάνουν πιο παρεμβατικό (Intelligent Speed Assistant)  Ακούγεται για black box πλέον και περιοριστές βάσει gps.  Και δεν νομίζω οτι θα σταματήσει εκεί , καλώς ή κακώς.

 

Για τη νομοθεσία κρατών έτσι και σε πιάσουν με χλμ πάνω απο το όριο ή να κάνεις διάφορα σε δημόσιο δρόμο , δε χρειάζεται να πούμε κάτι νομίζω.

 

ΥΓ άσχετο αλλά ήμανε χθες στο Βόλο. Εντυπωσιάστηκα απο το ποσοστό ακράνωτων αναβατών. Παίδες, λίγη προσοχή ρε, γιατί έτσι ? 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, το μέλος Thresh86 έγραψε:

 

ΥΓ άσχετο αλλά ήμανε χθες στο Βόλο. Εντυπωσιάστηκα απο το ποσοστό ακράνωτων αναβατών. Παίδες, λίγη προσοχή ρε, γιατί έτσι ? 

 

 

Είναι χοντροκέφαλοι αυτοί, δε χρειάζονται κράνος για να επιβιώσουν τη σύγκρουση :hehe: 

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, το μέλος Samael έγραψε:

Είναι χοντροκέφαλοι αυτοί, δε χρειάζονται κράνος για να επιβιώσουν τη σύγκρουση :hehe: 

 

beos4.jpg

 

ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΑΧΙΛΛΕΑ , ΜΙΑ ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΑΜΑΕΛ, ΔΕΝ ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕ , ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΙΚΑ ΤΟ ΕΙΠΕ

 

Σαμαελ , άλλο ένα τέτοιο κ δεν θα τονε  κρατάει ούτε η βαρύτητα , να ξες 

 

 

 

  • Haha 6
Link to comment
Share on other sites

ferrari-atixima-israil.jpg?itok=fzFTxnqJ
WWW.CARANDMOTOR.GR

Μια επικίνδυνη κόντρα σε αυτοκινητόδρομο στο Ισραήλ, ανάμεσα σε ένα Seat Leon και μια Ferrari 812 Superfast κατέληξε σε ατύχημα, ευτυχώς χωρίς θύματα.

Τουλάχιστον φάγαν τα μούτρα τους μόνοι τους και δε πήραν στο λαιμό τους και καμιά ανυποψίαστη οικογένεια...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

220215132539_korea-volvo-600x314.jpg
WWW.NEWSAUTO.GR

Μία παράξενη ιστορία που κρατά εδώ και μισό αιώνα ενώνει την Volvo και την Bόρεια Κορέα σε μία πώληση...

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

8 ώρες πριν, το μέλος Samael έγραψε:
ferrari-atixima-israil.jpg?itok=fzFTxnqJ
WWW.CARANDMOTOR.GR

Μια επικίνδυνη κόντρα σε αυτοκινητόδρομο στο Ισραήλ, ανάμεσα σε ένα Seat Leon και μια Ferrari 812 Superfast κατέληξε σε ατύχημα, ευτυχώς χωρίς θύματα.

Τουλάχιστον φάγαν τα μούτρα τους μόνοι τους και δε πήραν στο λαιμό τους και καμιά ανυποψίαστη οικογένεια...

Κλασικη περιπτωση , ογκωδες οχημα στη μεσαια, νταλικα δεξια , "τρενακι" αριστερη. Πολυ ευκολο να γινει τρακαρισμα.

Στη μεσαια παραβαινει τον ΚΟΚ, θα επρεπε να μπει εκει μονο για να προσπερασει την νταλικα. Η  φεραρι παραβαινει τον ΚΟΚ, κανει προσπερασει απο δεξια ανω του οριου, αλλα ασφαλες και ειδε και τον αλλο απο αριστερη μου εβγαλε φλας. Το λεον..... μεθυσμενος ή δεν θα επρεπε να εχει διπλωμα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.