Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

πριν 14 ώρες, το μέλος Lamogio έγραψε:

Για πες ποια είναι αυτά. 

 

πριν 13 ώρες, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

 Δηλαδή; Με ενδιαφέρει πολύ να τα ακούσω!

Χαζομαρούλες που ίσως μόνο εγώ τα παρατηρώ. Πχ δε μου άρεσε που στο infotainment τόσος χώρος είναι άχρηστος από το να μεγαλώσει δεξιά - αριστερά εφόσον η οθόνη στη πλούσια έκδοση είναι τεράστια. Δείτε πχ πόση είναι η οθόνη και πόσος χώρος της δεν δείχνει κάποια πληροφορία. Δεν μου άρεσαν επίσης και τα πλαστικά δεξιά και αριστερά της, θα προτιμούσα να είναι ενιαία.

ovxcRr1.jpg

 

Δε μου άρεσε επίσης και το ψηφιακό καντράν που δεν είναι ακόμα πιο πλατύ όπως του Polo και του έχουν βάλει δύο πλαστικά δεξιά και αριστερά.

maxresdefault.jpg

 

Τα ηχεία που είναι τοποθετημένα με αυτόν το τρόπο στις κολόνες. Θα μπορούσαν να τα έχουν βάλει πιο χαμηλά και ελάχιστα προς τα μέσα να μην είναι τόσο αισθητά ή στο τρίγωνο που είναι πάνω στη πόρτα εσωτερικά των καθρεπτών πχ.

6fa24471-2020-opel-corsa-phev-unveiled-8

 

Όπως δε μου άρεσε που δεν υπάρχει και κάποιος ενδιάμεσος κινητήρας (πχ με 115 άλογα) ανάμεσα στον 100 ίππων και αυτών των 130 που βγαίνει μόνο με αυτόματο κιβώτιο.

 

Μετά όμως βλέπω πόσο όμορφο είναι στη διχρωμία και τα ξεχνάω όλα :p

JJ2v8By.jpg

 

Τα παραπάνω βέβαια δεν ισχύουν μόνο στο Corsa, άμα αρχίσω να σκαλίζω και τα άλλα όλο και κάτι θα βρω :hehe:

  • Like 2
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Η διχρωμια αρεσε μεχρι και στη γυναικα μου που γενικα τη σιχαινεται! Οπως και γενικα ξετρελαθηκε με την εμφανιση του.Εγω το ειδα με κανονικο καντραν, οχι ψηφιακο. Για τα υπολοιπα οκ, συμφωνω αλλα ειναι μικροσημεια νομιζω που δε θα τα λαμβανα υποψη για κριτηρια αγορας. 

 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις τώρα, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Η διχρωμια αρεσε μεχρι και στη γυναικα μου που γενικα τη σιχαινεται! Οπως και γενικα ξετρελαθηκε με την εμφανιση του.Εγω το ειδα με κανονικο καντραν, οχι ψηφιακο. Για τα υπολοιπα οκ, συμφωνω αλλα ειναι μικροσημεια νομιζω που δε θα τα λαμβανα υποψη για κριτηρια αγορας. 

Θεωρώ πως για εξοικονόμηση κόστους και επειδή είναι το πρώτο μοντέλο που βγάζουν έπειτα από την αγορά τους από την PSA, είναι ένα από τα σημεία που ήθελαν να κόψουν κόστος και απλά έβαλαν δύο πλαστικά δεξιά - αριστερά στο ψηφιακό και τέλος.

 

Από την άλλη αν κοιτάξετε την οθόνη μέσα από το τιμόνι στη τελευταία φωτογραφία είναι ελάχιστος ο χώρος δεξιά - αριστερά εκτός οθόνης που παραμένει ορατός.

 

Προσωπικά όσο αφορά το εσωτερικό βρήκα άρτιο αυτό του νέο Clio με εξαίρεση την οθόνη. Δεν μου αρέσει καθόλου που περισσεύει τόσο από πάνω. Θα προτιμούσα πχ να ήταν μικρότερη και με αρκετά μικρότερα bezels αλλά να μην προεξείχε.

 

Όλα τα παραπάνω όμως απ όσα μπορώ να συμπεράνω από φωτογραφίες. Δεν τα έχω δει από κοντά για να δω ποιότητα & συναρμογή πλαστικών και τα συναφή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 43 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

 

Α) δεν ξέρω καν πως δουλεύουν αυτά τα πράματα ?

Β) Η προσωπική μου εμπειρία με Τογιότα δεν είναι και η καλύτερη οπότε υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές...

Η) Group VAG, Peugeot group μπορούν επίσης να αποκλειστούν χωρίς πολλές τυψεις. Τώρα αν ξετρελαίνουν με κάποιο η γυναίκα μου ίσως να έκανα την καρδιά μου πέτρα, αλλά αφού αυτό δε συνέβη, προχωράμε παρακάτω. Αν επιτρέπεται, γιατί λες όχι στην κατηγορία του Stonic?

 

 

Στη σημερινή εποχή , προτείνω να ψάξει κάποιος και τέτοιες λύσεις χρηματοδότησης , δε ξέρω τι νόημα έχει να ρίξεις μονομιάς κεφάλαιο για κάτι που απαξιώνεται πολύ γρήγορα πλέον, είμαστε σε μεταβατική φάση πριν τα ηλεκτροκίνητα και μιλάμε για το καθημερινό αμάξι. 

Στον άσσο του ΠΑΟΚ με τη ΑΕΛ δηλαδή τη Κυριακή , τι θα ρίξεις? (καντήλια , ξέρω, θέλουμε καναδυό παικτάκια ακόμα) 

 

ΑΠο κει και πέρα, η κατηγορία αυτή είναι ουσιαστικά υπερυψωμένα supermini τα οποία δεν είναι τόσο καλά εντός δρόμου όσο τα πιο...χαμηλωμένα αδερφάκια τους (supermini) 

ούτε τίποτα το σημαντικά καλύτερο εκτός δρόμου. 

Ο Clarkson έδειξε κάτι αεροπλανικά με ένα C3 AirCross αλλά αυτά γίνονται με μια 4άδα καταλληλότερα λάστιχα , ίσως κάποιο ηλεκτρονικό βοήθημα και ...υπομονή.

Έχουν κάποια points , ίσως σε πρακτικότητα και άνεση ανάρτησης αλλά μέχρι εκεί.

 

Οπότε, μένει η εμφάνιση των crossover γενικότερα , που είναι και εκεί που στόχευε εξαρχής το marketing. 

Οπότε εαν έπαιρνα ένα CHR έναντι Yaris θα το έκανα επειδή το CHR μου αρέσει εμφανισιακά και μέσα, ενώ για ένα διάστημα είχε τον 1.2Τ που δεν είχε το Yaris.

Όχι όμως επειδή θα είχα όντως σοβαρό off-road πλεονέκτημα ενώ κατα πάσα πιθανότητα , δε θα λέει τόσο εντός δρόμου.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά κι άλλη ερώτηση... Άμα σας ζαλίσω καμιά ώρα βρίστε άφοβα!

Έχοντας μπει σε αναζήτηση αυτοκινήτου δε θα μπορούσα να μη δω και ελαφρώς μεταχειρισμένα. Μου προκαλεί πολύ μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά Opel Astra, ολοκαίνουρια, με ελάχιστα χιλιόμετρα με τιμές εντός μπάτζετ. Και μάλιστα τα 1400αρια με 150 αλογα. Γιατί έτσι; Έχει παιχτεί τίποτα με βλάβες; 

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Παιδιά κι άλλη ερώτηση... Άμα σας ζαλίσω καμιά ώρα βρίστε άφοβα!

Έχοντας μπει σε αναζήτηση αυτοκινήτου δε θα μπορούσα να μη δω και ελαφρώς μεταχειρισμένα. Μου προκαλεί πολύ μεγάλη εντύπωση το γεγονός ότι υπάρχουν πολλά Opel Astra, ολοκαίνουρια, με ελάχιστα χιλιόμετρα με τιμές εντός μπάτζετ. Και μάλιστα τα 1400αρια με 150 αλογα. Γιατί έτσι; Έχει παιχτεί τίποτα με βλάβες; 

Γιατί έρχεται Facelift, συν ότι είχαν σχετικά καλές τιμές σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, οπότε έπεσαν ακόμα παραπάνω.

Το αυτοκίνητο για τα λεφτά που τα δίνουν είναι φοβερό.

 

Όσο για τον από πάνω, μήπως να αναρωτηθεί λίγο που είναι τα αντίστοιχης χρονολογίας Polo πχ; Γιατί τόσα Corsa παλαιότερης χρονολογίας στους δρόμους; ?

Παίζει να κυκλοφορούν όσα VW, Seat και Peugeot μαζί.

Link to comment
Share on other sites

πριν 8 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Το αυτοκίνητο για τα λεφτά που τα δίνουν είναι φοβερό

 

Για αυτό ρωτάω. Δηλαδή αν μιλάμε για μεταχειρισμένο 1 έτους με περίπου 10κ χιλιόμετρα, τότε πρακτικά καινούριο είναι. Πραγματικά έχω μπει σε πειρασμο.... Αρέσει και στη γυναικα, και είναι στην κατηγορία που ιδανικά θα θέλαμε αλλά δεν είχαμε κοιτάξει γιατί δεν είναι στο μπάτζετ μας.

 

Ωραία η εικόνα του corsa στον κάδο αλλά άδικη. Εγώ είχα corsa c του 2005. Μια τρόμπα νερού και μια φλατζα καθρέπτη έβγαλε. Δηλαδή 450 ευρώ ζημιές σε 12 χρόνια η 189.000 χιλιόμετρα. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Καλα ναι... ειμαι ενημερος δυστυχως. Ελπίζω να μπορεσω να το ξανα αλλαξω πριν φτασει τοσο. Συν το οτι μετα το γαμο τα χιλιομετρα εχουν μειωθει δραματικα πολυ. Στα 600 μετρα ειναι η δουλεια της, στα 4 χλμ η δουλεια μου αλλα παω με τη μηχανη. Οποτε ελπιζω ν αντεξει με πολλη στοργη και φροντιδα.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 6 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

 

Προσωπικά όσο αφορά το εσωτερικό βρήκα άρτιο αυτό του νέο Clio με εξαίρεση την οθόνη. Δεν μου αρέσει καθόλου που περισσεύει τόσο από πάνω. Θα προτιμούσα πχ να ήταν μικρότερη και με αρκετά μικρότερα bezels αλλά να μην προεξείχε.

Ισχύει αυτό που λες για το εσωτερικό του αλλά είναι και πιο ακριβό από του Corsa...που με τα λεφτά που ζητάει η Ρενό πας στην αμέσως επόμενη κατηγορία...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 3 ώρες, το μέλος UltraB έγραψε:

Όσο για τον από πάνω, μήπως να αναρωτηθεί λίγο που είναι τα αντίστοιχης χρονολογίας Polo πχ; Γιατί τόσα Corsa παλαιότερης χρονολογίας στους δρόμους; ?

Παίζει να κυκλοφορούν όσα VW, Seat και Peugeot μαζί.

 

What is dead may never die.

Για τα ρέστα παρακαλώ στοιχεία στο στούντιο η παραδεξου πως είσαι κορσα biased επειδή έχεις κορσα.

Έγινε επεξεργασία από Rusty_Cookie
Link to comment
Share on other sites

πριν 1 λεπτό, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

What is dead may never die.

Για τα ρέστα παρακαλώ στοιχεία στο στούντιο η παραδεξου πως είσαι κορσα biased επειδή έχεις κούρσα.

Ναι ρε φίλος, είμαι Corsa biased και παραπάνω το κράζω και λέω πως το Clio έχει πιο όμορφο εσωτερικό. Ωραίος :hehe:

Link to comment
Share on other sites

πριν 24 λεπτά, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Σοβαρα τωρα, υπαρχει ακομα κοσμος που ειναι biased για τα καρα; Δηλαδη ακομα τσακωνεται κοσμος για αμαξα;;; ?

 

Απ οτι φαίνεται ναι. Με μια εικονα απο γουγλε μαπς, γίνονται τριγκερεντ.

Link to comment
Share on other sites

πριν 2 λεπτά, το μέλος UltraB έγραψε:

Φανταστείτε πόσο πρέπει να τα μισεί για να κάθετε να ψάχνει το Google Maps :hehe:

 

Θαυμαστό το να βλέπεις πράγματα να βρίσκονται εκει που ανήκουν. :hehe:

____________________

 

 

Περα απ το τρολινγκ, τελικά ρε παιδια για το ηλεκτρικό κορσακι τιμούλα και διαθεσιμότητα έχουμε? Παίζει να είναι κατω απο 30κ? 

 

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 λεπτά, το μέλος Rusty_Cookie έγραψε:

Περα απ το τρολινγκ, τελικά ρε παιδια για το ηλεκτρικό κορσακι τιμούλα και διαθεσιμότητα έχουμε? Παίζει να είναι κατω απο 30κ? 

Πολύ πιθανό αν κρίνω από την τιμή του απλού. Στο γερμανικό site ξεκινάει από 13990€ και εδώ από 13580.

Το ηλεκτρικό εκεί ξεκινάει από 29900.

 

Εμένα παράξενο μου φαίνεται που δεν έχει κυκλοφορήσει κανένα Chevrolet / Opel / WhatEver Bolt, λέγανε ότι ήταν αρκετά τίμιο για τα λεφτά του.

  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.