Jump to content



Αυτοκίνηση


astrolabos

Recommended Posts

Επειδή το θέμα το συζητησα με φίλο που δουλεύει στην τροχαία, ο αναβάτης της μηχανής δεν φταίει πουθενά, ακόμα και με 200 να πήγαινε. Όταν σε κοβει ο άλλος για να στρίψει και πέφτεις επάνω του ή πέσει επάνω σου, φταίει.  Τέλος. Εγώ αυτό που δεν μπόρεσα να διακρίνω απο το βιντεο ειναι αν ο αναβάτης της μηχανής φοράει κράνος. 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το κράνος είναι ένα σημείο, υπάρχουν κι άλλοι παράγοντες σε καθε περιστατικό, έτσι κι αλλιώς συγκεκριμένη απόφαση βγάζουν τα δικαστήρια. Ίσως δεν το διατυπ΄΄ωνω εγώ σωστά, η ερώτηση από εμένα που δεν οδηγώ προς εσάς που οδηγείτε δεν ήταν για την νομική ή ηθική χροια του ποιος φταίει. Δεν ψάχνω τόσο να καταλάβω τι γράφει ο ΚΟΚ για το περιστατικό. 

Προσπαθώ να καταλάβω την «οδηγική» πλευρά. Περίπου στο στυλ που απαντά ο Γιαγκος, ο slalom, σε κάποιο βαθμό κι άλλα παιδιά. Αν είσαστε εσείς ο οδηγός της μηχανής τι θα είχατε κάνει; Ή των άλλων δυο αυτοκινήτων (υπηρεσιακό/ταξί). Μπορούσε να το δει κι ήταν αφηρημένος ή κάτι άλλο ή δεν είχε καμιά ορατότητα κι ήταν αναπόφευκτο; Η ταχύτητα του σας φαίνεται «φρόνιμη»/«φυσιολογική» ή θεωρείτε ότι έτρεχε παραπάνω από όσο θ πηγαίνατε εσείς εκεί (με ανάλογη κίνηση στο δρόμο όσο μπορουμε να καταλάβουμε, π.χ. η BMW που δείχνει ο Σωτήρης κινείται σε άλλη κατάσταση); Ασχέτως αν ήταν νόμιμη. Τι νομίζετε ότι συνέβη στο μυαλό των τριών οδηγών;
Το υπηρεσιακό μου μοιάζει να κινείται προσεκτικά όπως γράφει ο Grigas. Ασχέτως του αν είχε σήμα να περάσει από τροχονόμο/αστυνομικο ή όχι.

Να επαναλάβω για όποιους δεν έχουν εξοικείωση με το σημείο, έχει την ιδιομορφία να έχει συχνά πολλούς ένστολους σε υπηρεσία και με συχνότητα οχήματα «ειδικού καθεστώτος». Απέναντι είναι πρεσβείες, το υπουργείο Εξωτερικών, μπορεί να επισκέπτονται επίσημοι την Βουλή, επηρεάζεται άμεσα από πορείες, διαδηλώσεις, επεισόδια, έχει πεζούς παντού, σε κοντινή απόσταση βρ΄σικονται τόσο η Ηρώδου Αττικού (παρομοίως δρόμος με συχνές κυκλοφοριακές εξαιρέσεις που επηρεάζουν το τι συμβαίνει παραπίσω και το παραπίσω είναι το σημείο του δυστυχήματος) όσο και το μεγαλύτερο νοσοκομείο της χώρας.  Έχεις δλδ πλήθος οδηγών/οχημάτων ειδικού καθεστώτος (διπλωματικές πινακίδες με ασυλία, ασθενοφόρα, στρατιωτικά, υπουργικά, πυροσβεστικά -το αρχηγείο τους είναι κοντά-) με συχνές «ειδικές συμπεριφορές», όχι απαραιτήτως παράνομες. Συν κλούβες, σταθμευμένες καμιά φορά, κάμποσα λεωφορεία και τουριστικά συν διαδρομή ευζώνων στις αλλαγές φρουράς. Είναι σημείο πολλών ad hoc εντολών, εκτροπών στιγμιαίων ή ξαφνικών. Μερικές φορές (δεν μοιάζει να είναι εδώ η περίπτωση) εντολών από περισσότερους του ενός ταυτοχρόνως.

Για τον σηματοδότη της ανόδου: όταν ανάβει κόκκινο δεν είναι βέβαιο ότι η κάθοδος έχει ελεύθερο δρόμο για αριστερή στροφή και είσοδο στην Βουλή, περνούν πεζοί και μπαίνουν στα δυο ρεύματα τα οχήματα από την Ακαδημίας, η οποία διακόπτεται εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Μία ώρα πριν, το μέλος salde έγραψε:

Προσπαθώ να καταλάβω την «οδηγική» πλευρά.

Αν δεν εχεις ορατοτητα, δεν περνας οπως το υπηρεσιακο

Γιατι αν ειδε τη μηχανη να ερχεται, θα επρεπε να περιμενει να σταματησει και αυτη

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 2 ώρες, το μέλος jax7480 έγραψε:

Επειδή το θέμα το συζητησα με φίλο που δουλεύει στην τροχαία, ο αναβάτης της μηχανής δεν φταίει πουθενά, ακόμα και με 200 να πήγαινε. Όταν σε κοβει ο άλλος για να στρίψει και πέφτεις επάνω του ή πέσει επάνω σου, φταίει.  Τέλος. Εγώ αυτό που δεν μπόρεσα να διακρίνω απο το βιντεο ειναι αν ο αναβάτης της μηχανής φοράει κράνος. 

 

Στη συντριπτική πλειοψηφία των τροχαίων ατυχημάτων υπάρχει συνυπαιτιότητα, δεν είναι άσπρο ή μαύρο. Οπωσδήποτε φταίει ο οδηγός του υπηρεσιακού οχήματος αλλά στο θέμα της αποζημίωσης θα παίξει ρόλο η ταχύτητα της μηχανής. Ο αναβάτης φορούσε κράνος βέβαια.

 

Γενικά μιλώντας, στο τέλος της ημέρας δεν με νοιάζει ιδιαίτερα ποιός έχει δίκιο ή προτεραιότητα αλλά το να φτάνουμε όλοι σώοι στον προορισμό μας. Τόσοι και τόσοι άνθρωποι καταλήγουν στο χώμα ή με αναπηρίες κάθε χρόνο - δεν αναφέρω καν το οικονομικό κόστος που έχουν όλα αυτά στην κοινωνία - και η οδηγική μας νοοτροπία δεν αλλάζει.

 

Spoiler

Ο Ιάσονας ήταν συμμαθητής και φίλος του μικρότερου αδερφού μου.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, jax7480 said:

Επειδή το θέμα το συζητησα με φίλο που δουλεύει στην τροχαία, ο αναβάτης της μηχανής δεν φταίει πουθενά, ακόμα και με 200 να πήγαινε. Όταν σε κοβει ο άλλος για να στρίψει και πέφτεις επάνω του ή πέσει επάνω σου, φταίει.  Τέλος. Εγώ αυτό που δεν μπόρεσα να διακρίνω απο το βιντεο ειναι αν ο αναβάτης της μηχανής φοράει κράνος. 

 

Αυτό με τα 200 δεν ισχύει. Έστω ότι κατεβαίνεις με 200 τη βασιλίσσης σοφίας και βγαίνει ένας από στενό και πέφτεις πάνω. Αυτός που βγαίνει από το στενό, δεν μπορέι να διακρίνει κάποιον που πηγαίνει με 200. Έχω υπάρξει άπειρες φορές ο οδηγός που πάει με τα αντίστοιχα 200, και έχω βρίσει άπειρο κόσμο που βγαίνει από στοπ. Οπότε εκεί μπαίνει η συνυπαιτιότητα.

 

Το πρόβλημα με τον αναβάτη είναι ότι και να έχει δίκιο, δεν θα το βρει. Το γεγονός ότι χτύπησε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν πετάχτηκε τόσο απότομα, αλλά η μηχανλή έτρεχε ή/και χάζευε τουρίστριες στη Β. Σοφίας. Με μια μηχανή μπορείς να κάνεις ένα μικρό έλιγμό να αποφύγεις τη σύγκρουση, αν δεν πηγαίνεις στο Σύνταγμα με 80+.

 

Προσοχή για να μην παρεξηγηθώ. Δεν λέω ότι το αυτοκίνητο δεν φταίει ή ότι καλώς έκοψε τη Β. Σοφίας. Έχοντας 15ετή οδηγική εμπειρία στην Αθήνα, λέω ότι παπάκια / μηχανές κλπ. οδηγούνται χωρίς καμία τήρηση του ΚΟΚ, είτε είναι όριο ταχύτητας, είτε κόκκινα φανάρια, είτε λωρίδες κλπ. Αυτοί οι άγραφοι νόμοι πολλές φορές έχουν την αντίστοιχη έκβαση. Για το σημείο υπάρχει ήδη φανάρι εντός της Βουλής για την έξοδο, υποθέτω δε στοιχίζει τίποτα να βάλουν μια αριστερή παράκαμψη/φανάρι στη Β. σοφίας και να το νομιμοποιήσουν 100%.

 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Και οι δυο φταινε. Για το υπηρεσιακο δε το συζηταμε. 100% φταιει.
Αλλα το οτι σκοτωθηκε ο αναβατης μεγαλο μεριδιο ευθυνης φερνει ο ιδιος. Ας προσεχε.
Αν δεν ετρεχε τοσο και φορουσε κρανος(ετσι ξερω οτι δεν) ισως να ζουσε τωρα. πολυ πιθανον βασικα.

Ντελιβερας δεν ηταν; 23 χρονων και χωρις κρανος και με ταχυτητα. Κλασικος συνδιασμος.

Εχω βαρεθει ποια με τους αμπαλους που δε σεβονται τπτ στον δρομο. Νομιζοντας οτι ειναι σουπερ οδηγοι και δε θα τους τυχει σε αυτους.
Να τωρα που τον κλαιει η μανουλα του.


 

  • Like 1
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

αυτη την εικονα, οπως πεθανε το παιδι,τη συνανταω καμια 10αρια φορες τη μερα μεχρι να παω απο πανορμου γαλατσι και απο γαλατσι χαλανδρι,απο τυχη δεν εχουμε περισσοτερα θυματα.Στη συγκεκριμενη περιπτωση φταιει το υπηρεσιακο που κοβει καθετα,ο ταριφας που ενω εχει προτεραιοτητα παταει φρενο... και μονο αν δε φορουσε κρανος ο οδηγος μηχανης,νομιζω μονο τοτε οριζει ο νομος για συνυπευθυνοτητα στο διτροχο.

Γενικα η οδηγικη συμπεριφορα των δυο τροχων ειναι απαραδεχτη στη χωρα μας και οι περισσοτεροι ζουνε γιατι τους λυπομαστε και προσεχουμε εμεις για αυτους.

Link to comment
Share on other sites

πριν 37 λεπτά, το μέλος steve_m έγραψε:

Γενικα η οδηγικη συμπεριφορα των δυο τροχων ειναι απαραδεχτη στη χωρα μας και οι περισσοτεροι ζουνε γιατι τους λυπομαστε και προσεχουμε εμεις για αυτους.

Ακριβώς αυτό.

 

Πρόσφατα <<έσωσα>> τη ζωή ενός αναβάτη και με έβρισε κι από πάνω επειδή νόμιζε ότι δεν το είχα δει αντί να μου πει ευχαριστώ που τελικά πρόσεξα εγώ γι' αυτόν. Κάποιος επόμενος απλώς δεν θα τον δει και θα γίνει ότι έγινε στο Σύνταγμα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

δυο στενα πιο πανω απο το σπιτι μου, ερχοταν απο τα δεξια πατημενο ενα μηχανακι, 19-20 χρονων "μαγκακι" με εξατμηση χωρις κρανος εννοειται και ενα αμαξι παει να διασχυσει το στενο.

Μαντεψτε τι εγινε, το μλκσμενο ζητουσε τα ρεστα επειδη ειναι απο τα δεξια και εχει προτεραιοτητα. (ευτυχως δεν χτυπησαν γιατι το αμαξι προλαβε και πατησε φρενο)
ΝΑΙ ρε φιλε εχεις προτεραιοτητα, αυτο δε σου δινει το δικαιωμα να πηγαινεις τον κ@λο σου σε στενα μεσα και χωρις να υπολογιζεις τη μλκια του αλλουνου η αν σου πεταχτει κανα παιδακι / σκυλακι / γατακι / αμαξι..
Στο κατω κατω, ΕΣΥ θα την πληρωσεις. Δε μπορει να βασιζεται η ζωη σου στα βιβλια του ΚΟΚ.

Οταν ο περισσοτερος κοσμος θα μπορεσει να αντιληφθει αυτο το απλο πραγμα οπως και το "ελα μωρε ξερω σε μενα θα μου τυχει;" θα γλυτωσουμε πολλους θανατους.

 

  • Like 3
  • Agree 1
Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, ΓιαγκΤ said:

 

 

 

 

Δεν ξέρω για πότε αναφέρετε αλλά όσα χρόνια περνάω από το σημείο πάντα μπαίνουν από εκεί τα υπηρεσιακά οποιοδήποτε κόμματος... Προσωπικά κόντεψαν να με πατήσουν σαν πεζό γιατί είχε πάρει φόρα ο οδηγός να μπει μέσα γρήγορα και δεν κοίταξε καν αν υπάρχει κάποιος πάνω στο πεζοδρόμιο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 21 λεπτά, το μέλος ckbond έγραψε:

Δεν ξέρω για πότε αναφέρετε αλλά όσα χρόνια περνάω από το σημείο πάντα μπαίνουν από εκεί τα υπηρεσιακά οποιοδήποτε κόμματος... Προσωπικά κόντεψαν να με πατήσουν σαν πεζό γιατί είχε πάρει φόρα ο οδηγός να μπει μέσα γρήγορα και δεν κοίταξε καν αν υπάρχει κάποιος πάνω στο πεζοδρόμιο.

 

Αν σκεφτείς ότι υπήρξε διευθυντής της «ελευθεροτυπίας» έγραφε και τον «καιρό της ελευθεροτυπίας» για όσους γνωρίζουν, πρέπει να είναι 70ρης, οπότε αναφέρετε σε τεράστιο διάστημα

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ΓιαγκΤ said:

Αν σκεφτείς ότι υπήρξε διευθυντής της «ελευθεροτυπίας» έγραφε και τον «καιρό της ελευθεροτυπίας» για όσους γνωρίζουν, πρέπει να είναι 70ρης, οπότε αναφέρετε σε τεράστιο διάστημα


Είναι όπως ακριβώς το περιγράφει ο ckbond. Με την διευκρίνιση των κατεβατών που έγραψα παραπάνω. Γιάγκο, δεν υπάρχει ένας μοναδικός τρόπος που λειτουργεί εκείνο το σημείο. Κι εγώ σε τεράστιο διάστημα αναφέρομαι, από τριών χρονών παιδάκι το έχω περάσει πάρα πολλές φορές, ήταν συχνή, σχεδόν καθημερινή  βόλτα από όταν περπάτησα. Δημοτικό/νηπιαγωγείο το περνούσα για 8 χρόνια στην επιστροφή με λεωφορείο ή ταξί  Μετά νεαρός, ήταν από τα πιθανά σημεία να περάσω αν ήμουν Κολωνάκι κι έπρεπε να γυρίσω σπίτι. Κλπ. Ο Τετράδης και η άλλη μιλούν για το δικό τους δρομολόγιο. Μέσα στον χώρο της Βουλής δεν μπαίνει ένα μόνο είδος ανθρώπων. Υπάρχουν από εργαζόμενοι, πολιτικοί, κομματικοί, τα πάντα. Δεν ισχύει ο ίδιος κανόνας για όλους ούτε έχουν την ίδια ισχύ όλοι. Ούτε λειτουργούν με έναν τρόπο πάντα, ο ίδιος άνθρωπος. Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής, όταν πήγαινε στο διαμέρισμα που έμενε ως πρωθυπουργός, τύχαινε μερικές φορές (πάνω από δέκα-είκοσι) να είμαι αυτόπτης γιατί έπαιζα που και που μπαλα εκεί πέρα. Δεν κινιόταν πάντοτε με τον ίδιο τρόπο. Άλλοτε έκοβαν την κυκλοφορία και περνούσε σφαιράτο το αυτοκίνητο -δεν τον έβλεπες καν- άλλοτε κατεβαινε πεζή, χαιρετούσε (μου δωσε κι ενα σκαμπιλάκι σφαλιαρίτσα), άλλοτε τα μέτρα ασφαλείας ήταν χαλαρά, άλλοτε αυξημένα. Το ίδιο ισχύει για όλους. αναλόγως της στιγμής, ρυθμίζουν και την κίνηση.

Αν νομίζεις ότι στην είσοδο αυτή, μπαίνουν όλοι με έναν τρόπο, σφάλλεις. Το ίδιο κι αν νομίζει κάποιος ότι κάθε στιγμή εφαρμόζονται οι κλασσικοί κανόνες του ΚΟΚ (αυτή είναι και μια διαφορά Μιχάλη με το σημείο στην Κρήτη που σωστά θυμήθηκες. Η «γεωμετρία» των δυστυχημάτων έχει ομοιότητα, η συμπεριφορά στο σημείο όχι).
 

Αυτά όλα τα γράφω για να εξηγήσω για ποιο λόγο δεν στέκομαι εδώ πέρα στον ΚΟΚ. Αυτό θα το κάνει το δικαστήριο, εύχομαι μονάχα για την μνήμη του παιδιού να το κάνει βασισμένο σε αληθινά στοιχεία, χωρίς κουκουλώματα παντός κινήτρου, χωρίς ψευδαισθήσεις επίπλαστης ισονομίας, χωρίς πολιτικάντικους υπολογισμούς (αυτό το τελευταίο περιλαμβάνει κάθε πλευρά, όσο χαμερπές είναι να μην αποδίδεται δικαιοσύνη προς όφελος κάποιου ισχυρού το ίδιο χαμερπές είναι να μην αποδίδεται δικαιοσύνη προς ζημίαν του).

Σωτήρη, 

11 hours ago, sotiris said:

Το γεγονός ότι χτύπησε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν πετάχτηκε τόσο απότομα, αλλά η μηχανλή έτρεχε ή/και χάζευε τουρίστριες στη Β. Σοφίας. Με μια μηχανή μπορείς να κάνεις ένα μικρό έλιγμό να αποφύγεις τη σύγκρουση, αν δεν πηγαίνεις στο Σύνταγμα με 80+.


για αυτό ρώτησα εσάς εδώ που οδηγείτε. Ήταν η εντύπωση που σχημάτισα από το συγκεκριμένο βίντεο. Όχι με την έννοια της ευθύνης της νομικής ή της ηθικής. Την άτυπη ευθύνη της οδηγικής συμπεριφοράς κοιτώ. Πώς μου λέτε φερ' ειπείν για τον ταξιτζή περί ορατότητας. Είχε λογικα ορατότητα το μηχανάκι, αν πηγαινε με χμηλότερη ταχύτητα θα είχε προλάβει να το πάρει είδηση και να φρενάρει/αποφύγει να πέσει με σφοδρότητα, αυτό έψαχνα να μου πείτε αν το διατυπώνω σωστά ή λόγω ασχετοσύνης οδηγικής το νομίζω λάθος.

Σε γενική συζήτηση τώρα, παιδιά η συνολική συμπεριφορά μας στην χώρα στο ζήτημα αυτοκίνησης είναι κακή. Δεν είναι πως μια κατηγορία ευθύνεται κι οι υπόλοιποι συμπεριφέρονται άψογα. Όσο χάλι μπορεί να είναι με δικυκλιστές, χάλια είμαστε και ως πεζοί και ως οδηγοί. Δεν βάζουμε μυαλό με τίποτα. Ατομικα ο καθένας, όσο καταλαβαίνει, βελτιώνεται κάπως. Οδηγούν «καλύτερα» οι Έλληνες συγκριτικά με 40 χρόνια πριν. Το «ατζαμιλίκι» έχει μειωθεί. Μόνο που έχει ανέβει η ξεδιαντροπιά, ο ατομισμός και το θράσος, σε συνδυασμό με τις αυξημένες δυνατότητες των οχημάτων και την άυξηση των αποστάσεων, υπερκαλύπτεται το κέρδος που έχουμε από την βελτίωση των οδηγών. Τελικά είναι σχεδόν πολιτισμικό πρόβλημα, όχι τεχνοκρατικό.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@salde

 

στο video αυτό που βλέπω, είναι τρομακτικό, πέφτει με φουλ ταχύτητα δίχως το παραμικρό φρενάρισμα , πάνω στο αμάξι που δεν έπρεπε να στρίβει απο εκεί που βρίσκεται, θυμάμαι απο το Αμαλία απέναντι πολλές φορές την είσοδο-έξοδο.

 

Στη μηχανή, όσο και αν το ξεχνάμε πολλές φορές, προσπαθείς να προλάβεις καταστάσεις , δηλαδή σε δρόμο που ο άλλος έχει στοπ 

εσύ είσαι με χέρια πάνω απο τη μανέτα και το ποδόφρενο και έχεις κόψει ένα κλικ.

Φυσικά ζούμε σε μια δύσκολη πραγματικότητα όπου ο εργοδότης - πελάτης περιμένουν παράδοση χθες ενώ πολλές φορές δυστυχώς παιδιά που κάνουν αυτή τη δουλειά είναι αρκετά νέοι για να έχουν αίσθηση κινδύνου.

Επίσης, κάπου άκουσα, το μεταφέρω με επιφύλαξη , ότι του έφυγε το κράνος. Δεν υπάρχει καμια απολύτως περίπτωση να φύγει κράνος αν είναι δεμένο και 

είναι στο σωστό μέγεθος για το κεφάλι που εφαρμόζει.

 

Αν και η σφοδρότητα της σύγκρουσης είναι τέτοια που αυχένας και σπονδυλική θα υποστούν μεγάλη δοκιμασία. 

 

Κατα τη ταπεινή μου άποψη , αν κάποιος πρέπει όντως να κυκλοφορήσει σε πόλη σε γρήγορους ρυθμούς και δεν μπορεί να έχει 

κάποιο Toyota iQ, Smart ForTwo ή έστω ένα BMW C1 , θα πρέπει να είναι ντυμένος με κράνος , μπουφάν , θώρακα , τζιν μηχανής , μπότες μηχανής και το όχημα

που λειτουργεί αψεγάδιαστα με ABS κ λάστιχα άψογα.

 

Επειδή αυτό πολύ σπάνια το έχω δει, τουλάχιστον η προσοχή θα πρέπει να είναι 100%, η μηχανή σπάνια συγχωρεί λάθη.

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το σημείο του βίντεο δεν είναι η πλευρά του Αμαλία αν έχεις  αυτό το σημείο κατά νου. Στο Αμαλία απέναντι είναι το πάρκιγκ της Βουλής, έχει φανάρι και συνήθως δεν κάνουν τόσες παπαριές εκεί πέρα, επειδή ουσιαστικά δεν έχει την κίνηση που έχει η είσοδος που βλέπουμε στο βίντεο. Στην είσοδο αυτή, απέναντι είναι το Υπ. Εξωτερικών κι η Γαλλική πρεσβεία. Να πω και στον Σωτήρη που πρότεινε φανάρι για να στρίβουν για Βουλή κανονικά και με το νόμο:

α) υποψιάζομαι ότι ο λόγος που δεν το κάνουν είναι γιατί δεν θέλουν να μπλοκάρουν κι άλλο την Ακαδημίας. Ακόμα και για τους πεζούς ανοίγει λίγο το πράσινο. Αυτό που γράφει ο ckbond έχει τύχει και σε εμένα.
β) ακόμα κι αν υπήρχε φανάρι, θα το αναιρούσαν πολύ συχνά. Είναι η φύση της εισόδου αυτής τέτοια. Δεν είναι απλά η θρασύτητα των πολιτικών όπως νομίζουν κάποιοι (παρενθετικά οι περισσότεροι πολιτικοί προσέχουν τέτοιες συμπεριφορές για να μη χάσουν το «φιλολαϊκό» προφιλ τους, οι κολαούζοι και διάφορα βύσματα είναι τρισχειρότεροι στο «ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε»).

για τα υπόλοιπα ναι είναι κόλαση, έχεις δίκιο σε αυτό πάντως οτιδήποτε κι α κάνει ο οδηγός δικύκλου δεν είναι λόγος να τον σκοτώσει κάποιος άλλος. Δεν το λέω για την περίπτωση, το γράφω γενικώς.

Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος salde έγραψε:

Το γεγονός ότι χτύπησε στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν πετάχτηκε τόσο απότομα, αλλά η μηχανλή έτρεχε ή/και χάζευε τουρίστριες στη Β. Σοφίας. Με μια μηχανή μπορείς να κάνεις ένα μικρό έλιγμό να αποφύγεις τη σύγκρουση, αν δεν πηγαίνεις στο Σύνταγμα με 80+.

Από τη στιγμή που σκάει μούρη πίσω από το ταξί μέχρι το τρακάρισμα είναι 2 δευτερόλεπτα απόσταση.. Τι μηχανάκια έχεις καβαλήσει; Γιατί αυτά που γράφεις ισχύουν μόνο αν το μηχανάκι σου είχε και πετάλια 

  • Like 2
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ΓιαγκΤ said:

Τι μηχανάκια έχεις καβαλήσει;

για αυτό ρωτώ εσάς. Είναι φυσιολογική η πορεία ή μοιάζει σαν να ήταν αφηρημένος ή κάτι να του έχει αποσπάσει την προσοχή. Θα προλάβαινε να δει το αυτοκίνητο πριν προσπεράσει το ταξί ή ήταν αδύνατον να το δει γιατί το έκρυβε το ταξί.

(παραδόξως την μοναδική περίοδο που έκανα χοντρές μλ με οχήματα ήταν ως συνεπιβάτης σε μια KLR. Κανονικά δεν ανέβαινα σε μηχανή καν πριν από αυτήν την περίοδο. Ούτε ανεβαίνω έυκολα μετά, ευκαιριακά μόνο. Ανεξηγητο.)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.