Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Πήγα στην έκθεση σήμερα τελικά. Οδήγησα fiesta με τα 125 άλογα και μου άρεσε πολύ όπως και στη γυναικα.! Το 208 μας άρεσε επίσης εμφανισιακά, αλλά αυτό που μας έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση απ' όλα ήταν το καινούριο corsa. Που είναι και το φτηνότερο όλων. Το Kia Stonic μας άρεσε επίσης αν και άλλη κατηγορία αλλά εντός μπάτζετ. 

Τι λέτε για αυτά τα μοντέλα;

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ronin13 said:

Αρτιμελής μεσήλικας μεσανατολιτης ο οδηγός που δεν καταλάβαινε ούτε να ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο...

βλέπω καλά ότι η πινακίδα (επί πληρωμή) γράφει ALI ; Παρενθετικά αν ειδοποιηθεί η αρμόδια υπηρεσία, πιθανότατα το σηκώνει γερανός αν δεν έχει άδεια να το παρκάρει εκεί. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, giorgos2187 said:

Πήγα στην έκθεση σήμερα τελικά. Οδήγησα fiesta με τα 125 άλογα και μου άρεσε πολύ όπως και στη γυναικα.! Το 208 μας άρεσε επίσης εμφανισιακά, αλλά αυτό που μας έκανε τη μεγαλύτερη εντύπωση απ' όλα ήταν το καινούριο corsa. Που είναι και το φτηνότερο όλων. Το Kia Stonic μας άρεσε επίσης αν και άλλη κατηγορία αλλά εντός μπάτζετ. 

Τι λέτε για αυτά τα μοντέλα;

 

Και το Fiesta και το 208 τα βρίσκω λίγο στριμωγμένα από χώρους. Ως επιβάτης αισθάνομαι καλύτερα στο πίσω κάθισμα ενός i10 από ό,τι σε οποιοδήποτε από τα δύο. Οδηγικά και εμφανισιακά προτιμώ με μεγάλη διαφορά το Ford, αν και δεν έχω οδηγήσει το 6τάχυτο κιβώτιο, που έχω κάθε λόγο να ελπίζω ότι θα είναι ακόμη καλύτερο. Είμαι και λίγο επιφυλακτικός απέναντι στη μόδα που θέλει ένα μονόλιτρο μοτέρ να βγάζει από 100 μέχρι 150 άλογα, ανάλογα με την τελική τιμή που θέλουν να έχει το αυτοκίνητο.

 

Δεν έχω δει από κοντά το νέο Corsa, αλλά νομίζω ότι είχαν προγραμματίσει να παρουσιάσουν και το ηλεκτροκίνητο στην έκθεση. Εκείνο θα ήθελα πολύ να οδηγήσω... Από χαρακτηριστικά και τιμή μοιάζει να είναι από τα καλύτερα τοποθετημένα ηλεκτρικά για την ελληνική αγορά.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ναι πραγματι υπηρχε και το ηλεκτρικο. Δεν το ειδα καν. Κοιταω ΜΟΝΟ βενζινοκινητα, τιποτα αλλο. Δυστυχως η οπελ δεν ειχε αυτοκινητα για test drive. Απο οσα υπηρχαν για test drive μονο το fiesta με ενδιεφερε. Η γυναικα μου εκατσε πισω κατα τη διαρκεια της δοκιμης και δεν παραπονεθηκε για τους χωρους. Βεβαια τοσο εκεινη, οσο κι εγω, δεν ειμαστε και ανθρωποι που τους λες ψηλους. 1,70 εγω 1,60 εκεινη. Και εδω που τα λεμε, τα κουκια μας μεχρι αυτη την κατηγορια φτανουν οποτε οι συμβιβασμοι στους χωρους ειναι δεδομενοι. Το corsa παντως κατα γενικη ομολογια ειναι ανωτερο σε αυτον τον τομεα. Οδηγικως παντως, το fiesta ειναι παρα πολυ καλο. Δε σου επιτρεπει καν να σκεφτεις οτι οδηγεις κατι μικρο, ελαφρυ η και αδυναμο. Επισης και τα 125 αλογα του κι εμενα μου φαινονται πολλα για 1000αρι τρικυλινδρο αλλα το μοτερ δεν μου εδωσε την αισθηση να ζοριζεται απο υπερβολικη πιεση του τουρμπο. Και ουτε ακουγεται η κροταλιζει σαν τρικυλινδρο. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, giorgos2187 said:

Ναι πραγματι υπηρχε και το ηλεκτρικο. Δεν το ειδα καν. Κοιταω ΜΟΝΟ βενζινοκινητα, τιποτα αλλο.

 

Εντάξει, δε λέω για να το αγόραζες, από απλή περιέργεια όμως θα ήθελα να του αφιερώσω λίγο χρόνο. ?

 

15 minutes ago, giorgos2187 said:

Και εδω που τα λεμε, τα κουκια μας μεχρι αυτη την κατηγορια φτανουν οποτε οι συμβιβασμοι στους χωρους ειναι δεδομενοι.

 

Δεν έχω καταλάβει ακριβώς σε τι κατηγορία τιμής κοιτάς, γιατί το φτηνότερο μοντέλο με τον 125 PS στη σελίδα της Ford είναι το Active 3, με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 17ρες ζάντες και ηχοσύστημα με 10 ηχεία. Μοιάζει υπέροχο, αλλά ξεκινάει από 19k €. Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, με ασύγκριτα περισσότερες ανέσεις, αν και θυσιάζοντας οδηγικά χαρακτηριστικά.

 

19 minutes ago, giorgos2187 said:

Επισης και τα 125 αλογα του κι εμενα μου φαινονται πολλα για 1000αρι τρικυλινδρο αλλα το μοτερ δεν μου εδωσε την αισθηση να ζοριζεται απο υπερβολικη πιεση του τουρμπο. Και ουτε ακουγεται η κροταλιζει σαν τρικυλινδρο.

 

Τα κροταλίσματα έχουν διορθωθεί σχεδόν σε όλα τα τρικύλινδρα πια, παρότι βρίσκεις και πολλά να ανεβάζουν και μεγαλύτερη ισχύ. Απλώς προσωπικά προτιμώ τη συμμετρία του τετρακύλινδρου ατμοσφαιρικού και θα έβαζα στοίχημα ότι σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης στη δεκαετία θα έρχεται φτηνότερο. Από την άλλη, μπορεί να πληρώσεις τη διαφορά σε βενζίνες και επιδόσεις, οπότε διαλέγεις και παίρνεις.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το Corsa στις παρουσιάσεις λένε ότι είναι ενδιαφέρον στο δρόμο, οπότε αν το οδηγήσει κανείς ας γράψει μια μικρή σύγκριση σε σχέση με το Fiesta.

Δεν νομίζω να το φτάνει οδηγικά καθώς η Ford σε αυτό το τομέα κάνει παπάδες αλλά έστω να δούμε που στέκεται απέναντι του.

 

Πάντως το Corsa αν και αρκετά ωραίο, πριν το δω από κοντά έχω εντοπίσει 2-3 πραγματάκια που δεν μου αρέσουν, που εκ πρώτης όψεως φαίνεται να έχουν να κάνουν με την μετάβαση από την GM στην PSA. Ελπίζω να διορθωθούν στο επόμενο ή στο facelift μοντέλο όταν υπάρξει, αν υπάρξει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πως έχει επικρατήσει η άποψη ότι ένα χιλιάρι που βγάζει 125 άλογα είναι ζορισμένο και δεν θα αντέξει; Πως προκύπτει αυτό; Η τεχνολογία υπάρχει εδώ και δεκαετίες. 

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, Lakisss said:

Πως έχει επικρατήσει η άποψη ότι ένα χιλιάρι που βγάζει 125 άλογα είναι ζορισμένο και δεν θα αντέξει; Πως προκύπτει αυτό; Η τεχνολογία υπάρχει εδώ και δεκαετίες. 

 

Κανείς δε λέει ότι είναι ζορισμένο ή δε θα αντέξει. Μια χαρά είναι και οι EcoBoost και οι άλλοι όμοιοι μικροί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες. Αλλά προσθέτοντας το τούρμπο έχεις ακόμη ένα σύνθετο σύστημα να συντηρήσεις, το οποίο μοιραία μεταφράζεται σε μεγαλύτερο κόστος κτήσης και συντήρησης σε βάθος χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος UltraB έγραψε:

Πάντως το Corsa αν και αρκετά ωραίο, πριν το δω από κοντά έχω εντοπίσει 2-3 πραγματάκια που δεν μου αρέσουν, που εκ πρώτης όψεως φαίνεται να έχουν να κάνουν με την μετάβαση από την GM στην PSA. Ελπίζω να διορθωθούν στο επόμενο ή στο facelift μοντέλο όταν υπάρξει, αν υπάρξει.

 

Για πες ποια είναι αυτά. 

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος acct έγραψε:

Δεν έχω καταλάβει ακριβώς σε τι κατηγορία τιμής κοιτάς, γιατί το φτηνότερο μοντέλο με τον 125 PS στη σελίδα της Ford είναι το Active 3, με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 17ρες ζάντες και ηχοσύστημα με 10 ηχεία. Μοιάζει υπέροχο, αλλά ξεκινάει από 19k €. Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας, με ασύγκριτα περισσότερες ανέσεις, αν και θυσιάζοντας οδηγικά χαρακτηριστικά.

Συγγνώμη δεν το διευκρίνισα. Θέλω να κινηθώ έως τα 17Κ. Οπότε όλες οι αναφορές μου στο fiesta γίνονται για τα 100 άλογα. Titanium έκδοση με 100 άλογα παίζει στα 16600. Επίσης το νέο corsa elegance αλλά και το gs line με τα 100 άλογα μπορούν να παίξουν αναλόγως των έξτρα κάτω από 17Κ. Ειδικά για τα κορσα ο αντιπρόσωπος σήμερα μου είπε ότι τα πρώτα αυτοκίνητα θα έχουν δώρο κάμερα οπισθοποριας αλλά και ένα infotainment σύστημα που είναι ακριβά ως έξτρα.

 

Μία ώρα πριν, το μέλος acct έγραψε:

Απλώς προσωπικά προτιμώ τη συμμετρία του τετρακύλινδρου ατμοσφαιρικού

 Μωρέ κι εγώ... Αλλά να, έτσι τρικυλινδρα τα βγάζουν αυτά που μας αρέσουνε να πάρει. 

 

Μία ώρα πριν, το μέλος UltraB έγραψε:

Πάντως το Corsa αν και αρκετά ωραίο, πριν το δω από κοντά έχω εντοπίσει 2-3 πραγματάκια που δεν μου αρέσουν, που εκ πρώτης όψεως φαίνεται να έχουν να κάνουν με την μετάβαση από την GM στην PSA

 Δηλαδή; Με ενδιαφέρει πολύ να τα ακούσω!

 

Στο παιχνίδι πάντως έχει μπει και το Kia Stonic  για το οποίο διαβάζω πολύ καλά λόγια και μας άρεσε επίσης. Έχετε κάτι να πείτε για αυτό;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Τα κροταλίσματα έχουν διορθωθεί σχεδόν σε όλα τα τρικύλινδρα πια, παρότι βρίσκεις και πολλά να ανεβάζουν και μεγαλύτερη ισχύ. Απλώς προσωπικά προτιμώ τη συμμετρία του τετρακύλινδρου ατμοσφαιρικού και θα έβαζα στοίχημα ότι σε αξιοπιστία και κόστος συντήρησης στη δεκαετία θα έρχεται φτηνότερο. Από την άλλη, μπορεί να πληρώσεις τη διαφορά σε βενζίνες και επιδόσεις, οπότε διαλέγεις και παίρνεις.

Εμενα δε μου αρεσουν καθολου οι κραδασμοι που βγαζει στον αξονα Ζ του μπλοκ. Κοιτωντας το απο πανω το βλεπεις να περιστρεφεται δεξια και αριστερα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, giorgos2187 said:

Στο παιχνίδι πάντως έχει μπει και το Kia Stonic  για το οποίο διαβάζω πολύ καλά λόγια και μας άρεσε επίσης. Έχετε κάτι να πείτε για αυτό;

 

Τα συμπαθώ πάρα πολύ τα πρόσφατα Hyundai/Kia, αλλά η φιλοσοφία τους είναι λίγο διαφορετική. Αν και είναι εξαιρετικά all-rounder, η οδηγική απόλαυση δεν είναι το χαρακτηριστικό που τα κάνει να ξεχωρίζουν.

 

Αναρωτιέμαι όμως πώς κοιτάς το Stonic (btw βγαίνει και με ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο), αφού οι άλλες σου επιλογές είναι μικρά hatchback. Τα αντίστοιχα θα ήταν το Peugeot 2008 και το Ford Puma, όχι το 208 και το Fiesta.

 

Αν στοχεύεις σε compact SUV, αλλάζει λίγο το πράγμα και ειδικά οι επιδόσεις πάνε περίπατο. Και, για να γυρίσω παρενθετικά στον καημό μου με τα ηλεκτρικά, ένα από τα καλύτερα ηλεκτρικά στον κόσμο αυτή τη στιγμή είναι το άλλο κορεάτικο compact SUV, το Hyundai Kona, το οποίο βγαίνει και σε βενζινοκίνητο. Κι αυτό είναι εντός του προϋπολογισμού σου με τον 1.0/120PS.

 

Edit:

12 minutes ago, slalom said:

Εμενα δε μου αρεσουν καθολου οι κραδασμοι που βγαζει στον αξονα Ζ του μπλοκ. Κοιτωντας το απο πανω το βλεπεις να περιστρεφεται δεξια και αριστερα

 

Αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις τελείως, ό,τι είδους απόσβεση και να επιστρατεύσεις, εξαιτίας της εγγενούς ασυμμετρίας. Αν και τα τελευταία χρόνια έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ οι τεχνικές απόσβεσης και ηχομόνωσης, όπως και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά των κινητήρων, τη δική μου προτίμηση την κατέθεσα κι εγώ παραπάνω.

 

Πάντως, τα μικρά τούρμπο είναι αυτή τη στιγμή ο βολικότερος τρόπος να κερδίσεις ισχύ κρατώντας χαμηλά τους ρύπους, οπότε αυτή είναι η τεχνολογία που θα κρατήσει τη σκυτάλη μέχρι να βγουν στην αγορά σε ανεκτή τιμή οχήματα μηδενικών ρύπων. Όποιος ψάχνει για οικονομικό αυτοκίνητο τα επόμενα χρόνια, υποχρεωτικά θα βλέπει παντού μονόλιτρους τούρμπο.

Έγινε επεξεργασία από acct
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

βλέπω καλά ότι η πινακίδα (επί πληρωμή) γράφει ALI ; Παρενθετικά αν ειδοποιηθεί η αρμόδια υπηρεσία, πιθανότατα το σηκώνει γερανός αν δεν έχει άδεια να το παρκάρει εκεί. 
Καλά βλεπεις. "ALI C".
Αν ήξερα το τηλεφωνο της υπηρεσίας μα το Θεό θα έπαιρνα. Κυριολεκτικά ήταν καμιά 30ρια θέσεις τριγύρω, απλά αυτή ήταν πιο κοντά στις τουαλέτες.

Anyone can be a cynic, dare to be an optimist

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 8 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Τα συμπαθώ πάρα πολύ τα πρόσφατα Hyundai/Kia, αλλά η φιλοσοφία τους είναι λίγο διαφορετική. Αν και είναι εξαιρετικά all-rounder, η οδηγική απόλαυση δεν είναι το χαρακτηριστικό που τα κάνει να ξεχωρίζουν.

 No problem with that! Αληθεια. Να μπορούσα να παιρνα κανενα πιστολι, να το συζητουσαμε.

Τωρα στην κατηγορια που κοιταμε, η οδηγικη απολαυση δεν αποτελει πρωτευον κριτηριο.

 

πριν 8 ώρες, το μέλος acct έγραψε:

Αναρωτιέμαι όμως πώς κοιτάς το Stonic (btw βγαίνει και με ατμοσφαιρικό 4κύλινδρο), αφού οι άλλες σου επιλογές είναι μικρά hatchback. Τα αντίστοιχα θα ήταν το Peugeot 2008 και το Ford Puma, όχι το 208 και το Fiesta.

 

Αν στοχεύεις σε compact SUV, αλλάζει λίγο το πράγμα και ειδικά οι επιδόσεις πάνε περίπατο. Και, για να γυρίσω παρενθετικά στον καημό μου με τα ηλεκτρικά, ένα από τα καλύτερα ηλεκτρικά στον κόσμο αυτή τη στιγμή είναι το άλλο κορεάτικο compact SUV, το Hyundai Kona, το οποίο βγαίνει και σε βενζινοκίνητο. Κι αυτό είναι εντός του προϋπολογισμού σου με τον 1.0/120PS.

 

 

Κοιτα, μην ψαχνεις να βρεις λογικη! Η επιλογη εχει πεσει πανω στη γυναικα... καταλαβαινεις? Εχει καθοριστει ενα μπατζετ, εκεινη κοιταει αυτοκινητα να της αρεσουν εμφανισιακα και μεσα, και εγω δινω το οκ για την εταιρια. Αυτα που της αρεσουν ειναι τα μικρα hatchback για τα οποια αισθανεται και πιο σιγουρη και ανετη να οδηγησει. Ε τωρα εκτος απο αυτα επεσε το ματι της στο Stonic και στην mustang?. Για το mustang καταλαβε γρηγορα οτι δεν επρεπε καν να κοιταξει, αλλα το stonic της αρεσει. Το kona μου αρεσει κι εμενα, το εδειξα, αλλα δεν.... Ξινισε!

Link to comment
Share on other sites

πριν 12 ώρες, το μέλος giorgos2187 έγραψε:

Συγγνώμη δεν το διευκρίνισα. Θέλω να κινηθώ έως τα 17Κ. Οπότε όλες οι αναφορές μου στο fiesta γίνονται για τα 100 άλογα. Titanium έκδοση με 100 άλογα παίζει στα 16600. Επίσης το νέο corsa elegance αλλά και το gs line με τα 100 άλογα μπορούν να παίξουν αναλόγως των έξτρα κάτω από 17Κ. Ειδικά για τα κορσα ο αντιπρόσωπος σήμερα μου είπε ότι τα πρώτα αυτοκίνητα θα έχουν δώρο κάμερα οπισθοποριας αλλά και ένα infotainment σύστημα που είναι ακριβά ως έξτρα.

 

 Μωρέ κι εγώ... Αλλά να, έτσι τρικυλινδρα τα βγάζουν αυτά που μας αρέσουνε να πάρει. 

 

 Δηλαδή; Με ενδιαφέρει πολύ να τα ακούσω!

 

Στο παιχνίδι πάντως έχει μπει και το Kia Stonic  για το οποίο διαβάζω πολύ καλά λόγια και μας άρεσε επίσης. Έχετε κάτι να πείτε για αυτό;

 

Το corsa πάντως έτσι όπως το είδα στην gs line έκδοση είτε με τα 100 είτε με τα 130 άλογα είναι η καλύτερη επιλογή σε σχέση με τα άλλα καινούργια του ανταγωνισμού (Clio, 208), τουλάχιστον τιμολογιακά.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 26 λεπτά, το μέλος Lamogio έγραψε:

 

Το corsa πάντως έτσι όπως το είδα στην gs line έκδοση είτε με τα 100 είτε με τα 130 άλογα είναι η καλύτερη επιλογή σε σχέση με τα άλλα καινούργια του ανταγωνισμού (Clio, 208), τουλάχιστον τιμολογιακά.

Ισχυει. Πηρα προσφορα η οποια εχει μεσα και δωρο καμερα οπισθοποριας και ενα infotainment συστημα και αμεσως γινεται το πιο συμφερον. 

 

Να ρωτησω τωρα και κατι αλλο. Με τα τςλη τι παιζει; Ισχυει οτι για κατω απο 100g CO2 εχεις μηδςνικα τελη; Αν ναι, το corsa εχει 97 ενω το fiesta 103. Οποτε σε βαθος μιας δεκαετιας ειναι ενα αξιολογο ποσο...

Link to comment
Share on other sites

@giorgos2187

 

α) υπάρχει δυνατότητα για κάποιου είδους leasing / μίσθωσης ή Toyota Flex ?

β) Σεπτέμβριο 2020 έρχεται και το νέο Yaris , αν και βλέπω να βιάζεστε 

γ) εδώ , προτιμά το Arona για πρακτικότητα, οδηγήση , infotainment. 
   Προσωπικά , θα επέλεγα το Kia αν έπρεπε οπωσδήποτε να πάρω απο αυτή τη κατηγορία, που δεν θα έπαιρνα, θα πήγαινα σε supermini καλύτερα.
    

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, giorgos2187 said:

Να ρωτησω τωρα και κατι αλλο. Με τα τςλη τι παιζει; Ισχυει οτι για κατω απο 100g CO2 εχεις μηδςνικα τελη; Αν ναι, το corsa εχει 97 ενω το fiesta 103. Οποτε σε βαθος μιας δεκαετιας ειναι ενα αξιολογο ποσο...

 

Από 0-90 gr CO2 είναι δωρεάν.

 

Μετά πάει:

91-100 x 0.9 (97x0.9=87.3)

101-120 x 0.98 (103x0.98=100.94)

 

Δηλαδή η διαφορά σου είναι ~135 € στα 10 χρόνια, υποθέτοντας ότι δε θα αλλάξει κάτι. Ήδη έχουν προαναγγείλει αλλαγές (έχει και τον πίνακα στην είδηση).

 

Πάντως, από παλιότερα ξέρω κάποιους που αγόρασαν καινούριο αυτοκίνητο με επιπλέον κίνητρο τα δωρεάν τέλη κυκλοφορίας και απαλλάχθηκαν μόνο την πρώτη χρονιά. Μετά ξανάλλαξε ο τρόπος υπολογισμού. ?

  • Like 1
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 9 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

α) υπάρχει δυνατότητα για κάποιου είδους leasing / μίσθωσης ή Toyota Flex ?

β) Σεπτέμβριο 2020 έρχεται και το νέο Yaris , αν και βλέπω να βιάζεστε 

γ) εδώ , προτιμά το Arona για πρακτικότητα, οδηγήση , infotainment. 
   Προσωπικά , θα επέλεγα το Kia αν έπρεπε οπωσδήποτε να πάρω απο αυτή τη κατηγορία, που δεν θα έπαιρνα, θα πήγαινα σε supermini καλύτερα.

 

Α) δεν ξέρω καν πως δουλεύουν αυτά τα πράματα ?

Β) Η προσωπική μου εμπειρία με Τογιότα δεν είναι και η καλύτερη οπότε υπάρχουν κι αλλού πορτοκαλιές...

Η) Group VAG, Peugeot group μπορούν επίσης να αποκλειστούν χωρίς πολλές τυψεις. Τώρα αν ξετρελαίνουν με κάποιο η γυναίκα μου ίσως να έκανα την καρδιά μου πέτρα, αλλά αφού αυτό δε συνέβη, προχωράμε παρακάτω. Αν επιτρέπεται, γιατί λες όχι στην κατηγορία του Stonic?

 

πριν 2 λεπτά, το μέλος acct έγραψε:

 

Από 0-90 gr CO2 είναι δωρεάν.

 

Μετά πάει:

91-100 x 0.9 (97x0.9=87.3)

101-120 x 0.98 (103x0.98=100.94)

 

Δηλαδή η διαφορά σου είναι ~135 € στα 10 χρόνια, υποθέτοντας ότι δε θα αλλάξει κάτι. Ήδη έχουν προαναγγείλει αλλαγές (έχει και τον πίνακα στην είδηση).

 

Πάντως, από παλιότερα ξέρω κάποιους που αγόρασαν καινούριο αυτοκίνητο με επιπλέον κίνητρο τα δωρεάν τέλη κυκλοφορίας και απαλλάχθηκαν μόνο την πρώτη χρονιά. Μετά ξανάλλαξε ο τρόπος υπολογισμού. ?

 

 

A ok, είχα καταλάβει λάθος. Οπότε άκυρο αυτό σαν κριτήριο, δεν έχει νόημα. Όχι ότι θα τα έβαφα μαύρα για τα τέλη απλώς μια ερώτηση έκανα. Thanks!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.